כיצד להפסיק להתעצל ולדחות דברים 

איך להפסיק להתעצל ולדחות דברים 

להתעצל או לא להתעצל? זו השאלה: הטלוויזיה “קוראת” לכם, הפלייסטיישן והפלאפון מהבהבים ואתם עם הראש בין הידיים, פשוט לא יודעים מה לעשות.

מתקשים לומר “לא” לעצלנות? הכלים מצטברים, עבודות ההגשה רבות, המלאכה מרובה ואתם משלימים שעות שינה? הגיע הזמן לנשק את העצלנות לשלום ולצאת לאוויר העולם.

קבלו את כל המנוחה שלכם

בואו נשאל שאלה אחרת: האם אתם עצלנים מרצון או עצלנים מהכרח? כן, יש דבר כזה.

אם אתם סובלים מחסך של ברזל או המוגלובין, לא שומרים על תזונה, לא מבצעים פעילות גופנית וישנם שעתיים בלילה… אין פלא שאתם קמים כל בוקר עייפים יותר ומעבירים את היום בעצלנות.

אם אתם שואפים לעזוב את המקום העצל, הישנוני והמשועמם, הגיעה העת לעשות שינויים ולבחון, אם העצלנות שלכם נובעת גם מגורם רפואי או פיזי.

בצעו בדיקת דם ובקשו לשים דגש על כמות הברזל בגופכם. עדכנו כי אתם תשושים וחסרי אנרגיה לאחרונה, גם אם אינכם רוצים.

הקפידו לישון בין שבע לתשע שעות שינה בלילה, כדי להצליח להתעורר רעננים לבוקר חדש ועשיר בפרודוקטיביות. במהלך השינה, מתבצעים תהליכים ביולוגיים רבים בגופנו, אשר להם הוא זקוק, כדי לתפקד ביעילות ביום למחרת. בנוסף, במהלך השינה הגוף ממש נח, פיזית ומנטאלית, כך שהוא מקבל אנרגיה ומתחזק לקראת המחר.

פעילות גופנית תסייע אף היא להאיץ תהליכים ביולוגיים בגופכם ולעורר אתכם, לפחות במשך חמש השעות העוקבות אחר האימון. פעילות גופנית ידועה בסגולותיה הבריאותיות ואף יותר – ביכולותיה לסייע לנו לבנות אנרגיה וכוח.

אם אתם חשים שהעולם החיצון מעט מפחיד ומרתיע, מובן שלא הייתם בו מספיק: זרקו כבר את כל הטכנולוגיה הזו לפח! ברגע שבו תראו נופים בפני עצמם ולא בתוך מסך פלאפון, תבינו עד כמה העולם מופלא מחוץ לבית החם והעצל. המלצה: סעו למצפה רמון או רמת הגולן. הנופים היפים הללו באמת יוצרים בכם את הרצון לחיות את החיים במלואם.

תזונה נכונה, תסייע לכם להשיב לגופכם את הוויטמינים והמינרלים שגופכם כה “מתגעגע” אליהם. הוויטמינים והמינרלים הללו, יעשירו את גופכם ויעניקו לכם אנרגיה. נוגדי החמצון שמכילים בעיקר פירות וירקות, יסייעו לתקן את הנזקים שנגרמו לגופכם, כך שתוכלו ליהנות מעתיד בריא ונטול עצלנות.

מה יוצא לכם מזה?

אם מאז ומתמיד הייתם בריאים כמו שור, אך לצד זה פשוט עצלנים, נשאלת השאלה למה? למה ההתעקשות הזו להמשיך ולראות טלוויזיה, לשחק במחשב ולהימנע מפעילויות פרודוקטיביות ומפתחות?

יתכן ויש כרגע בטלוויזיה 15 סדרות שאתם משוגעים עליהן, אולי אתם מכורים למשחק מחשב כזה או אחר, אולי אתם פשוט אוהבים לישון יותר מאשר את החיים עצמם… אך היו בטוחים, הסיבה היחידה לכך היא שעדיין לא חוויתם אותם במלואם. כאשר אתם חיים את החיים שלכם, אתם מבינים כי הם הרבה יותר מעניינים מכל סדרה בטלוויזיה: חיים חסרי עצלנות הם הרבה יותר מהנים, רגשים ומלאי חיים. הם יגרמו לכם לחוש מאושרים, רגועים, חברתיים, גאים ומפותחים – פי כמה וכמה ממה שאתם מרגישים כיום.

