איך לחזור לתלם (לדרך הנכונה) בעזרת מוטיבציה והרגלים נכונים

איך לחזור לתלם (לדרך הנכונה) בעזרת מוטיבציה והרגלים נכונים

לפני זמן מה הכול היה בסדר, הייתם בדיוק היכן שאתם רוצים להיות ואז… אתם פה. איך? למה? מה?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

זה יכול לקרות לכל אחד: “הולכים לאיבוד” בתחום מסוים בחיים, נשארים מאחור ולפתע… אתם לא נמצאים בנתיב שתכננתם עוד.

אנשים רבים נותנים להתפתות לעצלנות, למשחקים ממכרים, חווים תקופות לא פשוטות שגורמים להם “לסגת לאחור מעט” או “להחליף לנתיב פחות מוערך”.

ברגע שהבנתם שאינכם נמצאים בתלם וכדאי לכם לשוב אליו, עשיתם את הצעד הראשון.

איך הלכת לאיבוד?

אם אתם מרגישים מעט “אבודים”, אפשר לומר ש”יצאתם לטייל ביער ופשוט איבדתם את השביל”. אם כך, מתי הייתם על השביל? מה גרם לכם לסטות ממנו?

כדי להצליח ולשוב לדרכים חיוביות בחייכם, ראשית כדאי לכם להבין מה היה המקור שגרם לכם “להידרדר” מלכתחילה: חברים? עצלנות? משחק ממכר? תקופה לא פשוטה?

קשה לומר זאת, אך אם אספקט מסוים בחיים שלכם איננו 100% כעת, אין עליכם לזנוח את כל שאר התחומים בחיים שלכם, כמו לא היו מעולם – עדיין יש לכם חיים שלמים לתחזק!

החיים אינם פשוטים, אך כדי ליהנות מהם, יש לקחת בהם חלק גדול. גם אם “נפלתם” לרגע, יש לכם את כל הסיבות להצליח להתגבר על הקושי, העצלנות או הפיתוי – משום שהם גורמים לכם לסטות מדרככם לאושר והתפתחות אישית.

אם מדובר בגורם “מדרדר” כגון חברה מסוימת, בעיה מסוימת, כדאי לנסות ולמצוא את הדרך להרחיק את הגורם הזה מכם ואפילו לבקש עזרה, כדי לשוב לתלם.

נפיק לקחים

לאחר שהבנתם מהו הגורם שגרם לכם לסטות מדרככם, עליכם להרחיק אותו מחייכם לחלוטין. כן, נכון, לא פשוט; אם נמשכתם, ככל הנראה נהניתם לשחק במשחק הממכר, לשהות בחברה הזו או משעות השינה הנוספות, אך כעת, הגיעה העת “להתעורר” ולשוב ל- 100% תפוקה.

גם אם אתם עדיין במהלכה של תקופה לא פשוטה, אל תחושו כי אתם לבד: אמצו את הקרובים שלכם אליכם, עבדו את הקושי והמשיכו לשאוף לתחזק את שאר התחומים בחיים שלכם.

לאחר שלמדתם מה גרם לכם להאט, נסו להפיק ממנו לקחים: למה סטיתם מהנתיב עד כדי כך? כיצד תוכלו למנוע מצב כזה בעתיד? מה אתם יכולים ללמוד מהחוויה שעברתם? כיצד אתם מתקדמים, מהנקודה בה אתם מצויים כעת?

רוב הפעמים, מה שגורם לאנשים לסטות ממסלולם – הוא הגזמה. בחיים, מומלץ כל דבר במתינות, וברגע שאתם שוקעים בתחום אחד, מצב ספציפי אחד, לא פשוט להצליח להתמקד בשאר האספקטים של חייכם.

עם זאת, נסו להפיק לקחים מהחוויה שלכם, גם כדי ללמוד ממנה לעתיד.

מוטיבציה – מטרה פועמת לדבוק בה

מוטיבציה היא הדחף הזה, הריגוש הזה, שמסייע לכם לרצות לעשות מעשה. מומחים רבים יאששו כי כדי להחליף הרגל מגונה אחד, יש להחליפו באחר. הסטייה הקטנה לא שונה בהרבה: על אנשים להחליף את ה”הרגלים המדרדרים” שלהם בהרגלים מרגשים ומעניינים, שיעזרו להם לחוש כי הם מתפתחים, נהנים מהחיים שלהם ושבים לנהל אותם בצורה פרודוקטיבית.

בהתחלה, אתם יכולים פשוט לנסות ולמצוא “חברה טובה”, שתתמוך בכם ותסייע לכם לצחוק. אתם יכולים לצאת מעט יותר, לקבוע סדר יום של מסגרת מסוימת. לנסות וללכת לסדנאות או הרצאות, כדי ללמוד נושאים חדשים ולהרחיב את קשת הכישורים שלכם. לנסות לצאת ולהכיר אנשים חדשים, גם מבחינה רומנטית. לשוב ולהתפתח בתחום שלכם, להירשם ללימודים, לשוב ללימודים, ללמוד ולהחכים – כדי למצות את עצמכם. הפיחו חיים בכישרון שלכם.

