איך לדעת שהוא מעוניין בך – 17 סימנים שיפקחו לך את העיניים

איך לדעת שהוא מעוניין בך – 17 סימנים שיפקחו לך את העיניים

זה תמיד קורה לנו: אנחנו רוצות למצוא את האביר על הסוס הלבן או הבחור הפמיניסט הזה שבאמת יבין אותנו, אבל משום מה כל פעם שאנחנו מסתכלות לצדדים, אנחנו לא יודעות לפענח למה הם מתכוונים. מרגישות שהם ממאדים? להלן מדריך שיעזור לכן לפשט את המצב ולהבין אם הוא מסתכל עליכן או רוצה לגלות מה יש בפנים.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

שפת גוף

בעבר, כאשר ניסו להתעלם מקיומה של אהבה אמיתית ולפתור זוגיות לחיים בשידוך לפי מעמדות, אנשים לא נאלצו לתהות אם בן זוגם מחבב אותם או לא, הם פשוט היו מנסים עד שמערכת היחסים הייתה מתאזנת.

למזלנו, אנו בתקופה הרבה יותר חופשיה, בה אנחנו רוצים לאהוב ורק מחפשים את הדרכים למצוא את האדם שיגרום לנו להתאהב. כדי לדעת שאנחנו לא מבזבזות את הזמן שלנו, מיטב הפסיכולוגים חקרו מהי שפת הגוף שמפגינים בחורים, כאשר הם מעוניינים בך. לעומת נשים, אשר מגוונות בסימני העניין שלהן, עד מעל ל- 50 רמזים שונים, לעומת הטווסים, הגברים “בחרו” להיות מעט פחות יצירתיים.

אז מהם הסימנים הללו בעצם? אם גבר חושק בך, הוא מסתכל עלייך כמו נץ; הוא ממש יתקשה להפסיק להביט בך. אם את שמה לב שהוא מרים את הגבות שלו, אז אין בכלל מקום לשאלות, הוא שלך.

כאשר אתם מדברים, האם הרגליים שלו והידיים שלו מכוונים לעברך? אם כן, לא רק שהוא מעוניין בך, הוא אף מקשיב בתשומת לב למה שאת אומרת. אם הוא מנסה להתקרב אלייך ככל האפשר, הסיבה היא שהוא כה נמשך אלייך שהוא כבר מתקשה לעמוד בפיתוי.

כאשר גבר מבקש להרשים, הוא בדרך כלל מניח ידיים על הירכיים או יושב בתנועת רגליים פתוחה, מה שחושף שפת גוף פתוחה ונעימה. התנוחה הזו אף מוכיחה כי הוא חש בנוח לידך.

מה החברים עושים?

אם אתם כולכם בקבוצה, יתכן מאוד שהוא סיפר לחברים שלכם שהוא מחבב אותך. נסי לשים לב למבטים חטופים, בדיחות או שיחות סודיות שמתנהלות ביניהם ומסתיימות במבט שמתמקד בך.

חיוך

החיוך אומר הכול, לא משנה מה תטעו לחשוב – אם הוא מחייך אלייך פעמים רבות, מנסה לתפוס את תשומת לבך, מרים לעברך את הגבות וצוחק מכל מה שאת אומרת, היי בטוחה כי הבחור חושב עלייך. גם אם את שמה לב שהוא מחייך אלייך ממרחק של קילומטר, אם העיניים שלו נותרות עלייך, הוא בהחלט החליט שתהיי שלו.

התחשבות

האם כאשר אתם נפגשים, הוא הופך למגונן יותר? האם הוא שואל אותך שאלות כלליות כגון אם “את בסדר?”, אם, “את צריכה משהו?” או “איך את מרגישה?”. כשאתם יושבים יחד, האם הוא מניח את היד שלו על הכיסא שלך? האם הוא מוודא שנוח לך?

ככל שגבר חושק בך יותר, כך הוא מפתח יותר אכפתיות כלפייך ורוצה להפגין חיבה כלפייך. אם את מרגישה שאת מקבלת הרבה תשומת לב ודאגה, בהחלט דעי שלבחור אכפת ממך יותר ממה שאת יודעת.

זמינות

זוהי דרך מצוינת לבחון אם הוא מעוניין בך או פשוט מניח אותך “על החכה”. כאשר בחור משתוקק לבחורה, הוא יעשה הכול כדי להיפגש עמה, גם אם ישנם אינספור מכשולים בדרך. בחור שפחות מעוניין ינסה להתחמק ממפגשים, יקבע מפגשים לזמנים לא נוחים, כך שהיציאות יהיו מהירות יותר. אם הוא לא עונה להודעות ומתרץ כי סבתא שלו נפטרה פעמיים בחודש אחד, יתכן וכדאי להמשיך הלאה. עם זאת, אם הוא מזמין אותך להצטרף לחברים שלו, משום שהוא כבר קבע להיפגש עמם, אך הוא ממש רוצה לראות גם אותך, את יכולה להיות רגועה.

