מאכלים שיהפכו אתכם למושכים באופן טבעי

מאכלים שיהפכו אתכם למושכים באופן טבעי

מזון הוא אחד משלושת הצרכים הבסיסיים של כל יצור על כדור הארץ. ללא אוכל, בני אדם לא יצליחו להחזיק מעמד יותר משלושה שבועות. הישג מרשים – אך לא מהנה כלל וכלל. אנו אוכלים כל יום, בתקווה שלוש פעמים ביום לפחות, ומזינים את הגוף שלנו במה שאנו ממלאים אותו, לא פחות ולא יותר. ישנם מאכלים מרזים יותר ומשמינים יותר, בריאים יותר ובריאים פחות, אך הידעתם כי ישנם מאכלים שאם תאכלו אותם תהפכו מושכים יותר באופן טבעי?! גם אנחנו לא, אז החלטנו לצאת ולבדוק. נשים תמיד תרות אחר האיפור, המרכך, הקרם שיהפוך אותנו ליפות יותר וגברים תמיד ממהרים לג’ל הדביק, הבושם והספריי שלנו. כמובן שכולנו עושים זאת בשל הרצון להיראות מושכים יותר, יפים יותר ומזמינים יותר. מדוע לבזבז את כל הכסף על המיותר, כאשר כל שעלינו לעשות הוא לאכול?!

כדי שנהפוך כולנו למושכים באופן טבעי, ריכזנו כאן עבורכם 18 מזונות אשר יסייעו לכם להיראות טוב יותר, להרגיש טוב יותר ולמשוך את הסובבים אתכם יותר בקלות ובטבעיות.

יוגורט

יוגורט נחשב באופן כללי למזון מעשיר מאוד: הוא בין המאכלים הבודדים המכילים חיידקים פרוביוטים – חיידקים הבריאים לגוף ובפרט למערכת העיכול שלנו, מסייעים לשיקום הקיבה ופלורת המעיים שלנו ותורמים למטבוליזם מהיר, יעיל ותקין. בנוסף לחיידקים הפרוביוטים, ביוגורט קיימות חומצות אמינו שונות המסייעות לתהליך העיכול.  מעבר להיותו כה בריא, בשל העובדה שהוא משפר את תהליך העיכול בצורה כה יוצאת דופן, כך הוא גם מונע מהבטן שלנו להיראות “הריונית”, למזון להתעכל במהרה ולבטן להיראות שטוחה ויפה. בנוסף, חומצות האמינו שמצויות ביוגורט מסייעות להעלים עיגולים שחורים מתחת לעיניים. מתכננים לילה לבן או פשוט רוצים להפסיק עם הקונסילר? הגיע הזמן לאכול יוגורט כל ארוחת בוקר.

היוגורט מהווה מאכל מצוין גם עבור השיניים שלנו – משום שהוא דורש יותר לעיסה, הוא גורם להפרשת כמות גבוהה של רוק, מה שמסייע להסיר יותר כתמים מהשיניים ולשמור על מראה לבן יותר.

קיווי

הפרי הירקרק האקזוטי והטעים הוא איננו רק מרכיב מצוין לפרישייק, הוא אחד הפירות הבריאים והסקסיים ביותר – מעבר לעובדה שהוא מכיל חומרים המגנים על תאי ה- DNA מנזקי חמצן העשויים לגרום לסרטן והיותו באופן כללי פרי הדוחה חומרים מסרטנים בגוף, הוא תורם ליופי ולחן שלנו כל כך הרבה; ראשית, הקיווי עשיר בסיבים תזונתיים המסייעים לעיכול תקין, בטן שטוחה ומסייע בתהליך ההרזיה. זאת גם  בשל יכולות הוויסות שלו כלפי סוכרים וכולסטרול. בנוסף, הקיווי עשיר בנוגדי חמצון, ויטמין K וויטמין C. שלושתם תורמים לבריאות העור וייצור הקולגן (החלבון אשר שומר על העור שלנו מתוח) שלנו, מה שמסייע לעכב את תהליך ההזדקנות ולהעניק לנו מראה צעיר וזוהר לאורך זמן. הקיווי אף מסייע בוויסות כמויות השמן והכולסטרול בגוף, ובכך מונע פצעונים בפנים.

