איך להטמיע הרגל בשגרה – טריקים שיעזרו לכם לשלוט בשגרה שלכם

איך להטמיע הרגל בשגרה – טריקים שיעזרו לכם לשלוט בשגרה שלכם

מרגישים שאתם לא מצליחים לסדר לעצמכם שגרה? שואפים להשתפר, אך לא מצליחים להתמיד?

לרוב האנשים בעולם ישנם דברים שהיו רוצים לבצע בשגרה, אך הם בוחרים שלא בשל עצלנות, חוסר זמן, פחד או קושי לייצר שגרה קבועה.

כדי ללמוד כיצד להטמיע כל הרגל בשגרה מסודרת, כדאי לכם לקרוא את זה.

כיצד המוח עובד?

כדי להצליח להטמיע הרגל בשגרה ביעילות, ראשית כדאי לכם להבין כיצד המוח שלכם פועל: המוח שלכם חי על מעין דפוסים קבועים, המתרחשים בחיים שלכם. ברגע שחווים חוויה מספר פעמים, המוח שלכם מתרגל לאופן הביצוע של אותה פעולה ומשמר אותה. באופן זה, אין עלינו ללמוד איך לכתוב או לאכול כל פעם מחדש.

המוח פועל באותו אופן בנוגע להרגלים, פעילויות ודברים שהייתם רוצים להטמיע בחיים שלכם: אמנם, בפעם הראשונה, תרגישו מאוד לא בנוח עם ה”הרגל” החדש, משום שלא תהיו מתורגלים מספיק, לא תדעו מה לעשות, תשאלו מספר שאלות, תחושו נבוכים ופשוט תרגישו שאינכם מוכנים לביצוע הפעילות הזו. האמת היא שזה דיי הגיוני, שכן מעולם לא ביצעתם אותה בעבר.

גם אם אינכם נהנים מההרגל שאתם מנסים להטמיע, בייחוד בהתחלה, אם תמשיכו לבצע אותו ביום מסוים, בזמן מסוים או פשוט תמשיכו ליישם אותו כמה שיותר – המוח שלכם יכיר אותו יותר מקרוב, יתרגל אליו, יבנה לו דפוס מסוים ואולי אפילו יסייע לכם להתחיל ליהנות ממנו. מה שבטוח הוא שככל שתתרגלו, תתמחו בהרגל יותר.

לפתע, אתם תבחינו כי אתם מבצעים אותו כבר שנה, בכלל בלי לשים לב.

למה?

המוח שלכם הוא יצור של גירוי ותגובה, זה מה שהוא מכיר וכך הוא פועל. כאשר אתם בוחרים לשלב הרגל חדש בחיים שלכם, כדאי לכם לנסות ולהבין, מעמקי לבכם, למה אתם בוחרים לשלב אותו בצורה כה אינטגרלית בחיים שלכם: זה משהו שתמיד רציתם לעשות וסופסוף יש לכם זמן? אתם מחויבים לעשות זאת? מדובר באמצעי להשגת מטרה? אתם עושים טובה למישהו?

גם אם אינכם רוצים לבצע את ההרגל הזה על בסיס קבוע בעצמכם, אלא שאתם חייבים, אם תעניקו לחובה הזו משמעות של סיבה – המוח שלכם ימצא יותר היגיון בביצוע הפעולה. ההיגיון יפיח בכם מוטיבציה לביצוע הפעולה, משום שאתם יודעים שאין לכם ברירה – אתם חייבים. המוח אף יצדיק בפניכם את העובדה שמדובר בתהליך של שעתיים, שבתומן תסיימו עם הפעולה ותוכלו לשוב לחייכם השגרתיים.

למדו לפתח מוטיבציה

כדי להצליח להטמיע הרגל בשגרה, אתם זקוקים לכוח רצון, לפחות בהתחלה, שיניע אתכם קדימה. כוח רצון הוא שילוב של כוח פיזי לביצוע הפעולה ומוטיבציה – הכוח הרגשי, שאתם מפיקים עקב תשוקה לפעילות עצמה.

לא תמיד פשוט לפתח מוטיבציה: היא דורשת מכם לפתח תחושה חיובית לגבי הרגל מסוים, שככל הנראה אתם לא ממש רוצים לשלב בשגרה שלכם.

