הישרדות לעצמאי המתחיל – איך לבנות התחלה של כל עסק

הישרדות לעצמאי המתחיל – איך לבנות התחלה של כל עסק

הגעתם למסקנה שתמיד עדיף לעמוד בראש הלהקה? נמאס לכם להקשיב להוראות מאחרים? יש לכם רעיון שאתם יודעים שיצליח ורק אתם יכולים להפיח בו מציאות? אולי הגיעה העת לנסות ולהקים עסק משלכם – להפוך דמיון למציאות.

מה?

להחליט לפתוח עסק כבר החלטתם – אז קודם כל מגיע לכם הרבה מזל טוב, הצלחה ואושר!

כעת, נשאלת השאלה מה בחרתם לבנות? העולם הכאוטי של המאה ה- 21 טומן בחובו כל כך הרבה אפשרויות: מסעדנות, שיווק וקידום, חברת תרופות/תוספים, ביטוח ועד לחנות פלאפונים.

לפני שבכלל חשבתם על לפתוח עסק, ודאי היה לכם רעיון אחד גדול, איי שם בעמקי מחשבותיכם, אודות עסק החלומות: אולי כבר דמיינתם את עצמכם במאפייה החדשה והנקייה, רק מחכים ללקוחות. אולי כבר ראיתם את עצמכם כותבים כל היום מול המחשב, צוברים ידע ולקוחות. אולי כל שאתם יודעים הוא שאתם שואפים להיות עצמאים; שאינכם רוצים לטפס בשום סולם, אלא לבנות אותו מהבסיס, כאשר אתם עומדים בראש.

לכאן או לכאן, לפני שאתם הופכים את התהליך לרשמי ופונים לרואה חשבון, כדאי לכם לנסות ולבחון מהו העסק שיגרום לכם להרגיש… שאתם מתחילים לחיות.

כמובן שלא פשוט להבין מה אנשים רוצים, במיוחד כאשר קיימות כל כך הרבה אפשרויות. הדרך הנכונה ביותר להבין מהו העסק שיתאים לכם, הוא לנסות לבחון מה אתם באמת אוהבים לעשות, בזמנכם הפנוי: אם אתם אוהבים לכתוב, לבשל, לנהוג, גרפיקה, לאפות, למכור או לבנות, כדאי לכם לפנות לתחומים המתמקדים בכישורים הללו.

כדאי לכם לזכור שבשלביו הראשונים של כל עסק, הבעלים בדרך כלל עומדים “יחסית עירומים” ואתם לא תשבו לכם במשרד הקונטיננטלי שלכם במגדל השן, עדיין לא. גם אם איש אינו שולט בכם, אתם מתחילים בתחתית, אז חפשו תחום שאתם נמשכים אליו, נהנים ממנו ומוצלחים בו.

כוח העבודה  

כאשר הבנתם מהו הכיוון העסקי שאליו אתם פונים, כדאי לכם לנסות להבין למה תזדקקו, כדי להפוך את החלום למציאות.

כדי להקים עסק מסודר, אתם תזדקקו למומחים, פועלים, חלל עבודה, שיווק ותכנית מסודרת.

כדאי לכם לנסות ולהבין לאיזה אנשים אתם זקוקים בדיוק ולנסות לנצל את הקשרים הנוכחיים שלכם: אם אתם מכירים רואה חשבון, לדוגמא, הוא יכול לעזור לכם עם הניהול הטכני של העסק. אם אתם מכירים אנשים שמתמחים בשיפוצים, הם יכולים להציע לכם כיצד לייעל את החלל שלכם ואפילו לעשות לכם הנחה על הבנייה. אם אתם מכירים אנשים שמבינים במחשבים, הם יכולים לעזור לכם לעצב לוגו, לקדם את העסק שלכם דרך האינטרנט ולאתר לקוחות, דרך הרשתות החברתיות השונות.

כדאי לכם לנסות ולהכיר כמה שיותר אנשים, כדי שלא תאלצו לבחון אנשים שאינכם בטוחים בהם. בשנתו הראשונה, עסק יכול “ליפול” מכל שטות, לכן דאגו לייצר צוות עובדים חזק ומהימן והוגן (כלכלית ומוסרית), שיעמוד לצדכם לכל אורך הדרך.

למי?

מטרתם של 90% מהעסקים, היא להעניק שירות מסוים ללקוח, שממנו הוא יהיה מרוצה. לאחר שהוא ייהנה מהשירות, תפקידו כלקוח טוב יהיה ליידע את שאר העולם שנהנה אצלכם, כדי שאנשים נוספים יפנו אליכם.

