ניסוי מוטיבציה – מה באמת מניע אתכם?

ניסוי מוטיבציה – מה באמת מניע אתכם?

לכל אחד יש את ה”כפתורים” הללו, שאם אנשים יודעים כיצד ללחוץ עליהם נכון, אנו ננוע בהתאם. כל אדם הוא כזה, אך רוב האנשים לא מזהים את ה”כפתורים” שלהם. מסיבות אלה אנשים רבים משתהים, מאבדים מוטיבציה ומתקשים להשלים פרויקטים. גם אם הם באמת שואפים להצליח בכל מעודם, הם עדיין לא יצליחו למצוא את כוח הרצון, שיוביל אותם לעשייה.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

אם כך, כיצד תצליחו להכיר את עצמכם? מהי הדרך הנכונה לגרום לכם להצליח ולסיים כל משימה? כל מחשבה? כל רעיון?

כדי שתצליחו להבין את עצמכם מעט יותר, ריכזנו כאן עבורכם שמונה דרכים להפיח בלבכם מוטיבציה. נסו כל דרך במשך שבוע ובחנו אם היא משפיעה עליכם כיאות. אתם אף יכולים לנסות ולשלב חלק מהשיטות, כדי לייצר שיטה ייחודית שמתאימה רק לכם. אם לא, תמיד תוכלו לעבור לשיטה הבאה. אם כן – בבקשה!

גירוי בעל השלכות קריטיות

התיאוריה מתבססת על תורת הלמידה האופרנטית על-פי סקינר, הגורסת כי בני אדם מגיבים בהתאם לגירויים מסוימים, אם הם מבינים כי התוצאה תהיה חיובית עבורם. באותו אופן, אותם אנשים יגיבו בהתאם לגירויים מסוימים, אם הם יודעים שחוסר תגובה תוביל להשלכות לא נעימות עבורם, כאלו שאכפת להם מהן. מדובר בהיגיון פשוט: כמו שאתם תעשו הכול כדי לזכות במתנה שאתם רוצים וכדי להימנע מעונש, כך ההתניה האופרנטית מאשררת.

באותו אופן, אתם יכולים ליצור מצב בו אתם קובעים לעצמכם כי אם לא תעשו את מטלה א’, לא תוכלו ליהנות מ-ב’ במשך X זמן. לדוגמא, אם לא תסיימו את כל השיעורים שלכם/תסיימו את כל העבודה שלכם/תסיימו את כל המטלות שלכם/תימנעו מלהתחיל בפרויקט או תחביב חדש… לא תוכלו לראות טלוויזיה שבוע/לשחק במחשב שבוע/להסתובב עם פלאפון שבוע/לאכול ממתקים שבוע…

ככל שיהיה לכם אכפת יותר מההשלכה, כך תרצו להימנע ממנה ועל ידי כך – תפתחו מוטיבציה לבצע את הפעולה שדחיתם כל הזמן הזה.

כדי “להגביר את המתח”, כדאי לכם לספר לאנשים הקרובים אליכם על ה”עונש” שתקבלו, אם לא תעמדו באתגר שהצבתם בפני עצמכם. באופן זה תחושו מחויבים יותר למשימה, שכן אנשים יצפו שאם לא תעמדו בה, אכן תענישו את עצמכם. אתם אף לא תרצו לאכזב את האנשים מסביבכם, שמאמינים בכם ורוצים רק להתגאות בכם.

יש לציין כי באותו אופן, אתם יכולים להגביר את המוטיבציה על ידי הצבת גירוי חיובי, בנוסף לשלילי, בתום המשימה. לדוגמא, אם לא תסיימו את כל השיעורים שלכם השבוע, לא תראו טלוויזיה השבוע. אך אם כן תסיימו את כל השיעורים בזמן, תרשו לעצמכם לצאת יותר מהרגיל שבוע הבא. מה שכן, היזהרו – אל תתרגלו לחיזוקים חיוביים, משום שאם לא תשימו אותם שם, הם לא יופיעו מעצמם.

החלו בקטן

אתם מכירים את התחושה הזו, שאתם בדיוק באמצע משהו ואתם פשוט לא יכולים לקום מהכיסא? שאתם צריכים ממש “עוד חמש דקות” וגם אם יידרש זמן רב יותר, אתם פשוט כל כך רוצים “לראות את הסוף” שלא אכפת לכם כמה זמן יהיה עליכם להשקיע?! לתחושה הזו קוראים כורח התום או במילים אחרות: תחושה שאתם חייבים לסיים משהו, פשוט משום שהתחלתם אותו. לדוגמא, אם התחלתם לראות סרט או סדרה, אם התחלתם לקרוא ספר, לעצב תמונה או כל דבר אחר, בדרך כלל אתם תחושו את הדחף לסיים את המשימה שהתחלתם, בייחוד אם היא פשוטה, מהירה ולא דורשת יותר מדי מאמץ.

