איך לדעת שאתם באמת מאוהבים – 10 סימנים קריטיים

איך לדעת שאתם באמת מאוהבים – 10 סימנים קריטיים

אז אתם יוצאים כבר חודשיים בערך, אתם נהנים, צוחקים, לא מפסיקים לדבר… ואז אתם מתחילים לשאול את עצמכם: “לאן כל זה מוביל?”. לאחר כל הסיטקומים, ברור שאף אחד לא באמת מנהל את שיחת האקסקלוסיביות וההבהרה של מערכת היחסים… היא פשוט מתרחשת. כעת הגיע הרגע שלכם לתהות: “האם זו אהבה?”.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

האמת?! אם אתם שואלים, אתם כנראה כבר יודעים. אך למקרה ואתם ממש מבולבלים, להלן עשרה סימנים שאתם לא רק אוהבים אותם – אלא רואים אותם כחלק אינטגרלי מהעתיד של חייכם.

אם אתם חושבים עליהם כל הזמן

מתעוררים בבוקר כשהפנים שלהם מול העיניים שלכם, גם כשהם לא שם? כשאתם הולכים לישון, בין אם תרצו ובין אם לאו, המחשבות “רצות” אליהם? אתם יודעים שאם אתם רוצים להרגיש טוב, כדאי לכם להזיז את חוט המחשבה שלכם אליהם? אתם כל הזמן חושבים על המפגשים שלכם, על הזמנים שאתם מבלים יחד… איזה אושר. אז כן, אתם כנראה אכן מאוהבים.

כאשר אנשים אוהבים מישהו אחר, הם פיזית לא מצליחים להוציא את האהוב הטרי מהמחשבות. לפעמים, הדבר עשוי להסיח את הדעת בעבודה או בעת הלימודים. אולי אפילו תתקשו לאכול או להירדם כראוי, מרוב התרגשות ואושר. נסו לנצור את הרגעים הללו, שכן אתם חשים שיכורים מאהבה ואין תחושה מהנה יותר.

אם אתם מספרים עליהם כל הזמן

כשאי-אפשר לדחוק את המחשבות הצידה עוד, אתם חייבים למצוא פורקן מסוים, שיעזור לכם להוציא את הכול החוצה. זה הזמן שבו כל החברים שלכם, המשפחה שלכם והכלב שלכם “מכירים” את האהובים שלכם. לא, הם לא באמת פוגשים אותם עדיין, הם פשוט שומעים את הביוגרפיה שלהם מדוקלמת על ידכם. אתם כבר יודעים עליהם הכול, הריי חשבתם על זה מספיק: מצבע אהוב, לכמה אחים, איפה הם נולדו, מה הם עושים, כמה אתם גאים בהם שהם סיימו את המנה במסעדה ואיזה מדהימים הם היו כשהם חייכו אליכם לשלום.

אתם לא מפסיקים לדבר עליהם, משום שכיף לכם להיזכר בהם ואתם כל כך מתרגשים מהמחשבה עליהם – שאתם רק מחכים לרגע שבו תתראו שוב.

כולם יודעים ומכירים את התחושות שלכם מקרוב, לכן אין לכם שום סיבה לדאגה – כל עוד אתם מצויים בין חברים טובים, הם יתנו לכם לחפור להם עד סין.

עם זאת, השתדלו לזכור כי אתם מדברים עם עוד אדם ולא רובוט, אל תשכחו להשאיר זמן במפגש שלכם, גם לאדם שמולכם.

אם אתם רק מחכים להודעה

מכירים את משחקי הכוח האוויליים הללו של כל התחלה? ודאי שאתם מכירים, משום שאם אתם אוהבים אותם, אין שום סיכוי שלא הייתה לכם פעם, בה החלטתם שאינכם שולחים הודעה, אלא מחכים לאחת. העניין הוא שברגע שאתם מחליטים החלטה כה נחרצת, אתם לא מצליחים להסיר את העיניים שלכם מהפלאפון: “מתי הם כבר ישלחו הודעה? מה הם עושים שכל כך חשוב? אני ראיתי שהם היו מחוברים, אז למה הם לא שולחים הודעה?”, מכירים את כל ה”סרטים” הללו שאנחנו אוהבים להאכיל את עצמנו בהם? זה עוד סימן לכך שאתם מאוהבים.