כיום, כל עסק מותאם לקהל יעד מסוים: כמו שבסופר יש אנשים שאוהבים “קינמונים”, יש אנשים שאוהבים “קראנץ’ ” ויש אנשים שאוהבים “כריות”, גם העסק שלכם יכול להיות מותאם לילדים, לבוגרים או למבוגרים, לנשים או לגברים, לאנשים העוסקים בתחום מסוים או אוהבים אספקט מסוים כגון ז’אנר של מוזיקה, רפואה אלטרנטיבית, ביגוד וכדומה.

אתם יודעים מהו העסק שלכם בסופו של דבר, כך שאתם גם יודעים למי כדאי לכם לפנות, נכון?! לא בהכרח: אתם תופתעו לגלות שיש נשים מבוגרות שאוספות גם בובות ברבי, ישנם ילדים קטנים שקוראים את צ’כוב ויש נשים שקונות עניבות. אף על פי שכנראה יש לכם מושג כללי לגבי קהל היעד שלכם, בהחלט כדאי לכם לנסות ולהבין באופן כולל, מי עוד יכול להתעניין בכם: נסו לפנות לחברות קידום ושיווק או לבחון את העניין בעצמכם, כדי לקבל תמונה כוללת ברורה יותר.

איפה הם?

לאחר שלמדתם מהו קהל היעד שלכם, נשאלת השאלה כיצד אתם מגיעים אליו?

כיום, גם אם אתם ממוקמים באוהל נידח באמצע היער, עדיין יכולים לשמוע עליכם, דרך האינטרנט הגדול והאימתני.

כמובן שכדאי לכם לנסות למצוא מקום מעט יותר אורבני לבנות בו את העסק שלכם, כך שיהיה נגיש יותר, אך אתם תופתעו עד כמה קידום ושיווק תורמים לכוחו של עסק.

אתם יכולים לפנות לחברת שיווק וקידום, משרד פרסום כזה או אחר, שיעשו את כל העבודה בשבילכם. באותו אופן, אתם יכולים “ללכלך את הידיים שלכם”. כדאי לכם לקרוא אודות קידום אורגני (קידום באמצעות מאמרים ומילות מפתח), קידום ממומן (בסיוע של גוגל ופייסבוק) ואף קידום באמצעות מיילים, פרסומים עצמאיים והקול החזק ביותר – הלקוחות שלכם.

אפשרויות הקידום האינטרנטי כיום לא יודעות גבולות, לכן כדי להתחרות עם שאר העסקים בשטח, מחובתכם לבחון את הנושא באריכות. אף כדאי לכם לשקול ולבנות אתר של העסק שלכם, שיאפשר ללקוחות שלכם למצוא מידע נגיש וקל להשגה, שיספר להם את כל מה שהם צריכים לדעת.

שלא תחשבו, בניית אתרים איננה מסובכת מדי כיום: אתם יכולים לבנות אתר משלכם באמצעות אתרים שידריכו אתכם מהשלב הראשון ועד לאחרון. אתם אף יכולים לקנות חבילה של אתר איכותי שבנוי מראש, בעשרים דולר בממוצע.

ככל שחטיבת השיווק והקידום שלכם תהיה “חמה” יותר, העסק שלכם יהיה מוכר יותר. במיוחד בתחילת דרכו, כדאי שתשימו דגש על כך, כדי שכל מי שבאזורכם וכל מי שרוצה ליהנות מכם – ידעו שאתם שם.

מיקום

החלל שאתם בוחרים כמקום עבודה, הוא מהותי לא פחות. בשונה מהעובדים שלכם, יהיה הרבה יותר קשה להחליף אותו בעתיד, לכן התייעצו עם אנשים שמבינים בבנייה, בצורך של מרווח והקפידו לדאוג למומחים שיבקרו את המקום, לפני שאתם חותמים עם עט על כל חוזה.

אף ודאו שהמיקום עצמו רווחי עבורכם, אטרקטיבי מבחינת התחום שבו אתם בוחרים, כך שימשוך לקוחות ויהיה נוח לגישה: ככל שאנשים ישימו לב למיקום שלכם יותר, כך תיהנו מיותר לקוחות ויותר הצלחה.

בנוסף, כדאי לכם לשכור עורך דין שאתם מכירים, שיוכל לעזור לכם ולקרוא מסמכים שונים שיעברו את שולחנכם, במיוחד בשלבי ההקמה של העסק. כדי שלא “יעבדו” עליכם או שתצאו מופסדים, בניגוד להסכמים להתקנת תוכנות במחשב – תקראו כל מילה ומילה, כולל ה”אותיות הקטנות” ו”המילים בין השורות”.

