הריון: שבועות הריון – צפו בתהליך ההתפתחות של העובר

הריון: שבועות הריון – צפו בתהליך ההתפתחות של העובר

צפו כיצד התוספת העתידית למשפחה נראת כעת, לפי כל שלבי ההתפתחות שלה. התינוק שלכם מעולם לא נראה אמיתי יותר, להלן סיקור קצר כולל תמונות וטיפים המתאר את כל שלבי התפתחות העובר ברחם, שיהיה המון מזל טוב.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

שבוע 1 – 2 להריון

שבועות הריון - 1-2

תהליך ההפריה הראשון מתרחש בין המפגש בין זרע לביצית, במהלך 10 עד 30 השעות אחרי המפגש הראשון, הגרעין של הזרע יתמזג עם הביצה כשהם משלבים חומר הגנטי שלהם. אם הזרע נושא כרומוזום Y, התינוק שלכם יהיה זכר, אם הזרע נושא כרומוזום X, כנראה שתהיה לכם ילדה. לאחר תהליך ההפריה, העובר הוא למעשה שתי שכבות תאים מהם כל האיברים וחלקי גופו יפתחו. כעת מתחיל תהליך בו התאים מתחלקים לכדי יצירת שלייה, שק מי שפיר והכנת תנאי סביבה אופטימאליים להתפתחותו.

שבוע 3 להריון

שבועות הריון - 3

שבוע שלישי להריון, התינוק שלכם כעת הוא כדור זעיר – הקרוי בלסטוציסט – מורכב מכמה מאות תאים המתרבים במהירות. בין 5 עד 7 ימים מיום ההפריה כדורית הבלסטוציסט שבה לרחם ומנסה להיקלט, כאשר היא יוצרת מגע עם דפנות רירית הרחם מתרחשת השרשה.

שבוע 4 להריון

השבוע הרביעי מסמן את תחילתה של התקופה העוברית. מעתה ועד 10 שבועות, כל האיברים של התינוק יתחילו להתפתח וחלקם אף יתחילו לתפקד. כתוצאה מכך, זה הזמן הרגיש ביותר, בו כל פגיעה עשויה להפריע להתפתחות תקינה של העובר. כעת ניתן להעריך כי גודלו של העובר כגודל של גרגיר פרג. זה הזמן הטוב ביותר לגלות בו האם הינך בהריון וכן, אם את נוטלת תרופות באופן קבוע, להתייעץ עם רופא לבדיקת המשך טיפול. רופאים ממליצים להתחיל לקחת מולטי ויטמינים, חומצה פולית ועוד כבר משלב זה.

שבוע 5 להריון

אנחנו משערים כי כבר בשלב זה תוכלי להתחיל להרגיש תשושה ורגישה, תחושות שונות בגוף כמו רגישות בשדיים תתחיל גם היא להופיע בהדרגה כחלק משבועות ההריון. ששת השבועות הבאים הם קריטיים להתפתחות של התינוק שלכם. הגרסאות הבסיסיות של השליה וחבל הטבור, אשר מספקות מזון וחמצן לתינוק שלכם, כבר מתפקדות. דרך השליה, התינוק נחשף לכל מה שהאם מזינה בו את גופה, לכן, דאגו לוודא כי המזון טוב בעבור כולם. זה הזמן המדויק להגיד “אני אוכלת בשביל שניים”.

כעת התינוק שלכם נראה יותר כמו ראשן זעיר מאשר אדם. גודלו הוא בערך כזרע שומשום קטן, הוא מורכב משלושה רבדים – האאקטודרם, המזודרם, והאנדודרם – שמאוחר יותר יהוו כל האיברים והרקמות שלו.

האאקטודרם  – הצינור העצבי שממנו המוח של התינוק, חוט שדרה, עצבים, עמוד השדרה מתחיל להתפתח בשכבה העליונה, שנקראת האאקטודרם. שכבה זו בעתיד אחראית גם על הצמחת עורו, שערו, בלוטות זיעה ואמייל השן.

