אומנות הפרודוקטיביות – איך להתחיל לבצע משימות

אומנות הפרודוקטיביות – איך להתחיל לבצע משימות 

שוב עבר יום שלם ולא עשיתם שום דבר? איך זה קרה? צרצרים.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

טוב, הם בטח לא הובילו לבעיה, אז כל מה שנותר לשאול את עצמכם הוא…

מה עוצר אתכם?

כאשר אתם רוצים להיות פרודוקטיביים אתם עושים את המיטב: אתם מכינים רשימות, עושים סידורים, מנקים, אבל רגע… מה עם המשימה שבאמת רציתם לעשות? המשימה הקשה באמת? שכחתם ממנה, נכון? לפעולות כאלו קוראים “הסחות דעת”, שמונעות מכם לבצע את מה שבאמת רציתם, על ידי פעולה מוכרת וקלה שאתם יודעים בוודאות כי תבצעו כראוי. אתם חשים פחד, משום שאתם יודעים כי אתם תעמדו גם בפני משימות חדשות ולא ידועות נוספות, אירועים חדשים ואפילו אנשים חדשים. מה אם לא תצליחו במשימה? מה אם לא יחבבו אתכם? מה אם תיכשלו? אלו הן לא מחשבות שבהכרח עוברות בראשכן, אך הן בהחלט מהוות מניע לפחד המשתק, שגורם לכם לברוח מהמשימה החדשה הזו. כמובן שלאחר שהפעולות מסיחות הדעת נגמרות, אתם חשים כי “עשיתם את שלכם” ופשוט מתחילים לשחק במחשב, לראות טלוויזיה, לעשות פעילויות קטנות, שאתם בטוחים שתצליחו, להיכנס לפייסבוק, לעקוב אחרי תמונות ולעשות כל דבר אחר – חוץ מהמשימה ה”מפחידה” הזו/המפגש הזה.

יש לציין כי גם צרכים כגון אוכל, יכולים להוות תירוץ להפסקה, לכן הקפידו להכין את עצמכם לפני המשימה: התקלחו, תאכלו, תשתו, תלכו לשירותים… כל מה שאתם צריכים לעשות כדי שלא תזוזו מהכיסא או מהמשימה עצמה.

אז הדרך הטובה ביותר להגיע למשימה, היא פשוט להימנע מכל דבר אחר: קבעו החלטה, כי ברגע זה אתם בוחרים לעשות את החדש, את הקשה ואת הלא-מוכר, על פני כל דבר מוכר אחר. אתם לא תראו טלוויזיה, לא תשחקו במחשב, לא תעשו כל דבר אחר, שימנע מכם לעשות את המשימה שלפניכם.

שיטות הרגעה

לחץ ופחד מביאים לבזבוז של הרבה אנרגיות בגופנו, לכן התחושות עצמן גורמות לכם להיות עייפים יותר ולרצות להימנע מהמשימה ככל היותר, שכן היא מביאה את הרגש הלא נעים. כדי להצליח ולהיות פרודוקטיביים, כדאי לכם לנסות וללמוד לנקות את הראש מכל הקושי, כל הלחץ, כל הפחד וכל ה”מסביב”.

כדי להצליח ולהפחית מהלחצים היומיומיים, נסו לבצע פעילויות מרגיעות כגון פעילות גופנית, יוגה, עיסויים ואפילו תנו לעצמכם להירגע: אפשרו לעצמכם לשבת מול הטלוויזיה כשעתיים, כל עוד אתם מבטיחים לעצמכם כי כאשר השעתיים עוברות – אתם חוזרים לפעולה! אם אתם מרגישים שאתם מתקשים לשלוט בעצמכם ותמיד רואים עוד פרק, למדו להבין כי ההפסקה לא מגיעה לכם, לכן ותרו עליה מלכתחילה.

גם כשאתם מבצעים את המשימה עצמה, נסו לחסום בפני עצמכם גירויים שעלולים “למשוך” אתכם מהמשימה כגון שיחות טלפון, רעש וכדומה. אף כדאי שתצרו סביבה רגועה באזור העבודה שלכם: תדליקו קטורת או נרות, שימו מוזיקה מרגיעה, פתחו את החלון לאוויר צח ואור שמש מעורר ועוד.

גשו למשימה

אז אתם החלטתם שאתם עושים את זה: קבעתם זמן מתאים והתכוננתם בהתאם, מעולה! כשאתם ניגשים למשימה חדשה ומרתיעה, כדאי לכם לנסות לגשת אליה באיטיות כך שלא תפחידו אותה או את עצמכם: נסו לפרק את המשימה לגורמים ולהבין בדיוק מה עליכם לעשות בכל סעיף. אתם יכולים פשוט לקרוא אותה או להבין את אופן הפעולה הכללי ולאחר מכן – לנסות. בסופו של דבר, אתם תמיד תהיו חייבים “לקפוץ למים” וכמה שיותר מהר – יותר טוב.

