הנווד הישראלי חושף: איך לטייל הרבה, בזול ולהפוך את העולם למקום טוב יותר

הנווד הישראלי חושף: איך לטייל הרבה, בזול ולהפוך את העולם למקום טוב יותר

במאמר הבא תוכלו להתוודות לסיפורו המדהים של מטייל ישראלי אחד אשר טייל במהלך השנים האחרונות ביותר מ-100 ארצות. אם עדיין לא יצא לכם להכיר את פלג כהן, תזכו להכיר וליהנות היום מכמה טיפים נהדרים שמשמשים את פלג במהלך דרכו. כיום נלמד כיצד ניתן לטייל הרבה, בפחות כסף ובאותו זמן להפוך את העולם למקום טוב יותר. תיהנו מכל רגע.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

אנשים רבים שולחים לי הודעות ואומרים שהיו רוצים לטייל כמוני בעולם, רק שלצערם אין להם זמן או כסף. במציאות של ימנו זמן וכסף נהפכו להיות כמעט זהים, עד שנדמה כאילו תמיד חסרים לנו שני המרכיבים האלה כדי להפוך את חיינו למושלמים. אני מאמין שיש קשר ישיר בין חוסר זמן וכמובן מחסור בכסף. לרוב אנשים אין כסף בגלל שאין להם זמן, או אין להם זמן בגלל שאין להם כסף. מבלבל קצת אני יודע, אז אני אנסה להסביר את עצמי. פעם דברים היו פשוטים, צרכנות ועבודה. זהו, כאן זה נגמר. כשהיינו רוצים לקנות משהו היינו פשוט עובדים יותר שעות, ואם לא היינו רוצים לעבוד כל כך הרבה, אז פשוט היינו קונים פחות – משוואה פשוטה למדיי. אבל אז עשו לנו איזה טריק קטן שבלבל את כל השיטה והכניסו לנו לחיים דבר לא כל כך מובן בשם, חוב. ״החוב״ הוא הלוואה כספית שאנחנו יכולים לקחת על מנת להרשות לעצמנו לחיות כל סגנון חיים שנרצה, גם אם אנחנו לא ממש יכולים להרשות לעצמנו בזה הרגע. למען האמת שיטת החוב יכולה הייתה לעבוד, אפילו לעבוד מצוין, אם כולנו היינו אוהבים את העבודה שלנו. הבעיה מתחילה כאן, בכך שרוב האנשים לא ממש אוהבים את העבודה שלהם, תוך התחייבות לאורך החיים הנוצץ שהכתיבו לעצמם נכפה עליהם לעבוד שעות רבות בעבודה שהם לא בהכרח אוהבים על מנת להחזיר חובות שלקחו לפני שנים! מיותר לציין שדרך החיים הזאת, הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהמציאות היום יומית של כולנו. מציאות זו יוצרת לחץ כבר, שמשפיע עלינו בשני מישורים עיקריים.  על מנת להתמודד עם הלחץ הזה אנחנו עושים שני דברים עיקריים – אוכלים וצורכים.

״אנחנו קונים דברים שאנחנו לא צריכים בכסף שאין לנו כדי להרשים אנשים שאנחנו לא אוהבים!״

– מועדון קרב

פשוט, עשו מה שאתם אוהבים

מתוך האמונה שלי אני מאמין שאנשים צריכים לרדוף אחרי החלומות שלהם, ועם זאת, לעבוד בעבודה שהם אוהבים. אני מאמין שאם אדם יבחר לקום כל בוקר, הוא צריך לבחור לקום לא בגלל שהוא חייב, אלא פשוט בגלל שהוא אוהב את העבודה שלו. כאשר הוא יקום כל בוקר מתוך בחירה זו, הוא יהיה אדם הרבה יותר מאושר ובוודאי הרבה פחות לחוץ. אנחנו עושים את העבודה הטובה ביותר כאשר אנחנו נהנים ממנה. אין כאן פתרונות קסם, זה בהחלט לא הולך להיות קל משחשבתם. אך עם זאת עם הזמן והאהבה שלכם לעשייה, אתם תהפכו להיות באותו תחום שמעניין אתכם. כשאתם עושים משהו טוב, זה רק עניין של זמן וחשיפה עד שאנשים אחרים ישלמו לכם כסף כדי לשמוע את דעתכם וללמוד מכם.