כאשר אתם בוחרים את המקום שלכם, ודאו שקהל היעד שלכם אכן נמצא שם: אם יש לכם עסק שהוא מאוד ספציפי ומכוון רק לקהל דמוגרפי מסוים או קהל שנמצא בעיקר באזור מסוים בארץ, כדאי לכם לקחת את העובדה הזו בכובד ראש, שכן מקום רחוק מדי או פחות נגיש פשוט לא יצליח להתרומם.

מתי?

אתם לא זקוקים לנו, שנאמר לכם שתזמון הוא חלק מהותי מפתיחתו של כל עסק. לדוגמא, את רוב עסקי הבילוי כדאי לנסות ולפתוח בחורף, משום שבקיץ רוב האנשים אוהבים לצאת לים ולשהות בחוץ, כדי ליהנות מהשמש והחום. באותו אופן, כדאי לכם לנסות ולפתוח ביתן של קורסים לצלילה בקיץ, משום שרוב האנשים עושים את הקורסים שלהם בתקופה החמה. באופן זה, תפתחו את העסק “ברגל ימין”.

כמובן שמעבר לתזמון שישתלם כלכלית, יש לדאוג לתזמון בו אנו יכולים לאפשר את פתיחת העסק שלנו, מבחינה כלכלית-אינדיבידואלית – האם הצלחתם לחסוך מספיק כסף? האם חישבתם כראוי את כל ההוצאות, שעל העסק שלכם להתמודד עמן? הכוונה היא לחלל (שכירות), שיפוצים, עובדים, כלים שיהיה עליכם לקנות לעבודה, שיווק וקידום, חשבונות…

לא סתם נאמר שעסקים הם עסק יקר. לפני שאתם פורצים לדרך החדשה שלכם, ודאו כי הרגליים שלכם “באמת על הקרקע”, שלא תמצאו את עצמכם “נופלים” מהר מדי.

אל תנסו לזרז את תאריך הפתיחה שלכם: דווקא עדיף לנסות ולדחות אותו ככל האפשר, כדי שתוכלו להקים את העסק שלכם בשקט ובשלווה, ללא לחץ של לקוחות או עובדים.

כאשר הכול מוכן, הקפידו ליידע את כל העולם והמשפחה שלו שאתם פותחים, כדי שכולם ידעו ש”האירוע של השנה” מתרחש היום, אז כדאי שיבואו.

אל תשכחו שעליכם להסדיר את העסק שלכם עם המדינה: לפנות לרואה חשבון או לביטוח לאומי ומס הכנסה, כדי להסדיר את העסק שלכם בפני המדינה. יש לציין שאם הרווח שלכם לא יעלה על מאה אלף ₪ בשנה, אתם לא תשלמו מע”מ.

עם מי?

כמובן שכל עסק דורש ממון התחלתי. כדאי לכם לנסות ולעבוד קשה, כדי לחסוך את עיקר הממון בעצמכם; על ידי כך תמנעו מהלוואות ש”עוקבות אחת אחר השנייה”. בנוסף, לא מומלץ לפתוח עסקים, במיוחד עסקים קטנים וחסרי ביטחון, עם הלוואות, משום שאינכם יכולים לדעת לאן הנתיב הזה ייקח אתכם. נסו להתחיל את העסק שלכם עם כמה שיותר כסף, משום שבדומה לשיפוץ של בית – תמיד מבזבזים יותר בסוף.

אבל מה אם אתם לא כל כך מצליחים להגיע לחיסכון שרציתם? אתם עובדים ועובדים, אך פשוט נראה כי אתם לא מצליחים “להרים את עצמכם מספיק גבוה”. זה הרגע לשקול להפוך את החלום שלכם מאישי, למשפחתי.

עסקים רבים נבנים כל יום, אך רק במעטים מהם עומד רק “כלב אחד בראש”. ברוב העסקים, ישנם מספר בעלים או מספר בעלים “קולניים” לצד מספר שותפים שקטים. אתם יכולים לשקול את שתי האפשרויות בחיוב:

אם תבחרו לצרף שותפים שחולקים את החזון שלכם, אתם תיהנו מהממון שלהם, מהחדשניות שלהם, מהקשרים שלהם ואפילו מהמנוחה, שהם יוכלו לאפשר לכם. עם זאת, כדאי לכם לזכור כי ברגע שאתם בוחרים לשלב עוד שותף בעסק שלכם, הוא איננו רק שלכם עוד: יהיה עליכם להתפשר בכל ההחלטות ולמצוא סטטוס-קוו ממנו שניכם תהיו מרוצים, בכל פעם. לכן, כדאי לכם נסות למצוא שותפים שרואים עצמכם “עין בעין”, כדי למנוע התנגשויות.

