איך להיות אסרטיבי מבלי להיות אגרסיבי מידיי במערכת יחסים

איך להיות אסרטיבי מבלי להיות אגרסיבי מידיי במערכת יחסים

החיים מביאים עמם רצונות, צרכים וחלומות אחריהם אנו רודפים. בדרך כלל, אנו נמשיך למצוא עוד ועוד דברים בהם נחשוק ונעשה הכול כדי להשיגם. במערכות יחסים אנו נוטים לנסות ולהעניק הרבה לבני הזוג, בשל היותם חשובים לנו ויקרים ללבנו. עם זאת, מן ההיגיון כי כאשר אנו מבלים עם אדם נוסף כל כך הרבה זמן, לעיתים נחוש כי האדם האהוב הנמצא בפנינו מהווה מעין מחסום עבור משהו בו אנו חפצים; יתכן כי הוא מסרב לשתף פעולה, לא רוצה ללכת למקום מסוים, לא מאמין שאופן הפעולה שלנו הוא הנכון… לעיתים אף מדובר במצבים בתוך מערכת היחסים בהם ישנה אי-הסכמה קריטית לגבי העתיד, כספים, אופן גידול הילדים… ולעיתים פשוט מדובר בגחמות הנובעות מעייפות או עצבים כמו השתלחות מיותרת עקב תשישות ועד לוויכוח על עובדה חסרת משמעות ולפתע… אתם מסתכלים מסביבכם ומבינים כי חציתם את הגבול; כל התחושות, המחשבות, העצבים הצטברו יחד לכדור עצום של אש שנורה אל עבר האדם שאתם הכי אוהבים בעולם. האם זה הגיע לו? האם הוא היה מגיב בצורה זהה? האם זה עושה זאת בסדר או שמא אנו צריכים לקחת “פסק זמן” ולחשוב על מה שעשינו?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

בני אדם הם יצורים רגשיים מטבעם אשר משתדלים להיות בשליטה 100% מהזמן, אך לא בהכרח מצליחים. כולנו עשויים להגיע למקרי קיצון לפעמים, בהם אנו מוצאים עצמנו בוכים, צועקים ואולי אפילו משתלחים באנשים, לרבות אהבות חיינו. עם זאת, כאשר המצב הופך להיות מן השגרה, נשאלת השאלה אם בני הזוג יתמידו להישאר עמנו במערכת יחסים כה כוחנית וכעוסה? מצדנו, האם אנו בסדר עם העובדה שאנו פוגעים באדם שאנו אוהבים הכי בעולם בצורה כזו? אם המצב היה הפוך, היינו בוחרים להישאר?

המסקנה הרווחת היא להבין כי אנו שוגים באופן הפעולה שלנו וכי עלינו לנסות ולתקן את דרכנו האגרסיבית. עם זאת, במערכת יחסים ישנם שני אנשים, לא אחד, כך שאין עלינו פשוט להיחבא אל הכלים ולאפשר לבני הזוג שלנו לשלוט במערכת היחסים לפתע – יש לדעת לשמור על איזון, לדעת כיצד לבקש, להתמודד, להעניק ולקבל.

כיצד נצליח למצוא את האיזון הנכון? האיזון הנכון במערכת יחסים הוא האסרטיביות, כמו ברוב המקרים בחיים – צורת התנהגות שמפגין האדם כלפי הסובבים אותו, אשר מבוססת בעיקר על סירובו להיכנע לרצון של אחרים מבלי לפגוע בהם, ובמקום זאת לבחור לבטא את אמונתו ולהגן על זכויותיו תוך כדי התחשבות באחר.

כדי לפשט את ההגדרה ולסייע לכם להגיע לאיזון במערכת היחסים באופן פשוט וקל, ריכזנו עבורכם שמונה נקודות מהותיות להתמודדות והתנהגות במערכת יחסים בצורה אסרטיבית.

