שיפור הביטחון העצמי – איך להתמודד עם חוסר ביטחון

שיפור הביטחון העצמי – איך להתמודד עם חוסר ביטחון

חוסר ביטחון היא תופעה שאינספור אנשים מתמודדים עמה ביומיום: רוב האנשים מצליחים “לנער” אותו מהם עם הזמן, אך מה אם הוא עבר לגור בראש שלכם?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

קבלו ביקורת בונה בלבד

במהלך רצף החיים שלכם, אינספור אנשים יאמרו להם שאתם לא יפים מספיק, לא חכמים מספיק, לא סקסיים מספיק או פשוט לא טובים מספיק למשימה מסוימת… הסיבה שהם עושים זאת, היא משום שהם משווים אתכם לאנשים אחרים או רואים גרסה טובה יותר שלכם, שכביכול חבויה אי-שם בין הצללים. באותו אופן, יתכן והם פשוט מבקרים את עצמם ומשליכים את האכזבה עליכם.

במצבים כאלו, עליכם פשוט “לאטום את האוזניים” ולהתעלם, משום שביקורות שכאלו לא יסייעו לכם להתקדם בחיים – אלא רק לחוש תחושות שחורות יותר כלפי עצמכם.

כמובן שקיימת בעולם גם ביקורת בונה, שכדאי לכם לשמוע: ביקורת על העבודה שלכם, על הלימודים שלכם, על אופן ההתנהגות השלילי שלכם… אבל תמיד כדאי לנסות ולבחון עד כמה בונה הייתה הביקורת ולקחת ממנה את הלקחים החשובים כגון: “עלי להשתפר בעבודה באספקט X, עלי להפסיק להתנהג בצורה X, משום שהיא פוגעת באנשים הקרובים אליי”.

מציאת ההבדלים היא מאוד פשוטה: כאשר הביקורת מכילה תואר ומלווה בתחושה רעה, היא בדרך כלל ביקורת לא טובה. כאשר היא מועברת לכם בצורה הגיונית, שבאמצעותה אתם יכולים להבין את הצורך להשתנות בעצמכם – אתם יודעים כי אכן כדאי לכם ליישם.

שחררו את המחשבות השחורות בראשכם

רבים מאיתנו נוטים להפחית מערכנו ולייצר ביטחון עצמי ירוד עקב כישלונות, תקופה לא נעימה, מראה וכדומה. הבעיה היא שכאשר אינכם חברים טובים לעצמכם, אינכם יכולים לצפות שאנשים אחרים יוכלו להתחבר אליכם, מה שרק מוסיף לחוסר הביטחון.

כולנו בדרך-כלל מוקפים במחשבות שחורות ולא נעימות, שמסרבות לעזוב אותנו בשקט: מאמינים בעצמנו כי איננו יפים מספיק, חכמים מספיק, מצחיקים מספיק, מלקים את עצמנו על כל טעות, טובעים במחשבות רעות ולאחר מכן נשברים – כשאנחנו בכלל לא מבינים למה! אבל איך לא נישבר??? אנחנו לא רק פוצעים את עצמנו – אנחנו גם יורקים על עצמנו אחר-כך.

כדי לצאת מהמעגל השחור הזה, עליכם ללמוד להתעלם מהמחשבות השחורות הללו ופשוט להשתחרר מהן: הן ימשיכו לרוץ בראשכן במשך זמן מה, גם אם לא תרצו בהן, משום שהמוח שלכם התרגל לחשוב עליהן והוא לא אוהב לוותר על דפוסים מוכרים. במקום לשמוע את מה שהן אומרות, נסו להקשיב להן: מה זה הכאב הזה שהן מבטאות? זה הכאב שלכם! נסו להרגיש אותו בגופכם, פיזית, כדי שתוכלו לנחם את עצמכם ולתת לעצמכם חיבוק. התוודעו לתחושה וקבלו אותה, כחלק בלתי-נפרד מהחיים שלכם. נסו להבין מהו המקור של המחשבות השחורות, כדי שתוכלו לנחם את עצמכם ולהתגבר עליו. אם אתם מתקשים לעשות זאת, פשוט הקפידו להזכיר לעצמכם: אתם כן יפים, חכמים, מצחיקים ומדהימים – בשונות שלכם, בייחודיות שלכם, בהיות אתם-אתם.