המזודרם – לבו ומערכת הדם מתחילים להיווצר בשכבת הביניים, ממש השבוע, למעשה, הלב הזעיר שלו מתחיל לשאוב דם. המזודרם גם יהווה את מערכת השרירים העתידית של התינוק שלכם, סחוס, עצם, ואת המערכת התת עורית ורקמות.

האנדודרם – השכבה השלישית, או האנדודרם, תהיה בית לריאותיו, מעיים, ומערכת השתן המוקדמת, כמו כן גם בלוטת התריס, הכבד והלבלב שלו. בינתיים, השליה הבסיסית וחבל טבור, אשר מספקים מזון וחמצן לתינוק שלכם, כבר בעבודה.

שבוע 6 להריון

האף, הפה והאוזניים של התינוק שלכם מתחילים לקרום עור וגידים. כעת את עשויה לחוש בחילות בוקר, אל תחששי, לא כולן חוות בחילות שכאלו. בתמונה של השבוע השישי להריון תוכלו לראות את ידיו ורגליו העתידיות בולטות כניצנים. כעת, לבו פועם כ -100 עד 160 פעמים בדקה, כמעט כפליים מהר משלנו כמבוגרים, עם זאת הקצב תקין על פי שבועות הריון, זה הזמן בו הדם מתחיל לעבור דרך גופו. כרגע, התינוק שלכם הוא רבע סנטימטרים וחצי, בערך בגודל של עדש.

שבוע 7 להריון

זהו השלב בו הרחם מכפיל את נפחו, התינוק שלכם עדיין עובר קטן עם זנב, אל דאגה גם הזנב ייעלם בתוך כמה שבועות. כעת העובר הקטן מתחיל לפתח את רגליו וידיו, אך זה לא הדבר היחיד שהולך וגד, תינוקכם הוכפל בגודלו מאז שבוע שעבר ועכשיו מידתו היא לערך כסנטימטר ארוך, בערך בגודל של אוכמניות.

שבוע 8 להריון

במהלך השבוע השמיני להריון התינוק מתחיל לנוע ברחם, למרות זאת, כנראה שלא תתחילו לחוש בכך, הוא בכל זאת רק בגודל שעועית. הידיים והרגליים של התינוק מפתחות אצבעות עם קרומים, עפעפיו כמעט מכסים את עיניו והוא נושם דרך צינורות דקיקים הנמצאים בגרונו ומקושרים אל תוך הראיות המתפתחות שלו. זה השלב בו הזנב מתחיל להיעלם, מוחו מתחיל לחבר תאי עצב היוצרים מסלולים עצביים חדשים.

שבוע 9 להריון

זהו השלב בו הפיזיולוגיה הבסיסית של העובר תופסת מקום, כעת הוא מוכן לעלייה מהירה במשקל. עברי המין החיצוניים שלו שם, אבל עדיין לא יהיה להבחין האם העובר הינו זכר או נקבה. עיניו נוצרו באופן מלא, אך עפעפיו יישארו סגורים ולא ייפתחו עד 27 שבועות. בשבוע התשיעי להריון לעובר יש כבר תנוכים זעירים, פה, אף ונחיריים ברורים יותר. השליה מפותחת מספיק כדי להשתלט על רוב התפקידים הקריטיים של ייצור הורמונים.

שבוע 10 להריון

בשבוע העשירי להריון התינוק שלכם כמעט בגודל של תפוז סיני. הוא מסוגל לבלוע נוזלים ולבעוט בסערה, הכליות, המעיים, המוח והכבד נמצאים במקומם והחלו לתפקד, אם כי הם ממשיכים להתפתח לאורך כל ההריון. אם הייתם יכולים להציץ פנימה, אל תוך הרחם, הייתם מבחינים בפריטים המדויקים, זהו השלב בו האצבעות ברגליים ובידיים מתחילות לצוץ ושיער פלומתי עשוי לצמוח על העור העדין. כעת, גפיו של התינוק יכולות להתכופף, ידיו מכווצות לאגרופים ורגליו עשויות להיות ארוכות מספיק כדי לנוע. המתווה של עמוד השדרה שלו נראה בבירור דרך עורו השקוף ועצבי השדרה מתחילים להשתרע מן חוט השדרה שלו. בשבועות ההריון הקרובים, התינוק שלכם יכפיל את גודלו – לכמעט 8 סנטימטרים.