אם אתם מרגישים את התחושות המלחיצות “נושפות בעורפכם” ואתם מפתחים רצון עז לשוב ולראות טלוויזיה או לקנות מעטפות, נסו לנהל דיאלוג עם עצמכם: אמרו לעצמכם שאתם מבינים כי אתם רוצים לעשות משהו אחר כעת, אך המשימה הזו היא חשובה לכם, אתם חייבים לסיים אותה במוקדם או במאוחר – ותמיד מומלץ להשכים-קום, כד שתוכלו לדעת במה באמת מדובר. הבטיחו לעצמכם כי אם תחושו את אותן תחושות לאחר רבע שעה של עיסוק במשימה, אתם תתפנו לעצמכם.

התמודדו עם הרגש

אם לאחר רבע שעה אתם עדיין חווים את הרגשות ומתקשים להתרכז, כדאי לכם לנסות ולהבין מהם הרגשות הללו, מהם אתם כה מפחדים.

מעין מגיע הרגש הזה? נסו להבין מהו המקום הפיזי בו אתם חווים אותו והתחברו אליו. הבינו כי הרגש הזה הוא חלק מכם, חלק בלתי-נפרד מחייכם, לכן כדאי לכם להתוודע אליו ולקבל אותו.

דמיינו את הרגש וחבקו אותו, נחמו אותו, תאהבו אותו, אמרו לו את מה שאתם צריכים לשמוע – אתם יודעים מה זה! יתכן ואתם מפחדים מכישלון, יתכן ואתם מפחדים מהצלחה, יתכן ואינכם אוהבים את הנושא במיוחד, יתכן ואתם פשוט מפחדים מהחידוש, אך תהא הסיבה באשר היא – אתם מפחדים ואין לכם שום סיבה לפחד! אתם יכולים, לכן אתם תלמדו ותצליחו! בדיוק כמו כל אדם אחר.

בקשו עזרה

מרגישים שאתם “דופקים את הראש בקיר?”, לא יודעים מה לעשות? אולי אתם לא רק מפחדים, אלא באמת נגעתם במשימה שמעט קשה לכם לבצע וזה בסדר: כולם עומדים בפני מכשולים כל יום והמטרה היא להצליח ולעמוד בהם, לא משנה מה. כמובן שאיש לא מצפה שתצליחו לטפס על הר האוורסט ביום אחד…באותו אופן איש לא מצפה מכם להמשיך ולנסות לפתור בעיה שאתם לא יודעים את התשובה אליה.

כשאתם חשים אובדי-עצות, כדאי לכם לנסות ולמצוא אנשים שיכולים לייעץ לכם אותן: המורים שלכם, חברים שלכם שמבינים בנושא, משפחה, בני זוג, חברים לעבודה, אפילו מישהו שאינכם מכירים כלל – אבל אתם יודעים כי יש לו את הידע! פנו אליו!!!

אתם תופתעו לגלות, אך מחקרים מעידים כי הרבה יותר קל לאנשים לבקש עזרה, דווקא מאנשים שהם אינם מכירים. יתכן מאוד כי כאשר תבקשו עזרה, יבקשו מכם עזרה בחזרה וכדאי לכם לקוות לכך – הנה הוכחה שאתם כל כך מבינים בנושא מסוים, עד שאדם אחר פנה אליכם לשם עצה.

זה מה במצחיק בכל הסיפור על האדם: הוא כועס על עצמו כשהוא לא יודע משהו, גם אם הוא מעולם לא ספג את המידע.

כעת, כאשר אתם קיבלתם את הכלים המתאימים, אתם יכולים להמשיך ולבצע את המשימה כראוי. אתם תשימו לב כי בפעם הבאה יהיה לכם יותר קל ואתם לא תבקשו עזרה – משום שכבר למדתם את הטכניקה המתאימה.

אל תתנו לביישנות, אי-נעימות או כל רגש אחר למנוע מכם לבקש עזרה או להשיג את המידע לו אתם זקוקים – ללא מוח, אין כוח כלומר, אם לא נדע – לעולם לא נתקדם.

למדו לקחת הפסקות

הפסקות הן כן חלק חיוני מהעולם הפרודוקטיבי, שכן עבודה פרודוקטיבית 24/7 רק תוביל אתכם ללחץ, לתחושה כי אתם מקפחים את עצמכם ולפיתוח צורך לבסיסי ביותר כגון חברה, שינה ערבה, אוכל, זמן מנוחה למוח שלכם או לגוף שלכם ועוד. הבעיה היא שהפסקות הן גם שורש הבעיה של הפרודוקטיביות, בייחוד כאשר הן מתמשכות, לא צפויות ובמקרה הגרוע ביותר – מעייפות.