כולם אוהבים לקבל תשומת לב, במיוחד מנבחרי לבם. עם זאת, נסו שלא להיות גאוותנים – אם אתם רוצים לדבר איתם, פשוט תשלחו הודעה בעצמכם. הפעולה הזו מראה הרבה בגרות וכי “אתם יודעים מה אתם רוצים”. היא גם תקדם את מערכת היחסים שלכם קדימה: לחכות להודעה או באופן כללי, לשחק משחקי כוח, הם דבר כה מיותר, אינפנטילי וקטנוני. ככל שתמהרו לעבור את השלב הזה במערכת היחסים שלכם, כך תתקדמו למערכת יחסים בוגרת יותר, אמיתית יותר, בטוחה יותר ואוהבת יותר – באופן הדדי, שתרגישו.

אם אתם חושבים עליהם גם בצורה חומרית

הסתובבתם בעיר להנאתכם, עושים סידורים ברוגע ושלווה, כאשר לפתע אתם רואים משהו שמתאים בדיוק לאהובים הטריים שלכם. אולי זו חולצה יפה, שרשרת, טבעת, מכנס, נעליים, תיק, דיסק… זה יכול להיות כל דבר, אבל אתם יודעים שכעת זה חייב להיות שלהם!

מה שיפה כאן הוא לא שהבחנתם בפריט, אלא שידעתם כי אתם רוצים לקנות אותו לאהובים שלכם: ראשית, האדיבות הזו כלפי מישהו אחר, מעידה על כך שהם חשובים לכם ואתם רוצים לתת להם מעצמכם. העובדה שחשבתם עליהם, מראה שאתם מכירים אותם ואת הטעם שלהם. הסיבה שאתם רוצים שזה יהיה שלהם, היא כי אתם תתאכזבו בעצמכם שאתם יודעים שקיים משהו שכה מתאים להם בעולם – והם לעולם לא ידעו או יקבלו אותו, אם לא אתם.

העובדה שאתם מניחים כל כך הרבה משקל על רכישה אחת, מעידה עד כמה אכפת לכם מהאהובים שלכם. אתם יכולים להיות בטוחים שהם יהיו מאושרים לקבל את המתנה ובזכות זאת, ידעו כי אתם חשובים להם מאוד.

אם אתם נמשכים אליהם כמו שלא נמשכתם מעולם

אתם קמים בבוקר, עצובים שהם לא אתכם במיטה? כשאתם רואים אותם, כל מה שאתם רוצים לעשות הוא לחבק ולנשק אותם? אתם חושבים עליהם בצורה ארוטית? כל מה שאתם באמת רוצים מהחיים הללו, הוא לשכב עמם במיטה ולחבק אותם חזק?

אם כן, אתם בהחלט מאוהבים מעל הראש, משום שמשיכה היא בהכרח איננה פיזית בלבד: בני אדם בנויים בצורה כזו שמין ומגע גורמים להם להיקשר. כאשר אנשים מתחבקים לאורך זמן (מעל 30 שניות), שניהם מפרישים סרוטונין (מוליך עצבי שמרגיע אותנו) ואנדורפינים (חומרים כימיים שגורמים למשיכה). כאשר נשים מקיימות יחסים עם גברים או מתחבקות לאורך זמן, הן מפרישות אוקסיטוצין – הורמון אשר גורם להן להיקשר לאדם שעמן, באהבה עזה.

לעיתים אנו שוכחים, אך כולנו מורכבים מהורמונים ומוליכים עצביים, שגורמים לנו להרגיש את מה שאנחנו מרגישים. ככל שנבלה יותר זמן עם האדם השני, אנחנו ניקשר אליו יותר, נרצה לגעת בו יותר ואם באמת נתאהב בו – נפתח אליו משיכה שאיננה מכנית בלבד; כולם יודעים לחוש את ההבדל בין מין חסר רגשות לעשיית אהבה משכרת חושים. אם אתם מאמינים שהאהבה שלכם נוטה יותר לצד השני, אתם בהחלט מאוהבים.

