איך להפוך למשורר – 12 טריקים שיעזרו לכם לכתוב שיר במהירות

איך להפוך למשורר – 12 טריקים שיעזרו לכם לכתוב שיר במהירות

מוזיקה – רוב האנשים בעולם שומעים מוזיקה יום-יום והיא חלק אינטגרלי מהחיים שלהם: היא ורמת להם לשמוח, לצחוק, לרקוד, לבכות ולהיות נוסטלגיים.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

ישנם אנשים מיוחדים, כמוכם, שלא רק רוצים לשמוע או לצפות, אלא רוצים גם “ללכלך את הידיים” ולעשות.

עם זאת, איש אינו אמר שכתיבה של שיר היא פשוטה. ההיפך הוא הדבר – יש שיאמרו שהיא יותר קשה מכתיבה של סיפור, משום שהיא דורשת מערך מסוים של כישורים.

כדי להצליח לכתוב ולהלחין שיר של ממש, להלן כל השלבים לתהליך איכותי.

הגיע הזמן…

אז חשבתם על זה ואז הלכתם לישון. ביום למחרת הלכתם לעבודה ואז נזכרתם שיש לכם הרבה סידורים לעשות, אחרי זה יצאתם עם חברים ואז שוב היה מאוחר מדי, אז הלכתם לישון. למחרת הלכתם לעשות קניות אחרי העבודה וחזרתם עייפים, רציתם לבלות זמן איכות עם בני הבית ואז הלכתם לישון… הכול טוב ויפה, אבל מה עם השיר שלכם?

כדי להצליח לכתוב, אחד הדברים שאתם הכי זקוקים לו הוא הזמן: כדי שתצליחו להעלות רעיון טוב, ללמוד טכניקות, להעניק לעצמכם זמן לחשוב על מספר רעיונות, לאפשר לעצמכם למחוק אותם ולכתוב רעיונות חדשים… כל העבודה הזו זקוקה לזמן ושקט, אז השתדלו למצוא עבורכם את המקום הזה.

מבנה השיר

לשירים יש מספר בסיסים, אשר לפיהם אנשים כותבים את התוכן שלהם. כיום, הסגנון המוכר הוא: בית, בית, פזמון, בית, פזמון, גשר, פזמון.

בית – כל בית שונה מקודמו. אתם יכולים לספר סיפור שבכל בית מתקדם עם העלילה או להוסיף תוכן לתוכן שנתתם בבית הראשון. המהותי הוא שיהיה קשר בין הבתים, שהנושא של השיר עצמו יתבטא בכל אחד מהבתים ויוסיף נפח לקודמו.

פזמון – לב השיר, “הצעקה” שלכם. הפזמון חוזר הכי הרבה פעמים לשיר, מינימום של פעמיים. על הפזמון להיות עוצמתי, להבהיר את הנקודה שלכם בצורה הכי חזקה שאפשר, בייחוד משום שהוא היחידי שחוזר על עצמו.

ניתן לשנות מעט מפזמון לפזמון, אך על רוב התוכן והמשמעות להישאר אחידים.

גשר – מדובר בהפרדה בין פזמון ששרים בפעם השנייה, בדרך כלל, לחזרה על הפזמון עוד פעם אחת לפחות. המטרה של הגשר היא ליצור מעין מעבר: אתם יכולים להיעזר בו כדי להדגיש נקודה נוספת, כדי לשים דגש על המנגינה בשיר שלכם, כדי להוסיף עוד “מיני בית” שיאיר עוד מעט אור על הפזמון שעומד לשוב.

חייב להיות קשר מסוים בין כל חלקי השיר. כאן מדובר במבנה הסטנדרטי והמוכר, אך ישנם הרבה מאוד סגנונות של מבנים: פואמות, הייקו, שירה סאטירית ועוד. מומלץ כי תחקרו את סגנונות השירים השונים, כדי שתצליחו לבחור את האחד המתאים לכם ביותר.

