ירידה במשקל – טריקים לשריפת שומנים מואצת

ירידה במשקל – טריקים לשריפת שומנים מואצת

רוב האנשים חווים קושי משמעותי לשרוף את עודפי השומן שלהם, ולא בכדי. אצל רובנו, השומנים העיקשים מסרבים לעזוב את המקומות הבעייתיים, והתמדה בתוכנית אימונית קבועה היא עניין מתיש ומפרך. אם כן, אתם בוודאי שואלים את עצמכם- מהי הדרך היעילה ביותר לשריפת שומנים מואצת?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

יש שיאמרו שכדי לשרוף 1000 קלוריות מדי יום יש להקפיד על אכילה מבוקרת המכילה את כל אבות המזון, יש שימליצו על אימוני אירובי בזמנים מסוימים ויש שיספקו לכם טיפים לפעולה יעילה יותר של חילוף החומרים (המטבוליזם) שלכם.

במדריך הנוכחי איחדנו טריקים יעילים ופשוטים מבוססי מחקרים לשריפת שומנים מואצת, שיסייעו לכם לשרוף שומנים מכל רחבי הגוף, לרבות הבטן. בלי להתבלבל משלל העצות ששמעתם בעבר נסו להתחיל ליישם אותם, ותוכלו גם אתם לשרוף כמות גדולה של שומן, ומהר.

שיטה א’- הפחיתו קלוריות

המתמטיקה הפשוטה ביותר שכל דיאטנית תוכל לספר לכם: מומלץ לאכול פחות קלוריות מאלו שצורך גופכם כדי להפחית בהתאמה את אחוזי השומן. כאשר בגופכם יש פחות קלוריות, לא נותר לו אלא לשרוף את הקלוריות באופן אוטומטי ממאגרי השומן הקיימים כדי לשמור על רמה מאוזנת של אנרגיה.

הדרך היעילה ביותר לקצץ בקלוריות העודפות היא להמנע ממאכלים עתירי שומן: להפחית חמאה ושומנים רווים, להוריד את העור מהעוף, להמנע ממוצרי חלב שמנים, מזונות ג’אנק פוד וכדומה. ועדיין, בכל דיאטה שהיא, יהיה עליכם לשמור על מינון נכון של קלוריות ושומנים כדי לספק לגופכם את האנרגיה הדרושה עבורו.

שיטה ב’ – שתו שתי כוסות מים לפני ארוחה

אחד הטיפים הבסיסיים לדיאטה בכלל ולשריפת שומנים מואצת בפרט, היא שתיית שתי כוסות מים באופן קבוע לפי כל ארוחה. כיצד זה עובד? בשלבים הראשונים של הדיאטה, הגוף מאבד נוזלים רבים בניסיון לאזן את המחסור בקלוריות. בהמשך התהליך, יתאמץ הגוף להיפטר בעיקר מרקמות השומן. כל אחת מרקמות השומן שבגופכם עשויה כמחרוזת ארוכה המכילה כמה וכמה חרוזים. כדי להצליח לשרוף שומנים ביתר יעילות, יהיה עלינו להפריד את החרוזים זה מזה על ידי הכנסת מולקלות מים. זו הסיבה, שבמצב של חוסר נוזלים מתמשך בגוף, יעילות שריפת השומן נפגעת באופן משמעותי. מכאן, שכדי לאפשר יעילות מירבית בשריפת השומנים, יהיה עלינו להשקיע בהוספת מים באופן קבוע לתזונה שלנו. השתיה המומלצת בעת דיאטה היא מים או סודה, ולא משקאות קלים שאומנם ממלאים את הקיבה אך מוסיפים לה הרבה קלוריות ריקות.

שיטה ג’- בעיקר חלבונים ופחות פחמימות

אחת השיטות היעילות לדיאטה ולשריפת שומנים מואצת היא לשלב בתהליך האימון שלנו גם תזונה נכונה. אחד מהקווים הכלליים שעשויים להועיל לכל תהליך דיאטטי, היא צריכת יותר חלבונים ופחות פחמימות בכל ארוחה.

אחד מכללי האצבע הוא להקפיד בכל ארוחה על צלחת עשירה המכילה 50% חלבון, 25% ירקות ו-25% פחמימות. פחמימות עשויות חיטה מלאה דוגמת קינואה, פסטה מלאה או אורז מלא עדיפות בהרבה על פחמימות רגילות, שכן הגוף עושה בהם שימוש מידי כאנרגיה זמינה. בקרת האינסולין בגוף חשובה לשם הורדה במשקל. כדי להאט את זרימת האינסולין בגוף, מומלץ להפחית בפחמימות ריקות כפי שציינו, או לאכול אותן יחד עם מעט חלבון ושומן. למשל, לאכול לחם עם ביצה ופירות, או דגנים עם חביתה. שילוב הפחמימות הפשוטות יחד עם רכיבי מזון נוספים, יאטו את קצב הפרשת האינסולין בגופכם.