נסו להתחשב יותר בדעתו של האחר

המהותי באסרטיביות, ואולי בצירוף מקרים “מוזר” במערכת יחסים, הוא התחשבות ומתן יחס לרצונות האחר, תוך כדי תמיכה ברצונות שלך. כדי שמערכת יחסים תתנהל כיאות, על שני בני הזוג להיות מודעים לרצונות, הצרכים והחלומות של בני הזוג שלהם וליידע אותם ברצונות, הצרכים והחלומות שלכם. כדי שמערכת יחסים תהיה מאוזנת, על שני הצדדים להתחשב ברצונות, הצרכים והחלומות של בני הזוג ומשום שאתם במערכת יחסים משותפת, עליכם להכיר כי אתם רוצים, צריכים וחולמים לא רק בשביל עצמכם, אלא בשביל שניכם. ההבדל הקטן, אך קריטי במערכות יחסים הוא כי עם הזמן החיים הופכים להיות משותפים יותר ויותר עד שעל כמעט כל אספקט בחיים שלכם לעבור ארבע עיניים, דיון איננו רק חד צדדי ועליכם לתאם לוח זמנים יומיומי עם אדם אחר חוץ מכם, כל עוד אתם מבקשים לשמר מערכת יחסים יציבה. כמובן שהשגרה הכאוטית של העידן המודרני, העבודה, הלימודים, החברים, המשפחה ואלפי הסידורים לא מקלים על המצב וזה מובן, אך במערכת יחסים יש ללמוד להקריב קורבנות, לוותר לפעמים גם אם לדעתכם אתם צודקים או אם אתם רוצים משהו שיפגע באחר, לדעת מתי להקשיב ומתי לדבר, לדעת לשתף, אך גם לדעת להשתתף ולאפשר לאחר לחלוק בעצמו.

נסו ללכת בנעליהם

לכולנו זה קורה לעיתים, אנו מגיעים הביתה כה מרוכזים בעצבים, בעייפות ובמחשבות שאין אנו חושבים על בני הזוג המחכים לנו בבית או לחלופין, חוזרים אפילו מאוחר יותר מאתנו הביתה. עבר עלינו יום קשה ואנו חשים כי מותר לנו להיות נרקיסיסטים, אך כך גם על בני הזוג. מה עכשיו? חלק מתהליך ההתחשבות, הוא לדעת להסתכל לשני הצדדים לפני שמתחילים ללכת כלומר, לראות את המקום שלך ואת המקום שלו/ה. נסו לרגע להביט על התמונה הגדולה ולחשוב מה עבר על בני הזוג היום? הדבר מהותי יותר במקרים מסובכים יותר, כגון ריבים אודות דעות מנוגדות או מהלכים שלדעתכם אינם נכונים, על הבית, על מעשה פוגע או על משהו שאתם צריכים, אך לא מקבלים. ואז גלי הכעס מתחילים לגאות ולחלחל פנימה והעצבים משתלטים. במקום להגיע לפינה כה חשוכה, נסו לרגע להסתכל על האדם שאתם אוהבים יותר מכל וחשבו לרגע, קודם כל, “האם האדם שאני אוהב/ת יותר מכל באמת היה / הייתה רוצה לפגוע בי כך? האם הדעות שלנו באמת כל כך שונות ואם כן, אולי כדאי לי לנסות ולהבין את המקום ממנו הן באות? אולי גם עליו/ה עבר יום קשה?” וכ”ו. ברגע שתנסו “לסובב את השולחן” ולבחון את המצב מהצד השני של הסיפור, יתכן כי תבינו ואולי אף תזדהו עם אהובי לבכם ותלמדו להיות סבלניים יותר כלפיהם. גם אם אינכם מסכימים בנדון, נסו לחשוב כיצד אתם הייתם מקבלים את המצב אם היה הפוך: האם הייתם מאפשרים לבני הזוג לצעוק עליכם כך? לפגוע בכם כך? האם הייתם אתם בעצמכם לגרום להם לחוש כך? ודאי שלא.