עקבו אחר הרצונות שלכם. אם אינכם בטוחים עדיין, אתם תמיד יכולים להכין רשימה, לחקור, להתייעץ ופשוט לחשוב עם עצמכם. אתם תמיד יכולים “להתחיל בקטן” ופשוט להמשיך משם, לראות לאן נתיב החיים לוקח אתכם. עם זאת, אל תעמדו ותחכו ל”טרמפ שלא יגיע” – אתם כן תהיו חייבים ללכת לפחות את רוב הדרך בעצמכם.

כוח רצון

פעמים רבות, לאחר תקופה לא פשוטה, עייפה או פשוט לא נכונה, אנשים מאבדים את הכוח לשוב לשגרת החיים שלהם: אין להם את הרצון ללכת לעבודה, לדבר עם חברים או לצאת החוצה.

הבעיה היא שאלו הם בדיוק הדברים שעליכם לעשות, כדי לשוב לתלם: לצאת לשמש הזורחת, לראות את האנשים שאוהבים אתכם, שאתם אוהבים! לעבוד במה שאתם אוהבים.

לאחר שהצלחתם לאתר את המטרות שלכם, עליכם לנסות ולהגשים אותן. כדי לעשות זאת, יהיה עליכם לעבוד – כדי להשיב את מה שאיבדתם, כדי לשוב לרמה שבה הייתם, כדי להיות מוערכים שוב, כדי להתגאות בעצמכם שוב.

עליכם להבין כי מדובר במסע ארוך, בו אתם תזדקקו להרבה כוחות מנטאליים ופיזיים.

בתקופה שכזו, כדאי לכם לזכור לשוב ולטפל בעצמכם: הקפידו לישון בין שבע לתשע שעות בלילה, הקפידו על תזונה נכונה והשתדלו להתאמן. אתם תופתעו מההשפעות החיוביות של שינויים קטנים מעין אלו, על חייכם.

נשיב דפוסים עתיקים

אם אתם שבים לתלם, הייתם שם מתישהו, אז מתי זה היה? האם בזמנו הייתם בשיא התחום שלכם? הייתם משפחה? הייתם תלמידים מצוינים? הייתם טרום תקופה לא פשוטה או מפגש לא נכון?

למרות זאת, הייתם אנשים עם חיים מלאים, לפני התקופה ה”מדרדרת”. אז… כיצד הייתם כה מופלאים? האם היו לכם טכניקות למידה מיוחדות? האם הייתם מאוהבים? האם לא ציפיתם כי תחוו דבר שכזה בנפח שכזה?

שבו עם עצמכם ונסו לדמיין לעצמכם את האופן שבו התנהלתם בזמנו: מה הרגשתם? כיצד ניהלתם את היום שלכם? מה היה גורם לכם להיות כה פרודוקטיביים, כה נכונים?

נסו לאתר דפוסים חיוביים שאיבדתם ולהשיב אותם לחייכם. לדוגמא, אם בעבר הייתם לומדים בשיטה מסוימת שסיפקה ציונים גבוהים – כדאי לכם לשוב אליה.

כמובן שישנם מצבים שמהם אין אפשרות לחזור לאחור, אלא יש להרים את עצמנו ולמצוא את עצמנו מחדש. אז נסו לחזור לאחור בזמן ולהבין כיצד עשיתם זאת אז: כיצד הייתם מכירים אנשים חדשים בזמנו? כיצד עבדתם בצורה כה יעילה?

נסו ליישם את הדפוסים הישנים הללו בתקופה החדשה שלכם. יתכן וחלקם יהיו מיושנים יותר ויתכן ותיאלצו להסתגל מחדש, אך אתם בהחלט צועדים צעד בכיוון הנכון לשיבה לתלם.

נמצא כלים חדשים

איש לא טען שבעבר אנשים גילו את כל הסודות… אם כך, כיום לא היה לנו מה ללמוד.

ברור שהיו לכם את הכלים שלכם, שסייעו לכם להצליח ולעמוד בשיא שלכם. עם זאת, יתכן והזמנים השתנו, אולי עבר זמן ואתם זקוקים למעט הסתגלות, מעט עזרה, מעט למידה – כדי לשוב לפסגה.

לכן, הדבר החשוב ביותר שכדאי לכם לעשות הוא להקשיב ולהיות מוכנים לשמוע כל מה שרוצים לומר לכם, מעובד זוטר לתלמיד כושל ועד לאקסית שלכם. אתם בתקופה בה אתם מנסים לשוב לעצכם, לכן כל המידע שתוכלו לקבל – יוכל רק לעזור.

כמובן שרוב הידע נמצא כיום באינטרנט או בספרים, לנוחיותכם ובזמנכם החופשי: הקפידו ללמוד עוד על התחום שלכם, על הדרכים בהן אתם יכולים להגשים את המטרות שלכם, על דרכים להתמודד ולהתגבר, על דרכים למצוא סדר, ארגון ושגרה שיביאו לכם שלווה וגאווה.