אם אתם מנהלים שיחה של שעתיים וזה לא מספיק

אתם מדברים כל היום: בהודעות, שיחות טלפון, נפגשים יחד, נפגשים עם חברים, נפגשים באמצע הדרך… אבל זה פשוט לא מספיק; אתם לא יכולים לשחרר.

כאשר אתם נמצאים עם מישהו ואינכם מצליחים להפסיק לדבר, השיחה כה קולחת ומעניינת, אתם לא מפסיקים לצחוק עד שיוצא לכם קצף מהאף ואתם רצים לשירותים לפני שיהיה מאוחר מדי… הגיוני שלא תרצו להיפרד. הגיוני שגם תרגישו שאתם מתאהבים.

הדבר הכי חשוב במערכת יחסים הוא תקשורת, כך שאם אתם מרגישים שהחום שלכם נמצא באזור הזה, אתם בהחלט בכיוון הנכון לאהבה אמיתית.

אם אתם מרגישים צורך להכיר את החברים והמשפחה

זהו צעד גדול, שכולם יודעים כי מסתתרת מאחוריו כוונה של רצינות. כאשר אתם מכירים אדם לעומק, הגיוני שתרצו להרחיב את ההיכרות שלכם עם העולם שלו והשלב הראשון הוא להכיר את האנשים שמרכיבים את העולם שלו: חברים טובים, בני משפחה, הכלב של השכן… כולם מהווים חלק מפאזל שמרכיב את אהוב לבכם הטרי.

העובדה שאתם רוצים להכיר אותם, מוכיחה כי אכפת לכם מהאדם שמולכם, כי אתם רוצים להוסיף ולהכיר אותו מקרוב ולבחון אם הוא אכן אדם שתוכלו להמשיך ולאהוב עד סוף חייכם.

כמובן שמפגש עם חברים ומשפחה הוא מעט מרתיע בהתחלה, עבור שני הצדדים; עד כמה שהבקשה ודאי נגעה לליבם, האהובים הטריים שלכם תוהים בעצמכם כיצד תצליח הפגישה: האם החברים יסתדרו כולם ביחד? האם המשפחה לא תייצר מבוכות? האם אתם תאהבו את האנשים שמרכיבים את חייהם ואם לא, האם זו נקודת שבירה?

אם אתם באמת אוהבים את האהובים הטריים שלכם, אין שום סיבה שחברים או משפחה ימנעו מכם להמשיך ולהתאהב: זכרו לקחת הכול בפרופורציה; גם אם אינכם אוהבים את החברים או את המשפחה בפעם הראשונה, תמיד כדאי להעניק לאנשים הזדמנות שנייה.

גם אם הענקתם הזדמנות שנייה והיא “עלתה בלהבות”, איש לא אמר שאתם מתאהבים בהם, אתם מתאהבים באהובים שלכם והם לא אותם אנשים אחד לאחד.

אם אתם רוצים להרגיש חלק מעולמם

מרגישים שאתם לא בדיוק מבינים במה הם עובדים? אתם לא בטוחים מתי יש להם מבחן בזמן הקרוב? מתי יום ההולדת שלהם? השגרה שלהם? החלומות והשאיפות שלהם?

כאשר אתם מתאהבים במישהו, אתם רוצים להכיר אותו מבפנים ומבחוץ. לאחר שפגשתם את החברים והמשפחה וקיבלתם את “התמונה שלהם” למצב, אתם רוצים לבנות תמונה משל עצמכם, בה תוכלו לראות את האהוב שלכם בדיוק כמי שהוא.

