איך לגרום למערכת העיכול שלנו לעבוד טוב יותר

איך לגרום למערכת העיכול שלנו לעבוד טוב יותר 

מערכת העיכול שלכם היא חלק מהותי מאוד מגופכם, ככל הנראה יותר משחשבתם: המעיים שלכם מכילים חלק נכבד מהמערכת החיסונית שלכם, שמגנה על כלל הגוף שלכם ממחלות, פולשים, חיידקים, רדיקלים חופשיים ותופעות לא נעימות. תהליך העיכול משפיע על המצב הנפשי שלכם, על העוררות שלכם ועל רמת הבריאות שהגוף שלכם חשוף אליה (מהמזון שלכם).

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

אם אתם סובלים מבעיות במערכת העיכול או פשוט רוצים לשמור על עצמכם, זהו המאמר לקרוא.

איכלו הרבה סיבים תזונתיים

כדי לסייע למערכת העיכול שלכם לפעול בצורה איטית ורגועה, לתרום למניעת בעיות כלי דם ולב ולספיגה מיטבית של ערכים תזונתיים, כדאי לכם להעשיר את התזונה שלכם בסיבים התזונתיים, הלוא הן הקטניות כגון מיני העדשים, השעועית למיני סוגיה, הסויה, האפונה, התורמוס, המאש, החומוס והפול. גם האבוקדו, התאנים, האוכמניות, הפטל, הארטישוק, הבמיה, האגוזים, הקינואה, הסובין, הקליפות של פירות וירקות, החיטה המלאה, שיבולת השועל, התירס הטרי שאיננו מהונדס גנטית, השיפון, והדוחן מכילים שפע של סיבים – לכן אין שום תירוץ או יכולת להימנע מהם מכל מקרה.

הסיבים התזונתיים מסייעים לגופכם לבצע שלל פעילויות:

מוסר השכל: נסו לכלול את הסיבים בתזונה היומית שלהם.

הידעתם שקיימים שני סוגים של סיבים?

משום שקיימת כמות כה גדולה של סיבים תזונתיים, לא מפתיע כי הם מחולקים לשתי קבוצות: סיבים מסיסים במים וסיבים לא מסיסים במים.

השפעת המסיסות משפיעה משמעותית על פעילות הסיבים:

סיבים שאינם מסיסים במים – מסייעים להוסיף נפח לצואה, מאיצים את תהליך העיכול ומסייעים להתמודד עם אבנים בכליות.

סיבים אשר מסיסים במים – מסייעים להתמודד עם צואה נוזלית ומשום שהם מאטים את תהליך העיכול שלכם, הם תורמים לניקוי יעיל יותר של מחזור הדם שלכם מסוכרים ושומנים לא בריאים, משרים תחושה של שלווה על הגוף, מייעלים את תהליך ספיגת הערכים התזונתיים בתאים ותורמים לחדות קוגניטיבית ותחושת שובע לאורך זמן.

ברשימה מעלה רוב הפריטים מכילים את שני הסיבים, אך ישנם כאלו שמכילים יותר סיבים ספציפיים מאחרים. אם אתם שואפים לדבוק בעיקר בסיבים שאינם מסיסים במים, כדאי לכם לאכול בעיקר חיטה מלאה, ירקות ודגנים מלאים. אם אתם מחפשים דווקא את הסיבים המסיסים במים, כדאי לכם לאכול בעיקר אגוזים, זרעים, שיפון וקטניות.

הימנעו משומנים לא בריאים

השומנים לא בריאים הם הסכנה של המאה ה- 21. הכוונה היא כמובן לשומני הטרנס וחומצות השומן הרוויות, בעלות קשרי פחמן רבים.

שומני טרנס הם שומנים מהונדסים גנטית, אשר גופכם לא באמת יודע כיצד לעכל. זהו שומן זול שמצוי בהרבה מסעדות מזון מהיר, אוכל מוכן וקפוא, מאכלים המטוגנים בשמן עמוק, מרגרינה, חלק משמני הצמחים, עוגות, עוגיות ומאפים למיניהם וחטיפים מעובדים. יתכן ותופתעו לגלות, אך צ’יפס בתנור עם שמן זית אפילו נחשב למעדן בריא! הבעיה בצ’יפס של חלק מהעולם החיצון היא שומן הטרנס.

גם חומצות השומן הרוויות, לא עושות לגוף “חיים קלים”. הוא מצוי בעיקר בבשר בקר שגדל בתנאים לא נאותים, הודו, עור של עוף ומוצרי חלב עתירי שומנים.

