איך לגשת לבחורה סופר יפה ומושכת גם אם היא “לא ברמה שלך”

איך לגשת לבחורה סופר יפה ומושכת גם אם היא “לא ברמה שלך

רוב הבחורים חוששים מעט לגשת לבחורה בפאב או ברחוב. מעבר לכך, כאשר מדובר בבחורה “שלא ברמה שלהם”, הם פשוט קופאים לגמרי. למה היא לא ברמה שלכם בכלל? מאין הקביעה חסרת הפשר הזו?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

במדריך שלפניכם אתם תלמדו שאתם בדיוק מה שהבחורה הזו רוצה ובנוסף, תגלו איך לגרום לה להבין זאת.

ביטחון עצמי

כאשר אנו שואפים לדבר עם כל בחורה, שלא לדבר על בחורה יפהפייה ומושכת, אנו חייבים לפתח את הביטחון העצמי שיאפשר לנו לעשות זאת.

רבים מאיתנו “הולכים לאיבוד בראש שלנו” במחשבות שחורות ושקריות, שטוענות כי איננו טובים מספיק, חכמים מספיק, יפים מספיק… אבל אי-פעם עצרתם לחשוב ולהבין שרק אתם אומרים לעצמכם את הדברים הללו? שרק אתם מזלזלים בעצמכם ומפחיתים מהערך שלכם? הגיע הזמן להפסיק עם המזוכיזם ולהתבגר.

הביטו בעצמכם במראה ולשם שינוי, העריכו את כל מה שיפה בכם. נסו לחשוב על כל הכישורים והכישרונות המופלאים, שאתם טומנים בתוככם.

אמרו תודה על כל הטוב שבחייכם: קורת הגג על ראשכם, האהובים שלכם שמקיפים אתכם, העבודה שלכם שאתם אוהבים או לכל הפחות מפרנסת אתכם, הבריאות שלכם, השמיים הכחולים והיפים… הרשימה ארוכה.

אם תקפידו להיזכר בטוב כל יום, להודות עליו ולהתעלם מהרע, אתם תשימו לב כי לאחר חודש-חודשיים, המחשבות הרעות הולכות ופוחתות. כמובן שאם אתם זקוקים לנחמה ואהבה עצמית, תמיד כדאי לכם להיות שם: אם אתם מרגישים מדוכאים, חפשו את המקור הפיזי לתחושה הזו, נחמו את עצמכם, תאהבו את עצמכם ויותר מכל – תאהבו את התחושה; התייחסו אליה כאל חברה, שאתם מנסים לנחם.

התרופה הטובה ביותר לביטחון עצמי הוא אהבה עצמית, לכן ככל שתלמדו לדאוג לעצמכם ולהראות לעצמכם שאתם אוהבים, כך יהיה לכם פשוט יותר לפתח אותו.

נבנה את עצמנו

לאחר שאנו מרגישים שאנו אוהבים את עצמנו, אנו מוכנים להעניק אהבה למישהו אחר. אך כדי לעשות זאת, ראשית יהיה עלינו ללמוד את אומנות הפנייה לנשים מושכות מאוד. כדי לעשות זאת, כדאי לנו לנסות ולהתאמן: לעמוד מול המראה ולהעמיד פנים שאנו מדברים עם בחורה.

נקפיד להבחין באופן שבו אנו מדברים, הטון שבו אנו משתמשים, שפת הגוף שלנו והמראה הכולל שלנו: אם היינו בחורה שווה ביותר, האם היינו בוחרים בנו? אם לא, הגיע הזמן להתאים את עצמנו לקריטריונים: כדאי לנו לשמור על שפת גוף פתוחה; לא לשלב רגליים או ידיים, לשמור על בית-חזה פתוח ושיער מפוזר (אם ארוך). נקפיד לדבר בטון בטוח ונמוך, שמשדר גבריות. נדע מה לומר, עוד לפני שאנו ניגשים: נפתח שאלות כנות ואמתיות, שיימשכו את הבחורה אלינו (בהמשך).

נשתדל להתאמן יום-יום, עד שנרגיש אנו מוכנים למשימה. ברגע שאנו נפתח ביטחון גם בסקטור הזה, יהיה לנו פשוט יותר לגשת לכל בחורה באשר היא.

נבקש עזרה

למרות היות השיפוט שלנו הגיוני בדרך-כלל, לעיתים אנו נרגיש מעט לא בטוחים ונחפוץ בחיזוק חיובי, שיסייע לנו להרגיש כי אנו בכיוון הנכון.

כדי לעשות זאת, כדאי לנו להיוועץ בחברים ובידידות שלנו, כדי לקבל מהם משוב כנה: שאלו אותם כיצד הם מתחילים עם בחורות או כיצד היו רוצות שיתחילו איתם. נסו לשחק עמם משחק תפקידים, בו אתם פונים אליהם בניסיון להתחיל עמם. האם הם נמשכו?

