איך לאמן את עצמך להישאר מרוכז – טריקים שאתם חייבים להכיר

איך לאמן את עצמך להישאר מרוכז טריקים שאתם חייבים להכיר

הקשב היא תכונה שאנשים רבים משתוקקים לה, אך “חומקת” מאחיזת ידם. אולי משום שלא תרגלו אותה כראוי, תופעה כזו או אחרת או פשוט חוסר עניין במצב הנוכחי. אם הנושא לא מעניין, יש ללמוד כיצד למקד את הקשב, גם כשלא מעניין. אם קשה להקשיב, יש לתרגל את הקשב כמכלול. אך מתי מוצאים את הזמן בכל לוח-הזמנים הכאוטי הזה?

כאשר אתם שואפים לשפר דבר מה כה מהותי בעצמכם, במיוחד כמו שיפור יכולת הקשב שלכם, כדאי לכם לנסות ולפנות את הזמן בכל “יער העומס” שלכם, משום שהיכולת הזו תתרום לחיים שלכם ביומיום ואף תייעל אתכם בעתיד.

כדי להצליח לאמן את הקשב שלכם, ריכזנו כאן עבורכם מספר טיפים, שיסייעו לכם למצוא את הזמן, למרות כל ה”בלגן”.

להבין שאין חיים בלי

הריכוז הוא תכונה שאנו זקוקים לה לכל אורך חיינו, בכל אספקט אפשרי: בין אם אנו חפצים ללמוד נושא חדש, שואפים ללמוד לבצע מקצוע כראוי, להצליח ליישם כישורים שונים, לפתח כישרונות, לפתח קשרים חברתיים ורומנטיים… הרשימה ארוכה.

בין אם אתם נאבקים בעייפות, תופעת קשב וריכוז או פשוט מתקשים לקלוט את הסביבה שלכם בצורה שבה הייתם רוצים, אתם חייבים למצוא דרך לשפר את המיקוד שלכם, משום שהוא נחוץ לכם כל כך.

אם ישנם אירועים, סיטואציות או מצבים מסוימים, בהם אתם יכולים למצוא מיקוד – נסו להבין מדוע. האם הנושא הספציפי הזה מעניין אתכם? האם פשוט לכם לקלוט מידע באמצעות שמיעה, מאשר באמצעות קריאה? האם יש לכם שעות, בהן אתם ממוקדים יותר או פחות?

ככל שתבינו את איכויות הקליטה שלכם יותר, תבינו את הדפוסים הנוחים לכם ותנסו להתאים את עצמכם אליהם, יהיה לכם פשוט יותר לסגל את עצמכם לקשב, לתרגל ולאחר מכן, ליישם אותו בשאר האספקטים של חייכם.

כמובן שמדובר בתהליך… אך זכרו שישנם אנשים רבים שקוראים יום-יום, מקשיבים יום-יום ומיישמים יום-יום, כך שאם הם יכולים – כך גם אתם. לבטח.

לייצר מוטיבציה

כדי להצליח בכל דבר בחיים, עליכם לפתח כוח רצון עז, שיסייע לכם להתמודד עם האתגרים שעומדים בפניכם. חלק מכוח רצון הוא המוטיבציה – הדחף הבסיסי שלכם, התשוקה שלכם, לרצות כל דבר. ברגע שאתם רוצים אותו, אתם תעשו הכול כדי להשיג אותו. באותו אופן, עליכם להתייחס לאימון הקשב שלכם.

קשב איננו מתרחש “בין יום”, הוא תהליך שעליכם לתרגל לטווח הארוך, היו מוכנים לכך.

כדאי לכם לנסות ולחשוב על מעין מטרה ספציפית בראשכם, כמו שיפור הקשב שלכם לסביבה, לתחומים בלימודים, לדיונים בעבודה שלכם…

מיקוד בקשב ספציפי יהפוך את המטרה לפשוטה יותר להשגה, כך שתוכלו לתרגל קשב ספציפית עבורה. לאחר שתצליחו לסגל קשב לתחום הזה, תוכלו להמשיך הלאה…

הילחמו בעצלנות

הצד השני של כוח הרצון הוא הכוח עצמו; אם חשבתם שלהצליח לפתח קשב יהיה “משימה קלה”, לצערנו טעיתם טעות מרה, חברים.

כמו כל דבר אחר, גם קשב יש לתרגל ולשמר לאורך השנים, כדי שלא “יברח” מחיינו. אם לא נטפח אותו כראוי, התכונה תלך ותיחלש עם הזמן.

כעת, כאשר אתם שואפים לאמן את עצמכם להקשיב, ראשית כדאי לכם להקשיב לעצמכם: אם אתם מרבים לומר לעצמכם ש”אין כמו הטלוויזיה”, משחקים כל היום בפלייסטיישן ומעדיפים לישון כל היום מאשר לעשות דבר מה פרודוקטיבי, אתם לעולם לא תצליחו לשפר את יכולות הקשב שלכם.