לדעת לבקש סליחה

עוד מימי ילדותנו מדריכים אותנו ללמוד להיות מנומסים ולבקש סליחה. עם השנים, אנו מבינים כי עיקר ההימנעות נובע פשוט עקב אגו. אנו נוטים להגיע למצבים לא פשוטים במערכות יחסים ולפעמים באמת מגזימים באומרנו מילה פה ושם, גם בלי כוונה. גם אם ויכוח התנהל נכון, ישנם אנשים אשר  רגישים יותר מאחרים, מסרבים להודות כי טעו, מסרבים לוותר על הנקודה שלהם מתוך חשיבות או גחמה ובסופו של דבר מביאים למצב של שקט בין שניכם. לפעמים מדובר בשקט חיובי, שכן לפעמים העניינים מתלהטים ומומלץ “לצאת מהתמונה” כדי להירגע, לאגור כוחות ולשוב לשיחה. אם אתם חשים כי הגזמתם, פגעתם או התנהגתם לא בסדר – אל תתנו לאגו לכלות אתכם – תהיו בוגרים, תתנצלו ותתכוונו לכך מכל הלב. אל תתנצלו רק כי אתם מרגישים שאתם צריכים או משום שאין לכם כוח לריב – נסו להבין את ההיגיון מאחוריו אתם הולכים כדי להתנצל – מדובר באדם שאתם הכי אוהבים בעולם, השותף שלכם לחיים. אתם לא רוצים לפגוע בו, אלא להיות שם למענו ויהי מה ועל ידי ריב, כעס ושתיקה הדבר פשוט לא יתאפשר. גם אם לא טעיתם, לדעת להיות האדם הבוגר במערכת היחסים ולנסות לגשר על ההבדלים, הכעס או הטעויות הוא הדבר הנכון לעשות. הדבר האחרון שתיתפסו הוא כ”וותרנים”, ההיפך הוא הדבר – בני הזוג שלכם יעריכו אתכם כל כך על ש”בלעתם” את הגאווה שלכם ובחרתם לבוא ולדבר עמם, בייחוד אם הכעס וההתנהגות האגרסיבית נבעה מהם, עד שהם יהיו יותר פתוחים בפני ההצעות שלכם ויחושו כי הם רוצים “להחזיר לכם את האהבה” ולגשר על הכעסים והפערים שנוצרו. כמובן שאין עליכם לזחול על ארבע כל פעם שישנו ריב בין שניכם, שכן גם על בני הזוג להראות השתדלות ואם הם באמת פגעו בכם – עליהם להבין את טעותם. אך יש לנסות ולעשות את המאמץ שכן לא מדובר כאן על ריב בין אויבים, אלא בין חברים הכי טובים לחיים.

לדעת להסכים מידי פעם

המילה “לא” היא המילה הנוראית ביותר בכל מערכת יחסים. אין אנו רוצים לשמוע “לא” באופן כללי בחיינו, אך כשבני הזוג נוקבים במילה, לפעמים הדבר עוצר את החיים בצורה משמעותית. במערכת יחסים המילה “לא” עשויה להיות מאוד החלטית – אתם לא מוכנים לבצע את המטלה הזו, אתם לא רוצים ללכת לאירוע, אתם לא רוצים לצאת היום, אתם לא רוצים לעזור לנקות ולבשל, אתם פשוט לא אחד גדול, מעצבן ואנוכי?

מהותי לדעת מתי חשוב לומר “כן” ומתי כדאי לומר “לא”. במערכת יחסים הכול מתחלק: עבודות הבית, הסידורים, התשלומים, האירועים, הטיולים, ה”חופש” לחברים ומשפחה יחד או בנפרד, זמן האיכות ביניכם, עם הילדים וכ”ו. כמובן שישנן פעמים בהן “מותר לנו לשבת על הספסל” ולדרוש זמן לעצמנו, זמן למנוחה או תחביבים. עם זאת, עלינו לעשות זאת תוך התחשבות בהרגשותיהם של בני הזוג שלנו – אם בני הזוג מבקשים מאתנו דבר מה לו הם זקוקים או משהו שחשוב עבורם, עלינו להתייחס לכך בהתאם וכן לנסות בשבילם, לא לבטל אוטומטית בלא אחד גדול ובוטא. גם כאן מומלץ לנסות ולהתהלך בנעליי בני הזוג; אם הייתם מבקשים משהו, רוצים משהו, צריכים משהו מבני הזוג שלכם, האם הייתם מצפים כי ינסו לעשות כמיטב יכולתם להיות שם בשבילכם ולעזור לכם או שפשוט ישליכו אתכם להתמודד לבד? אם באמת אכפת לכם מבני הזוג שלכם, חלק מהתנהגות אסרטיבית היא להשיג את מבוקשך, תוך התחשבות ותמיכה בבקשות האחר. באופן זה, כאשר תזדקקו אתם לדבר מה מהותי או פשוט חיבה, בני הזוג ינסו להיות זמינים עבורכם בתמורה ככל האפשר.

