איך להיפטר מגמגום – 10 טריקים שיעלימו את הגמגום

איך להיפטר מגמגום – 10 טריקים שיעלימו את הגמגום

גמגום איננו מהנה עבור איש; לא עבור האדם המגמגם, אשר חש מבוכה ואי-נעימות עקב האיטיות שהוא חווה בדיבור. ולא עבור האדם שמגמגמים מולו, אשר חש כי הוא מצוי בהילוך איטי בעולם הכאוטי המהיר של המאה ה-21. גמגום איננה תופעה מהנה כלל וכלל, אשר לרוב גורמת לחוסר-סבלנות ומבוכה. זוהי תופעה שכיחה יחסית, אשר בדרך כלל לא נגרמת עקב בעיה פיזיולוגית, אלא דווקא פסיכולוגית. מזל שמדובר בבעיה שהיא בדרך כלל נפשית, שכן כך התאפשר לנו למצוא פתרונות יעילים לטיפול בנושא. כדי להצליח להיפטר מהגמגום אחת ולתמיד, ריכזנו עבורכם עשר דרכים איכותיות שיסייעו לכם להתגבר על התופעה.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

שחקו את המשחק

שיטה מצוינת להיפטר מגמגום היא דרך משחק המשחק. ידוע כי רוב הפעמים גמגום הוא תופעה פסיכולוגית שנגרמת עקב לחץ שאנו מעמיסים על עצמנו עקב מה שאמור לקרות: “האם אנחנו בסדר? האם אנחנו אומרים את זה נכון? האם יקבלו את מה שאמרתי בצורה נכונה? האם יקבלו את מה שאמרתי באופן כללי?”. אנחנו מרבים לחשוב כל כך הרבה שאנו נוטים להלחיץ את עצמנו. כדי להפסיק אחת ולתמיד, ניתן לנסות ולהנמיך את רמת החרדה על ידי העמדת פנים שאנו מישהו אחר: כאשר מדובר בחיים שלנו, אנו לחוצים מההשלכות של כל דבר שאנחנו אומרים, אך מה אם אנחנו רק משחקים את עצמנו? מה אם בכלל מדובר בדמות שאיש לא מכיר ולא יכיר אישית לעולם?! כמובן שאין משמעות להשלכות של הדמות, עקב כך יותר קל לנו לדבר בתור הדמות עצמה, מאשר בתור עצמנו. נסו לשחק עם חברים משחקים של העמדת פנים, כמו אתם מככבים בסדרה בתור דמות שונה מכם ככל האפשר. יתכן וכאשר תחושו כי לא מדובר בחיים שלכם, לא תחושו עוד לחץ כאשר אתם מנהלים דיאלוג עם האחר.

שירו במלוא הגרון

יתכן ונתקלתם בתופעה המפתיעה הזו בעברכם, אך האם שמתם לב כי כאשר אתם שרים, אינכם מגמגמים?! רוב האנשים שנוטים לגמגם בדרך כלל מצליחים לשיר ללא הגמגום! הסיבה לכך היא שהמוזיקה בדרך כלל נעה לפי דפוס ומקצב ספציפיים ומוכרים, אשר עליהם לחזור מספר פעמים במהלך השיר, בדרך כלל. הדבר מאפשר לאנשים המגמגמים לחוש יציבות וביטחון במה שהם מתכוונים לשיר ובכך נמנע הלחץ המועמס על הדיבור השגרתי שלהם. בנוסף, השירה בעצמה היא פעילות מאוד מרגיעה, בה יש לבטא מילים בצורה הרבה יותר קוהרנטית, כך שיותר קל לעשות זאת מדיבור. מומלץ לנסות לתרגל ולהגיע למצב בו אתם מצליחים לשיר ללא גמגום. אם אתם מצליחים לשיר ללא גמגום, נסו להכיר כמה שיותר שירים והקפידו לשיר כל יום, כך שתוכלו להתאמן בקלות על אופן ההגייה והדיבור שלכם. הדרך היעילה ביותר להיפטר מגמגום היא פשוט לתרגל, כך שככל שתשירו יותר, תצליחו לגמגם פחות. אם אינכם מצליחים לשיר ללא גמגום גם לאחר ניסיונות ממושכים, מומלץ לבדוק אם מדובר בבעיה במיתרי הקול עצמם.