התמודדו עם הפחדים שלכם

אנשים רבים חושבים שטיול בעולם הוא בריחה מהמציאות, אבל ההיפך הוא נכון. המסע בעולם מלמד אותנו להתמודד עם הפחדים שלנו, לא לברוח מהם. אם נרצה או לא לכולנו יש פחדים, הפחד הגדול ביותר שלי ושל רובנו הוא מהבלתי נודע. שאלות רבות עלו בי כמו – מה יהיה מחר? מה אלמד? האם בכלל יקבלו אותי לאוניברסיטה? או אולי בכלל אני צריך לפתוח עסק? מה אעשה עם החיים שלי? מתי אתחתן ואקיים בית? ילדים? מה עם העבודה? האם המשפחה שלי תהיה גאה בי? ובכלל האם אני יהיה מאושר? ועוד… שאלות אלו ועוד רבות “טיילו” בראשי ולא נתנו לי מנוח. אני זוכר ימים ולילות על גבי אוטובוסים לבד במרכז אמריקה, ברקע נופים עצרי נשימה והדבר היחיד שהצלחתי לחשוב עליו היה – “מה יהיה מחר?” פחדתי להיות לבד, פחדתי לאכזב את המשפחה שלי, פחדתי להיות שונה, פחדתי ממחסום השפה, פחדתי שהעולם מסוכן, פחדים שבדיעבד נעלמו כלא היו. המסע בעולם לימד אותי להתמודד עם מצבים חדשים, ליהנות מהרגע, לא לדאוג לגבי המחר ובעיקר הפך אותי לאדם שתמיד רציתי להיות.

ידע הוא כוח

בעבר אדם מלומד היה אדם שמטייל. בכל ספרי המדע החשובים בעולם הם נקראים “חוקרים”. אלו לא ראו במסעם בעולם כבריחה, אלא כחיפוש, כעבודת מחקר. חשוב לחדד כי המסע לא נובע מפחד, אלא כדרך מדהימה להתמודד עמו. מסעותיהם של החוקרים הם אלו שהפכו את הלא ידוע לידע שבאמצעותו התקדמה האנושות כולה. המסע בעולם מלמד אותנו כל כך הרבה, היסטוריה, תרבויות, אנשים, מאכלים, דתות, גיאוגרפיה. כשאתה יוצא למסע אתה הופך להיות סטודנט של העולם. אני שאף פעם לא אהבתי במיוחד את בית הספר. בחיי לא למדתי באוניברסיטה. תמיד היה לי קושי לקבל ציונים טובים. אולי הייתה זאת הדיסלקציה או ההיפר אקטיביות, אולי אלו היו מורים שלא התאימו או שפשוט לא הסתדרתי עם המסגרת. לא משנה מה הייתה הסיבה שבגללה המסגרת ה”בית ספרית” לא התאימה לי, מצאתי את עצמי מאבד את הביטחון ביכולת שלי ללמוד משהו. למזלי יצאתי לטייל. בשנה הראשונה לטיוליי למדתי יותר ממה שניסו ללמד אותי ב- 12 שנים בבית הספר. את לימודי האמתיים, התחלתי לגלות תוך כדי תנועה בדרכים. את ההשראה שלי קיבלתי ועודני מקבל מאנשים לאורך הדרך. בעוד שלפני שיצאתי לטיול לא דיברתי מילה באנגלית (או כל שפה אחרת), היום אני כותב מאמרים באנגלית, אני דובר קצת ספרדית וקצת רוסית. למדתי לצלם, למדתי לכתוב, למדתי לבנות אתרים, למדתי לערוך וידאו, למדתי לבשל מאכלים בעבור עצמי מאכלים טבעונים מכל קצוות העולם שישביעו אותי במהלך טיוליי, למדתי על ג’ינגיס-חאן, על צ’ה גווארה וסטלין, על האימפריה הפרסית, על התרבות העתיקה של יפן, קראתי סופרים צ’יליאנים, קירגיזיים ודרום אפריקאים, ביקרתי מוזיאוניםֿ וגלריות לאמנות, למדתי על אנשים, על משא ומתן, למדתי להקשיב לסיפור ולמספרו. למדתי להתבונן, להתרגש ולהבחין בהזדמנויות השונות. המסע בעולם הוא זמן נהדר ללמוד ולהקשיב, במקום להיות להתקבע ולהתרכז במידע שאנחנו כבר יודעים. בדרכים, בין אם נרצה ובין אם לא, בכל יום לומדים משהו חדש.

זמן שווה כסף

המענה שלי לטענה של אנשים שאין להם זמן לטייל, הוא שזמן יש לכולנו. מבחינה זו, נולדנו שווים. אנו קמים בכל בוקר ויש לנו 24 שעות, לא יותר ולא פחות. ניצול הזמן הנכון בעיני מתחיל בלחיות בהווה. אין סיבה לחכות לרגע הנכון, כי כאשר חיים בהמתנה, הרגע הנכון לעולם לא יגיע. חוסר בכסף לא צריך למנוע מכם לטייל בעולם. בלא מעט מקרים, עזבתי את הארץ עם כמה מאות דולרים בארנק בלבד, מצאתי את עצמי מסתדר בזכות עבודות מזדמנות, חברים חדשים שהכרתי וכישורים שלמדתי לאורך הדרך. כל מסע מתחיל בעבודה קשה – הבנה של הרצונות שלנו ושינוי דרך החיים שלנו. במצב הפוך לנוודות, כאשר האדם “מיושב”, הוא נמצא במקום נוח, בין משפחה לחברים. המצב הכלכלי אולי מדאיג אותו, אבל תמיד ה”מיושב” יוכל לדעת שיהיה לו מיטה לישון בה, או שיהיה מי שיעזור לו. בכל מקרה, תמיד אפשר יהיה ללכת לעשות “קניות” במקרר של אימא.