קשר עין

רבים טוענים כי העיניים הן החלון לנשמה וכאשר מבקשים לברר אם הבחור בעניין שלנו, בהחלט כדאי לשים לב לכך: גם כאשר אנחנו מחבבות מישהו, אנחנו מתקשות שלא להביט בו, לנסות ליצור עמו קשר עין ולחייך חיוך מוזר.

גם גברים חשים בדיוק כמונו: אם הבחור לא מפסיק להביט בך ושומר קשר עין עמך כשאת מביטה בו, הוא בהחלט מחבב אותך. אם את שמה לב שהוא מסתכל על הפה שלך, הוא ממש מעוניין בך!

כמובן שישנן בחורים, כמו בחורות, שהם יותר ביישנים ולא חשים בנוח ליצור עמכן קשר עין עדיין. לכן, כאשר אתן תנסו ליצור עמו קשר עין, הוא ככל הנראה יביט לכל כיוון חוץ מאליכן או ישפיל את מבטו במבוכה.

נסו להבדיל בין בחורים ביישנים לבחורים שאינם מעוניינים: דוגמא מעולה היא אם הבחור מנסה להצחיק קבוצה לחברים שאת ביניהם או אם הוא מנסה למשוך תשומת לב; אם הוא ממשיך להביט בך כדי לבחון אם את מקשיבה, גם כשכולם מקשיבים, לבטח את היחידה שבראשו כעת.

התמקדי בשיחה

בחורים שחושקים בבחורה מולם, בדרך כלל ירבו לנסות ולנהל עמן שיחה. כאשר הוא יצליח, השיחה בדרך כלל תהיה על עצמו או עלייך: הסיבה לכך היא שגברים רבים חשים כי עליהם “להוכיח את עצמם” בפני הבחורות שהם מחבבים, כך שהם ירבו לשבח את עצמם בצורה עדינה, אך בולטת דיה שתשימו לב.

כאשר אתם מדברים, האם את שמה לב שהוא כל הזמן מסכים איתך? תמיד צוחק מהבדיחות שלך? אולי אפילו מנסה לחקות אותך? כל אלו סימנים עזים שהבחור מולך רואה לבבות בעיניים.

אם הוא תגרה בך, את יכולה להיות רגועה – כאשר בחורים מתגרים, הם מנסים לבחון אם הם יכולים להתחיל לפלרטט עם בחורה.

מה הוא שואל?

ישנם דווקא בחורים שירצו רק להמשיך ולגלות עוד פרטים עליכן, מתוך עניין ומתוך רצון לגרום לכן להבין כי הוא מחבב אתכן ובוחן את המצב. אם הוא שואל אותך על הילדות שלך, על החברים והמשפחה, טיולים בחו”ל, מזלות… כל דבר שיכול לעלות על דעתו כדי להכיר אותך יותר – הוא בהחלט שואל משום שהוא רוצה לדעת.

נסו לצפות שאלות של “הזמנה לדייט”: האם הוא כל הזמן מספר שהוא מכיר מקום ממש טוב שכדאי לכם ללכת אליו? האם הוא שואל אותך לאן את אוהבת לצאת? האם הוא אומר שכיף לו איתך? אז הוא בהחלט מעוניין! חייכי אליו והנהני, כדי לגרום לו להבין שגם את מחבבת אותו: גברים לא זקוקים להרבה סימנים. כן יספיק.

הוא מתמקד בפרטים הקטנים

בחור מעוניין לא רק ישאל שאלות, הוא גם יזכור את התשובות שלהן! האם הוא זכר מתי יום ההולדת שלך? הוא ידע באיזה ימים את פנויה מראש, משום שעדכנת אותו בשבוע העמוס שלך? האם הוא זוכר את השם של החברה הכי טובה שלך? של אחותך? שם לב כשאת משנה את המראה שלך? בוודאות הוא לא זכר את כל זה לשווא! שמת לב שהבחור יודע עלייך הרבה יותר ממה שאת זוכרת שסיפרת? הוא בהחלט זוכר הכול משום שהוא מחבב אותך ואת מעניינת אותו.