שיטה ד’- פעילות אירובית מאומצת

אימונים אירוביים נחשבים כאימונים היעילים ביותר לשריפת שומנים מואצת, אך אם כבר משקיעים באימון גופני סדיר יש לעשות זאת באופן מאומץ יותר. כל פעילות אירובית המתבצעת בעצימות דופק גבוהה (80% בערך מהדופק המירבי) שורפת יותר קלוריות. תהליך שריפת השומנים המתחיל בהזעה, נמשך גם למחרת, ומכאן יעילותו הרבה של אימון גופני בעצימות מוגברת.

כך למשל, אם בדרך כלל אתם עושים הליכות, עברו לריצה מדי פעם. אם אתם נוהגים להתאמן חצי שעה במכון הכושר, הוסיפו לסדר היום שלכם עוד 20 דקות של אימון מאומץ. אימון ספורטיבי רגיל מגביר את חילוף החומרים ומסייע לכם לרדת במשקל, אך אימון ספורטיבי מעט יותר אינטנסיבי, יסייע לכם לעשות זאת מהר יותר. מומלץ מאוד להשקיע באימוני ריצה, אופניים או ספינינג, שכן הם נחשבים כפעילות אירובית איכותית המסייעת לשרוף שומנים במידה ניכרת. אימונים ששורפים שומן במידה פחותה הם אימוני כדורסל, שחיה או טניס, שנחשבים כשיטה יעילה לשיפור הכושר הגופני, אך פחות יעילים לשריפת השומנים עצמה.

בכל מקרה, בכל פעילות גופנית בה תבחרו, חשוב לא להגזים במאמץ במהלך האימון, בעיקר אם אינכם בשיא הכושר.

שיטה ה’- להתאמן בהתאם ליכולת האישית

בסעיף הקודם הדגשנו עד כמה חשוב לבצע אימון גופני אינטנסיבי, שיסייע לגופכם לשרוף יותר שומנים בסופו של יום. עם זאת, אחת השאלות הנפוצות הנשאלות על ידי ספורטאים ותיקים ומתאמנים מתחילים היא – מהי כמות הסטים שיש לבצע מכל תרגיל? ועד כמה להתאמץ במהלך האימון?

אם המטרה שלכם היא שריפת שומנים מואצת, מומלץ להתעמל עד שחשים עייפות בשרירים, אך לא להגזים. מאמץ גופני מוגזם מוביל לאפקט ההפוך- הוא מעלה את ההורמונים הפוגעים במסת השריר, ומאט בעקבותיהם את קצב חילוף החומרים בגוף. לפיכך, ממליצים ספורטאים מנוסים לא להתאמן מעבר לשעה, כדי להפיק את מקסימום היעילות ממהלך האימון.

שיטה ו’- די לפחמימות לפני השינה

התרגלתם לקערת דגני בוקר לפני השינה? 4 פרוסות לחם טרי בארוחת הערב? כדאי שתחשבו שוב. יכולת המטבוליזם של גופכם יורדת בלילה, והמשמעות היא שכדי לשרוף קלוריות עליו להפריש הרבה יותר אינסולין על מנת לעכל את הפחמימות הריקות שאכלתם. כפי שציינו קודם, הפרשה מוגברת של אינסולין מעכבת את קצב שריפת השומנים בגוף, ולכן מומלץ מאוד לא לצרוך פחמימות כלל כשעתיים- שלוש לפני השינה. מה כן כדאי לאכול? חלבונים או ירקות. עיכול רכיבי מזון אחרים ישמור על רמה נמוכה של סוכר בדם ויסייע לכם להתמיד בתהליך הדיאטה שהצבתם לעצמכם.

שיטה ז’- צריכת תחמוצת חנקן לפני השינה

אחת השיטות היעילות לשריפת שומנים מוגברת ולחיזוק מסת השריר בגוף, הינה צריכת תחמוצת חנקן לפני השינה. תחמוצת החנקן היא תרכובת ייחודית המגבירה את חילוף החומרים בגוף ומשפרת את מסת השריר. התוסף הזה יעיל כאשר נוטלים אותו דווקא בשעות הלילה, ממש לפני השינה, שכן הוא ניטל על בטן ריקה ומסייע בשריפת השומנים. עם זאת, שימו לב שלמוצרי תחמוצת החנקן לוקח זמן כדי להשפיע. הזמן המשוער כדי להבחין באפקט שריפת השומן הוא 4-6 שבועות.