מאידך, כשאתה לבד, הרחק מהבית ובלי כסף, תת המודע שלך אוסר עליך להיכשל. הוא מצווה עלייך להצליח. אתה חייב להרוויח כסף בשביל לשרוד. הפלא ופלא, זה גם מה שקורה בחיים האמתיים. תמיד. נכון שעל-מנת לטייל בעולם צריך כסף, אבל בפירוש לא נדרשת כמות כסף גדולה שאנשים נוטים להעריך שהם צריכים. גם אם יש לכם מעט חסכנות ואתם חולמים על טיול, הדרך להגשים את חלומכם מתחילה ברכישת כרטיס טיסה. פשוט עשו את זה, רכשו כרטיס טיסה. כתוצאה מיציאה לטיול באופן זה, עשויים לקרות אחד משני תרחישים: האחד, אתם תטיילו לכמה זמן שהכסף מספיק לכם. לחילופין, התרחיש השני הוא שתרצו להמשיך ולטייל עוד זמן. דעו לכם, שלצורך מימוש התרחיש השני, תמיד תוכלו למצוא עבודה בכל מקום אשר תהיו.

חשבו מחוץ לקופסא

״הם צחקו עלי כי אני שונה, אני צחקתי עליהם כי הם כולם אותו דבר״ 

– קורט קוביין 

ב-11 השנים האחרונות הצלחתי לטייל ב-115 מדינות בתקציב נמוך פשוט מאוד כי חשבתי מחוץ לקופסא והבנתי שלהיות שונה זה דבר נהדר. ״אפל״, ״גוגל״ ו”ניסאן״ משלמים הון למעצבים שלהם רק בגלל שאותם מעצבים חושבים אחרת, בשל הייחוד שלהם. מהניסיון שלי אתם יכולים למצוא עבודה ולהרוויח כסף במדינה רחוקה בדיוק מאותה הסיבה. אתם חושבים שונה, אתם רואים דברים אחרת, אתם מיוחדים – נצלו את זה. כשאתה עוזב את העבודה שלך בשביל לטייל בעולם – אתה לא פורש. אתה פשוט משנה את הכיוון של החיים שלך וממשיך ללכת מהר מתמיד לעבר החלומות שלך. צריך לזכור שהמסע בעולם הוא לא הסוף, הוא רק ההתחלה של משהו אחר, חדש ונפלא. הטיול בעולם הוא הדרך הטובה ביותר למצוא את עצמך ולהכיר את עצמך באמת. כשאתה מטייל לבד אתה לומד ״לזרום עם החיים״. עם הזמן הדרך הופכת קלה ונעימה יותר, איתה מגיעים ההצלחה והאושר

מתוך היותך מטייל, אתה מזמן אנשים חדשים והזדמנויות חדשות. לומד לאהוב את הבלתי נודע. בכל פעם שאני מגיע למקום חדש כל החושים שלי פועלים. אני חד, מקשיב, לומד, מרגיש ומאפשר לעצמי להתפתח, ללמוד דברים חדשים, ולספוג את הסביבה. כל זה הופך אותי לחזק הרבה יותר. בכל פעם  שאני מגיע למקום חדש, אני מקבל תזכורת לכך שלמעשה אני יכול לשרוד בכל מקום. המסע בעולם מנער מאתנו את המתחים של היום יום, מלמד אותנו לבטוח בעצמנו והכי חשוב נותן לנו פרופורציה בחיים.