תנו לעצמכם חיבוק גדול וזכרו כי אתם אף פעם לא לבד – משום שיש לכם את עצמכם.

ניתן לסמוך על כל אחד – עד שהוכח אחרת

אם ביליתם חלק גדול מחייכם תחת ביקורת או שיפוט או שפשוט עברתם כמה חוויות שהוכיחו את טבעו המרושע של האדם, יתכן וכיום אתם מתקשים לבטוח באחר וכתוצאה מכך – מרחיקים את עצמכם מהחברה ומהמציאות.

אתם מרגישים כי אין טעם שתיגשו אל האחר, משום שהוא כנראה ידחה אתכם/ישפוט אתכם/יתייחס אליכם בצורה לא נעימה/לא יאהב אתכם – אז אתם מגנים על עצמכם בראש.

מה זו כל השליליות הזו? נכון, ישנם אנשים שכדאי להיזהר מהם ואם אינכם טובים בשיפוט אישי, בקשו עזרה בנושא, אך בסופו של יום רוב האנשים כן מנסים להיות טובים, נחמדים, חברותיים ומצחיקים. אולי פשוט לא שמתם לב? אולי לאחר שנים של התרחקות ולחץ, כיום אתם פשוט מרגישים סלידה כלפי האחר באופן אוטומטי וכתוצאה מכך, מפרשים את התנהגותו בהתאם.

נסו להיות יותר חופשיים, כשמדובר בפגישות עם אנשים חדשים. אפילו כדאי לכם לנסות ולהתחבר לאנשים חדשים, במסגרת המוכרות שלכם: בעבודה, בלימודים, בצבא… תמיד תמצאו אנשים שמתאימים לכם ומתאימים פחות – אך זכרו! אם לא תחפשו, לא תמצאו.

סטאטוס הוא רק יצר הדמיון

המילים רגשי נחיתות גורמים לכם לתחושה עמוקה בגוף? בהחלט יתכן ואתם סובלים מהם.

לאחר שאנשים סובלים מחוסר ביטחון עצמי תקופה ארוכה, לרוב הם מתחילים להרגיש שהם כל כך לא טובים, עד שהם ממש “נטל של החברה” או במילים אחרות, נחותים בהשוואה לשאר האנשים בחברה שלהם.

אבל למה בעצם? כי אתם פחות יפים, חכמים או מצחיקים?! כי אתם עושים טעויות לפעמים? כי לוקח לכם זמן ללמוד? כי קצת יותר קשה לכם להתחבר? האם כל ההצהרות הללו נכונות בכלל?

לאחר שהתחברתם לעצמכם, ניחמתם את עצמכם וחשתם כי אינכם לבד – עדיין הרגשתם את התחושות הללו? עדיין האמנתם בכל לבכם כי אתם פשוט לא טובים מספיק? גם אם כן, חברים, אתם טועים!

אתם אנשים מדהימים, ייחודיים ובעלי כישרונות רבים. אף הקפידו לזכור כי אם אדם אחד ביצע משימה לפניכם, לאחר תרגול מסוים אתם לבטח תהיו מסוגלים לשחזר את הפעולה – כל שאתם זקוקים לו הוא מוטיבציה.

