בניית עסק – כל מה שצריך לדעת לפני שמקימים עסק

בניית עסק – כל מה שצריך לדעת לפני שמקימים עסק

ההחלטה על הקמת עסק עצמאי משלכם היא בהחלט צעד לא קל. החלטה שכזו צריכה להתקבל לאחר מחשבה מעמיקה על היתרונות בעסק פרטי משלכם, על החסרונות בעבודותיכם הקודמות וכן לאחר שתבדקו היטב האם ניחנתם בכישורים הנדרשים כדי להיות בעלי עסק עצמאי. בין אם סיפרו לכם ובין אם לאו, כדי להפוך להיות בעלי עסק עצמאי יהיה עליכם להתאפיין ברוח יזמות אמיתית, יכולת לנהל את זמנכם בצורה מושכלת, באסרטיביות, ביכולת מכירתית, בסבלנות, במשמעת עצמית, בהון עצמי מסוים ומעל הכל- באחריות רבה. אחרי הכל, מדובר בפרויקט לכל דבר ואתם האחראים העיקריים לוודא שהוא ישיג את מטרותיו.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

הדרישות מהקמת עסק חדש הן רבות, אך שלא תקבלו רושם מוטעה. כל אדם בעל רצון ונחישות יכול להצליח בדרך, ומטרתו של המדריך הנוכחי הוא לספק לכם את כל הידע הנדרש לפני שמקימים עסק חדש. גם אם אתם חוששים מהמהלך, נסו לשנן לעצמכם שגם המסע הארוך ביותר מתחיל בצעד קטן אחד. התחילו לצעוד לאט ובצעדים מדודים, ותלמדו גם אתם כיצד לבסס נכון את העסק החדש שלכם.

צעד ראשון – אל תהססו להתחיל לצעוד

היזמים המצליחים המוכרים, כגון: לארי פייג’ (מייסד גוגל), גיל שוויד (מייסד חברת צ’ק פוינט), ריצ’ארד ברנסון ועוד רבים שייסדו מיזמים גדולים ואדירים לא נולדו עם כפית היזמות בפה. כל אילי היזמות באשר הם, למדו והתאמנו במהלך הדרך לזהות הזדמנויות עסקיות חד פעמיות ולנצל אותן וכך הפכו ליזמים המצליחים של היום. אותם פתרונות שהציעו לעולם, הביאו ערך מוסף לקהל היעד שלהם ואפשרו להם לפרוץ לשוק. גם אם לא התרגלתם “לחשוב כמו יזמים”, והורגלתם מאז ומעולם לבחון את העולם כצרכנים בלבד ולא כ’יוצרי ערך’ עבור הלקוחות שלכם, זו בהחלט מיומנות שניתן לרכוש אותה.

כיצד? ראשית, יהיה עליכם לזהות הזדמנות עסקית שתסב ערך פוטנציאלי כלשהו ללקוחות שלכם, ולאחר מכן לגבש רעיון כלשהו שיאפשר לכם לנצל את ההזדמנות העסקית הזו. אם אין לכם מושג איזה ערך מחפשים הלקוחות שלכם, והאם הקונדיטוריה, המסעדה או משרד התיווך שחשבתם להקים יספק אותו, תוכלו להתקדם לצעד הבא, שלבטח יסייע לכם לקבל מושג כיצד לבצע זאת.

צעד שני – התכנות עסקית ותוכנית עסקית

כבר הזכרנו שכל רעיון או עסק חדש אמור להתבסס על יצירת ערך מוסף עבור הלקוח. כדי לבחון איזה ערך ייחודי מחפשים הלקוחות שלכם, וכיצד תוכלו אתם כיזמים לנצל אותו לשם פיתוח העסק שלכם, תוכלו להעזר בשאלות הבאות:

  • מיהו קהל המטרה של העסק שלכם?
  • האם קיימים עסקים דומים באותו התחום?
  • מהי מטרת העסק שאתם חפצים להקים?
  • האם הרעיון שלכם הוא תחרותי, כלומר האם יש בו יתרון על פני המתחרים?
  • מהו החידוש הייחודי שקיים ברעיון שלכם? (חידוש עשוי להיות במוצר עצמו, באופן מכירתו, במארז, בערך המוסף שלו וכן הלאה)
  • איך עובד המוצר מבחינה טכנולוגית?
  • כמה תוכלו להשקיע ברעיון מבחינה כספית?