לעולם לא אשכח שלפני כ-3 שנים כאשר חציתי את מערב אפריקה בטרמפים פגשתי לא מעט ילדים אשר גויסו להיות חיילים. אחד מאותם ילדים היה דדה, הוא סיפר לי שחטפו אותו מהכפר שלו כאשר היה ילד, רצחו את המשפחה שלו, סיממו אותו, גרמו לו לאנוס, הכריחו אותו להילחם ולרצוח בשורות המורדים. כאשר הוא סיפר לי את הסיפור שלו לאורך הג’ונגלים הירוקים של סיירה לאון הבנתי שאין לי באמת בעיות בחיים, שהבעיות שיש לנו בעולם המערבי הן לא באמת בעיות. הטיול לבד הוא זמן נהדר להתחבר למה שחשוב באמת בחיים, לקבל פרופורציה ובאותו הזמן ללמוד להכיר צדדים אחרים וחדשים בעצמך. יכול מאוד להיות שאתה האמתי עדיין לא באמת נחשף… אחד השינויים הבולטים שהנוודות שינתה בי, היא נטרול אותן דעות קדומות, האוחזות בכולנו. במסעותיי בעולם רכשתי חברים כמעט מכל מקום בעולם, גם ממקומות שעשויים להיראות כפחות אטרקטיביים, בלשון המעטה, ליצירת קשרי ידידות , במיוחד עם ישראלי. כך למשל, טיילתי במשך שבוע עם בחורה איראנית באזרבייג’ן. דווקא באזרבייג’ן גיליתי שלא כל האיראנים רוצים להרוג אותנו. דוגמה נוספת, התרחשה במהלך טיולי האחרון ״בעמק הוו חאן״ הגבול בין טג’יקיסטן ואפגניסטן. באחד הבקרים בהם ישבתי בסלון הבית בו התגוררתי ניגשה אלי חבורה של גברים אשר התארחה באותו הבית ושאלה אותי האם אני רוצה להצטרף אליהם לטיול, טיול אל מקום קדוש ומדהים ביופיו, מפל של מעיינות חמים בהרים, לרגל יומו האחרון של עיד אל פיטר. רק בדיעבד, גיליתי שמדינת המוצא של אותם אנשים היא אפגניסטן. מאותו טיול משותף, כעת אפילו בקאבול יש לי איפה לישון.

לתת בחזרה לעולם

כשאתה נווד, העבודה ואורח החיים שלך משרתים את האינטרסים האישיים שלך ולא ההיפך. הזמן שלך בבעלותך המלאה. אתה למעשה קובע את הקצב ויש באפשרותך הבלעדית להחליט על כמה מזמנך הייתה רוצה להקדיש לעצמך, לחקור מקומות חדשים, לקרוא ספרים, ללמוד לבשל, לדבר עם אנשים חדשים, להתנדב, או פשוט לחיות את החיים. בשנה וחצי האחרונות חוץ מטייל בעולם אני גם מקיים פרויקטים לנזקקים בעלויות של עשרות אלפי דולרים, בעזרת מימון שהשגתי מחו״ל. כחלק מפעילויותיי השונות, חייתי במזבלה בפיליפינים ועזרתי שם לילדים הכי עניים במזבלה, נסעתי לעזור לבנות בית ספר בקמרון (מערב אפריקה), התנדבתי עם פליטים יהודים במלחמה באוקראינה, כן גם יזמתי פרויקטים בישראל, בקוראיה, ביפן והפרויקט האחרון שהקמתי הים בבית יתומים בבישקק קירגיסטן. כל הפרויקטים שלי עוסקים בילדים והענקת חינוך. הסיפוק שאני מקבל מאותם ילדים גדול בהרבה מאשר הסיפוק להגשים את החלום שלי ולטייל במעל 100 מדינות. ברגע שאנחנו מתנדבים אנחנו מקבלים משהו שהוא אין סופי, הסיפוק, החום, האהבה, התובנות שתקבלו מהנתינה לאותם ילדים הוא משהו שימלא אתכם באושר לאורך כל החיים. אף אחד לא רוצה שהיו ילדים רעבים בעולם, כולנו היינו רוצים לעזור, לתרום ולהתנדב. אך כמו שכבר שציינו בהתחלה רובנו מרגישים כי אין לנו את הזמן הדרוש לשם כך. עם זאת, איך באמת אנחנו יכולים להתנדב ולעזור?  ברגע שתצליחו לעבוד פחות, לקנות פחות, ולעשות יותר ממה שאתם אוהבים יהיה לכם הרבה יותר זמן פנוי. את הזמן הזה תוכלו לנצל להתנדבות ולעזור לנזקקים, אני מבטיח לכם שהחוויות והסיפוק שתקבלו ימלאו אתכם באושר גדול. יחד עם זאת תמצאו כי אתם לא מרגישים כל צורך או נזקקות עוד לרכוש ולקנות דברים שאנחנו לא באמת צריכים על מנת להרגיש יותר טוב עם עצמנו.

חשוב לציין, הפרויקטים שהקמתי בעולם עדיין פועלים. כעת אנחנו מחפשים מתנדבים, ההתנדבות היא בחינם! בעוד כחודש אני חוזר לדרכים בתקווה להקים פרויקטים נוספים מסביב לעולם. כל מי שרוצה להתנדב מוזמן לשלוח הודעה, דרך דף הפייסבוק שלי. תודה על זמנכם, חפשו אותי בפייסבוק.

לונלי פלג – יומנו של נווד ישראלי


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.