גם אם לא בהכרח מצאתם את המבנה שאתם מחפשים, זכרו כי כל מבנה הומצא בידי אדם, לכן אתם יכולים להמציא מבנה חדש. מה שהכי חשוב בכל מבנה, הוא שהתוכן יועבר בצורה קולחת ומרגשת. אם עשיתם זאת – יצרתם שיר מנצח.

ליריות

אם כבר עלה נושא הרגש, יש לציין כי הוא המהותי ביותר בכל שיר, שכן המטרה של שיר היא לגרום לך להרגיש, להתלהב, לצחוק או לבכות.

כדי ששיר “ייגע” במי ששומע אותו, עליכם להפוך אותו למרגש עבורם. חלק מזה טמון באמצעים הספרותיים שלמדתם איי שם בתיכון: המטאפורות, הדימויים, האנלוגיות וכל מה שבאמצע.

דימוי – הוא תיאור לשוני המשווה בין שני פרטים שונים לגמרי, שיש להם דבר מה במשותף. לדוגמא: מהיר כאיילה, עקשן כפרד, בודד כמלח…

מטאפורה – היא אמצעי לשוני בו משתמשים כדי לתאר משהו אחר. לדוגמא: הוא טבע בים היגון שהציף אותו – אין באמת דבר כזה “ים של יגון”, אך המילה “ים” מתכוונת ל”עד ללא גבולות”.

אנלוגיה – השוואה על דרך הדמיון. לדוגמא: כמו שאני בת 24, גם הוא בן 24. היונה עפה לצד העורב. הבטתי בהם בהשתאות: כיצד הם מסוגלים לשהות זה לצד זה בשלווה שכזו? – היונה עפה והעורב עף, אך היונה מסמלת טוהר, טוב ותמימות והעורב מסמל חשכה, רוע ומתירנות.

האמצעים הספרותיים הללו, בנוסף לרבים אחרים, תורמים לאיכות ונפח השיר שלכם; גורמים לו להיראות מקצועי, לתפוס את העניין והרגש של האדם ולגרום לו לחוש כמו הוא נחשף לתוכן חדש, אף על פי שיתכן כי הנושא המרכזי שלכם איננו חדש דנדש.

השתדלו לשלב אמצעים אלו בשירים שלכם, כדי לגרום להם להישמע.

למדו מהמומחים

הדרך היעילה ביותר ללמוד שירה, היא לעשות זאת באמצעות המומחים: כל המשוררים הדגולים של ימי העבר, המורים לספרות ואפילו אנשים שלומדים ספרות באוניברסיטה. נסו להיוועץ באנשים מהתחום הספרותי, כדי לקבל עוד טיפים וטריקים שיסייעו לשירים שלכם להישמע איכותיים.

בנוסף, ככל שתרבו לקרוא יותר שירים, כך תיחשפו ליותר מבנים, יותר סגנונות ותפתחו את היצירתיות והדמיון שלכם. כמה שיותר דוגמאות – מעניקות לכם יותר השראה.

במה מדובר?

נשאלת השאלה הקריטית – מהו נושא השיר שלכם?

זוהי לא שאלה פשוטה לענות עליה ואין צורך לענות עליה ברגע הראשון שאתם מתחילים לכתוב. עם זאת, אם לא הצלחתם לסכם לשורה אחת את משמעות השיר שלכם עד לסיומו, הסיכויים גבוהים כי איש לא יצליח להבין אותו.

שירים בדרך כלל מלאים בהרבה מסתוריות, אמירות מעניינות, חזרות חשובות… הרבה אנשים לא יודעים לשים לב. כאשר אתם כותבים שיר, כמובן שמהותי לכתוב את מה שאתם מרגישים, אך אם איש איננו מבין – איש גם לא ידע.

בעודכם כותבים, נסו לחשוב מהי הפואנטה העיקרית של השיר שלכם: האם זהו שיר אהבה? איזו אהבה – נכזבת או מוצלחת? האם השיר מדבר על מחאה חברתית? בקשר למה?

בכל שיר מהותי להתמקד בפרטים הקטנים, כדי שאנשים יצליחו להבין אותו עד לסוף דעתכם. הקפידו לוודא כי אתם מצליחים להעביר את הרעיון שלכם בצורה הכי קוהרנטית שאפשר.