מוודא שאת פנויה

בחורים בדרך כלל לא מנסים לפגוש בחורה אחרת אם הם תפוסים, אך הם בהחלט יוודאו שהמאמצים שלהם לא יהיו לשווא, אם הם ניגשו בתחושה שהם מחבבים אתכן ורוצים יותר. זו יכולה להיות רמיזה קטנה, “מה, אז עם מי באת לפה?” או הצהרה שלא מותירה שאלות, “אם הייתי חבר שלך, לגמרי הייתי בא איתך לפה”.

לבוש

עם השנים, גברים בהחלט למדו להתלבש, להתייפות ולטפח את עצמם לא פחות ואולי אפילו יותר מנשים. עם זאת, בדרך-כלל עדיין אין לרבים מהם כוח להשקיע. אם קבעת להיפגש עם הבחור והוא מגיע מבושם, מגולח, עם בגדים מסודרים ונעליים נקיות, דעי לבטח שהוא חושב על טווח ארוך.

שימי לב להתנהגות שלו בנוגע למגע

גם כאן, יש לך שתי אפשרויות מאוד ברורות: או שהוא נוגע בך בכל רגע אפשרי או שהוא לא נוגע בך בכלל. אם הוא נוגע בך הרבה, השאלה היא כיצד: האם הוא מחבק אותך לשלום או שהוא מלטף את היד שלך? הוא מניח את היד שלו על השכמות שלך? האם הוא נוגע בך בצורה אגרסיבית או דווקא עדינה, אולי אפילו מגוננת? אם הוא נוגע לך בפנים, הוא מחבב אותך מאוד.

כמובן שישנם בחורים שדווקא לא ירצו לגעת, עקב חשש שיפגעו בנו או רצון לכבד אותנו. בחורים כאלה ישתדלו דווקא להימנע ממגע בכן ואולי אפילו יופתעו כשתנסו להניח את היד שלכן על הברך שלהם. ההבדל הוא שלאחר הרתיעה, הם ייקחו את היד שלכן ויניחו אותה שם. אין צורך בהסבר נוסף.

טלפון?

בחור שבאמת מחבב אתכן, לא רק יצחיק אתכן פנים מול פנים, אלא ידאג לשמור עמכן על קשר דרך כל אמצעי טכנולוגי אפשרי מהטלפון ועד לאותות עשן. הוא יזום שיחות והודעות ולא יחכה לכן, הוא לא ישחק משחקים ויפנה עבורכן את הזמן. אם אתן מתקשרות, הוא תמיד ישתדל לעשות כמיטב יכולתו לענות לכן.

מתנה

זהו לא סוד שכל בחורה אוהבת לקבל מתנה קטנה וחמודה שתסמל את החיבה של הגבר. הם, מידם, נוטים לעמוד בציפיות: כמו שציינו, בחורים אוהבים להוכיח את עצמם בפני האישה שהם מחבבים, כך שאין פלא שהם חפצים להרשים אתכן בפרחים, שוקולד או רשימה של שירים שמזכירים לו אתכן.

הוא מחמיא לך?

הוא לא מפסיק לומר לך כמה את יפה, מצחיקה וחכמה? ה”תעלומה” נפתרה.

האם הוא מתייחס אלייך אחרת מהאחרות?

כשאתם יוצאים בקבוצה, הוא היחידי שצוחק מהבדיחות שלך. הוא מנסה להיות לידך כל הזמן, גם אם הוא מנהל שיחה עם מישהו אחר. כשהוא רואה אותך, האם הוא לוקח נשימות עמוקות או מתחיל להזיע? אם כן, צדקת בניחוש הראשון.

מפלרטט?

זו סתם שיחה מצחיקה בין שני חברים או שחבוי כאן “מטען רגשי” נוסף? כשאתן מדברות עם בחור שאתן מחבבות, שניכם צוחקים ואת מנסה לברר אם הוא מחבב אותך, המהותי ביותר שעלייך לעשות הוא להביט בעיניו ולשים לב אם הן נפגשות עם שלך: אם גם הוא, בדיוק כמוך, מנסה לבחון אם אתם “משדרים על אותו גל”, במהרה יגיע גם החיוך.

האמת היא שבשבילנו העבודה היא יחסית פשוטה, משום שכאשר גבר יודע כי הוא מחבב בחורה, לרוב הוא ינסה לעשות צעד מסוים שיבהיר את הכוונות שלו. גם אם אתן מתמודדות עם בחור ביישן במיוחד, הוא יהיה חייב להציג את אחד מהסממנים כאן כדי להוכיח שהוא באמת מחבב אתכן. אל תמהרו להסיק מסקנות לשום כיוון, עד שלא תמצאו הוכחה חותכת. גם אם בסוף מסתבר שטעינו והוא בכלל הסתכל על חברה שלנו, לא קרה כלום… הבחור הבא רק מחכה מעבר לפינה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.