שבוע 11 להריון

כעת התינוק שלכם בערך בגודל של תאנה. זה השלב בו הוא מסוגל לסגור ולפתוח את פרקי כפות ידיו, ניצני שן זעירים מתחילים להופיע תחת החניכיים, וחלק מעצמותיו מתחילות להתקשות. בתקופה זו ובכל מהלך ההריון נסו להימנע מכל מזון אשר יכול להכיל חיידקים או טפילים, כמו בשר, ביצים או דגים שלא בושלו. כל מוצר או אוכל אשר רבץ מעל לשעתיים עשוי להכיל חומרים בעיתיים אשר יעלו את רמת הרגישות שלך ושל תינוקך.

שבוע 12 להריון

ההתפתחות הדרמטית ביותר השבוע: רפלקסים. תנועות חדות ותנועתיות בתוך הרחם, כן גם המעיים של התינוק, אשר גדלו כל כך מהר, בולטות לתוך חבל הטבור, יתחילו לנוע לתוך חלל הבטן שלו לגבי עכשיו, בנוסף הכליות יתחילו להפריש שתן לתוך שלפוחית השתן שלו. בינתיים, תאי עצב מתרבים במהירות וסינפסות נוצרות במוחו של התינוק. פניו נראות אנושיות ללא ספק, עיניו עברו מן הצדדים לחלק הקדמי של ראשו. התינוק שלכם כעת הוא קצת יותר מ 2 ס”מ (בערך בגודל של לימון) ושוקל 15 גרם.

שבוע 13 להריון

שבוע 13 הינו השבוע האחרון של השליש הראשון להריון, כעת התינוק שלכם בעל טביעות אצבעות מעודנות, בתמונה ניתן להבחין בורידי הגוף גלויים לעיין דרך עורו הדקיק. כעת התינוק שלכם בערך בגודל של תרמיל אפונה.

שבוע 14 להריון

החל מהשבוע הזה את כאם, עשויה להתחיל להרגיש יותר אנרגטית, הבחילות גם עשויות להתמתן. ההתפתחות הגדולה ביותר השבוע – הינה חווית דחפים ורגשות, כעת התינוק שלכם יכול לפזול, לזעוף, לנוע, לתת שתן ואפילו למצוץ את אגודלו. כל זאת בהתאם לדחפי המוח, שרירי פניו מקבלים אימון באמצעות אותות מוחיים, הכליות שלו מייצרות שתן אשר משתחרר לתוך מי השפיר שסביבו, דבר שהוא ימשיך לבצע עד ללידה. באולטרה סאונד אולי אפילו תזכו לראות אותו מתמתח. הוא עשויה להיות בערך בגודל של לימון, גופו גדל מהר יותר מאשר ראשו, עד סוף השבוע זרועותיו תהיינה בגודל הפרופורציונאלי לשאר גופו.

שבוע 15 להריון

גודלו של התינוק כעת לערך כ-4 סנטימטרים, בערך בגודל של תפוח. נאדיות הריאה מתחילות כעת להתפתח ודרכי הנשימה העליונות נפתחות, רגליו גדולות יותר מזרועותיו והוא אף מסוגל לכופף את כל מפרקי איבריו. למרות שעפעפיו של התינוק עדיין עצומים, הוא מסוגל לחוש באור החודר דרך הבטן. אם אתם עשויים לבקר באולטרה סאונד בקרוב, אתם עשויים לגלות כעת את מין הילוד. אל תהיו עצובים אם זה נשאר בגדר תעלומה, גילוי המין של התינוק תלוי בבהירות התמונה ובמצבו של התינוק, לעיתים הוא עשוי להיות מכורבל, כך שלא יהיה ניתן לגלות את מינו.

שבוע 16 להריון

היכונו לפרץ גדילה בשבועות הקרובים, התינוק שלכם ימשיך להכפיל את משקלו ולהוסיף סנטימטרים רבים לאורך שלו. כרגע, הוא בערך בגודל של אבוקדו: 4 1/2 ס”מ. רגליו הן הרבה יותר מפותחות וראשו זקוף. הוא אפילו התחיל להצמיח ציפורניים ושיער. לבו עכשיו שואב כ -25 ליטרים של דם בכל יום וסכום זה ימשיך לגדול ככל שהתינוק שלכם יתפתח.