השפעת המדיה

גם הרשתות החברתיות או הטלוויזיה והמגזינים עשויים לגרום לכם להרגיש “פחות שווים”: הרשתות החברתיות מביאות למצב של מעין “תחרות לייקים” קדחתנית ומיותרת, שככל שתקבלו יותר לייקים, ככל שיעקסו אחריכם יותר – אתם תהיו מקובלים יותר. אבל מי הם האנשים הללו שעושים לכם לייקים? אתם מכירים אותם בכלל? ביליתם איתם אי-פעם מחוץ לאינטרנט? מה זה הסטאטוס המיותר הזה? אתם לא מרוויחים דבר ממספר לייקים, חוץ מתחושה של אכזבה כאשר הם לא נוכחים, מתחת לתמונה או לפוסט. אם כבר למדתם לא לתלות את הערך שלכם באנשים הכי קרובים אליכם – אתם לבטח כבר יודעים כי אין שום סיבה כי תתלו אותו ברשתות החברתיות, חסרות הישירות והאינטימיות.

הטלוויזיה והמגזינים מציגים בפנינו דימויים רבים, אשר גורמים לאנשים רבים לחוש נחותים יותר: משום שכל השחקנים כל כך יפים, משום שכל עלילה היא כל כך מרתקת, משום שכולם יודעים בדיוק מה לעשות, מתי לעשות את זה ואיפה לעשות את זה; אתם מודעים לעובדה שהם פשוט שיננו טקסט, נכון?!

כל אותם אנשים שאתם מעריצים? כדי להיראות כמו שהם נראים, הם עוברים תהליכים מפרכים של כושר, ניתוחים, איפור, בוטוקס ו”טיפול גרפי” – שהובילו למראה המושלם שאתם רואים בפניכם. האמת? שום דבר ממנו לא אמיתי. גם אם כן – הם יפים יותר, אבל הם משחקים דמות: הם לא בהכרח “כליל השלמות” הזה שאתם מאמינים שהם.

כדאי לכם להפסיק להתעמק ופשוט “לצאת מהסרט”, משום ששחקנים יש רק בסרטים, אך שאר העולם מלא באנשים בדיוק כמוכם, שפשוט מחפשים את עצמם.

נסלח לעצמנו

אז ניסיתם לשאול את עצמכם מהיכן מגיעות המחשבות השחורות ולא הצלחתם קודם… רוב הפעמים, הסיבה היא שאתם לא סולחים לעצמכם על משהו שהיה משמעותי עבורכם. רוב האנשים מתוסכלים מאוד מסיטואציות בהן הם פוגעים באנשים ללא כוונה, טועים שוב ושוב… ואז המחשבות השחורות מתחילות לזרום, משום שאינכם רוצים להתמודד עם הכאב האמיתי – הטעות. גם כאן, כדאי לכם להתחבר לעצמכם, לנחם את עצמכם ולהבין כי כולם טועים, לחבק את התחושה השחורה ו”לשוב למשחק”.

באותו אופן, יתכן ואנשים הובילו אתכם לתחושה של חוסר ביטחון עצמי עם הזמן, עקב ביקורת מעיקה ומציקה. האמת? רוב הפעמים אנשים מביעים את חוסר הביטחון שלהם בדרכים אלו, מאשר באמת מתכוונים לומר כי אתם כאלו כלומר, אם מישהו אומר שאתם אגואיסטיים, רוב הפעמים הוא יחוש כי הוא אגואיסטי בעצמו וכי הוא מתקשה להודות בכך. במקום לכעוס עליהם ולהוציא אנרגיות, פשוט נסו ללמוד לסלוח, לשכוח ולשחרר אנרגיות שליליות; לא בשבילם, אלא בשביל עצמכם: הבינו כי הם התמודדו עם השדים של עצמם בזמנו ושום דבר מזה לא היה קשור אליכם, לא באמת. נסו להבין כי למרות הביקורת, האנשים הללו כן אוהבים אתכם מאוד ורוצים בטובתכם, אך אופן הביצוע לא תואם את הרצון.

אם הם אנשים שחשובים לכם, כדאי לכם אפילו לנסות ולדבר עמם על הנושא, כדי להגיע לשורש של העניין.