יתכן ואתם פשוט תקועים במעין שגרה של עצלנות, שכן התרגלתם לראות טלוויזיה כל כך הרבה, לשחק במחשב כל כך הרבה, לישון כל כך הרבה! שאתם כבר שכחתם שאפשר לעשות אחרת. המוח שלכם פועל לפי דפוסים קבועים, כך שמה שאתם מבצעים יותר – הוא מכיר יותר. נסו “לרדת” מהעצלנות בהדרגה, כדי שתצליחו להתרגל: אפשר להפסיק לישון, לצאת החוצה, להתקשר לחברים, ללמוד ולהחכים, לעבוד ולהרוויח, לצאת לעבוד, לאהוב… וואו, אתם שמים לב כמה אתם מפספסים כאן? קחו נשימה עמוקה, הביטו לצדדים ולמדו מהו היופי האמיתי של החיים.

מוטיבציה

האם התלהבתם מסופו של הסעיף הקודם? האם הוא ריגש אתכם מעט? אולי גרם לכם “לחשוב מחוץ לקופסה”? להבין כי יש לכם למה לצפות מחוץ לארבע הקירות של ביתכם?

בעצם נשתלה בכם מוטיבציה – הדחף, הרצון לשנות את החיים שלכם.

מוטיבציה היא מה שבאמת יסייע לכם להתגבר על העצלנות: מה אתם רוצים לעשות? מה אתם חולמים לעשות, גם אם זה קשה? אתם לא חייבים להתחיל בקשה וישר להירשם לתואר, להישאר שעות נוספות בעבודה או להתחיל קורס אינטנסיבי. אתם יכולים פשוט להיפגש עם חברים מעט יותר, לצאת, לבצע פעילות גופנית, לדאוג לעצמכם פיזית ומנטאלית, להגיע לעבודה כל יום ולנסות לבנות לעצמכם שגרת חיים, שגורמת לכם לחייך.

השגרה הזו תשריש בכם מוטיבציה לרצות להמשיך ולהתפתח. זה הרגע, בו כדאי לכם להתחיל ולשקול את התואר הזה, הקידום הזה או בן הזוג הזה שדיברנו עליו קודם.

גם שינוי קטן, הוא שינוי מיידי, כל עוד אתם עומדים מאחוריו. מה שכן, השתדלו לא לעשות “יותר מדי” בבת-אחת: משום שהייתם רגילים לבית כל היום, יתכן ויותר מדי עומס יגרום לכם לחוש עייפים מדי או אפילו להבהיל אתכם ולהשיב אתכם לקירות הבית.

כוח רצון – די לתפל

כוח רצון הוא שילוב של מוטיבציה וכוח פיזי, שיסייעו לכם לצאת מהבית ולהתחיל להיות פרודוקטיביים. אם יש לכם את הדחף המוטיבציוני, כבר עברתם את השלב הקשה – אתם רוצים לעשות זאת. כעת, כל שעליכם לעשות הוא להוציא זאת לפועל: התקשרו לחברים וקבעו לצאת, בקשו לקחת על עצמכם יותר בעבודה, נסו ללמוד משהו חדש. כל עוד תקפצו למים, אתם מתחילים תהליך חדש – תהליך אנטי-עצלנות.

האנרגיה שלכם תגדל, אם תשתדלו לבצע פעילות גופנית, שתסייע להשיב את הכושר שאיבדתם תוך כדי תקופת העצלות.

כאשר אתם מחליטים להפסיק להיות עצלנים, עליכם לעשות משהו פרודוקטיבי. אנשים יכולים להיות פעילים כל היום, אך להשיג בכך כלום ושום דבר. לדוגמא, אם כל היום נשיב למיילים בעבודה, נדבר עם החברים, נבצע את העבודה האדמיניסטרטיבית. אז כן, אנחנו עובדים, אבל האם גלגלי המוח זזים? האם הרגליים זזות? האם משהו באמת קורה או שזו הכול אשליה של פרודוקטיביות?! כן.

