איך לחשוב מחוץ לקופסה – 10 טריקים שאתם צריכים להכיר

איך לחשוב מחוץ לקופסה – 10 טריקים שאתם צריכים להכיר

“אני לא יודע איך לפתור את זה”. אוקיי… אז אתם מוותרים?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

כל בן אדם שפוי נתקל לפחות פעם אחת בבעיה שהתקשה לפתור, דבר מה שרצה לבצע ולא בדיוק ידע מה לתכנן. מה שלא נכון לעשות הוא לקבל כי זהו “חלק טבעי מהחיים”, הריי אם אדם אחר כבר עשה זאת, ודאי גם אתם יכולים, לא כן?!

יתכן והמוח שלכם פשוט “עייף” וכדאי לשפוך עליו דלי מטאפורי של מים קרים ולעורר אותו. ככל שתגרו את המוח שלכם יותר, כך תצליחו לפתור יותר בעיות, לחלום יותר חלומות ולהיפתח לפרספקטיבות חדשות. אז כיצד אמרנו שעושים זאת?

למדו על מקצוע השונה משלכם

עד היום הלכתם “עם ראש בקיר”, חשבתם וחשבתם, חיפשתם אחר המקצוע המושלם שיגרום לכם לחוש כי מימשתם את עצמכם במלוא בפוטנציאל שלכם, מצאתם אותו (הצלחה!), למדתם אותו, עברתם את כל ההתמחויות, כל המכשולים וכעת… הגיע הזמן ללמוד מקצוע חדש. כן, יתכן ואין לכם את הכוח לעשות זאת או שאולי אין משהו אחר שעניין אתכם עד היום, אך אתם תופתעו לגלות עד כמה מקצוע חדש מעניק פרספקטיבה חדשה ויצירתית: ראשית למידה של כל נושא חדש באשר הוא, ידועה בכך שהיא מפתחת את המוח, משום שהיא דורשת מכם לבצע פעולות חדשות, ללמוד טריקים חדשים ולזכור ולעבד מידע חדש.

כמו באבולוציה, בה למגוון רחב של חיות מאפיינים זהים, אך אופן הישרדות שונה, גם בשוק העבודה ישנו מספר נרחב של תפקידים, אשר פיתח צורה מסוימת של התנהגות. בדיוק כמוכם, הם למדו כיצד להתגבר על כל מכשול ובעיה, אך מה אם יגלו בעיות חדשות? למה לא לנסות “לחשוב מחוץ לקופסא” ולהציץ במקצועות השונים, לבחון אולי הם הצליחו “להמציא את הגלגל” לפניכם.

באותו אופן, יתכן מאוד כי תמצאו הרבה דמיון בין המקצוע שלכם למקצוע הנוסף שלכם, אשר תמיד עשוי להצביע על שילוב בין השניים. סופר, לדוגמא, יוכל לשלב מקצוע נוסף כמעט בכל תחום, משום שזו עבודה חופשית וכמעט כל מקצוע בימינו זקוק לכותב תוכן איכותי.

חזרו ללימודים

זה הזמן של כל אחד ואחד מכם להודות שהייתה לכם תקופה שבה היה נושא בבית הספר, באוניברסיטה או בקורס שלמדתם לפני כמה שנים שפשוט נהניתם ללמוד אותו. כמו מים, רציתם ממש לגמוע את המידע. הסיבה לכך היא שעמוק, עמוק מאוד, בפנים, המוח שלכם נהנה מלמידה ומהעשרת הידע שלכם, משום שהוא גורם לכם לחשוב עם ראש גדול!

מובן מאליו כי ככל שתחכימו, תדעו יותר על העולם מסביב, תכירו שיטות חדשות לפעולה ותכירו פתרונות קטנים או שימושים חדשים לאספקטים שונים בחיים שלכם.

זהו רק קצה המזלג! ככל שאתם למדים יותר, כך אתם מרחיבים את התודעה שלכם יותר, מסייעים למוח שלכם להתרגל למחשבה, שינוי פרספקטיבה ולעיבוד כמויות גדולות יותר של מידע; באופן זה אתם תרגישו כי אתם מתעמקים בבעיות בצורה הרבה יותר יסודית. אתם אף תבחינו כי יכולת התושייה שלכם החלה להרקיע שחקים, משום שהמידע מסייע לכם לבחון בעיה אחת ממספר כיוונים, כאלו שכנראה אפילו לא חלמתם עליהם טרם לכן.