סלרי

מעבר להיותם עשירים במנגן, ויטמין K חומצה פולית ואשלגן, לסלרי יתרונות מעולים גם מבחינת משיכה טבעית, בייחוד לגברים. לשני המינים, צמח המרפא הזה מהווה מקור לריח פה טוב לאורך זמן, גם בשל העובדה שיש לו ריח נעים, אך גם משום שהוא דורש יותר לעיסה ומכריח אותנו לשחרר יותר רוק, מה שמסלק את החיידקים בפה ותורם לריק נקי.

בעבור גברים, סלרי הוא הכרח! כאשר אנו אוכלים הרבה סלרי, אנו מפרישים יותר פרומונים – הורמונים שגורמים לנו לשדר סימנים ולהפריש ריחות מושכים יותר, שגורמים לבחורות לשים עלינו עין. זאת ועוד, הסלרי מגביר את הגירוי המיני שלנו, כך שאנו חשים יותר בטוחים בעצמנו ו”מוכנים לצייד”.

מים

הם פשוט תמיד יהיו הדבר הכי בריא והכי טוב עבורנו, בכל מצב. מעבר לעובדה שהם גורמים לנו לחוש ערניים יותר, מעניקים לנו אנרגיה וניקיון, הם מסייעים לתהליך המטבוליזם שלנו להיות מהיר ויעיל, כך שאנו זוכים לבטן שטוחה וקיבה נקייה מגזים.

ברוקולי

הירק הירקרק עם ה”אפרו” או “עץ המאכל” שלנו הוא הרבה יותר מרק טעים. לא רק שהוא מכיל חומרים אנטי סרטניים, מעולה לשיקום הכבד וחיזוק העצמות שלנו, הוא אף עשיר בוויטמין C, המסייע, בדומה לקיווי, להרזות בקלות, להימנע מהכרס המעיקה. בנוסף, הברוקולי יעיל מאוד בניקוי רעלים, כך שלאחר אכילתו נשקו את הגזים לשלום (לאחר הניקוי). היעיל ביותר בברוקולי מבחינת משיכה, הוא שהוא מצויד בכמות גבוהה של פרומונים ונוגדי חמצון, אשר לא רק מביאים, בדומה לקיווי, לעלייה בייצור הקולגן והאטת תהליך ההזדקנות, אלא אף להעלאת הדחף המיני של שני המינים. אם אתם מתכננים ערב עם האהובים שלכם, מומלץ לנסות ולאכול ברוקולי לפני, כדי להגיע לערב מהנה במיוחד.

ברוקולי, במצבו הנא, אף יעיל לשיניים בשל הקושי שלו והסיבים הקטנים שלו, החודרים גם למקומות קטנים בשיניים. כאשר אוכלים אותו במצבו הבא, הברוקולי מבריש את השיניים ומנקה אותם מחיידקים. תהליך דומה ניתן לבצע עם כרובית טרייה.

תותים

הפירות האדומים והאסורים לא רק משדרים סקסאפיל, אלא גם מכילים אותה בתוכם. עשירים בוויטמין C ונוגדי חמצון, גם הם מסייעים לשמור על עור מתוח, יפה וצעיר. הם אף מעלים את דחף המין שלנו וגורמים לנו להיתפס כיותר מושכים ולנו מצדנו להיות פתוחים יותר לאפשרות ולחוש ביטחון גבוה, עקב תחושות הגירוי. פלפלים אדומים, אגב, עובדים על אותו עיקרון בדיוק כמו התותים, כך שמומלץ לשלב גם אותם בדיאטה היומית שלכם בכדי לשמור על מראה צעיר וזוהר.