רוב הפעמים, המוטיבציה מגיעה באופן טבעי יחד עם הרעיון: משום שהוא מרגש אתכם ואתם רוצים לבצע אותו כדי ליהנות ממנו או להפיק ממנו תועלת מסוימת.

אתם תופתעו לגלות, אך אתם יכולים לסגל משמעות חיובית ומרגשת לכל הרגל, בין אם מדובר בלימודי גיטרה או לימודי פיזיקה.

נסו לראות את החיובי שבדבר: את מה שתפיקו, מה שתרוויחו, העובדה שמדובר בפרק זמן מסוים ולאחר מכן, תסיימו עם זה אחת ולתמיד. הבהירו לעצמכם כי אתם זקוקים להרגל הזה, גם עקב הנסיבות וגם עקב הרצון להגיע מנקודה א’ לנקודה ב’.

איך?

כשאתם רוצים להטמיע הרגל בשגרה, אינכם יכולים להיות ספונטניים; הלוא השתמשנו במילה שגרה, לא כן?!

נסו לדמיין כביש שפקוק מכוניות, אשר מנסות להשתלב אליו מכוניות נוספות. הן לא מצליחות לעשות זאת, משום שהכביש כבר עמוס מדי. עד שמכוניות אחרות לא יצליחו להמשיך קדימה, המכוניות מאחור לא יצליחו להשתלב בכביש כראוי. גם בחייכם, אתם הלכתם ופיתחתם לכם מעין שגרה מסוימת של עבודה, בית, חברים, משפחה וכדומה. כעת, עליכם לפנות מקום בלוח הזמנים העמוס, כדי להצליח לשלב בו גם את ההרגל החדש.

נסו לערוך רשימה מסודרת של לוח הזמנים שלכם. נסו לקבוע: מה חקוק באבן? מה ניתן להזיז? היכן יהיה לכם כדאי למקם את ההרגל שלכם? יום או ליל? לכמה זמן תזדקקו בשבוע? האם מדובר במספר מפגשים בשבוע? ככל שתעמיקו למצוא עת שתהיה נוחה עבורכם, כך יהיה לכם קל יותר להעמיק בהרגל שלכם לאורך השבוע.

כמובן, לפעמים הרגלים כופים עליכם זמנים ספציפיים כמו חוגים, התנדבויות או עבודות שירות, לכן הקפידו לוודא כי אתם באמת יכולים להתפנות להרגל הזה בזמן המבוקש.

אם אתם מרגישים כי אין סיכוי שתצליחו להתאים את עצמכם, נסו למצוא אלטרנטיבה: אם ההרגל הוא שיעורי גיטרה, לדוגמא, אתם תמיד יכולים לחפש קבוצות למידה אחרות או, לחלופין, לקבוע שיעורים פרטיים בביתכם ואפילו ללמוד דרך האינטרנט.

התחילו בקטן

הטעות הגדולה ביותר של בני-אדם כאשר הם רוצים להתרגל למשהו, היא שהם מאמינים כי עליהם “להסתער” עליו במלוא מובן המילה ולעסוק בו כל יום-כל היום. לעיתים התופעה נובעת עקב יתר מוטיבציה והתרגשות, שטבעי לחוש בהתחלה של כל תהליך. לעיתים, אנשים מאמינים שאם הם ימהרו להתחיל דבר מה, הם גם ימהרו לסיים אותו, אף על פי שכאן, אין סיכוי לכך.

הבעיה היא שכאשר אתם עוסקים במשהו חדש יותר מדי, אתם הופכים למשועממים או מתוסכלים ממנו יחסית מהר ולכן, נוטשים אותו במהירות שבה התחלתם.

לכן, כדי להצליח, במקום להשקיע את השבוע הראשון רק בהרגל החדש ולאחר מכן לנטוש אותו, נסו לשבץ אותו בשגרה שלכם בצורה ממוצעת, אולי אפילו פחות ממוצעת. לדוגמא, אם אתם רוצים ללמוד נהגה ועליכם להתאמן לתיאוריה, נסו להירשם למנוי של חודש ובשבוע הראשון – ללמוד שעתיים, פעמיים בשבוע. בשבוע שלאחר מכן, נסו ללמוד שלוש פעמים בשבוע וכן הלאה, עד שתרגישו מוכנים. לאחר מכן, תוכלו לקבוע את שיעורי הנהיגה שלכם באותו אופן, כך שפשוט תחליפו “משבצת” אחת באחרת.