ידע הוא כוח, פשוטו כמשמעו. ככל שתהיו מוכנים מראש, כך יהיה לכם פשוט יותר לשוב לעצמכם, גם באיחור של כמה שנים.

בקשו עזרה

מכירים חברים בחברה? לומדים עם חברים בקורס שלכם? יש לכם חבר שיכול לשדך לכם מישהו? אתם מרגישים שלא פשוט לכם לשוב ללכת ב”נעליים הישנות והכבדות”?

לשם כך, יש לכם את החברים, המשפחה והאנשים הקרובים אליכם, שיכולים לסייע לכם להתמודד עם הקושי, לעודד אתכם להתקדם ואפילו לסייע לכם להתקדם. אתם תופתעו עד כמה האנשים שאתם אוהבים, יהיו מוכנים ללמוד עמכם, לעשות עמכם חזרות ולעמוד לצדכם, כאשר אתם מושיטים את ידכם.

קרובים שמכירים את התחום שלכם מקרוב או יכולים לסייע לכם בתהליך, הם המומלצים ביותר לבקש מהם עזרה – משום שברשותם הכלים.

דמיון מודרך

אם אתם עדיין זקוקים למעט סיוע במחלקת האמונה, כדאי לכם ליישם את כלי הדמיון המודרך: המטרה היא לסייע לכם להשיב את הדפוסים החיוביים לחייכם, לנטוע בכם היכרות וביטחון ולעודד אתכם להתקדם.

יש לכם הרבה אנשים בחיים, מעולה. גם אם לא, בסופו של יום, את כל החיים תבלו אם לא אחרים מעצמכם. לכן, זכרו שאתם אלה שאמורים להיות שם תמיד: לעודד, לנחם ולחבק.

המוח שלנו פועל לפי דפוסים שחוזרים על עצמם. כיום, אתם עדיין נמצאים בנקודה בה אתם רגילים לדפוסים הלא בריאים. כעת, עליכם להטמיע מחדש את הדפוסים החיוביים הישנים, בנוסף לחדשים שלמדתם.

ככל שתדמיינו את עצמכם באמת עושים את זה: מתגברים על הקושי, יוצאים להכיר אנשים חדשים, מוצאים עבודה טובה יותר, עוברים את המבחנים ומקבלים את התואר… כך תפתחו יותר מוטיבציה, תחשבו על בעיות שתוכלו לפתור מראש ותשובו לתקופה הפרודוקטיבית שלכם מוכנים ומזומנים.

ניישם בשטח

הגיעה העת לשוב, לנסות, להתגבר. תמיד מפחיד לשוב לפסגה: היא גבוהה, דורשת הרבה השקעה ואיננה יציבה. עם זאת, אתם יודעים שזהו מקומכם ואין דרך לחיות טוב יותר משם – אז קדימה.

נסו ליישם את השגרה הפרודוקטיבית שלכם בהדרגה; אם תעמיסו על עצמכם יותר מדי, יתכן שתתקשו לעשות זאת מנטלית או פיזית. אמרו כן לכל הצעת עזרה או בקשה לסיוע. השתדלו למלא את היום שלכם בשמש, שמחה, מה שמעניין אתכם ואנשים שאתם אוהבים – כך שכל החיוביות של החזרה לתלם, תכה בכם מיד.

נזכור כי מדובר בתהליך

ולמרות הכול, כולנו בני-אדם: כולנו עושים טעויות, לכולנו קשה להתמודד, לכולנו קשה להסתגל והחיים לא תמיד “הולכים” עמנו באותה דרך שאנו חושבים.

אין שום סיבה להירתע משום מכשול או כישלון שאתם חווים בשיבה לתלם. כן, יתכן ויסתכלו עליכם מעט, יתכן ולא תדעו את כל התשובות, יתכן ותחושו חדשים ו”שוקיסטים”, יתכן ותתגעגעו לפיתוי שלכם – אך זהו הדבר היחידי, שממנו כדאי לכם להירתע!

השתדלו לשמור על חיוביות, לבקש עזרה כשצריך, להרים את ראשכם מעלה ולזכור כי כל עוד יש כוכבים בשמיים – עדיין יש זמן לתקן הכול. זה כל מה שאתם באמת זקוקים לו.

העובדה שאתם ממשיכים הלאה מתקופה בה לא הייתם בשיאכם, לא קובעת כי עליכם לנטוש את כל מה שעברתם: חוויתם חוויה שתישאו עמכם ואולי אפילו תשובו אליה, לעתים. מה שכן, כמו שנאמר בהתחלה – הכול במתינות. אינכם יכולים לטבוע בתחום אחד בחייכם, קשה ככל שזה יהיה לפעמים – יש להשאיר מקום לכולם.

לשוב לתלם הוא תהליך שדורש הרבה זמן, כוח רצון, סדר, ארגון ומוטיבציה עזים, שיסייעו לכם להתגבר על הקושי ולשוב לפסגה בחייכם. איש לא טוען שיהיה פשוט, אך זהו תהליך מהותי עבורכם, כדי שתשובו לאחוז את החיים בידכם וליהנות מהם.

 


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.