לאחר בדיקת ההתכנות עסקית, שהיא למעשה בחינת כל הפרטים החשובים הנדרשים לשם הצלחת העסק, יהיה עליכם לכתוב תוכנית עסקית מסודרת.

התוכנית העסקית תכיל את ההזדמנות העסקית הייחודית שזיהיתם, בסיס הרעיון העסקי שלכם (כלומר, מה אתם מתכוננים למכור), המשאבים, קהל היעד, הסביבה העסקית, התוכנית השיווקית (או כיצד אתם מתכננים להגיע ללקוחות) ולבסוף את אופן חלוקת התקציב בעסק.

עסקים רבים נוטים לדלג על שלב כתיבת התוכנית העסקית, אולם אנו ממליצים לא לוותר על שלב זה למען הצלחתכם בעמידה באתגרים בהמשך.

תוכלו לחשוב על העסק שלכם כעל רובוט משוכלל. מגוון מהנדסים ומפתחים ישבו ותכננו אותו, חשבו על כל הפרטים הקטנים ביותר כדי למנוע בעיות ותקלות מראש. בדומה לרובוט, גם העסק המורכב שלכם דורש תכנון ותוכנית מסודרת, שכן לא כדאי להתחיל בפתיחת עסק, לגייס הון עצמי או מקורות מימון ולגלות שהחמצתם פרט חשוב בדרך. על ידי כתיבת תוכנית עסקית מסודרת באופן עצמאי או בשיתוף יועצים פרטיים, תוכלו להבין כיצד תוכלו להוציא את הערך הייחודי של העסק שלכם מן הכוח אל הפועל, וכיצד להתגבר על קשיים שעשויים לצוץ בדרך.

בשלב זה של יצירת התוכנית העסקית, מומלץ מאוד גם להגדיר לעצמכם מחירון של המוצרים או השירותים השונים אותם אתם מציעים לקהל היעד שלכם. כמובן שתמיד תוכלו לשנות את המחירון שקבעתם לעצמכם, בהתאם להוצאות הנוכחיות של העסק ולמחקרי שוק שתבצעו.

צעד שלישי – פעילות שיווקית

עוד לפני רישום העסק ברשויות המס, יהיה עליכם לחשוב ברצינות על נושא השיווק. העסק עדיין בחיתוליו, אך מומלץ לחשוב על הפעילות השיווקית לכל אורך הדרך כדי להשיג את יעדי המכירות שלכם בטווח הקצר והארוך. בניית תוכנית שיווקית חשובה במיוחד עבור עסק קטן עם תקציב מוגבל, שכן שם נדרש להתמקד בפעילויות שיקדמו את שיווק המוצר באופן ממוקד ואופטימלי. התוכנית השיווקית שתיצרו תגדיר כיצד תפיצו את כל אחד מן המוצרים ובאלו ערוצי הפצה תעזרו.

צעד רביעי – הגדרת היקף הפעילות העסקית

מה עתיד להיות היקף הפעילות של העסק שלכם? בישראל קיימות 3 ישויות עסקיות, בהתאם לסוג והיקף פעילות העסק :

  • עוסק פטור- עוסק פטור הינו בעל עסק שאינו חייב בתשלום מע”מ עבור עסקאות המבוצעות על ידו, בתנאי שמחזור העסקאות שלו אינו עולה על סכום מסוים הנקוב בחוק.
  • עוסק מורשה- עוסק מורשה הינו בעל עסק שפתח תיק במע”מ, ומחזור עסקאותיו השנתיות עולה על הסכום הנקוב בחוק. לאחר פתיחת תיק במשרדי המע”מ, רשאי העוסק המורשה להוציא חשבוניות מס ללקוחותיו. בניגוד לעוסק הפטור, שמחויב לדווח על מחזור עסקאותיו אחת לשנה, מחויב העוסק המורשה בדיווח פעמיים בכל חודש. בנוסף לדיווח למע”מ, יעניק העוסק דיווח גם למס הכנסה וגם לביטוח לאומי.
  • חברה בע”מ- חברה בע”מ הינה יישות עסקית ומשפטית נפרדת מבעליה, שמטרתה העיקרית היא גריפת רווחים. הקמת חברה בע”מ כרוכה במגוון תשלומים מחייבים הכוללים בין היתר תשלום לעו”ד, רואה חשבון ואגרות שונות. בשל התשלומים הללו, עלות תפעול חברה יקרה יותר מעלות תפעול עוסק מורשה או פטור.