תותים אף מכילים חומצה מאלית, המסייעת להעלים כתמים על השיניים ולהלבין אותן באופן טבעי. ניתן אפילו למעוך את הפרי למחית כדי לצחצח עמו את השיניים עמם. לאחר מספר שימושים, אתם תחייכו חיוך לבן ובוהק.

גזרים

אם חשבתם שבאגס באני אכל הרבה גזרים ללא סיבה – חשבו שוב. גזרים עשירים בנוגדי חמצון הקרויים קרוטנואידים, המסייעים בייצורו של ויטמין A. שניהם שומרים על העור מכל משמר; הופכים אותו רך ונעים, צעיר ודואגים למנוע נזקים שלו מהשמש, כך שכאשר אתם בוחרים לבלות יום בים, לא תישרפו או תאדימו, אלא תקבלו זוהר ושיזוף חום ויפה. מעבר להיות הגזר מצוין עבור העור, הוא מצוין עבור זרע של גברים, ומשפר אותו בערך מכל בחינה אפשרית, מה שמגדיל את הדחף המיני.

סלמון

ידוע כי דגים שומניים ובייחוד הסלמון הם מאוד בריאים, עקב היותם עשירים ברמות גבוהות של אומגה 3. אנו זקוקים לאומגה 3 בגופנו ואינו מייצרים אותה, כך שאנו מוכרחים לצרוך אותה ממקורות חיצוניים כגון דגים שומניים. מעבר להיות הסלמון מאכל בריא מאוד, הוא אף מעלה את כמויות הפרשת הדופמין במוח שלנו, מה שגורם לנו לחוש טוב יותר ומעלה את תחושות הגירוי המיני שלנו. ההורמון אף גורם לנו לחוש רגועים ובמצב רוח טוב יותר, מה שמסייע לנו להיראות מושכים יותר בעיניי אחרים.

שעועית ירוקה

השעועית הירוקה והמדהימה דואגת לגופנו כמעט מכל בחינה אפשרית. מעבר להיותה עשירה ברוב הוויטמינים והמינרלים, השעועית הירוקה מכילה סיליקון טבעי ובריא, אשר תורם לחיזוק השיער והציפורניים שלנו, ומעניק להם מראה מבריק. בנוסף, השעועית הירוקה עשירה בסיבים תזונתיים ומהווה ירק מעולה בתהליך הרזיה ויסייע לנו להגיע למצב של בטן שטוחה ויפה.

תפוח

התפוחים הטעימים אינם רק בריאים מאוד ומסייעים בהורדת סיכון למחלות, אלא אף מעולים לשיניים שלנו! בשל המרקם הייחודי שלהם, הם מברישים את השיניים ממש כמו מברשת שיניים טבעית. זאת ועוד, בשל הצורך בלעיסה מרובה, התפוח גורם להפרשה גדולה יותר של רוק, שגם מסלק חיידקים ומנקה מכתמים בכמויות גדולות.

גם התפוח העשיר בסיבים תזונתיים, יסייע למטבוליזם שלכם ונחשב מעולה לתהליכי הרזיה.

ביצים

אם חשבתם שהם מספקים לכם רק כוח וויטמין D, הן טומנות גם חוזק לציפורניים שלנו. הביצים עשירות בביוטין, שתפקידו העיקרי הוא לחזק את הציפורניים שלנו.

דלעת וגרעיני דלעת

האם עור הפנים שלכם זקוק למעט “ניקוי פצעים”?! מצוין, בדיוק לשם כך גרעיני הדלעת כאן. גרעיני הדלעת עשירים מאוד באבץ, אשר תורם לניקוי העור משמנים מזיקים ובכך משאיר את עור הפנים שלכם רך ונקי.  אבץ אף יעיל לבריאות השיער שלנו וישאיר אותו מבריק וחזק. בנוסף, האבץ נחשב לאחד המינרלים התורמים לחוזק והפריון הגבריים, ההופכים אותנו ללהוטים ומושכים יותר. גרעיני הדלעת אף משפרים את המערכת החיסונית, מצב הרוח והאנרגיה שלנו.