קראו ספרים מכל הסוגים

המילה הכתובה היא אמנות רחבת ידיים ולבטח כולכם קראתם ספר אחד או שניים בחייכם. הבעיה היא שכיום, רוב האנשים עמוסים בבעיות השגרה היומיומית ולא טורחים לעצור ולקרוא ספר טוב. חבל! ספרים הם בין הגירויים המנטאליים הטובים ביותר למוח שלכם מאז ומעולם; הם בהחלט כלי מצוין שיסייע לכם לחשוב מחוץ לקופסה: ספר מעביר לכם מידע חדש או לוקח אתכם להרפתקאות, הוא גורם לכם להפעיל את הדמיון או את יכולת המחשבה המתקדמת שלכם, כדי להבין את המידע ולעבד אותו. אם אתם קוראים ספר המכיל מידע מעניין, נסו להבין מה ההיגיון שעומד מאחוריי המידע וכיצד הצליח הסופר להגיע אליו. נסו לחשוב כיצד הוא מצליח לגרום לכם להאמין בממצאים שלו באמונה שלמה, בדיוק באותו אופן בו סופר סיפורת מצליח לשטות בכם ולגרום לכם להפיח חיים ביצירה שלו.

אם אתם מרבים להתמקד בסגנון מסוים של ספרים, נסו להשתחרר מעט ולקרוא ספרים מכל הז’אנרים; ככל שתרבו “לטעום” יותר סגנונות של ספרים, כך תוכלו להכיר יותר סגנונות של כתיבה, יותר דרכים ייחודיות של סיפור סיפורים ומידע שירחיב את התודעה שלכם.

כתבו שיר על זה

נתקלתם בבעיה קריטית אתם פשוט לא מצליחים לפתור? למה שלא תכתבו שיר על זה! מוזיקה היא כה מהותית, כה יקרה לחיים: היא גורמת לאנשים להרגיש חיים, מסייעת להירגע, מסייעת להמריץ את עצמך ומסתבר כי אף מסייעת לכם לחשוב. המוח שלנו מחולק לשניים: חלק שמאלי אנליטי וחלק ימני יצירתי. בדיוק באמצע, בחלק המחבר בין השניים, עומדת המוזיקה: היא משפיעה על הצד הלוגי והצד היצירתי שלנו כאחד, מה שמסייע לפתח את יכולת החשיבה שלכם פי כמה מונים.

כאשר אתם מנסים לחשוב מחוץ לקופסא, לכתוב שיר זו בהחלט המשימה המתאימה: המטרה היא לא לנסות למצוא פתרון באמצעות השיר עצמו, אלא לגרות אזורים נוספים במוח שלכם, אזורים יצירתיים יותר, בזכותו. איש אינו חייב לראות את השיר שלכם או לגלות שעשיתם זאת לעולם, אך הסיכויים גבוהים כי הפעולה תעורר את המוח שלכם ותביא לפתרון יעיל לכל צרה.

ציירו או דמיינו את זה

אם אתם אנשים מאוד אנליטיים שחפצים “ללטף” את הצד היצירתי שלהם יותר או פשוט ניצבים אל מול בעיה שלא פשוט לכם לפתור, אתם יכולים לבצע פעולות שנוגעות יותר למוח הימני שלכם, כי לעורר את היצירתיות שבכם. אחת האפשרויות היעילות ביותר היא פשוט לצייר את זה: קחו דף ועט והחלו להתרכז. אין צורך ביצירת אומנות של פיקאסו, רק מעט השקעה ומחשבה בציור, אשר תגרה את הפעילות של האזור הימני במוח שלכם.

אם אתם לא סובלים ציור, אתם יכולים פשוט לעצום עיניים ולהשתמש במכחול הייחודי ביותר שלכם – הדמיון שלכם: הדמיון הוא ללא גבולות, אתם תמיד יכולים לסמוך עליו שיישא אתכם למקומות מופלאים, יכיר לכם חייזרים או פשוט יגרום לכם לחשוב על הבלתי-אפשרי והלא-נודע. נסו לאפשר למוח שלכם לגלוש לעולם הדמיון – ככל שתבקרו בו לעיתים תכופות יותר, כך תכירו את הצד הימני במוח שלכם טוב יותר.

הפכו את היוצרות

אנשים לא חושבים על כך, אך בני האדם הם יצורים של הרגלים מ- א’ ועד ת’. כאשר אתם מתעוררים, לדוגמא, אתם מתעוררים בבוקר. למה? משום שכך אתם רגילים. יהיה לכם מוזר ללכת לישון ב- 12:00 בצהריים ולהתעורר ב- 22:00 בערב… הסיבה לכך היא שמדובר בדפוס ארוך טווח לו הגוף שלכם והמוח שלכם כבר התרגל, כך שנדמה לכם מוזר לשנות אותו. דוגמא נוספת: כאשר שואלים אתכם שאלה, אתם מחפשים את התשובה שתספק את המידע הרלוונטי ביותר, ביחס אליה. מה אם המטרה הייתה להשיב לשאלה בשאלה? או להשיב לשאלה דווקא בתשובה בעלת מידע פחות הכרחי?

ככל שתמהרו לערער על הדפוסים הללו, תסירו את ה”קיבעון” שתקף את הראש שלכם ותוכלו לאפשר למוח שלכם לפתח דפוסים חדשים. החידוש לא יעפיל על הישן, אלא יסייע לכם לחשוב על יותר אופציות כתשובות לשאלות, יגרום לכם לחשוב על פעולות פחות הגיוניות או פחות אפשריות, אך בהכרח יצירתיות.