לאחר הגדרת העסק, יהיה עליכם לפתוח תיק באופן עצמאי או באמצעות רו”ח ברשויות המס: מע”מ, מס הכנסה ובמוסד לביטוח לאומי. הרישום ופתיחת התיק בכל אחת מן הרשויות, דורשת מבעל העסק להביא עמו כמה וכמה סוגי מסמכים. בתום תהליך הרישום ברשויות המס, יגבו מכם הרשויות כספים על פי החוק.

צעד חמישי – גיוס מקורות מימון

חשבתם על רעיון ואף השקעתם בכתיבת תוכנית עסקית מפורטת. רגע לפני הקפיצה למים העמוקים, הכינו לעצמכם קרש הצלה מראש. חשבו לעצמכם כמה כסף תדרשו לגייס לצורך הקמת העסק. כבעלי עסק מתחילים יהיה עליכם לזכור כי בחודשי הפעילות העסקיים הראשונים, ההוצאות תהיינה רבות במיוחד. בדרך כלל בדיקת ההיתכנות לוקחת נושא זה בחשבון, אך בכל אופן יהיה עליכם לחשוב על מקור מימון כלשהו. אם יש לכם את הכסף, הקצו מראש 20% ממנו להוצאות בלתי צפויות. אם אין ברשותכם את הכסף, הדברים עשויים להיות מורכבים יותר בתחילת הדרך, שכן יהיה עליכם לגייס אותו כהלוואה מהבנק או מגופים שונים המעניקים הלוואות לעסקים מתחילים.

צעד שישי – פתיחת משרד (לא חובה)

לא כל בעל עסק עצמאי משתוקק לפתוח משרד משלו, אך כבעלי עסק חדש שכירת משרד היא צעד חשוב שעשוי להוות בסיס עסקי לכל פעילות שתבצעו. שכירת משרד חדש נערכת לרוב במעמד של עו”ד על מנת להבטיח לכם הסכם משתלם והוגן. עם זאת, אם החלטתם לעבוד מהבית או שבחרתם להקים עסק מסוג אחר, לא תמיד תזדקקו למשרד קבוע, ולכן כדאי להתעניין גם בהשכרת חלל עבודה משותף עבורכם ולעוד מספר שותפים, או בעבודה מהבית כדי לחסוך עלויות.

צעד שביעי – ניהול הכספים בעסק הקיים

אחד מהאתגרים בהם נתקלים בעלי עסקים חדשים, היא אופן ניהול הכספים בעסק. בעלי עסקים מתחילים נדרשים לעסוק בניהול הכספים ללא הכשרה מסודרת, מה שגורם להם לבצע לא מעט טעויות בדרך. הטוב ביותר עבורכם הוא לעבוד מול מנהל חשבונות/רואה חשבון מקצועי שיסייע לכם לנהל את הכספים בעסק על הצד הטוב ביותר, אולם בכל מקרה מומלץ לנהל יומן כספים מסודר, בו תרשמו את ההוצאות וההכנסות היומיות של העסק. כך תוכלו לבדוק כמה כסף יצא מן העסק וכמה אמור להשאר לכם ביד בסוף החודש. בדומה לכלכלת הבית, נהלו את כלכלת העסק בצורה נבונה: נכסו לעצמכם ולעובדים המסורים שלכם (במידה והם קיימים) 80% מן ההכנסות. 20% מהכספים הנותרים חלקו באופן הבא: 10% שמרו לרכישת ציוד ולהוצאות בלתי מתוכננות, ו-10% נוספים השאירו לפרסום ושיווק.

צעד שמיני – למדו את עצמכם ענווה

אחת האמונות המוטעות של בעלי עסקים (ובפרט של בעלי עסקים מתחילים) היא המחשבה שהם בקיאים לחלוטין ברזי ניהול העסק, ואף אדם לא יכול לחדש להם דבר. האמת היא, שגם מנהל העסק המוכשר ביותר לא יכול לנהל עסק לגמרי בעצמו, והוא נזקק מדי פעם לעצה מועילה של איש מקצוע מנוסה וותיק יותר. יועץ עסקי, פיננסי, אסטרטג או יועץ שיווקי בעלי ראיה רחבה עשויים להקל רבות על התנהלותכם השוטפת. אם תקפידו להעזר במומחים בכל פעם שתחושו בקושי בניהול העסק, תוכלו להתמקם במקום מכובד בעולם העסקים, ולכוון לניהול רווחי ונכון יותר של העסק שלכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.