כדי להצליח לעמוד באתגר, יהיה עליכם “להפנות את גבכם” לתחביבים או בטלה לעתה, משום שאתם מתמקדים בשיפור עצמי, אשר מהותי לחייכם.

אתם כבר יודעים כי תהליך למידה של קשב איננו פשוט, לכן כמו כל מבחן/עבודה/פרויקט שאתם מתכוננים אליו, פשוט יהיה עליכם לפנות את הזמן.

הקפידו למצוא זמנים בהם אתם מרוכזים יותר מהרגיל, כך שתתחילו לתרגל מנקודת המוצא הטובה ביותר שלכם.

קחו עמכם מחברת לכל מקום

דרך מצוינת לשמור על סדר, ארגון ולהפוך בעיית קשב לעניין של מה בכך, היא מחברת פתקים קטנה. מחברת הפתקים היא שימושית ונוחה לנשיאה, כך שתוכלו לקחת אותה עמכם לכל מקום. במחברת, תוכלו לתעד את אופן הקשב שלכם במצבים מסוימים ובשעות מסוימות, תוכלו לרשום נושאים שהיה לכם קשה יותר להקשיב להם ותוכלו לפרט מדוע לא הקשבתם – ברגע בו מתרחש המקרה. זוהי דרך מצוינת להבין בדיוק היכן עומדים הקשיים שלכם.

סדרו את החברה שלכם

כדי להצליח ליישם קשב כראוי, הנכון והמהותי ביותר להתחיל בו, הוא מערכות היחסים השונות שאתם מנהלים: האם אתם מתקשים לנהל שיחה ולהקשיב לה, בלי לחלום בהקיץ או “לבהות”? האם אתם שמים לב שבמהלך נאומים חשובים או שיחות דרמטיות, המוח שלכם נודד למקום אחר? כדאי לכם לשקול לבחון את האירועים בצורה ספציפית ככל האפשר, כדי שתדעו כיצד להתמודד עמם.

הקפידו לשמור על קשר עם האנשים הסובבים אתכם, גם אם מדובר בהודעה; להודעות הרבה יותר קל “להקשיב”.

כאשר אתם בחברת אנשים שאתם אוהבים, הקפידו להזכיר לכם כי אתם אוהבים אותם והם תמיד היו מקשיבים לכם, מדוע שלא תקשיבו להם בחזרה? אתם תופתעו: אולי תלמדו משהו? אולי זו תהיה הזדמנות לנחם או לצחוק, אבל אתם תהיו שם.

סדרו את הסביבה שלכם

כאשר אתם קמים בבוקר, האם יש לכם חולצה על הפנים? אם כך, החדר כנראה מעט מבולגן. סביבה שאיננה נקייה ואיננה מסודרת יוצרת “סביבה לא מסודרת” בראש, לכן כדאי לכם להקפיד לנקות את הבית ואפילו לשקול לייפות את הסביבה שלכם; אתם תופתעו לגלות כמה יופי מוסיף לשלווה ויכולת לפתח קשב.

כדי להצליח לסגל קשב מנטאלית, עליכם לאפשר זאת מבחינה פיזית: הגוף שלכם זקוק למזון שיזין אתכם, זקוק לפעילות גופנית שתעורר אותו, זקוק לשעות שינה סבירות, שיעניקו לו כוח לתפקד כראוי במהלך היום. לכן, כדאי לכם לשקול לבצע פעילות גופנית מספר פעמים בשבוע, לשלב ירקות ופירות במזון שלכם, להימנע משומנים לא בריאים ומאכלים מעובדים ומתובלנים יתר על המידה, סוכרים בצורה מוגזמת (מאוד מפריעים קשב) ולישון בין שבע לתשע שעות ביום.

ערכו רשימות

כדי להצליח לאמן את עצמכם כראוי, כדאי לכם להשתדל לשמור על כמה שיותר סדר וארגון. כאן הרשימות “נכנסות לתמונה”: מאחר ואתם מכירים את המקומות בהם אתם מתקשים למקד את הקשב, כעת אתם יכולים לנסות להבין מדוע כה קשה לכם למקד את הקשב אליהן ספציפית ולחשוב על דרכים למטב את המצב.

האם אתם מתקשים להקשיב בשיעור? בעבודה? בדיון? בשיחה? מדוע? האם הם לא מעניינים? על מה אתם חושבים במקום? האם אתם עייפים? האם קשה לכם להתמודד עם הנושא הספציפי הזה?