אז אתם מתחילים לברר, לשאול, להפתיע בעבודה, להתעניין וללמוד. ככל שתכירו את האהובים שלכם טוב יותר, כך תוכלו להימנע מנקודות משבר או סימני שאלה בעתיד. הדבר גם יחזק את האמונה שלכם במערכת היחסים, משום שכעת אתם בטוחים כי אין “שלדים שמתחבאים בארונות”.

אם אתם מעדיפים אותם על פני עצמכם

אתם משאירים להם את הביס האחרון בקינוח, כי כואב לכם לאכול אותו? אתם נותנים להם להיות לפניכם בתור? אתם מוכנים לעשו את הסידורים שלהם בשבילם? לעזור להם בלימודים? להתפשר על הזמן, הכסף והחיים שלכם רק בשבילם? חברים, אינכם מאוהבים – אלא מוכי אהבה. ברגע שאתם מתחילים להעדיף את טובתו של אהוב לבכם על פני שלכם, אתם יודעים כי אתם רוצים שהוא יהיה חלק בלתי-נפרד מחייכם למשך שנים רבות.

ודאי גם שמתם לב, שהם עצמם מוכנים להתפשר על עצמם בעבורכם ולדאוג לכל מחסורכם, לשמור עליכם, כדי שיהיה לכם טוב. כאשר הדאגה היא הדדית, נרקמת מערכת יחסים בריאה ומדהימה, משום ששני הצדדים מעניקים אהבה ולכן – גם מקבלים.

אם אתם מתחילים לתכנן תכניות

כאשר אתם אוהבים מישהו, באמת-באמת אוהבים מישהו, אתם מפסיקים לחשוב על העולם שלכם כאינדיבידואלי ורואים אותו כעולם מאוחד, המורכב משניים: אין עוד מחשבה על טיול לבד – הם יבואו אתכם. אין עוד מחשבה על בית לבד – הם יגורו עמכם. אין עוד מחשבה על סדר יום שנגמר לבר – הם תמיד יעמדו שם לצדכם.

כאשר אתם מאוהבים מעל הראש, אינכם רוצים להיות אינדיבידואלים עוד – אתם בעצמכם רוצים להרגיש חלק משניים, חצי משלם, שיש לכם על מה להישען וסוף כל סוף – אינכם לבד. ההבנה הזו משרה הרבה הקלה ואושר, שילוו אתכם בהמשך מערכת היחסים שלכם יחד.

זוהי דרך מעולה לראות אם האהבה שלכם היא דו-צדדית: נסו לומר לאהובים שלכם שאתם “מתכננים תכניות”: שאתם חושבים על בית משותף בעתיד, חושבים על שיכירו את המשפחה המורחבת, אולי אפילו על חופשה ארוכה או טיול גדול יחד. התגובה שלהם תגרום לכם להבין היכן הם עומדים בעצמם. גם אם הם עדיין לא מוכנים לתכנן תכניות, אין זה אומר שהם לא אוהבים אתכם – אלא שהם עדיין מתקשים להתחייב וזה בסדר, כל עוד אתם מקבלים חיבוק אוהב לאחר מכן.

חלק מהותי ממערכת יחסים, הוא להבין כי כל אחד מתקדם בקצב שלו, כך שגם אם רק אתם מאוהבים מעל הראש כרגע, אם אתם מרגישים את החיבה – האהבה תבוא בהמשך. הריי הם יכלו להיפרד מכם, אם הם לא היו מרגישים משהו, נכון?!

אהבה היא רגש מסתורי, חלקלק, חם ומיוחד, שכולנו אוהבים להרגיש ואף חפצים למצוא. כאשר אתם מוצאים את בחירי לבכם, לא תמיד פשוט להבין “מי נגד מי” ואם זהו סיפור האהבה האחרון בכרך שלכם. אל תתעקשו על לנסות ולפרש את איך שאתם מרגישים – תיהנו מהרגע, מהחברה והאווירה. הביטחון והוודאות יגיעו אחר-כך.

אל תחששו לאהוב, מתוך מחשבה שאולי לא יאהבו אתכם בחזרה. “עדיף לאהוב ולאבד, מאשר לא לאהוב בכלל”.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.