לכן, נסו למצוא תחומים שמעניינים אתכם. אם משהו משעמם אתכם משום שאתם מכירים אותו מקרוב, בקשו להתקדם, ללמוד עוד, חפשו את החדש והמעניין. ככל שתחוו יותר חדש בחייכם, תצאו מהשגרה הסטאטית ותביטו לצדדים, כך תחושו אנרגטיים יותר ותוכלו לנשק את העצלות לשלום, בלי להביט לאחור.

מה פרודוקטיבי בעיניכם – רשימות שחקקתם בסלע

אז אם אתם קוראים את המאמר הזה, כנראה יש משהו שהייתם רוצים לבצע ואתם פשוט לא מצליחים לבצע אותו. אז מה זה? לימודים? עבודה? צבא? סידורים? ניקיון? חברים? אהבה? למה רק אחד?

לכולם יש הגדרה מסוימת של מה פרודוקטיבי בעיניהם ומה לא, מה הם שואפים לבצע ואין להם כוח ומה הם מבצעים כל יום, בלי לחשוב על כך בכלל.

לדוגמא, יש אנשים שרואים את עצמם כפרודוקטיביים אם הם מתעוררים בשבע בבוקר. לעומתם, יש אנשים שלא יכולים לישון אחרי השעה שש בבוקר, מתוך הרגל, גם בשבת.

כדי להבין מה אתם מנסים לשפר בחיים שלכם על ידי התמוטטות חזית העצלנות, כדאי לכם לנסות ולהכין רשימות, שיסייעו לכם “לעשות סדר בבלגן” ולמקד אתכם. נסו לכתוב בהם את הדברים מהחשובים ביותר לחשובים פחות, לפי סדר-עדיפויות. חשוב להדגיש – אלה לא רשימות “TO DO” אלה רשימות  “DO NOW!” ואין ויכוחים או ויתורים עצמיים. פשוט אין.

את הרשימות שאתם מכינים, תתלו על לוח שעם, תחקקו על סלע, תדביקו על המצח – אבל הן קורות. המילים הללו חייבים להפוך למציאות, כדי שסוף כל סוף תצאו ממעגל העצלנות: ברגע שתשימו לב כי אתם מתחילים לסמן V על מספר סעיפים, אתם תחושו יותר מוטיבציה לסיים את כל הרשימה – כדי ליהנות מתוצאותיה ומהגאווה שתחושו.

אתם יכולים לבצע את הרשימה לפי הסדר, מהקל לקשה או מהקשה לקל. רק היזהרו כאשר אתם מגיעים לשלב הקשה, שלא ירתיע אתכם או יפחית את המוטיבציה שלכם, עקב הקושי.

הפרידו בין המסגרת לחיים האישיים

עובדים מהבית? עובדים לבד? עובדים הרבה? יתכן וזו הסיבה שאתם מתעצלים בשאר האספקטים של החיים שלכם. עבודה היא חלק מהותי מהחיים: היא מניבה לכם ידע, אפשרות לפתח אינטליגנציה ואינטלקט, אקלקטיות ו… גם כסף. אבל היא לא יכולה לתפוס את החיים שלכם. היא לא יכולה “למשוך אתכם בשיער” בשעות לא מסודרות, 24/7, משום שהחיים הם חיים ועבודה, לא להיפך.

רוב האנשים בעולם מגיעים לגיל הזהב ומתחרטים בעיקר – על שבזבזו את עיקר זמנם בעבודה.

לכן, נסו לבחון את המצב התעסוקתי הנוכחי שלכם: כמה שעות אתם עובדים בשבוע? האם אתם עובדים מסודר? האם אתם מוצאים את עצמכם משלימים שעות עבודה בערבים ובסופי שבוע, לעיתים קרובות?

אם כך, כדאי לעשות שינוי כולל בחיי העבודה שלכם. ברגע שתבנו לעצמכם שגרת עבודה, יהיה לכם הרבה יותר קל לסיים אותה בשעה מסוימת, נגיד חמש, ולהתפנות לכל שאר הדברים המופלאים שרציתם לעשות היום: מניקיון הבית, עד ליציאה עם חברים ואפילו קריאה של איזה ספר טוב.

פרקו משימות לגורמים

מכירים את הילדים הללו שרצים כמה פעמים למישהו בוגר, רוצים לומר לו משהו, אך מפחדים וחוזרים? אלה אתם, כאשר אתם רוצים לבצע משימה, אך מפחדים ממנה.