תרד

העלה הירוק תורם ליופי שלנו מכל כך הרבה בחינות, שמחובתכם להוסיף אותו לרשימת המאכלים שלכם. ראשית, התרד מכיל נוגדי חמצון וברזל, אשר מסייעים לשמור על עור יפה, נעים וזוהר (בזכות הברזל). נוגדי החמצון אף מסייעים להאט את תהליך ההזדקנות. בנוסף, תרד מסייע לזרימת כלי הדם ומגביר אותה בצורה בריאה, מה שגורם לנו לחוש מאושרים ומגורים יותר, ועקב כך גם להיראות טוב יותר.

שומשום

שמן שומשום ושומשום נחשבים לבריאים מאוד באופן כללי. עשיר באומגה 3 לה אנו כה זקוקים, השומשום מסייע להפוך את העור שלנו לבוהק, רך ונעים.

שוקולד מריר

כמובן ששוקולד רגיל לא נחשב בריא במיוחד, אך שוקולד מריר (70% ומעלה) הוא גם טעים וגם בריא בכמויות קטנות. ראשית, הוא עשיר בנוגדי חמצון, המסייעים להאט את תהליך ההזדקנות ולשמור על עור נעים ובוהק. שנית, השוקולד עצמו מסייע לתהליך העיכול ובכמויות קטנות, אפילו מסייע לתהליך ההרזיה. בנוסף, השוקולד המריר והטעים מסייע לגוף שלנו להפריש יותר מהורמון הקרוי סרוטונין. ההורמון סרוטונין מסייע לנו לחוש טוב יותר, רגוע יותר ומעלה את סף התשוקה, הגירוי וזרימת הדם שלנו, מה שגורם לנו להיתפס כמושכים יותר. כמובן שעדיין מדובר בשוקולד ולא מומלץ לאכול יותר מארבע קוביות שוקולד מריר ביום. ניתן גם לשלב קקאו 100% בפרי-שייקים.

אוכמניות

גרגירי היער הקסומים טומנים בחובם קסם ופלא. מעבר להיותן טעימות מאוד, האוכמניות עשירות בוויטמינים כגון C ו- E, נוגדי חמצון אשר בשילוב יחדיו, לא רק תורמים לעור בריא, נקי, זוהר ונעים, אלא גם שווה מבחינת צבע עור! כן, זה נכון – אוכמניות מנסות להתאים את צבע העור שלנו בכל הגוף, כך שיהיה אחיד, מדהים, לא?!

אבוקדו

ללא ספק, אחד הפירות הטעימים והבריאים ביותר. עשיר בחומצות שמן בריאות ואומגה שלוש, האבוקדו מסייע לגוף שלנו לאגור לחות ולשמור על עור נעים ורך למגע.

לימון

יותר מפרי טעים ותוסף מצוין לכל מזון קיים, הלימון מצוין בניקוי רעלים מהגוף שלנו, מה שמסייע לבטן שלנו להיות רגועה ושטוחה. הלימון עצמו מריח מעולה וכך גם יריח הפה שלכם, אם תשתו כוס אחת של מים עם לימון ביום, מומלץ בבוקר. זאת ועוד, קליפת הלימון מסייעת להיפטר מחיידקים או כתמים, כך שמומלץ להיעזר בקליפה לציפורניים מידי פעם, תוך התחשבות בעובדה שלימון ברובו מייבש ועלול, בכמות גדולה, לייבש את הציפורניים שלכם.

 

אם תוסיפו לפחות חמישה מהמאכלים הללו לתזונה היומית שלכם, לא תזדקקו עוד לקרמים, למרככים, לאיפור או לג’ל, ותהפכו למושכים יותר באופן טבעי!

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.