8 שייקים בריאים לפתוח איתם את הבוקר

זה מאמר שאתם צריכים לשמור בהישג יד! 8 שייקים בריאים שישנו לגמרי את הבקרים שלכם.

המדריך המלא Lifehacks


שייק תות ויוגורט

השייק המושלם לבוקר, תותים מלאי בטעם ואנרגיה. בנוסף להיותם דלי קלוריות ועשירים בוויטמין C ואשלגן, הם גם עשירים בסיבים תזונתיים, דבר שגורם להם להיות טעימים ומשביעים עד מאוד.

זמן הכנה: 10 דקות
כמות אנשים: 4 מנות גדולות
מצרכים: 1 ליטר או 4 כוסות תותים טריים, כוס יוגורט, חצי כוס מיץ תפוזים סחוט טרי, 1 כפית סוכר
תהליך ההכנה:
נקו את התותים ושטפו אותם באופן יסודי במים, הכניסו למעבד מזון או בלנדר, הוסיפו את היוגורט, מיץ התפוזים וכפית הסוכר, הפעילו שוב את הבלנדר לכמה שניות. עצרו כדי לגרד את התוכן שנדבק לדפנות והפעילו שוב, חזרו על הפעולה פעם נוספת. בתיאבון!


שייק מנגו ואבוקדו

אל תבהלו, השייק הנ”ל מכיל בעיקר שומנים בריאים, והוא בעל שורה ארוכה של חומרים מזינים שיעזרו לכם לחזק את הציפורניים והשיער, להוריד את הסיכון לחלות בסרטן ולשמור על רמת סוכר מאוזנת.

זמן הכנה: 10 דקות
כמות אנשים: מנה אחת
מצרכים: 1 כוס מנגו בשל וקצוץ, רבע אבוקדו קלוף, חצי כוס סורבה מנגו, רבע כוס חלב דל שומן או חלב סויה, 2 כפות דבש, 2 כפות מיץ לימון, רבע כוס קרח כתוש
תהליך ההכנה: גרסו את הקרח עד לכדי כתישה מלאה, חתכו את המנגו והאבוקדו, הוסיפו אותם לבלנדר בשילוב עם הקרח הכתוש, הפעילו ל-15 שניות. הוסיפו לתערובת את שאר המצרכים, ערבבו עד שהתערובת הופכת חלקה. בתיאבון!

Lifehacks מדריכים


שייק פטל וסלק

השייק הנהדר הזה יסייע להגביר את זרימת הדם בכל חלקי גופכם, כולל למוח! בדיקות MRI שנערכו על מבוגרים הראו כי לאחר אכילת מאכלים עשירים בחומצה חנקתית כמו סלק, זרימה הדם לאזורים כמו אונות המוח גדלה.

זמן הכנה: 10 דקות
כמות אנשים: 4 מנות גדולות
מצרכים: 150 גרם סלק מבושל קצוץ גס, 60 גרם פטל טרי או קפוא, 250 מ”ל מיץ חמוציות קר, 225 גרם יוגורט דל שומן


תהליך ההכנה: התחילו בבישול הסלק בסיר עם מים חמים, כאשר הוא מוכן, חתכו אותו לחתיכות והכניסו לבלנדר יחד עם שאר החומרים, בצעו טעימות, תקנו אם יש צורך ושתו לרוויה!

שייק עגבניות

שייק עגבניות למניעת מחלות לב ובעיות בכלי הדם, מחזקת את המערכת החיסונים ומסייעת בהפחתת כולסטרול. אלו רק כמה מהיתרונות הבריאותיים הנהדרים שמצויים בשייק העגבניות הנ”ל, תיהנו.

זמן הכנה: 5 דקות
כמות אנשים: 2 מנות
מצרכים: 225 גרם יוגורט דל שומן, 2 עגבניות בשלות, חצי כפית בזיליקום מיובש, חצי כפית מלח

תהליך ההכנה: תחילה חתכו את העגבניות, הכניסו לבלנדר וקצצו אותם דק, הוסיפו את היוגורט, הבזיליקום והמלח והפעילו שוב, עד קבלת תערובת חלקה, הגישו עם קוביות קרח ועגבניות שרי, יאמי! לרוויה.