באותו אופן, אתם יכולים לסגל לעצמכם מטלות או משימות שאתם יודעים כי אתם יכולים לבצע בקלות ולנסות לחוש את כורח התום לגביהן. השתדלו לבחור משימות קצרות וקלות, כאלו שלא דורשות הרבה זמן מיומכם, כך שתחושו שבוודאות תוכלו לסיים אותן. בהתחלה, כדאי שתנסו ליצור רשימות קצרות מאוד, הכוללות עשר משימות שנפרשות לאורך כל השבוע. משום שמדובר בכמות קטנה  כשאתם חשים כי אתם יכולים לעשות יותר, אתם יכולים להציב לעצמכם רשימה של חמש משימות ליום. גם כאן, אתם יכולים להתנות את העשייה של המטלות ולומר לעצמכם כי אם לא תבצעו אותן עד לעת מסוימת, “תענשו”.

הבינו את המשמעות

כאשר אתם מבקשים לבצע משימה מסוימת, בדרך כלל יש רצף הגיוני של סיבות, שבגללן אתם רוצים לבצע את המשימה הזו. גם אם היא נכפתה עליכם בעל כורחם, היא ניתנה דווקא לכם מסיבה מסוימת, שכדאי לכם לנסות ולהבין.

כאשר אתם מעניקים היגיון למשימה, אתם מעניקים לה משמעות – אתם מבינים למה היא ניתנה לכם, מהם היתרונות שינבעו מסיום המשימה, הגאווה שתחושו עקב הסיפוק וכדומה.

לדוגמא, אם אתם מאוד רוצים ללמוד ולנגן בגיטרה, אבל פשוט לא מצליחים לייצר את המוטיבציה שתעניק לכם את הכוח להתחיל, נסו להבין למה אתם בעצם כל כך רוצים ללמוד לנגן? אולי תמיד רציתם ללמוד, אולי אתם מאוד מתחברים למוזיקה, אולי אתם פשוט רוצים להרגיש כמו כוכבי רוק…

באותו אופן, נסו להבין למה דווקא אתם קיבלתם את הפרויקט הזה בעבודה: אולי רוצים שתלמדו משהו חדש? אולי מצפים שדווקא אתם תצליחו לעמוד במשימה, משום שאתם הכי טובים שיכולים להיות?

ברגע שתבינו מדוע המשימה הזו כה חשובה לכם, אתם תייצרו מוטיבציה שתגרום לכם לרצות לבצע אותה – משום שאתם משתוקקים לתוצאה בתום המשימה. לדוגמא, אם תסיימו את הפרויקט בהצלחה ואכן תראו שהמנהלים שלכם מרוצים או שבאמת תפיקו ממנו לקח חשוב, תחושו הרבה סיפוק, מעבר לידע שצברתם ולהערכה שרכשתם.

השתמשו בכלים לייצור מוטיבציה

רוב הפעמים, מוטיבציה ניטעת באדם בתחילת הפרויקט או המשימה, אך הולכת וגוועת עם הזמן. כדי להצליח ולייצר את המוטיבציה שלכם מחדש כל יום, דאגו לנסות ולהתרגש ממנה כל יום: חשבו עליה ועל התוצאות שלה, חשבו כמה תלמדו ממנה, איזה כיף יהיה כשסוף-סוף תדעו את המידע, תסיימו ותקבלו את הסיפוק, התמיכה והגאווה.

אתם אף יכולים לפנות למקורות חיצוניים: מוזיקה שמעניקה מוטיבציה, סרטונים שמשרים מוטיבציה, שיחות מעודדות עם חברים, שיחות מעודדות עם עצמכם, שכן רק אתם עומדים בדרך שלכם. אם תקפידו לשמור על רמה גבוהה של התרגשות, יהיה לכם פשוט מאוד להצליח ולשמור על “אש המשימה” בוערת.

היו אמינים

אחד הדברים החשובים ביותר לאדם בימינו, הוא האמון. כדי שאנשים ירצו לשהות בחברתכם ויראו בכם כאנשים שהם אוהבים, עליהם קודם כל לבטוח בכם. אנשים מודדים חברות לפי מעשים, לא מילים. לכן, כאשר אתם מבטיחים לבצע משהו ולא מקיימים, הערך שלכם כחברים מהימנים ואהובים יורד.

האם באמת חשבתם שאתם לא חשים את אותו הדבר, כאשר אתם מאכזבים את עצמכם?

בני אדם חשים הרבה יותר בנוח לאכזב את עצמם, מאשר אחרים, משום שהם פוגעים רק בעצמם: אז הם לא מסיימים את המשימות שלהם בזמן כמו שהבטיחו, הם לא עושים את כל מה שרצו והם מתעצלים או מעדיפים להתמקד בעניינים שלא יוכלו לשנות, משום שהם לא דורשים שום מאמץ.