כמובן שאם אתם לא יכולים לחכות וממש משתוקקים ללמוד לתיאוריה כל יום, אתם יכולים להגדיל את כמות הפעמים. פשוט נסו לרסן ולהתאפק את עצמכם, כדי שתוכלו לשמר את ההתרגשות הזו לאורך זמן.

נסו לשתף קרובים

תמיד כדאי לכם להתייעץ עם הקרובים אליכם, במיוחד אם מדובר בשילוב של הרגל שהם מכירים בעצמם: אם אתם רוצים ללמוד איך לנגן על גיטרה והם יודעים, לדוגמא, אולי הם יוכלו לתת לכם עצות, לעבוד עמכם על שיטת הנגינה שלכם… כאשר אתם משתפרים את הקרובים אליכם בהרגלים שלכם, ברגע שהם מביעים עניין, ההרגל הופך לתחביב משותף: אתם תוכלו ללמוד שירים יחד, לנגן יחד לחברים ואולי אפילו להקים להקה. ברגע שאנשים שאתם אוהבים אף הם מפתחים עניין במשהו שאתם עושים, אתם מתעניינים בו אף יותר באופן אוטומטי ולכן, תרצו לעסוק בו יותר; אולי כדי להשתפר, אולי כדי להיות טובים יותר. באותו אופן, כאשר אנשים שקרובים אליכם אף הם מתעניינים בהרגל שלכם, גם הם יכולים להעלות אותו, לדבר עליו ולתת לכם עצות לגביו. בנוסף, ככל שההרגל שלכם יהפוך לחלק גדול יותר מהחיים שלכם, כך יהיה לכם פשוט יותר להטמיע אותו בחיים האישיים שלכם.

אם אתם ניסיתם לקחת על עצמכם הרגל שמתקשר למספר משתתפים, כמו להוציא את הכלב, לדוגמא, אתם אף יכולים להיעזר בקרובים אליכם, כדי שיסייעו לכם לבצע את ההרגל ביומיום. בסופו של דבר, הכלב גם של שאר בני-הבית ולכן זוהי גם אחריות שלהם. על ידי כך, אתם מצליחים להטמיע את ההרגל יותר ברוגע, הכלב לא סובל וכולם תורמים מעט ממה שהם יכולים, כדי להמשיך.

תנו לזמן לעשות את שלו

עבר חודש ואתם עדיין לא מרגישים שהצלחתם להתרגל להרגל? אז מה? מישהו אמר שיידרש רק חודש? ישנם אנשים אשר לומדים תארים שאינם אוהבים במשך שנים – רק כדי להגיע למשרת חלומם. אז חודש… מעט מדי כדי לקבוע משהו ממשהו.

יתכן וההרגל שלכם דורש יותר תרגול, אולי לא תרגלתם מספיק, אולי אתם זקוקים ליותר הכוונה, אולי עדיין לא מצאתם את מה שאתם אוהבים בהרגל, אולי לא מצאתם אנשים בעלי עניין זהה או לא ביקשתם עזרה… לכאן או לכאן, אין שום סיבה שתוותרו.

המשיכו לנסות ולשמוע על שעות קבועות וימים קבועים, כך שהמוח שלכם ימשיך להתרגל. אתם תראו, הזמן הוא כלי חזק.

אל תיכנעו לפיתויים

האם באמת נצמדתם לשגרה שלכם? אולי היו לכם כמה פיתויים בדרך, שמנעו מכם להגיע להרגל שלכם ברמה שרציתם: חברים, בני זוג, משפחה, עבודה, סידורים, ילדים… לא חסר מה שיגרום לכם לשכוח מההרגל החדש-דנדש שלכם.

אם כך, כיצד אומרים לא? האמת היא שזה פשוט מאוד: אם באמת קבעתם לעצמכם שגרה מסוימת, אתם חייבים לעמוד בה, כדי להתגאות בעצמכם, להוכיח לעצמכם שאתם יכולים להתמיד ובאמת לעסק בהרגל, להתרגל אליו ולהשתפר.