כדי להצליח ולנהל הפסקות נכון, כדאי לכם ללמוד ולתכנן את ההפסקות שלכם מראש: כפי שקבעתם זמן ספציפי ורגוע שבו תוכלו לעבוד והתכוננתם אליו, קבעו הפסקה שמתאימה לכם והתכוננו אליה:

ראשית, נסו לבחון לאחר כמה זמן שבו אתם פועלים באופן פרודוקטיבי, אתם מתעייפים. בהתאם, קבעו את ההפסקות שלכם אפילו חצי שעה לפני, כך שלא תמצאו את עצמכם במצב של תשישות ואפיסת כוחות, שידרוש מכם הפסקה גדולה יותר. שנית, קבעו זמן ספציפי לכל הפסקה: הפסקת קפה לא אמורה להיות ארוכה כמו הפסקת צהריים, לדוגמא. הקפידו להכין את האוכל שלכם מראש, כך שלא תאלצו לבשל או לחפש אחר אוכל. כדי להפוך את ההפסקה לאופטימלית, מצאו פעילות מרגיעה, שתסייע לכם לשוב לעבודה מהר: אתם יכולים לקבוע לדבר עם מישהו שאתם אוהבים במשך רבע שעה, לראות פרק קצר של סדרה או חלק ממנו, לכתוב לעצמכם, לצייר, פשוט לשבת עם עצמכם ולחשוב, לצאת החוצה ולשאוף אוויר – כל מה שמסייע לכם להשיב אנרגיות.

הקפידו להזכיר לעצמכם כי ההפסקה היא איננה “חופש” וכי החופש האמיתי, יגיע רק בתום המשימה.

צרו שגרה רגועה

לאחר שלמדתם לייצר שגרה לביצוע המשימות שלכם ושגרה שמתאימה את עצמה בכמות וזמן ההפסקות שלכם, כל שעליכם לעשות הוא ללמוד לסלק את הגירויים המלחיצים והמפחידים מהחיים שלכם, כך שתוכלו לנהל אורח-חיים בו רוב האנרגיות שלכם מושקעות בפרודוקטיביות.

זוכרים את שיטות ההרגעה שהזכרנו קודם לכן? נסו להטמיע אותן בחיי היומיום שלכם. בנוסף, כדאי לכם לפנות זמן ספציפי בו תוכלו להירגע, ליהנות עם חברים, לאכול אוכל מדהים, לראות טלוויזיה ולהיות עם עצמכם.

יתכן ותחשבו כי לא פשוט לייצר שגרה שכזו, אך כל שעליכם לעשות באמת הוא לקחת דף ועט ולהתחיל לרשום. יתכן ויהיה עליכם לחדש את השגרה כל שבוע, יתכן ותוכלו להתאים לכם שגרה שתוכלו לשנות בהתאמה לשינויים בחיים שלכם, אך ככל שתקפידו לשים לב לאופן שבו אתם מתנהלים ופשוט לקרוא לו בשם – יהיה לכם קל יותר.

גם ספונטניות היא חשובה

אנשים רבים חווים את הלחץ והפחד המעיקים, בעיקר משום שהם מפחדים מהלא-נודע, מאי-הצלחה וממה שיקרה להם בעתיד.

כדאי לכם לפנות מקום לספונטניות: נסו להתקשר לחברים ובני משפחה ולהציע להם להיפגש באותו הרגע, הגיעו לעבודה וחשבו מה אתם הכי רוצים לעשות כעת, פתחו את ספרי הלימודים וחשבו מה אתם הכי רוצים לקרוא ברגע זה – גם אם מדובר בדף האחרון של הספר!

כשאתם פועלים בספונטניות, אתם פועלים לפי אמוציה, התרגשות, באופן שבו אתם עושים את מה שאתם רוצים, מתי שאתם רוצים ואיך שאתם רוצים. החופש הזה הוא מדהים ומעניק לכם תחושה של שחרור; כי אתם באמת יכולים לעשות הכול.

בנוסף, חוסר תכנון פותח אתכם לאינספור אפשרויות חדשות, שרק מתכות שתגלו אותן. יש לציין כי בדרך-כלל, הן יותר כיפיות מהצפוי והמתוכנן.

כמובן שלא זרקנו את כל מה שאמרנו קודם לכן מהחלון – פרודוקטיביות כן פורחת יותר לצד שגרה, אך אם תאפשרו לעצמכם להיות ספונטניים במשך יום-יומיים בשבוע בלבד כדי לאזן בין השניים, אתם תופתעו מההקלה תחושו ביום-יום.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.