החברים והידידות שלכם יוכלו לתת לכם ביקורת בונה וטיפים, שיסייעו לכם להעלות את רמת הפלירטוט שלכם.

נתאמן

כאשתם מרגישים מוכנים, הגיעה העת להסיר את המחסום ולהתחיל להתאמן. כדי להצליח ולהתחיל עם בחורה מושכת מאוד, עלינו להיות גברים בעלי ביטחון כביר. לכן, כדאי לנו לנסות ולהתרגל לסיטואציה, בה אנו מתחילים עם נשים.

כדי לעשות זאת, כל שעלינו לעשות הוא פשוט להתחיל עם כל בחורה שנקרית בדרכנו. אל תפסלו, תבררו או תחשבו יותר מדי – פשוט גשו לכל אחת מהן.

התרגול יסייע לכם לחוש בטוחים ביותר בתהליך. בנוסף, אתם תוכלו לבחון את השיטות שלמדתם ולראות אם הן אכן מצליחות. לאחר האינטראקציה, אתם תוכלו לתקן את עצמכם, ללמוד ולהפיק לקחים מהמקרה. אם אתם יודעים שלא תמשיכו הלאה עם הבחורה, אתם אפילו יכולים להיות נועזים ולשאול אותה מה היא לא אהבה בכם, כך שתוכלו להשתפר בעתיד. ומי יודע? אולי דווקא בצורה הזו תמצאו בחורה שתמשוך אתכם חזק יותר משחשבתם.

גם הן מכדור הארץ

רוב הבחורים רואים בחורה יפה וכמעט מיד פותחים בתירוצים, שימנעו מהם לגשת: “היא יפה מדי, היא טובה מדי, אני לא ברמה שלה…”, אבל רגע, מי אמר שאתם לא ברמה שלה? אתם ורק אתם!

הבחורה היפה הזו היא בחורה, בדיוק כמו כל אחת אחרת: גם היא נולדה ממש כאן בכדור הארץ, גם לה יש משפחה, חברים, עבודה, תחביבים ואישיות שלמה, שאתם יכולים להכיר.

תפסיקו לחשוב כל כך הרבה ופשוט קבלו אותה כבת-אדם, ממש כמוכם. ברגע שתורידו אותה מכס המלכות שלה, יהיה לכם הרבה יותר פשוט להסיר את הפקטור המלחיץ ופשוט לגשת.

תפסיקו לפחד

כאשר בחורים חושבים על להתחיל עם בחורה מושכת, הם בדרך-כלל נרתעים עקב המעטפת החיצונית. עם זאת, אתם ודאי יודעים כי אינכם היחידים אשר נרתעים ממנה, אז למה לא להיות מהאקטיביים, שכן מנסים?!

כפי שביססנו, הבחורה היפה ביותר גם היא בת-אדם בסופו של דבר, לכן למדו להסתכל בתוך הקנקן ולא במה שיש בו והבינו, שעד שלא תכירו את הבחורה באמת, אתם לא באמת יכולים להעריך אותה כאחת ש”מעל הרמה שלכם”.

גם אם אתם מרגישים את הפרפרים והלחץ, קחו כמה נשימות עמוקות, פקסו את עצמכם וצללו.

תעברו בשטיפה

הדבר היחידי שבאמת נכון בנוגע לבחורה יפה, הוא שיש לה סטנדרטים גבוהים יותר משל בחורה ממוצעת – משום שהיא משקיעה בעצמה כל כך! אם שמתם לב לביגוד הסקסי, לגזרה המחוטבת, לשיער המסודר למשעי ולפנים המאופרות – שלא תעזו לחשוב שהיא לא השקיעה מעצמה! ודאי נדרשו לה לפחות שעתיים, כדי להגיע לרמת יופי כה גבוהה ולכן, היא תרצה שהגבר שלה ידע לתחזק את עצמו בהתאם.

אין צורך שתלכו לעשות מניקור-פדיקור או תלבשו תחתונים מיוחדים, למזלכם גברים לא זקוקים להרבה טיפוח. עם זאת, כן כדאי לכם להקפיד על מספר כללים מנחים:

  • דאגו להריח טוב – התקלחו על בסיס קבוע, נקו את האזורים החשובים, דאגו להתבשם בטעם טוב (לא יותר מדי) ולסדר את השיער, כך שלא יראה מפוזר וחסר צורה.
  • דאגו להתלבש נכון – אתם תופתעו כמה ג’ינס וחולצה שחורה או לבנה תורמים למראה ניטרלי, נקי ויפה. אתם יכולים להשקיע אף יותר, רק הימנעו מחולצות של קורס שעשיתם בצבא או בגדים שמדמים פיג’מה – לא באתם כדי לישון!
  • דאגו להתנקות ביסודיות – נקו את הציפורניים, מרטו את החד-גבה, סדרו את הזקן והשפם ולבשו בגדים נקיים.