כולם מפחדים ממשימות, במיוחד אם הן גדולות ולא מובנות. לכן, כדאי לכם לנסות ולהכיר אותן מקרוב: נסו לקרוא עליהן, להבין את המערך שלהן ומה רוצם מכם, לנסות לפרק אותן לשלבים קטנים יותר ולתכנן ביעילות כיצד תבצעו אותן. אתם אף יכולים לחלק את המשימה למספר ימים, שבועות ואפילו חודשים, אם מדובר במטרה קשה או רבת משתנים.

מה שחשוב הוא שתתחילו. אל תירתעו מפחד של אי-הבנה, אי-ידיעה או חידוש. כולנו בני-אדם וכנראה, אדם אחר עשה זאת לפניכם והצליח. אם כך, לפי ההיגיון הפשוט ביותר – גם אתם יכולים. בהצלחה!

שגרה ותזכורות

הדרך הפרודוקטיבית ביותר להיות פרודוקטיבי – היא פשוט לבנות שגרה. קחו דף ועט ובנו לעצמכם לוח-זמנים לשבוע. איש לא טוען כי מדובר בתהליך פשוט, אך אם תצליחו למצוא מערך שכיף לכם עמו ואתם מצליחים לעמוד בו, לפתע אתם תשימו לב כי יש לכם הרבה יותר זמן פנוי, שאתם יכולים לנצל בפרודוקטיביות נוספת או… אפילו למעט עצלנות.

צאו החוצה

הבית הוא המבצר שלכם, ודאי. כולם אוהבים את הבית שלכם. אולי אתם אפילו עובדים מהבית. גם אם לא, רוב האנשים עוברים בדרך כלל מחלל-למוכנית-לחלל, כמעט ללא מרווח של אוויר אמיתי, שמש, שמיים, עצים…

היופי של העולם החיצון כמעט נשכח מאיתנו, אף על פי שהוא הרבה פחות מרשים מהמחשב, כפי שכבר הסכמנו. כאשר אתם לא נמצאים בחוץ הרבה, אתם לא מקבלים מהשמש אנרגיה ואת ויטמין D – ויטמין השמש, האנרגיה והשמחה. הוא מסייע לגופכם לחוש ערני יותר ואנרגטי יותר.

כדי ליהנות מיתרונות הפרודוקטיביות של השמש, פשוט נסו לערוך יותר פעילויות בחוץ, צאו לשמש והישארו מתחת לכיפתה עד הערב. מה שכן, יש לזכור כי שמש מחזקת, אך גם שורפת: הקפידו למרוח את עצמכם בשמן שומשום או קרם הגנה, כדי להתגונן מהקרינה של השמש.

שמרו על סדר מסביבכם

הבית שלכם גרוע יותר מסדום ועמורה? המשרד שלכם נראה כמו החדר שלכם? הסלון שלכם נראה כמו משחקייה או פינת ליטוף? אולי הגיע הזמן לעשות מעט סדר.

סדר חיצוני מתורגם לסדר פנימי: אם תקפידו לסדר את ביתכם, להקפיד ולשמור על סדר וניקיון, יהיו לכך שתי תוצאות: אתם תיהנו מבית נקי וריחני, שלא תאלצו לנקות פעם בחודש עשר שעות. בנוסף, אתם תחושו רגועים יותר ומאושרים יותר, משום שהסביבה שלכם כה נעימה.

חשוב אף יותר – הבלגן החיצוני לא ייצור בתוככם בלגן פנימי, שימוטט את הסדר שעמלתם כה קשה לבנות.

עצלנות היא פיתוי שאנשים רבים נכנעים אליו, לפחות פעם אחת ביום. לכולם מותר לנוח ולאגור כוחות, אך ברגע שהדבר מונע מכם לנהל שגרת חיים – הגיע הזמן למצוא פתרון. אם תעקבו אחר הצעדים כאן, אט-אט תוכלו לבנות שגרה מסודרת, שתסייע לכם לבנות חיים פרודוקטיביים. כל עוד תמשיכו לעקוב בדרך המוטיבציה, אתם בדרך הנכונה, כל עוד היא לא מובילה אתכם למיטה.

 

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.