שבוע 17 להריון

השלד של התינוק  משתנה מן הסחוס רך לעצם, וחבל הטבור – חבל ההצלה מתעצם ומתעבה. גם בלוטות הזיעה של התינוק מתחילות כעת להתפתח, אפשר לומר שהתינוק כעת בערך בגודל של לפת. את, כאם, עשויה להרגיש יותר כבדה, אפילו לא יציבה מעט, הקפידי להימנע ממצבים בהם קיים סיכון גבוה לנפילה.

שבוע 18 להריון

כעת, כאם, את עשויה להרגיש גידול אדיר בתיאבון, רצון לאכול דברים מתוקים או מלוחים עשוי להכתיב את יומך. בשבוע הזה נראה כי איבר מינו של תינוקך מפותח דיו כדי לזהותו באמצעות סריקת אולטרה סאונד, אם לא הצלחת לזהות את מין הילוד עד עכשיו, נסי שוב כעת.

שבוע 19 להריון

שירו לתינוק שלכם, שכן כעת, הוא מסוגל כבר לשמוע אתכם. אל תתביישו לקרוא לו בקול, שכן מחקרים מראים כי הוא מסוגל לשמוע את קולות. זוהי התקופה בה המוח של התינוק עובד על פיתוח חושי, מייעד אזורים מיוחדים במוח בעבור ריח, טעם, שמיעה, ראייה ומגע.

שבוע 20 להריון

מזל טוב! עברתם כמחצית מתקופת ההריון, את עשויה לצבור כמה קילוגרמים נוספים, וודאי שאת מקבלת מספיק ברזל. כעת בשבוע ה-20 להריון נראה שהתינוק שלכם בולע יותר מים, זהו אימון טוב בעבור מערכת העיכול שלו. שכן הוא גם יוצר חומר הנקרא “מקוניום”, חומר שחור, תוצר לוואי דביק של מערכת העיכול, חומר זה יצטבר במעיים שלו ואתם לעומת זאת, תוכלו לפגוש אותו כבר בעת החלפת החיתול הראשון.

שבוע 21 להריון

מרגישה את התינוק שלך בועט? אלו פרפורים מוקדמים, שבעתיד יהפכו לבעיטות. ההתפתחות המשמחת השבוע היא שהתינוק שלכם כבר בעל גבות. אורכו הוא לערך אורכו של גזר או בננה. כעת, תוכלי כאם לזהות דפוסי פעילות של התינוק שלך, כמו דפוסי רעב, בחילה המשפיעים עלייך ועליו. נסי כעת להימנע מאיפור על בסיס שמן, הקפידי לשמור גם על הידרציה קבועה.

שבוע 22 להריון

התינוק שלכם עשוי לשקול כ-1 קילו בתקופה זו של ההריון. הוא מתחיל להיראות כמו תינוק שרק נולד, רק מיניאטורי. שפתיו, עפעפיים והגבות הופכות ברורות יותר, אך אישוניו (החלק הצבעוני של העין) עדיין חסרי פיגמנט.

שבוע 23 להריון

כעת, כאם לעתיד, את עשויה להרגיש נפוחה, ניתן להבחין כי בקרסוליים ובכפות הרגליים מתחילות להתנפח קצת בשבועות או בחודשים הקרובים, במיוחד בסוף היום או בימים החמים של הקיץ. עכשיו יותר מתמיד, התינוק שלך יכול להרגיש אותך, נסי לרקוד וללטף את הבטן. אל תפחדי להשמיע רעשים שונים בסביבת הבטן כמו נביחות של כלב או שואב אבק, כדי להכין את התינוק לסביבה הטבעית. התינוק שלכם כעת קצת יותר מלא ועשוי לשקול כ-קילו וחצי.

שבוע 24 להריון

הרחם שלך כעת בגודל של כדור כדורגל והתינוק גדל בהתמדה, הוא כעת עשוי להיות כמעט 28 ס”מ. המוח שלו גדל במהירות עכשיו, בלוטות הטעם שלו ממשיכות לפתח, עורו עדיין דק ושקוף, אבל גם זה יתחיל להשתנות בקרוב.