לדעת כיצד לבטא את עצמך

מכירים את המשפט המוכר “זה לא מה שאמרת, אלא איך שאמרת את זה?”, כולנו שונאים את המשפט הזה משום שהוא כה נכון; ישנן אלפי דרכים לבטא בקשה, משפט או דרישה, עוד יותר דרכים להדגיש את הנאמר בשפת גוף, מחוות והבעות פנים. בני האדם קולטים אנרגיות אחד מהשני ומתנהלים בהתאם כלומר, אם אתם פונים לבני הזוג שלכם ומבקשים מהם לסייע לכם במשהו לרגע, ודאי שהם יבואו מיד. לעומת זאת, אם תצעקו ותדרשו מהם לבוא הנה מיד, יתכן כי תקבלו נעל בפנים. התנהגות אסרטיבית מתארת אופן ביטוי מאוזן – לא צעקות ודרישות ולא בקשות ותחינות. כדי לקבל את מבוקשכם, דעו לפנות לבני זוגכם בטון המתאים, עם החיוך המתאים וההסבר המתאים. בני הזוג שלכם אוהבים אתכם ומכירים אתכם היטב – הם רק מחכים לרגע שתבקשו עזרה! פשוט יש לדעת כיצד לבקש. לדוגמא, אם אתם חייבים ללכת לישון כדי לקום מוקדם בבוקר ובני הזוג שלכם בחופש מחר עם חברים בסלון, פנו אליהם בבקשה לבוא רגע לצד ובקשו מהם ברוך רק “להנמיך את הווליום”. הסבירו כי אתם צריכים לקום מוקדם ונשקו אותם באהבה לפני שאתם הולכים לישון. אין שום סיבה שהם לא ירצו לסייע לכם, והסיכויים גבוהים כי רבע שעה לאחר מכן תמצאו את עצמכם מחובקים יחדיו. כאן מדובר בדוגמא קטנה, אך אם תקפידו לשתף את בני הזוג, לתת ולקבל, אין שום סיבה שכל בקשה, רצון או צורך יתמלאו במלואם, כל עוד לא מדובר בפגיעה באחר.

נסו לבטא את הרגשות שלכם ככל האפשר

חלק מהותי במערכות יחסים הוא תקשורת. ככל שתבטאו את הרגשות שלכם, הכעסים, האירועים והמחשבות בצורה הבהירה ביותר ותקפידו לעשות זאת לעיתים קרובות, תהיו קרובים יותר לבני הזוג שלכם ואף תחושו נקיים יותר, “ריקים מעומס רגשי”, מה שיסייע לכם לנהוג באופן רגוע יותר עם בני הזוג ולהיות סבלניים יותר כלפיהם. גם אם מדובר במשהו קטן, הקפידו ליידע את בני הזוג, אפילו אם מדובר בנושא שלא ישנה את מערכת היחסים, אך מציק לכם. אפילו אם נדמה לכם כי אשר על לבכם הוא לא בסדר או פוגע, אמרו זאת קודם כדי להבהיר לבן הזוג כי אינכם מתכוונים לפגוע או להזיק, פשוט לחלוק.

צאו מהבית

שיממון, בדיוק כמו יותר מדי ריגושים, הוא מקור ללחץ, כעס וטביעה בשגרה: לעיתים אנו נכנסים למצב אוטומטי של בית-עבודה פשוט בשל העייפות וחוסר הזמן. הדבר עשוי לגרום לנו לחוש לכודים, כעוסים והדבר עשוי להתפרץ בקלות על בני הזוג שלנו. באופן כללי, כדי להקל מתחים במערכת יחסים, בה אתם כמובן מצויים עם בני הזוג הרבה זמן באופן כללי ובמהלך היום בפרט, מומלץ לצאת, להירגע וליהנות יחד. הדבר מחזק את מערכת היחסים ותורם להנאה שאתם מפיקים יחד. אתם תשימו לב כי ככל שתקפידו ליהנות עם בני הזוג, כך תשימו לב כמה התגעגעתם אליהם; כמה הם חסרו לכם בבית, בשגרה האפורה, בה הם נראו כה סטאטיים או כתמול-שלשום. ככל שתזכרו כמה בני הזוג חשובים לכם, כמה הם מדהימים, מדוע אתם ביחד וכמה אתם רוצים אותם בחברתכם, כך גם תרצו להתייחס אליהם בהתאם.