שני סוגי השומנים הללו מקשים מאוד על תהליך העיכול שלכם: הגוף זקוק לטמפרטורה גבוהה מאוד של הגוף, לצד מציאת דרך “יצירתית” או קשה להצליח ולפרק את כל השומנים הללו. רוב הפעמים, הגוף לא יצליח לפרק את כל השומנים, במיוחד אם אכלתם כמויות גדולות מהם. משום שהגוף עומד בפני “משימה בלתי אפשרית”, תהליך העיכול מאט משמעותית ומכביד על הגוף ועליכם; נסו לחשוב כמה פעמים חשתם עייפים לאחר שאכלתם הרבה מהמאכלים הרשומים מעלה! השומן העודף יצטבר במחזור הדם שלכם ויוביל רק לאסונות.

בחרו בשומנים בריאים מאוד

אז מה עושים? משומנים מתנזרים? כמובן שלא! הגוף שלכם מעכל העיקר פחמימות, חלבונים ושומנים בסדר הזה והוא זקוק לכולם – כדי להביא לתפקוד תקין של גופכם. אם כך, מהו השמן הבריא שכן מותר לאכול?

אומגה 3 כמובן. זוהי חומצת שומן בלתי-רוויה, אשר מצויה בעיקר בדגים שומניים (סלמון, טונה, מקרל, פורל, אנשובי, סרדינים…), ירקות ירוקים, עלים ירוקים, שמנים כגון שמת הזין, שמן הפשתן ושמן האבוקדו, אגוזים וזרעים (זרעי צ’יה).

חומצת השומן הזו מתעכלת בגופכם בקלות וביעילות. זאת ועוד, היא מהווה חלק מהותי מהחיים של הגוף שלכם: היא מסייעת לייעל את תהליך העיכול על ידי הרגעת הגוף, תורמת להפחתת הדלקתיות בגוף וויסות המערכת החיסונית שלכם, לחדות קוגניטיבית, תחושת רוגע ולא רק זה… היא גם מנקה! היא מסייעת לנקות את מחזור הדם שלכם משומנים לא בריאים שהצטברו בגופכם קודם לכן ולייעל את תהליך ניקוי הרעלים בגופכם!

יש לציין כי אומגה 3 אף מהווה 60% מקרנית העיניים שלכם וכ- 40% מהשומן המצוי במוח שלכם, לכן מומלץ שתאכלו ממנה וכמה שיותר.

כמובן שלצד אומגה 3, קיים שומן מעורר, הקרוי אומגה 6. היא מצויה בעיקר המאכלים שאתם אוכלים היום כגון ביצים, עוף, שמני צמחים, אגוזים, שומשום, דגנים, לחמים מחיטה מלאה ועוד. ודאי שמתם לב, כי רבים מהמאכלים הללו מצוינים כמאכלים לא בריאים. עם זאת, “הכול בזמנו והכול במידה”. התזונה המערבית עשירה באומגה 6, אך דלה באומגה 3. כתוצאה מכך, כיום אומגה 6 מזוהה כשומן לא בריא, כ- LDL. אתם כן יכולים ואפילו צריכים לאכול לפעמים מעט אומגה 6, כדי לתרום להתעוררות הגוף שלכם למחלות, להאצת תהליכים במקרים של תקיעות. עם זאת, יותר מדי אומגה 6 תוביל ליתר דלקתיות של הגוף ולכן שוב… הכול במידה…

באשר לשאר השומנים האהובים, פשוט כדאי לנסות ולמצוא את הבריא: לבחור בעוף לבן ולאכול סטייקים והמבורגרים מבשר Grass-fed או לעיתים רחוקות יותר, לאכול מוצרי חלב דלי שומן או להפחית בהם במידת האפשר ולנסות להכין עוגות, עוגיות, בורקסים ואפילו חטיפים וממתקים בבית או לקנות אותם בחנות בריאות מידי פעם, במקום לרוץ לקנות מוצר גנרי או להזמין ברשת מזון מהיר.

יתכן ובהתחלה תתקשו לעשות את השינוי, אך עם הזמן תלמדו לגלות כי האוכל הבריא הוא האוכל הטעים והאיכותי שממנו מערכת העיכול נהנית.