אם אינכם בטוחים מהו הנושא שעליו אתם רוצים לכתוב את השיר, אולי כדאי לכם “לחזור אחורה” ולקרוא יותר שירים של “הגדולים מכולם”, כך שתצליחו לדלות רעיונות. גם התייעצות עם חברים ובני משפחה לא תפגע במקוריות שלכם, אם תצליחו לגבש רעיון ראשוני יציב.

הכניסו קצת מעצמכם

כאשר אתם מתחילים לכתוב שיר של הנושא המדובר, כדאי שיהיה בו לפחות חלק קטן-פצפון מכם. כאשר אתם כותבים שיר, בדרך כלל מדובר באוצר מרגש, שאליו הרבה אנשים יוכלו להתחבר. עם זאת, אינכם רוצים שאנשים ירגישו כי השיר שלכם הוא “שגרתי” או “קיטשי”. זה מה שקורה בעיקר, כאשר לא מערבים רגש בדבר.

הקפידו לשלב חלק מעצמכם בשיר: אם אתם שרים שיר אהבה, נסו לחשוב על אהבה שחוויתם או על האהבה שאתם חווים כעת. אם מדובר על מחאה, נסו להזדהות עם כאב ההמונים, להבין את הקושי שלהם והעמיקו את הרצון לעזור להם ולגרום לאנשים לשמוע את הסיפור שלהם.

מהותי לשלב פואטיות בשיר, כן. עם זאת, גם את השיר הפשוט ביותר ניתן להעריך – אם הוא מכיל את מידת הרגש הרצויה.

זכרו שהמציאו את המחק

סיימתם? מעולה! מה, לא אהבתם? אוקיי, אז מתחילים שוב, לא קרה כלום.

החיים הם מצב של ניסוי וטעייה, כך שהגיוני כי הטיוטה הראשונה של השיר שלכם לא תהיה מדויקת ומושלמת מכל בחינה. מה שחשוב הוא שלא תתייאשו – עבדו בכל הכוח כדי לשפר את מה שלא אהבתם.

אם משהו לא מתחבר או לא מסתדר לכם, נסו לפרק את השיר לגורמים כדי להבין מה חסר או מה מיותר.

מה שחשוב הוא שתזכרו כי מדובר בתהליך ארוך, שיתכן ואפילו ירגיש מייגע בפעם הראשונה. כל עוד תמשיכו להתמיד ולייצר יותר טיוטות, בסופו של דבר תצליחו להגיע למחוז חפצכם.

מנגינה?

האם אתם בכלל רוצים לשלב מנגינה עם השיר שלכם? ישנם שירים רבים, מימי העבר בעיקר, אשר בכלל לא הולחנו. אתם יכולים לכתוב את השירים שלכם ללא מנגינה, כל עוד אתם חשים כי הדבר לא יפגע בעוצמה של השיר שלכם.

אם אתם לא יכולים בכלל להעלות על דעתכם מחשבה שכזו, אולי כדאי שתשקלו ללמוד לנגן או לחבור למישהו שיודע לנגן, כדי שתצליחו לכתוב מנגינה לשיר שלכם.

אם אתם יודעים לנגן או שמצאתם את המישהו הזה – מצוין! כעת נסו לכתוב יחד את הטון של השיר: האם זהו שיר עצוב או שמח? מהו הז’אנר של השיר – רוק? פופ? קלאסי? האם המוזיקה היא שקטה ורגועה או שהיא מלווה את המילים ברגש וווקאליות?

שאלות אלו ועוד הרבה אחרות הן הבסיס למנגינה של כל שיר. כמובן שהמהותי ביותר הוא שהשורות של השיר “יחליקו” כמו באופן טבעי על מעטפת המנגינה.

קצב?

“ההחלקה” הזו היא בעצם הקצב של השיר. על הקצב להיות איכותי ונעים, כך שאנשים ירגישו שכיף להם לשמוע את השיר שלכם.