כדי לשנות את המצב, נסו ליצור לעצמכם מוטו חדש ולהגדיר את עצמכם כ”אנשים שאפשר לבטוח בהם” או “אנשים שעומדים במילה שלהם”. אתם חלק מהקבוצה הזו. אתם סוג של אדם כזה. נסו להטמיע את המחשבה במוחכם ככל האפשר וליישם בהתאם. בהתחלה, נסו להבטיח לחברים או למשפחה שלכם כי תעשו משהו עבורם, אפילו משהו קטן כמו לעזור להכין ארוחת ערב או לחפש שמלה לאירוע ובאמת לעשות זאת.

כאשר אתם מרגישים כי גם אתם יכולים לבטוח בעצמכם, הבטיחו לעצמכם כי תסיימו את המשימות הללו, תעמדו באתגרים ותייצרו את המוטיבציה. ברגע שתאמינו לעצמכם ותבינו שאינכם יכולים לאכזב את עצמכם בשום מצב – אתם תהיו חייבים לעשות הכול כדי להצליח, מכאן יגיע הדחף העז לסיים ולהצליח – זו המוטיבציה שתסייע לכם להגיע לקו הסיום.

שניים טובים מן האחד

הדבר משתנה מאדם לאדם, אך אנשים רבים מתפקדים טוב יותר כאשר הם בקבוצה: הם חשים את הצורך לרצות את האחרים, לא רוצים לאכזב, אינם יכולים לפנות להסחות דעת משום שאינם לבד והם נהנים מהעידוד שהם מקבלים מחבריהם לעבודה.

נסו לבחון אם גם אתם אנשים כאלו: נסו למצוא אנשים שרוצים לבצע את אותה משימה שאתם רוצים או שהוטלה עליהם משימה דומה והציעו לאחד כוחות. שבו ביחד ונסו לקבוע מטרות, זמנים בהם תוכלו לעבוד על המשימה ולוח-זמנים מסודר, שיסייע לכם לעמוד בזמנים של המטלה.

השתדלו להקפיד ולחזק אחד את השני, כדי לייצר מוטיבציה תוך כדי משימה. אף כדאי שתשתדלו לשמור על אווירת עבודה מסודרת, כך שלא תמצאו את עמכם צופים בטלוויזיה ביחד לפתע, בלי לשים לב.

נצרו בלבכם את תחושת ההישגיות

איה כיף זה להרגיש שהצלחתם? יש אנשים שכל העולם שלהם סובב סביב הצלחה והישגיות, מרוב שהתחושה ממכרת! כולם אוהבים לחוש מנצחים וגם אתם יכולים לחוש זאת תמיד, אם רק תסיימו את המשימות שלכם. כאשר אתם מסיימים, התמקדו בתחושת ההישגיות ו”טפחו לעצמכם על הגב”. העצימו את התחושה בראשכם והבינו פשוט כמה מדהימים אתם, על שהצלחתם לעשות זאת. גם אם מדובר במשימה קטנה וחסרת חשיבות כמו הכנת אוכל למשפחה או שיעורי בית במקצוע בודד, תמיד זכרו להזכיר לעצמכם שהשקעתם הרבה בעבודה שלכם, נתתם מעצמכם ומגיע לכם ליהנות מתחושת ההישגיות. ככל שתנצרו אותה קרוב יותר ללבכם, תפתחו תחושה חיובית כלפי עשייה ותמיד תרצו לעשות, כדי ליהנות.

הפחיתו את רמות הלחץ

אנשים רבים לא מצליחים לסיים משימות מפאת תחושת הלחץ – הם מרגישים שיש להם כל כך הרבה לעשות, שהם פשוט מוותרים על כל ניסיון לגשת למטלות מלכתחילה. לחץ גורם לתחושות של מעמסה ואי-נוחות – תחושות רעות שמוליכות אתכם הרחק מהמטלות. גם אם כל אחת מהן מאוד פשוטה באופן אינדיבידואלי, תחושת העומס עצמה עלולה “להשחיר את עיניכם”.

כדי להתמודד עם התופעה, למדו לחלק את המשימות שלכם בצורה שווה, נעימה ומהירה. אם אתם מרגישים שאתם מעמיסים על עצמכם מעל ליכולתכם, פשוט תניחו את העט ותפחיתו את כמות העומס – אתם בני אדם, גם לכם יש גבולות מסוימים.

נסו להפחית את העומס היומי שלכם לחצי בתור התחלה. נכון, מדובר בפחת מאסיבי, אך עמו יגיע גם תגמול חיוני. לאחר שתשימו לב כי כה פשוט לכם לבצע את המשימות כעת, אתם תרצו לבצע אותם, משום שתחושו הישגיות כתוצאה מכך. באותו אופן, אתם יכולים להציע לעצמכם תגמולים או עונשים, במידה ותעמדו במשימה או תתעצלו ופשוט תשכחו ממנה.

הקפידו לשמור על לוח-זמנים מאוזן, גם אם אתם ממש מתלהבים מהעשייה המוצלחת – גם אם אתם משתפרים והופכים למהירים יותר בעשייה שלכם, איש עדיין לא הפך לסופרמן על ידי תרגול בלבד.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.