נפסיק להשוות את עצמנו לאחרים

כולם ודאי זוכרים את הילד הזה שהייתם מתחרים עמו בבית-הספר. אבל מתי סיימתם את לימודיכם? בדיוק!

מילדות, אנשים מתרגלים להשוות את עצמם לא רק לבלתי-אפשרי שבטלוויזיה, אלא גם לכל האנשים שלצדם, לאורך החיים: “לדני יש הרבה כסף, לסיגי יש יכולות ריקות פנומנליות, קארין יודעת לצייר מופלא ואני? מה איתי?” מה איתך באמת?

במקום להסתכל לצדדים ולקנא, נסה למצוא את מה שאתה טוב בו! זה יכול להיות נגינה, ריקוד, אומנות, שירה, פיסול, כתיבה, למידה… לכל אחד היכולות שלו – אין צורך לכעוס על עצמכם, על שאנשים טובים במשהו לעומתכם. במקום, נסו לשמוח על הייחוד והפנומנליות שלהם, שמוסיפה צבע לחיים שלכם.

בנוסף, עם הרבה מוטיבציה וכוח התמדה – גם אתם תוכלו להיות טובים בדיוק כמוהם. זאת ועוד, במקום לקנא להם – נסו לבקש את עזרתם, כך שתוכלו להשתפר.

תפסו את העולם בצורה האובייקטיבית ביותר

אנשים מפרשים את כל מה שהם רואים באופן שבו הם רוצים לראות אותו: לכן הרבה פעמים אתם תופסים סיטואציה כפוגעת, מעליבה או לא נעימה, אף על פי שרק אתם חשתם כך.

רוב הימים שלכם, אתם פועלים על מעין “טייס אוטומטי”: כזה שמפרש סיטואציות לפי האופן שבו חוויתם אותן קודם לכן לדוגמא, אם נהניתם בפאב מסוים מאוד – רוב הפעמים שתיהנו בו גם בפעם הבאה, משום שהמוח שלכם יזכור כי הדפוס הראשוני היה חיובי. באותו אופן, אם תחושו חוסר ביטחון לצד אדם שאינכם מכירים, אתם תחושו יותר חוסר ביטחון לצד האדם הבא שאינכם מכירים וכן הלאה, עד שתגיעו למצב של חרדה.

כדי להימנע מכך, כל שעליכם לעשות הוא פשוט לעצום עיניים ולהבין כי יש את הראייה שלכם, יש את הראייה של האחר ויש את הפרספקטיבה האובייקטיבית – זו שאף אחד מכם אינו יכול לראות. ברגע שתקבלו זאת, יהיה לכם פשוט יותר להצליח ולראות את האובייקטיביות, ככל האפשר משום שתשקלו גם את הספק, את האופציה השנייה, את הצד השני של המראה!

ככל שתגרו את המוח שלכם לחשוב יותר ולנסות לפרש את הרגע עצמו, לא את מה שכבר בתוך הראש שלכם – אתם תשימו לב כי העולם הרבה יותר חמים ממה שחשבתם.

נשלים עם עצמנו

כולם מרגישים רע לפעמים, מאמינים כי אינם טובים מספיק או פשוט נסחפים עם הדפוס של הרגע ומשתלחים, אבל זהו חלק מהחיים.

מה שחשוב הוא שלאחר מכן, תקפידו לחבק את עצמכם ולהזכיר לעצמכם כי אתם אף-פעם לא לבד. זכרו כי יש לכם את המעלות שלכם וכמו כל אדם אחר, אתם מיוחדים, מדהימים ושונים.

בחודש-חודשיים הראשונים, אתם תשימו לב כי אתם מתקשים לשנות הרגלים בקלות, משום שהמוח שלכם התרגל, אך אתם האדונים לעצמכם – לא המוח שלכם ולכן, ככל שתתמידו – כך תשימו לב כי העולם נפתח אליכם בגוונים חדשים.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.