הפסיקו לאכול פחמימות פשוטות

שומנים לא בריאים הם הסכנה של המאה ה- 21, לצד החד- סוכרים: פחמימות פשוטות אשר גורמות לתהליך עיכול מהיר ולא בריא, אשר מטיל עומס על המערכות השונות בגוף שלכם. חד-סוכרים מאיצים את תהליך העיכול משמעותית, לחץ על הכבד לפעול לצד העיכול המהיר, יוצרים עומס על מחזור הדם; שמתמלא בסוכרים בבת-אחת, יוצר לחץ על הלבלב לייצר אינסולין לפרק את הסוכרים, לחץ על התאים לספוג את כל האנרגיה הזו, שגורמת לכם להזדקק ליותר חמצן. ובכל זאת… לא אתם צופים – אלא המוח. אתם מאוד ערניים, אך בו-בעת המוח שלכם מתווך את כל התהליכים הללו בו-זמנית ולאחר מכן, באופן צפוי ומובן, הוא מתעייף. לכן לאחר שעה-שעתיים לאחר שאכלתם הרבה חד-סוכרים, רוב הפעמים אתם תחושו עייפים מאוד אלא אם כן… “תיקחו עוד מנה”.

אם אתם רוצים להגן על מערכת העיכול שלכם ועל גופכם מההשלכות של אכילה מרובה של חד-סוכרים (סוכרת, בעיות לב וכלי דם, מחלות מעיים), כדאי שתשתדלו להימנע ככל האפשר ממשקאות ממותקים, כמויות גדולות של שוקולד חלב, שוקו, קמח לבן, סוכר לבן וחום, פסטה, קרקרים, שיערות סבתא, עוגיות ועוגות למיניהן, קורנפלקס עם הרבה סוכר…

כמובן שאיש לא אומר שאתם חייבים להימנע ממתוקים ושוקולד לחלוטין, אך מומלץ לנסות ולדבוק בבריא: בשוקולד המריר (והטעים! אם תתמידו בו שבועיים), במים, בקורנפלקס עם הגרנולה, באורז המלא והחיטה המלאה…

כמובן שרוב האנשים עדיין ימשיכו לאכול ממתקים ולשתות קולה במשך החיים, אך אם אתם כבר עושים זאת, מומלץ לאכול אותם דווקא לפני ארוחה גדולה, כדי להאיץ את תהליך העיכול שלכם טרם הגעת המזון ולא לאחריו. באופן זה, לא רק שהכנתם את הקיבה שלכם לארוחה דשנה – גם מנעתם את ההפתעה שהיא הייתה מקבלת ברגע שבו הייתם אוכלים מהם בסופה. היא מודה לכם מקרב לב.

כוחה של הפרוביוטיקה

אם חשבתם שאתם עובדים קשה, מה תגידו על מערכת העיכול שלכם, שפועלת 24/7 בלי החלפת משמרות ולצד מעט ימי חופש? תנאים רעים לעבודה לא פשוטה.

תהליך העיכול דורש שיתוף פעולה של מספר איברים, הורמונים ומיצים. כדי לסייע למערכת העיכול להתמודד עם כל המזון, קיימים במעיים שלכם חיידקים פרוביוטים וחיידקי לקטוביצילוס (=המסייעים לעכל לקטוז). לעומת החיידקים שאתם מכירים, החיידקים הפרוביוטים הם חיידקים חברותיים, להם אתם זקוקים כדי לבצע תהליך עיכול יעיל, איכותי ומהיר יותר. החיידקים הללו מתיישבים בקיבה ומסייעים להאיץ את תהליך העיכול על ידי פירוק מהיר יותר של המזון, הם תורמים לספיגה יעילה יותר של ערכים תזונתיים בגופכם, תורמים למחזור נוזלים ומתן נפח לצואה. גם הם מנקים בסוף! הם דואגים ליישר את דרכי המעיים ולנקות אותן. קיימות שפע משפחות של חיידקים פרוביוטים; לכל אחת “מטאטא” או כלי אחר, שיסייע לה לבצע את תפקידה כראוי. כאשר חסרים לכם חיידקים פרוביוטים בגוף, הדבר חושף את מערכת העיכול שלכם לזיהומים, פטריות ופרזיטים. תהליך העיכול יהיה קשה יותר, אתם תתמודדו עם יותר עצירויות ואף סביר כי תסבלו מבעיות בדרכי העיכול, בעיקר המעיים.

בכדי להעלות את כמות החיידקים הפרוביוטים בגופכם ולהביא למערכת עיכול בריאה, מומלץ לאכול הרבה יוגורט ומאכלים המכילים הרבה סיבים תזונתיים כגון אבוקדו, תאנים, אוכמניות, פטל, ארטישוק, קטניות למיניהן, במיה, אגוזים, קינואה ועוד.

אף מומלץ לאכול מאכלים שהחיידקים הפרוביוטים אוהבים ומחזקים אותם, כגון חמוצים, חמוצים יפניים, סויה, מיסו, שום, בצל, ארטישוק ירושלמי, כרישה ועוד.

ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון

אם אתם באמת רוצים לתת חיזוק למערכת העיכול שלכם ולגוף שלכם באופן כולל, אתם זקוקים לשפע של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שיסייעו לחזק את גופכם, לתרום לו אנרגיה, לייעל את פעילותו ולחדד את דרכו. הם אף יסייעו להגלות מדלתכם מחלות ולסייע לגוף בהתמודדות עם פולשים ותופעת הרדיקלים החופשיים.

אף כדאי לכם לנסות וללמוד מה כדאי לאכול עם מה. לדוגמא, אם אתם אוכלים ארוחה שעשירה בבשר או ביצים, נסו להימנע מאכילת הרבה שומנים. הסיבה לכך היא שוויטמין B12, אשר מצוי בעיקר במזון מן החי, מתעכל נהדר לצד חלבונים אך יורד לטמיון ברגע בו אתם אוכלים גם שומנים.

באותו אופן אם אתם אוכלים ברזל, מומלץ לכם לאכול אותו לצד ויטמין C וכן הלאה…

אכלו ארוחות קטנות ומסודרות

מתי אתם אוהבים לעבוד? בשיא הלחץ או באווירה רגועה ונעימה? מערכת העיכול מעדיפה אווירה רגועה, אך רוב הפעמים היא פשוט מקבלת “הר” של מזון, שהיא לא מתמודדת עמו בקלות; רוב האנשים אוכלים שלוש ארוחות ביום לכל היותר וגם על זה, מערכת העיכול צריכה “לומר תודה”.

אם אתם רוצים לתת למערכת העיכול שלכם ליהנות מהיום שלה, נסו לחלק את היום שלכם לארוחות קטנות ומסודרות מראש בשעות קבועות. אם תתמידו, אתם תשימו לב כי הגוף שלכם מתרגל לשעות ואתם תמיד אוכלים פחות או יותר באותן שעות משום שאתם רעבים. יתכן ובהתחלה תתקשו להבין מהו המינון שמתאים של המזון בכל ארוחה, אך עם הזמן תלמדו כמה כדאי לכם להביא. תמיד עדיף להביא יותר מפחות, אך השתדלו להימנע מלהכריח את עצמכם לאכול.

שתו הרבה נוזלים

הנוזלים המפורסמים והבריאים ביותר שלעולמנו יש להציע. כאשר אתם מצויים בעצירות או חשים לא בטוב, יתכן מאוד והדבר מתרחש משום שהמטבוליזם שלכם איטי יחסית. הדבר עשוי להיגרם עקב מחסור בנוזלים בגוף, אשר דואגים להביא לזרימה תקינה בכל הגוף ולהאיץ את המטבוליזם שלכם כלומר: את תהליך העיכול, את תהליכי ניקוי הרעלים וניקוי מחזור הדם, את תהליכי ספיגת הערכים התזונתיים, חלוקתם לתאים ופינוי הפסולת מהתאים.

לאדם מבוגר מומלץ לשתות בין שמונה לעשר כוסות ביום, אך כמובן שהדבר תלוי בהרבה מאוד משתנים כגון פעילות מאומצת, מזג אוויר ואפילו המבנה הפיזיולוגי הספציפי של האדם עצמו.

התעמלו באופן קבוע

כדי “להשיב את החיים” למערכת העיכול שלכם ולהמריץ את הגוף שלכם, כדאי לנסות ולעשות הליכה קלילה של עשר עד עשרים דקות, כדי להניע את הגוף ועמו את כל התהליכים הפנימיים שלכם; כאשר אתם מבצעים פעילות גופנית, אתם מאיצים את תהליכי המטבוליזם של הגוף ותורמים לגופכם אנרגיה ותחושות של רוגע ושלווה, שיתרמו לתהליך עיכול מהיר, אך ענוג. מה שכן, השתדלו לא להתאמן מיד לאחר הארוחה, שכן תטילו עומס על מערכת העיכול.

הימנעו מלחץ

הלחץ והחרדה גורמים לראש שלכם “לרוץ”, ללב להלום, לנשימות שלכם להפוך למהירות ועצבניות ו… לתהליך העיכול שלכם להיכנס ללחץ משל עצמו. לחיים בריאים ויפים, נסו להימנע מלחצים. כאשר אתם מרגישים לחוצים, נסו למצוא שיטה להירגע, להתרחק מהסביבה הלא נעימה או פשוט להעשיר את התזונה שלכם במגנזיום וסידן.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.