למדו טכניקות ריכוז שונות

לאחר שהבנתם בדיוק מהן “נקודות החולשה” שלכם, הגיעה העת להבין כיצד להתמודד עמן. הדרך הנכונה ביותר היא לנסות וללמוד טכניקות קשב חדשות, שתוכלו לתרגל ויסייעו לכם לפתח אותו.

יש דרכים רבות לפתח את הקשב שלכם: אתם יכולים לקרוא את המאמרים בקול, כדי שתוכלו לראות אותם ולשמוע אותם, מה שיקל עליכם להקשיב. אם אתם מתקשים להקשיב לשיחה, נסו להחליף את נושא השיחה, בקשו שיחזרו על מה שאמרו ותודו כי לא באמת הקשבתם לשיחה עד כה. אם אתם מתקשים להקשיב לדיון בעבודה או שיעור בלימודים, נסו למקד את הקשב שלכם במשהו משעמם או פעולה חסרת טעם שכזו, כגון ציור, בהייה בעט ספציפי או במחק. משום שהנושא השני שאתם מתמקדים בו לא באמת מעניין, יהיה לכם מאוד קל למקד את הקשב שלכם בנושא השני – המורה שלכם. אפשרות אחרת היא לשבת בראש הכיתה או לד הנואם, כך שלא יהיה לכם נעים שלא להקשיב.

ישנן שלל טכניקות מרתקות לפיתוח קשב, אך טרם למידה מעמיקה שלהן, כדאי לכם להתמקד בבניית אימון נכון עבורו.

צרו שגרה הדורשת ריכוז  

הדרך הנכונה ביותר להצליח ולמקם אימון בלוח-הזמנים העמוס של המאה ה- 21, היא למצוא לו מקום בראש: נסו למצוא זמנים בשבוע, בהם תוכלו לתרגל את טכניקות הקשב שלכם. גם אם הדבר אומר שיהיה עליכם לוותר על מספר ערבים פנויים, עליכם להבין כי זוהי הקרבה ששווה את המאמץ. אם אתם זקוקים לעזרה או סיוע בתרגול הקשב, השתדלו להתאים את הזמנים שלכם עם הזמנים של מי שעוזר לכם.

השתדלו לעמוד בזמנים הללו; ברגע שתתחילו להזניח, המדרון חלקלק…

תרגלו אחת, אחת

אז קבעתם יום ושעה ועמדתם בהם – מצוין! כעת, עליכם להתחיל ללמוד ולתרגל. זכרו, כדאי לכם לנסות לתרגל תחום קשב מסוים בכל עת. אם אתם מתקשים להתמקד בתחום ספציפי מסוים, כדאי לכם לנסות ולתרגל תוך כדי למידה, כדי לראות שאתם מתקדמים. אם עליכם להתמודד עם מספר תחומי קשב, כדאי לכם לנסות ללמוד ולהתחיל לתרגל לאחר מכן.

נסו ליישם

כאשר אתם מתרגלים, עשו זאת בהדרגה: נסו להגביר את הקשב לאנשים שקרובים אליכם יותר, לשיעורים שמעניינים אתכם ותחומים בעבודה שקוסמים לכם, אך כן הייתם זקוקים בהם ליותר חידוד. זכרו כי אתם תמיד יכולים לשוב ל”לוח השרטוטים” ולהמשיך לתרגל בבית, אך התרגול האמיתי הוא בפועל.

אל תשכחו לשבח את עצמכם

אתם חשים כי אתם מצליחים למצוא את המיקוד שלכם? פיניתם את הזמן והטכניקות פועלות?! מצוין! אל תשכחו לפנק את עצמכם בהתאם. זכרו שכדי להצליח לשפר את הקשב שלכם, עברתם מסע ארוך ומפרך, שדרש מכם הרבה כוח, זמן והתמדה. אל תשכחו לשבח את עצמכם על כל הערים בהם ישבתם ללמוד במקום לצאת או על העומס שעברתם יחד עם הטמעת הלמידה הזו בחיים שלכם.

לכן, אם אתם חשים כי אתם משתפרים, הרשו לעצמכם תגמולים. כמובן שאין סיבה שיפגעו בתרגולים שלכם.

קחו את הזמן

איש לא טען שהקשב ישתפר פלאים ביומיים-שלושה: כמו למידת מקצוע, הוא דורש זמן; זוהי יכולת שעל המוח לפתח לכל דבר.

אם אתם חשים כי אתם מתקשים, אל תתייאשו! הזמן עושה את שלו והתרגול אף יותר. אתם תמיד יכולים לבקש עזרה, להתייעץ עם הקרובים אליכם ולנסות למצוא שיטות חדשות למקד את הקשב, שבאמצעותן תוכלו להשתפר.

גם אם הדרך ארוכה, המסע הוא מה שבאמת חשוב בדרך ליד בכל מקרה. חשבו על הרגע בו תוכלו להקשיב לשיער שלם במלואו!

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.