שבוע 25 להריון

התינוק שלכם כעת הוא בגודל של כרוב ממוצע, בשבוע זה, הוא עשוי להוסיף יותר שיער (אל דאגה, השיער לרוב נעלם אחרי הלידה), לעבות את עורו ולהוסיף למשקלו.

שבוע 26 להריון

אם יש לכם, בן זכר, זוהי התקופה בה אשכיו עשויים להתפתח. כעת הוא ממשיך לשאוף ולנשוף כמויות קטנות של מי שפיר, שהם אל דאגה חיוניים לפיתוח ריאותיו, כל תנועות הנשימה הללו נועדו כביכול גם לשם תרגול לקראת הנשימה הראשונה של אוויר העולם. הוא עשוי להמשיך ולהשמין בהדרגה ולהתקרב למשקל של שני קילו.

שבוע 27 להריון

ברכות, התינוק שלכם שוקל כעת לערך 1 1/4 קילו (המשקל משתנה מתינוק לתינוק), הוא ישן במרווחי זמן קבועים, פותח וסוגר את עיניו, סקרן ומאוד פעיל. את לעומת זאת, עשויה להרגיש שהרגליים שלך לא עומדות יותר במשקל, שרירי הרגליים עשויים להתכווץ מדי פעם וכאבי הגב עשויים להתעורר.

שבוע 28 להריון

כעת התינוק שלכם שוקל קצת יותר מקילו וארוך קצת יותר מקלח תירס, השליש האחרון של ההריון מתחיל השבוע, זאת הזמן לבקר אצל הרופא או המיילדת, להכין את עצמנו ללידה ולכניסת דייר חדש הביתה.

שבוע 29 להריון

השבוע את מכירה מחדש כמה חברים וותיקים העונים לשמות עצירות וצרבת, “פרוגסטרון” הורמון ההריון מרגיע רקמת השריר בכל הגוף, כולל מערכת העיכול שלך. הרפיה זו, בשילוב עם צפיפות הבטן שלך, מאטה את מערכת עיכול. עיכול איטי יכול לגרום לגזים וצרבת – במיוחד לאחר ארוחה גדולה – ולתרום עצירות. התינוק שלך לעומת זאת שוקל כ-2 קילו, הוא בערך בגודל של דלורית, ראשו רק הולך ומתרחב כדי לפנות מקום עבור המוח המתפתח שלו. כדי לעמוד בדרישות התזונה הדרגתיות, את תזדקקי להרבה חלבון, ויטמין C, חומצה פולית וברזל. עצמות התינוק סופגות כעת המון סידן, לכן את זקוקה למנות רבות ממנו.

שבוע 30 להריון

אורך התינוק כעת עשוי להיות בערך 39 ס”מ מכף רגל ועד ראש, בקצב טוב הוא עשוי לשקול בין 2-3 קילו, זכרים לרוב שוקלים יותר. חצי ליטר של מי שפיר מקיפים אותו, נפח זה יתכווץ בהדרגה ככל שהתינוק יגדלו ויתפוס יותר מקום בתוך הרחם. ראייתו ממשיכה להתפתח, למרות שהיא תישאר בסיסית עד כאחרי הלידה, גם אחרי הלידה התינוק ישמור על עיניו עצומות במשך ניכר משעות היום. שכן הוא איננו רואה למרחק, אלא רק אובייקטים קרובים.

שבוע 31 להריון

התינוק שלכם כעת מסוגל לסובב את ראשו מצד לצד, זרועותיו, רגליו וגופו מתחילים להתפיח שומן מצטבר מתחת לעורו, אנחנו מקווים שאת לא סובלת מבעיות שינה בשל תזוזותיו הרבות. התנחמי בזה, שכל מרגש הוא סימן לכך שתינוקך בריא ופעיל. שמתם לב ששרירי הרחם שלכם מרגישים הדוקים מפעם לפעם? נשים רבות מרגישות התכווצויות אקראיות אלה – התכווצויות הנקראות “ברקסטון היקס” – החלות במחצית השנייה של הריון. לעתים קרובות שההתכווצויות עשויות להמשך כ- 30 שניות, הן לא סדירים, ובשלב זה, הן צריכות להיות דיי תכופות, שימי לב כי התכווצויות כואבות עשויות להיות סימן לצירים מוקדמים. אם את צופה יותר מ-4 התכווצות בשעה, פני מיד לרופא. אלה לרוב כוללים הפרשות מהנרתיק או פריקה של נוזלים מהרחם (נוזלים מימים, דמוי ריר, או דמיים).