באותו אופן, אתם יכולים לחפש את השותפים השקטים, שיתנו לכם רק כסף. מה שכן, הם יצפו ליהנות מתשואה של העסק, על סמך הממון שהשקיעו בלבד.

כאשר אתם קוראים שורות אלה, אתם ודאי חושבים שכל כך לא פשוט למצוא שותפים בעולם הזה. עם זאת, באופן מפתיע אנשים מוצאים שותפים עסקיים בכל יום. הכיצד? הם גולשים ברשתות החברתיות, הם מפרסמים את עצמם, הם מחפשים שותף ומציעים תגמולים למי שיצטרף לחזון שלהם. הם אפילו פונים לחברות, קובעים פגישות ומציגים מצגות, שישכנעו את ההמון להשקיע. אם אתם באמת רוצים לראות את העסק שלכם הופך למציאות, הגיעה העת להבין כי אתם תעשו הכול, כדי להפוך אותו למציאות.

אביזרים

ברוב העסקים, קיים צורך לייבא מוצרים מסוימים, שיתאפשר לכם למכור או להיעזר בהם, כדי לייצר משהו חדש (מזון, מוצרים למכירה, חומרי גלם). יתכן ובשלבים הראשונים של העסק שלכם תתקשו למצוא סיטונאות, כך שתיאלצו לרכוש מוצרים כמו כולם. עם זאת, זכרו כי מדובר בהפרש ניכר, לכן אין לוותר על איתור קשרים מעין אלו. אל תתביישו לפנות לעסקים הדומים ל-שלכם ופשוט לשאול על אופן הייבוא וההתנהלות הכוללת שלהם; אתם תופתעו כמה נדיבים אנשים יכולים להיות. מעבר לקשרים שתרכשו, ככל הנראה תקבלו הרבה טיפים יעילים, שיוכלו לסייע לכם לפתוח את העסק שלכם ברגל ימין.

יתכן וחבריכם לעסקים אף יספרו לכם שלצד האביזרים ההכרחיים, יש רשימה ארוכה של מוצרים נלווים שבכלל לא חשבתם עליהם: מדים לעובדים, ציוד משרדי, ציוד נלווה שיעזור לייעל את העבודה; ממחשבים ותוכנות גרפיות ועד למגשים למלצרים. כדאי לכם לקחת בחשבון את העלויות הללו מלכתחילה, שכן מדובר בסכומים גבוהים.

משום שמדובר בעסק חדש, ישנם מוצרים מהותיים ויקרים שתרכשו ותצפו שיישארו עמכם לשנים רבות כגון תנורים, שולחנות, מחשבים, מדפסות, קופות וכדומה. אלו הם האביזרים שבהם כדאי לכם להשקיע ממיטב כספכם – עדיף מוצר טוב ואיכותי שישרוד את הבלאי העסקי, לעומת שורה ארוכה של מוצרים שרק יגרו עמם הרבה תיקנים ותסכול גדול.

לאן ממשיכים מכאן?

אז אתם מוכנים? בואו נעבור על הרשימה: יש לכם כסף, חברתם לאנשים הנכונים, שכרתם את הטובים ביותר, דאגתם לתשתית שיווקית איתנה, רכשתם את כל הציוד הנדרש, המיקום מדויק, משופץ ומוכן לפעולה. אז כן, אתם באמת מוכנים. מזל טוב!

כעת, כל שעליכם לעשות הוא ליהנות ולהרוויח. כיצד? להמשיך ולעשות את כל מה שעשיתם עד עכשיו.

עולם העסקים ממשיך להתפתח על בסיס קבוע: אתם תמיד תתקלו בחידושים, באנשים מיוחדים, בצורות קידום ייחודיות ובקהלי יעד שבכלל לא חשבתם שקיימים. השתדלו להיות דינאמיים יחד עם העסק שלכם, כדי שתנצלו הזדמנויות לגדול ולהתפתח. המטרה היא לגדול ולהתפתח, לכן אם אתם שמים לב שההזדמנויות פשוט לא לידכם, זכרו שגם “ההר הלך למוחמד” ורוצו אליהן!

אל תהיו שאננים: הקפידו לשמור על רמה גבוהה, לדאוג לשלום הלקוחות שלכם ולוודא שהם נהנים משירות גבוה, שיגרום לכם לרצות ולחזור, כך שתשמרו על מוניטין איכותי.

כל יום כנראה יביא עמו סיפור חדש, אך כל עוד תמיד תעמדו בחזית ותתנו את כולכם – אף פעם לא יהיה לכם משעמם.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.