להבין מהיכן מגיע כל הכעס

אם אתם מרגישים כעוסים במשך רוב היום, אין זה תירוץ למצוא פורקן בבני הזוג שלכם; הם האנשים שאתם אוהבים יותר מכל אשר שאוהבים אתכם בחזרה, דואגים לכם ורוצים את הטוב ביותר עבורכם. לעיתים אין האגרסיביות במערכת היחסים קשורה למערכת היחסים, אלא נובעת מגורם חיצוני; כל הכעס, האגרסיות, העייפות והעצבים מרימים לפתע את ראשם המכוער והנה בני הזוג האהובים שלנו, חפים מפשע על הספה רואים טלוויזיה. מדוע אנו תוקפים אותם על לא עוול בכפם? הכי קל להוציא את הכעסים שלנו על האדם האהוב עלינו ביותר, שכן אנו יודעים כי לעולם לא יעזוב, אך האם כך המקרה? לעיתים עלינו להסתכל במראה ולהבין כי מה שאנו עושים פשוט אינו בסדר ואינו אשמתם. הדבר פותח חלון חדש המביא עמו שאלה חדשה – מדוע אנו כה כעוסים? האם מדובר במשהו ספציפי שאירע היום או שהכעס מצטבר כבר שבועיים, חודשיים או שנתיים? האם מדובר בעבודה? בלימודים? במשפחה? נסו למקד את הכעס שלכם, כך שתדעו כיצד להתמודד עמו. לפעמים תאלצו להיוועץ בבני הזוג, חברים ואולי אפילו אנשי מקצוע במידה ואתם סובלים מכעס על בסיס יומיומי ללא סיבה (כמובן שתמיד יש סיבה, אך אין היא תמיד גלויה לעיניי כל, כולל לנו). זהו תהליך שאינו פשוט, אך חיובי גם עבורכם וגם עבור בני זוגכם ומערכות היחסים שלכם – התהליך יביא עמו רק רוגע, שלווה ואושר בסופו.

מערכות יחסים באופן כללי הן תהליך ארוך הדורש הרבה עבודה והשקעה. כפי שנחפוץ כי אהוב לבנו יכבד אותנו, יאהב אותנו ויתייחס אלינו כמו אל אדם אהוב, כך עלינו להתייחס אליו בחזרה. נכון, לעיתים אנו כועסים, מתוחים, עבר עלינו יום רע, אנו חפצים בדבר מה מאוד המתעכב או לא מתאפשר עקב בן הזוג או שאפילו בן הזוג הכעיס אותנו מסיבה כזו או אחרת. אנו בני אדם – מן ההיגיון כי מידי פעם נכעס ואפילו נריב. מה שמהותי להבין הוא כי בסופו של דבר אתם שני בני אדם אשר מאוהבים ורוצים להמשיך ולחיות יחד חיים של אושר והרמוניה. כדי לעשות כן, עליכם ללמוד לקבל, להעריך, להתחשב ולהעניק לאחר. כדי שמעגל היחס יעבוד כיאות, אנו זקוקים לכל ארבעת התהליכים הללו. ככל שתקפידו ליישם אותם יותר וככל שבני הזוג יתאמצו להחזיר לכם בהתאם, תבנו מערכת יחסים יציבה, בריאה, אוהבת ומפנקת עבור שני הצדדים.
זכרו! אינכם צריכים לוותר בכל פעם. דעו להיות תקיפים (בצורה מבוקרת) במידת הצורך.
אם תלחמו רק על הדברים החשובים באמת, ואת שאר הבקשות וחילוקי הדעות האחרים תדעו להכיל, בן/בת זוגכם ייתרגלו להבין שמדובר במשהו חשוב מאוד עבורכם ואתם לא סתם נלחמים עליו, ומיד יבואו לקראתכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.