בני אדם מחווטים בצורה מסוימת, כך שסוגים שונים של קצב אהובים על ידי אותם אנשים, בווריאציות שונות.

כדאי לכם לנסות ולשיר את השיר מספר פעמים יחד עם המנגינה, כדי לראות שהרווחים בין המנגינה למילים הם מתאימים, כדי שהתחושה תהיה נכונה ושום דבר לא יצרום לכם באוזן. שמיעה מוזיקלית תסייע לכם מאוד בצעד הזה.

בלי לחץ

אל תרגישו כי מדובר בפרויקט שעליכם לסיים ביום-יומיים-שבוע, ממש לא המקרה. שירים מגיעים מהנשמה, מהלב. איש לא אמר שפשוט לבטא את עצמכם בצורה כה חשופה. יתכן ותצליחו לכתוב את השיר בחמש דקות, יתכן וייקחו לכם חודשים. מה שחשוב הוא שתיהנו מהתהליך – הריי המסע הוא מה שחשוב! הקפידו לצחוק, להעלות רעיונות יצירתיים והזויים, לשנות, להתאמן, לעבוד עם עצמכם ולעבוד יחד.

אם החלטתם לכתוב שיר עם עוד מישהו, השתדלו לשמור עמו על ראש פתוח ותקשורת פתוחה, כך ששניכם תרגישו כי אתם מבטאים את עצמכם באופן מלא ולא יצטברו כעסים או מתחים אחד על השני.

כל עוד תגיעו לתוצר שאתם רוצים, הצלחתם.

התאמנו

תרגול מייצר שלמות, זאת כולם יודעים. גם אם השיר שלכם הושלם, אם החלטתם להוסיף מנגינה – בהחלט יש מקום להתאמן והרבה זמן:

להתאמן על המנגינה עצמה; האקורדים, התווים, הזרימה הכללית של המנגינה והסנכרון שלה למילים.

להתאמן על השיר עצמו; הגיית המילים, הצגת השיר בטונים הנכונים, ללא זיופים, טעויות או אמנזיה פתאומית.

להתאמן על היציבה; באופן שבו אתם עומדים כאשר אתם שרים – הביטחון, התנועה, המבט לעבר הקהל, הכימיה שלכם עם הקהל.

יש הרבה עשייה והמלאכה מרובה – אז קדימה לעבודה!

בחנו את עצמכם

כמובן שכשאר אתם בתוך הקופסא, מעט קשה להציץ החוצה ולבחון את העניין בצורה סובייקטיבית, כך שכדאי שתנסו להציג את השיר שלכם גם בפני אנשים.

אינכם חייבים לפנות מיד “לקהל הרחב”, אתם יכולים להופיע גם בפני חברים ובני משפחה. המטרה כאן היא לקבל משוב כנה, קונקרטי ובונה: האם הם אהבו את השיר? מה כן? מה לא? האם היה חסר משהו? האם הכתיבה מופרזת?

הקפידו להכין שאלות מראש, כך שתוכלו לרדת לפרטי פרטים ולדלות משוב איכותי. יתכן והשיר שלכם יהיה “חביב הקהל” מהפעם הראשונה ויתכן ותאלצו לשוב “לשולחן השרטוטים” שוב. אך כל עוד תמשיכו להתמיד, להשתפר ולתת מעצמכם – בסוף תצליחו לייצר שיר שעשוי לטלטל עולמות.

כתיבה בפני עצמה היא איננה מלאכה פשוטה, שלא לדבר על כתיבה לירית של שיר. האדם המצוי זקוק להתמדה, סבלנות, יצירתיות וביטחון – לא את כולם מוכרים בשוק.

אם אתם באמת נהנים מכתיבה ושואפים לעשות מעצמכם משוררים יום אחד – אל תוותרו. ישנם אנשים דגולים שאמרו להם יום-יום שלא ייצא מהם כלום ובסוף הפכו למנהיגי העולם. אינכם יכולים לדעת מה יצפון המחר, כך שאי שום סיבה לוותר היום בשל אפשרות לכישלון זמני מחר.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.