שבוע 32 להריון

ברכותינו, את מתקרבת בצעדי ענק ללידה, בשלב זה התינוק שלך עשוי לשקול 2 וחצי קילו ואפילו יותר. ניתן להרגיש את נוכחותו בתוך הרחם שלך, ככל שיגדל את עשויה להוסיף למשקלך כ-חצי קילו בשבוע ולהרגיש את הסרעפת שלך נדחקת מעלה.

שבוע 33 להריון

עצמות הגולגולת של תינוקך התמזגו יחד, כך שתהליך הלידה יהפוך קל יותר בעבורו. המון דברים עלולים להשתנות בתקופה זו, אם בעבר הרגשת קלילה וניידת, עכשיו את עשויה ללכת בפיסוק רחב, ממש כמו ברווז, המציאות לא ממש מאפשרת לך לשבת בנוח, שלא לדבר על לשכב, דבר שהופך מאתגר מאי פעם.

שבוע 34 להריון

בשבוע זה התינוק עשוי להוסיף שומן לגופו, רקמות שומן אשר ייסעו לו בעתיד לווסת את טמפרטורת הגוף שלו, בייחוד כשיולד. כעת, עורו חלק מאי פעם, מערכת העצבים המרכזית שלו מתפתחת, אם את כבר חווה צירים מוקדמים תשמחי לדעת כי תינוקות אשר נולדים אחרי שבוע 34 לרוב אינם בעלי בעיות בריאותיות. הם כמובן עשויים להזדקק לשהות קצרה בתינוקיה או הפגייה, אך תוך זמן קצר יצא בריא ושלם לזרועותיכם.

שבוע 35 להריון

כעת התינוק שלך עשוי להתהפך ברחם ולהכין את עצמו ללידה. הכליות שלו מפותחות עכשיו, ואפילו הכבד שלו יכול לעבד פסולת. רוב ההתפתחות הגופנית הבסיסית שלו הושלמה כעת. הוא יבלה את השבועות הקרובים לעלות במשקל.

שבוע 36 להריון

כעת התינוק עשוי להסיר את רוב “כיסוי השיער” שכיסה את גופו, כמו כן גם את ” vernix caseosa” שהוא החומר הדונגי שכיסה והגן על עורו. אל דאגה, זהו אינו לכלכוך או יובש והוא עשוי להמשיך ולנשור מעורו של התינוק גם אחרי היציאה מהרחם. חומר זה מכיל כמויות נכבדות של חלב וקרטין.

שבוע 37 להריון

תאריך היעד שלך מתקרב, אבל רופאים לא כנראה נותנים “טווח מלא” עד 39 שבועות. תינוקך מבלה את השבועות האחרונים בפיתוח מלא של המוח והריאות, אם את מעוניינת לבצע ניתוח קיסרי, כנראה שהרופא ידאג לתזמן את הניתוח בטווח של 39 שבועות, אלא אם כן ישנן סיבות רפואיות המצריכות התערבות מוקדמת.

שבוע 38 להריון

אתם מוכנים לפגוש את התינוק שלכם מחוץ לרחם? הוא עתיד להגיע ממש בקרוב, סקרנים לדעת מהו צבע העיניים של התינוק? לרוב אנחנו לא מסוגלים לדעת מייד, אם כי במקרים בהם התינוק נולד עם עיניים חומות, סביר להניח שהם יישארו כך. אם הוא נולד עם עיניים אפורות או כחולות, הם עשויות להתחלף לכחול בהיר, כהה, ירוק, חום או אפור. זהו תהליך הדרגתי אשר עשוי לקחת לפחות 10 חודשים עד לקבלת צבע היעד.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.