אם קבעתם שהיום אתם עוסקים בהרגל שלכם, אל תאפשרו לשיחת טלפון אחת לקחת אתכם מהשגרה שלכם. עליכם להתייחס אל השגרה שלכם כאל ברזל, שלא ניתן לשבור אותו בעד שום הון בעולם.

ברגע שתעניקו לשגרה שלכם משמעות, אתם תרגישו אשמים ולא בסדר, אם תוותרו עליה. התחושות הרעות יגרמו לכם לסרב לכיף ולומר כן להרגלים. עם הזמן זה הופך לקל יותר, בדיוק כמו ההרגל שלכם.

אל תיכנעו לעצלנות

הדבר שעשוי לשבור אתכם יותר מכל הוא העצלנות המציקה. כאשר אתם קובעים לעמכם לוח-זמנים, מאוד קל לזלזל בו ולזרוק אותו לצד, רק משום שאתם רוצים לראות טלוויזיה.

נכון, לראות טלוויזיה אולי כיף יותר, אך הטלוויזיה איננה פרודוקטיבית ואיננה מפתחת אתכם כלל.

כולם קמים לפעמים מעט עייפים, רוצים לבלות יום בפוך, יום מול הטלוויזיה. החורף, בדרך כלל מביא עמו תחושות עצלנות ועייפות.

במקום למלא את הראש שלכם במחשבות על עייפות ועצלנות, נסו למקד את עצמכם במטרה – להצליח ליישם הרגל קבוע וחיובי בחיים שלכם, לפחות אחת לשבוע.

אם אתם מרגישים שקשה לכם להתמקד, אולי כדאי לכם לנסות ולהפוך את ההרגל שלכם למהנה יותר, כמו שעשיתם עם העבודה שלכם. אם מדובר בשיעורי גיטרה, לדוגמא, היפגשו עם חברים והתאמנו עמם יחד. אם מדובר בהוצאת הכלב לטיול, צאו עם אחד מבני המשפחה והעבירו את הזמן בנעימים. אם אינכם יכולים לשבת ללמוד תיאוריה מרוב שעמום, נסו ללמוד עם חברים או לפתח שיטת למידה עניינית יותר (כמו הכנת כרטיסיות), והקפידו לקחת הפסקות גדולות יותר, אך פחות מרווחות.

טובים השניים מן האחד

אם אתם מרגישים שלעולם לא תצליחו לעשות את זה לבד – נסו למצוא מישהו לעשות את זה עמו יחד. גם אם אף אחד מהחברים ובני המשפחה שלכם לא מתעניין בגיטרה, לדוגמא, אתם תמיד יכולים לחפש אנשים שמתעניינים בפורומים, קבוצות או אפילו דרך המורה הפרטי שלכם. באופן זה, לא רק שתכירו מישהו חדש, אלא שגם תסייעו לעצמכם למצוא “מוטיבציה חיה” להתרגל עמה להרגל החדש.

כאשר אתם עובדים יחד עם עוד מישהו, לא נעים לכם להאט אותו, לכן אתם תתנו את המקסימום שלכם. בנוסף, העובדה שעוד מישהו עמכם מונעת מכם להתעצל ומכוונת אתכם למטרה.

מה שכן, השתדלו לא להתחבר יותר מדי ולהגיע למצב בו שניכם מתעצלים יחד. חבל שמחברות יפה כל מה שיפרח הוא הרייטינג של הטלוויזיה.

הטמעת הרגל חדש בשגרה איננו דבר פשוט, אך המוח שלכם מותאם אליו, כך שכל שעליכם לעשות הוא לנווט אותו נכונה.

גם אם אתם מרגישים שאינכם משתפרים, אתם חושבים שמדובר בבזבוז זמן או שאתם משתעממים – אל תוותרו. הבטחתם לעצמכם שההרגל הזה הופך להיות חלק מהחיים שלכם וזה מה שיקרה, ויהי מה. אתם תמיד יכולים להתייעץ עם הקרובים אליכם ולבקש מהם עזרה, אך זכרו שהכול הוא עניין של זמן.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.