חזרו אחורה

כדי לייעל את הזיכרון שלכם ולעורר את המוח שלכם לחשיבה “ימנית” יותר, כדאי לכם לשחק את “משחק ההיסטוריה”: נסו לשחזר את היום שלכם מרגע זה ועד לבוקר. האם אתם יכולים לשחזר את אתמול? ומה אם שבוע שעבר? כאשר עומדת בפניכם מטרה, נסו לחשוב על כך שהשגתם אותה ואז, לדמיין את כל השלבים שעברתם כדי לעשות זאת, מסוף להתחלה. בדומה ל”היפוך היוצרות”, גם חזרה מהסוף להתחלה שוברת דפוסים קבועים של המוח שלכם. לכן, ככל שתקפידו לחשוב הפוך, תצליחו למצוא את היציאה מהקופסה קרובה אליכם יותר ויותר.

דברו עם ילדים

כמובן שהכוונה היא לא להציע להם ממתקים, אף על פי שהם ודאי יעריכו זאת מאוד. ילדים אינם חכמים יותר ממבוגרים, אך החשיבה שלהם היא בהכרח יצירתית הרבה יותר, משום שהם עדיין לא נתפסו בשום תפישה שגרתית, עדיין לא בנו אורח חיים מסודר או נפלו לדפוסי החברה היומיומיים. בשל כך, המוח הימני שלהם הרבה יותר חופשי משלכם וכדאי לכם לנצל אותו; נסו לבלות יותר זמן עם ילדים: שאלו אותם על מה הם חושבים, מה הם עושים… אפילו התייעצו עמם בנוגע לבעיות שלכם. כמובן שאין עליכם לצפות כי החשיבה היצירתית של הילד תפתור את כל הבעיות שלכם; המטרה כאן היא לא באמת להקשיב לילד, כמו להיחשף לעולם שאותו אתם נטשתם לפני זמן רב. אפשר לקרוא לו “ארץ לעולם לא”.

אם אינכם מכירים ילדים, אין זה אומר שהדלת לממלכה הנחשפת ננעלת בפניכם, הלוא גם אתם הייתם ילדים בעבר! נסו לנסח את השאלות שלכם בצורה שגם ילד יוכל להבין ולענות עליהן, נסו להיזכר על מה חשבתם כאשר הייתם ילדים, מה עשיתם? עם מי דיברתם? ככל שתתחברו לילד שבכם יותר, כך תוכלו לחבור לצד היצירתי שלכם ביתר קלות.

היו ספונטניים

מי אמר ששגרה היא דבר טוב בכלל? האמת היא שהיא הקללה של האנושות: היא מנוונת, היא משעממת והיא מיותרת. להתראות! מהיום, חברים, אתם מתחילים לחיות את החיים: נסו להתמקד ברגע, לא בהווה או בעתיד. השתדלו להימנע מתכנון של תכניות ונסו לקפוץ מתכנית לתכנית, אל תשמרו על החדר שלכם מסודר למשעי, אל תמהרו לקבל טעות כטעות – אולי היא הדבר הכי טוב שקרה לכם? ככל שתוכלו לשלב יותר ספונטניות, לפתור יותר בעיות “תוך כדי הליכה” ולדעת כיצד לשלב טעויות בצורה בה הן יהפכו לעילויים, תוכלו להפסיק לחשוב על השגרה ולהתחיל לחשוב על החיים היפים והעולם הסודי שטמון מחוץ לדפוסים שלכם.

התקלחו

האמת שהרחנו אתכם עד לכאן… אבל חוץ מזה, מקלחת ידועה בהיותה מעוררת קוגניטיבית: הריי כך גילה ארכימדס את חוק הציפה: מקלחת מעוררת – היא גורמת לכם לחוש כמו אתם מתחילים את היום מחדש והמוח שלכם חש בכך. כדי שתוכלו לחשוב בצורה יצירתית, עליכם להיות ממוקדים, עם “עין על המטרה”. לאחר מקלחת מרעננת, זהו בדיוק המצב בו אתם מצויים.

חשיבה מחוץ לקופסא היא דרך שעל כל אדם לבחור – המוח שלכם הוא הכלי היקר ביותר שיהיה לכם בחיים הללו: בזכותו אתם זוכרים, אתם עוברים את היומיום, אתם זזים ומבצעים פעולות מהשגרתיות ועד למפתיעות ביותר. אל תאפשרו למוח שלכם להירדם – הריצו אותו במעלה המדרגות ובמורד המדרגות של החשיבה עד שהוא קורא למנוחה. הסיבה לכך היא שככל שתאמצו אותו כעת, לא רק שתופתעו מהיכולות המופלאות שלו, אלא שתוכלו לשמור עליהן למשך שנים רבות.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.