שייק פירות יער, בננה וזרעי פשתן

זרעי פשתן מלאים סיבים תזונתיים המכילים “ליגננים”, אשר נמצאו בעלי אפקט חיובי המאט את הצמיחה והתפשטות גידולים סרטניים בנשים. בנוסף הם גם מלאים במגנזיום ואומגה 3.

זמן הכנה: 5 דקות
כמות אנשים: מנה אחת
מצרכים: חצי כוס מיץ תפוזים סחוט טרי, 2 כפות זרעי פשתן שלמים, חצי כוס יוגורט דל שומן, 1 כוס פירות יער קפואים או טריים, בננה אחת פרוסה

תהליך ההכנה: תחילה טוחנים את זרעי הפשתן עד לקבלת אבקה דקה, מוסיפים את מיץ התפוזים, היוגורט, פירות היער והבננה. שיהיה בתיאבון!

שייק מנגו

מנגו בעל אפקט אנטי דלקתית העוזר לגוף להתמודד ולהתחסן מפני דלקות, תורם לחיזור הזיכרון והריכוז ומעבר לכך עשיר בנוגדי חמצון חזקים וחשובים, שייק מנגו היא דרך נהדרת לחזק את המערכת החיסונית מבלי לאבד את הטעם העשיר של הפרי.

זמן הכנה: 3 דקות
כמות אנשים: מנה אחת
מצרכים: 1 מנגו בשל, 85 גרם יוגורט דל שומן, 200 מ”ל חלב / חלב סויה, כפית דבש

תהליך ההכנה: השייק הכי פשוט שיש, מכניסים הכול לבלנדר, טוחנים עד לקבלת מרקם חלק ושותים לרוויה!

שייק בננות

האשלגן בבננות עוזר להעלות את רמת לחץ הדם בעבור מי שסובל מאי איזון ברמות לחץ הדם. בעוד שתוכן ויטמין ה-B6 של הבננה עוזר לשמור על רמות סוכר יציבות, נראה שזהו מתכון מושלם למי שזקוק לקצת אנרגיה בכל בוקר. שיהיה בוקר טוב!

זמן הכנה: 3 דקות
כמות אנשים: מנה אחת
מצרכים: 185 מ”ל מיץ תפוזים, 2 כפיות סוכר חום/קנים, חצי כפית תמצית שקדים, 2 קוביות קרח, כוס בננה פרוסה

תהליך ההכנה: הכניסו את הבננה, הסוכר, תמצית השקדים ומיץ התפוזים לבלנדר וטחנו, עצרו והוסיפו את קוביות הקרח לתוך התמיסה, טחנו שוב עד לכדי תערובת סמיכה בעלת מרקם חלק, קשטו עם גבעול נענע! לרוויה.

שייק אוכמניות ומיץ תפוזים

אוכמניות ומיץ תפוזים טרי עשירים בוויטמין C נוגדי חמצון וסיבים תזונתיים. כוס מיץ תפוזים סחוט טרי מספקת בערך את אותה כמות חומרים מזינים המצויים בפרי הטרי, כמה נהדר?

זמן הכנה: 3 דקות
כמות אנשים: 2 מנות
מצרכים: 3-4 קוביות קרח (ניתן לבחירה) 1 כוס יוגורט דל שומן, כוס מיץ תפוזים סחוט טרי, כוס אוכמניות טריות או קפואות (אם האוכמניות קפואות, וותרו על הקרח) חצי כפית תמצית וניל

תהליך ההכנה: במידה ואם בוחרים להשתמש בקרח, רסקו ביד או בבלנדר את הקרח לשבבים קטנים, הוסיפו לבלנדר את היוגורט, מיץ התפוזים, האוכמניות ותמצית הווניל, הפעילות עד לקבלת תערובת חלקה.

המאמר בחסות – סיקרט בוקס

קופסת הפתעה חודשית לנשים שתהפוך את החודש שלך למתוק יותר! סקרנית לדעת עוד? לחצי כאן > http://secretbox.co.il/get-secretbox/

 

Lifehacks מדריכים