שיטה ח’ – להוריד פחמימות פשוטות לפני אימון

מתאמנים באופן קבוע? כאשר אנו מתאמנים הגוף משחרר מגוון רחב של הורמונים, ביניהם הורמון האפינפרין (epinephrine), המתחבר לתאי השומן ומסייע לשריפת שומנים פעילה בגוף. כאן נכנסות הפחמימות לתמונה: הפחמימות הפשוטות, כלומר הביסקוויטים, העוגות ואפילו הפסטה שאוכלים לפני האימון, מצמצמות את רמת ההורמון בגוף, ובמקביל מעלות את הפרשת האינסולין בגוף. האינסולין ידוע כמפחית את שריפת השומנים בגוף, ובזה אנו פחות מעוניינים. אז מה בכל זאת ניתן לאכול לפני אימון? לפני כל מאמץ גופני אינטנסיבי ניתן לשתות אבקת חלבון יחד עם פחמימות מורכבות, המספקות לגוף מרץ ואנרגיה.

Lifehacks מדריכים

שיטה ט’ – שתו קפה

לא יכולים להעביר את היום בלי קפה? הנה בשורה משמחת במיוחד עבורכם. מחקרים שבוצעו כפי באוניברסיטת קנאזאוה ביפן מראים בבירור, כי קיים קשר בין צריכת תה או קפה לניצול יעיל של שומן כמקור אנרגיה. מאחר ולאחר שתיית משקאות המכילים קפאין חשים יותר אנרגיה, ניתן להמשיך באימון לאורך זמן.

שיטה י’- מזונות המסייעים לגוף לשרוף קלוריות

האם קיימים מאכלים שורפי שומן, ואם כן כיצד ניתן לרכוש אותם ובמהירות האפשרית? אז קודם כל נעצור מעט את פרץ ההתלהבות- אין מאכלים שהם שורפי שומנים, אך ישנם כאלה המסייעים לקיבה לפעול ביתר יעילות ובכך לשרוף יותר קלוריות. למשל:

  • מאכלים חריפים- פלפלים חריפים, סחוג, חרדל ודומיהם. כל המאכלים החריפים מחממים את הגוף במידה ניכרת, ומייעלים את תפקוד מערכת העיכול. הגוף שאינו רגיל לעבוד בטמפרטורה גבוהה, מגביר את רמת האנרגיה שלו ובכך מסייע לשריפת הקלוריות.
  • מאכלים חמוצים – מחקרים שנערכו באוניברסיאטות מובילות בארה”ב מצאו שצריכה מתונה של פירות הדר: אשכולית, תפוז, חומץ תפוחים, חומץ, אננס וכדומה, מסייעים לפירוק שומן מהיר בגוף. כל המאכלים החמוצים הללו מכילים ויטמין C בריכוז גבוה, הידוע כמסייע בפירוק השומנים והפחתת רמות הכולסטרול בגופכם.
  • תבלינים- חכמי סין הרבו מאז ומעולם להשתמש בתבלינים שונים, ונחשו מה- הם מעולם לא נזדקקו לדיאטה. לתבלינים דוגמת ג’ינג’ר וקינמון יש מגוון רחב של יתרונות בריאותיים, ומחקרים מוכיחים בבירור כי הם מסייעים להפחתת רמות הסוכר בגוף ומאיטים את קצב זרימת האינסולין.
  • מאכלים חלביים- אם תהיו מעוניינים בשריפת שומנים מואצת, השתדלו לצרוך מוצרי חלב דלי שומן בכמות גדולה. לא רק כדי לסייע לגופכם לשמור על רמות סידן סבירות, אלא כדי לזרז את תהליכי המטבוליזם ושריפת השומנים. מחקר שנערך מטעם האגודה למדעי התזונה בארה”ב חקר ומצא כי אנשים שהתרגלו לצרוך יוגורט וגבינה מספר פעמים ביום, שרפו יותר שומן בהשוואה לאנשים שלא צרכו כלל מאכלים חלביים. מוצרי החלב ממריצים את חילוף החומרים בגוף, ומסייעים לגופכם לשרוף שומנים בקצב מהיר יותר.

    Lifehacks מדריכים


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.