כללי הבסיס הללו יסייעו לכם לפתח מראה יפה ומושך יותר, שיסייע לכם למשוך את הבחורה.

היו ישירים ואמתיים

לאחר שאתם מרגישים בטוחים בעצמכם ונראים בטוחים בעצמכם, כעת עליכם ללמוד לדבר כמו מישהו שבטוח בעצמו: האמת? אין יותר מדי מה ללמוד – כל שעליכם לעשות הוא להיות אמתיים.

אותן בחורות שאתם חושבים ש”מעל לרמה שלכם” כבר שמעו הכול וראו הכול; הן ממש לא מעוניינות לחזור על המשחק המשעמם הזה גם אתכם.

כדי להימנע מהמחזוריות המיותרת, פשוט היו אמתיים: גשו אליה במלוא הביטחון ושאלו לשלומה, החמיאו לה בצורה כנה או פשוט תשאלו אותה אם אתם יכולים להזמין אותה למשקה. אתם יכולים לשאול אותה על מה שהיא עושה, מה שהיא קוראת, אפילו לנסות להצחיק אותה במעשה שטותי. המטרה שלכם כאן בסופו של דבר היא להסב את תשומת לבה ולגרום לה להבין כי אתם בחורים מקסימים ומלאי ביטחון, שכדאי לה לנסות ולהכיר. אם תבואו אליה בגישה כזו, היא תיענה לכם בגישה שכזו.

אל תחשבו יותר מדי – התחושה שתקרינו ושפת הגוף שתביעו הרבה יותר חשובים ממה שתאמרו בסופו של דבר.

חשיבות קשר העין

קשר עין הוא מהותי, כדי להראות לבחורה שאתם בעלי ביטחון וחשוב יותר – שאתם לא מפחדים ממנה.

אל תחששו לרגע: הביטו באחת העיניים שלה בנינוחות וביטחון. אין צורך להתמקד בקשר העין בצורה אובססיבית – הדבר עשוי לגרום לה לחוסר נוחות. אם הבחורה עצמה מסיטה את קשר העין, יכול להיות שהיא ביישנית יותר מכם ומכך, אתם לומדים שני דברים: האחד הוא שיהיה עליכם להתקדם יותר באיטיות, והשני, הוא שכדאי לכם ליצור קשר עין עדין, המלווה בחיוך חמים, שיגרום לה להרגיש בטוחה וכי הכול בסדר.

היא הבחורה היחידה בחדר

מהרגע שבו הסבתם את תשומת לבה, עליכם לגרום לה להבין כי מבחינתכם – רק היא שם. אם היא נמצאת עם חברה או חברים, כדאי לכם לנסות ולשתף אותם בשיחה או להזמין גם אותם למשקה, כדי שהבחורה תוכל לחוש בנוח.

השתדלו לדבר רק עליה, לגרום לה להרגיש שאתם ממש מתעניינים בכל מה שהיא מדברת עליו, שכל מה שהיא אומרת מצחיק וכל מה שהיא עושה מושך אתכם. אין צורך להביע תגובה מוגזמת, אלא פשוט להראות את המבט וקשר העין הנכון, שיראה שאתם 100% איתה ושהיא מיוחדת בעיניכם: זכרו, ככל שהבחורה יפה יותר, כך היא פחות רגילה שינסו להתחיל איתה, בטח ובטח שלא בחורים טובים ומתוקים כמוכם… לכן תשומת לב היא בדיוק המצרך הסודי למתכון ההצלחה שלכם.

אם היא שואלת אתכם על עצמכם, השיבו תשובות קצרות וממצות ולאחר מכן, שאלו אותה שאלה שמכוונת שוב אליה. רק אם היא אומרת שהיא ממש רוצה לשמוע מכם – תתחילו לדבר יותר (בחורות מאוד אוהבות לדבר על עצמן והעובדה שאתם כה קשובים, תסייע לה להרגיש כי אכפת לכם).

שמור על חיוביות וקלילות

אל תשאלו שאלה אחר שאלה, כמו מדובר בחקירה – נסו לשמור על גישה קלילה, חיובית וזורמת: אתם יכולים לספר בדיחות, להראות סרטונים באינטרנט, אפילו להתגרות בבחורה מעט, אם היא נתפסת בעיניכם כבחורה צינית ופתוחה.

כשאתם מרגישים שהשיחה קיבלה זרם משלה, אל תנסו להילחם בו ופשוט אפשרו לאינטראקציה לקרות – תפסתם אותה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.