הקפידו לקרוא בקול

כפי שציינו, כאשר מדובר בגמגום, הדבר המהותי ביותר הוא להתאמן על צורות הדיבור וההגייה שלנו. כדי לעשות זאת באופן היעיל ביותר, מומלץ לרכוש ספרים, גם בשפה פשוטה וגם בשפה מליצית יותר, ולהקפיד לקרוא יומיום חלק מהספר, לפחות בין חמישה לעשרה עמודים. כדאי לבחור בספר שאתם אוהבים או לפחות מתעניינים בנושא שלו, כך שתחפצו להתמיד בו מסיבה נוספת ומהנה מלבד הגמגום, הנחשב למעמסה. השתדלו לקרוא בצורה הברורה ביותר שבאפשרותכם לקרוא, גם אם משמעותו של דבר היא שתעשו זאת בצורה איטית מאוד. המהירות תבוא עם הזמן והגיוני כי בהתחלה תחוו מעט קשיים ותאלצו לחזור מספר פעמים על משפט עד שתצליחו לומר אותו בשלמותו ללא גמגום. אך התרגול יביא אתכם לכליל השלמות, פשוט מדובר בעניין של זמן.

נסו לדבר לאט יותר

לעיתים הגמגום נובע מהסיבה הפשוטה שאנו זקוקים ליותר תרגול כדי להצליח לדבר בצורה קוהרנטית. כפי שכמעט כל משחק בעולם מחולק לפי רמות, כך גם עליכם לחשוב על הגמגום שלכם: אם כעת אתם מצליחים לדבר במהירות של מילה בשלוש שניות בממוצע, לדוגמא, אל תנסו לקפוץ למילה בחצי שניה – הדבר רק יתסכל אתכם ויגרום לכם לחוש כי אתם לא משתפרים, מה שלא נכון כלל וכלל! כמו בכל דבר בחיים, גם בגמגום מדובר במעין עקומת למידה; השתדלו לקבוע לעצמכם מטרות מבחינת ראליסטיות והשתדלו לעמוד בהן. נסו לדבר במהירות המתאימה לכם אל מול אנשים, גם אם מדובר ביותר זמן ממה שהייתם בדרך כלל מדברים עד היום, שכן מה שמהותי הוא שתצליחו לבטא את המשפטים בצורה מלאה ותקנית, לא המהירות בה אתם מבטאים אותם. אם תקפידו לדבר במהירות הנוחה לכם, יתכן ותצליחו להיפטר מהגמגום במהירות הזו בסופו של דבר. ממצב שכזה, יש פשוט לנסות ולהגביר את המהירות מעט בכל פעם עד שלבסוף – תצליחו להיפטר מהגמגום המתסכל לגמרי.

קחו נשימה עמוקה

ניכר כי רוב תופעות הגמגום הן פסיכולוגיות כלומר, נגרמות עקב לחץ נפשי מסוים. מהו הלחץ הזה בעצם? זהו חשש מסוים מאופן הדיבור שלנו ומההשלכות של מה שנאמר: אנו כה ממוקדים ורוצים לקבל אישור מהחברה, שאנו חוששים לבטא דעה, עמדה או מחשבה שלנו. אנו כה עסוקים במחשבות אודות כיצד נישמע או מה יחשבו על מה שאנו מביעים שאנו לא ממוקדים מספיק בדיבור. הבעייתיות נובעת מכך שהגמגום עצמו מוסיף ללחץ הנפשי, משום שהוא נתפס על ידי בני-אדם כמגרעה ומטרד. כיצד נצליח להירגע? ראשית, מומלץ לנסות ולקחת נשימה עמוקה לפני שאתם מתחילים לדבר, כדי שתהיו רגועים יותר ותוכלו לבטא את עצמכם מעט יותר בחופשיות. שנית, כדאי לנסות ולחשוב על שיטות הרגעה כמו מדיטציה, יוגה, מסז’ים וכדומה – כל מה שעשוי לגרום לכם להרגיש נינוחים יותר. ככל שתצליחו למצוא יותר שלווה, כך יהיה לכם קל יותר לבטא את מחשבותיכם. דרך נוספת ויעילה להירגע היא לשנות את קו המחשבה שלנו לחיובי, ולהבין כי אין שום סיבה לחשוש מתגובות החברה – אנו מאמינים במה שאנו מאמינים ואנו יודעים את מה שאנו יודעים, בדיוק כמו כל אדם אחר בעולם הזה. אין לנו שום סיבה להתבייש במה שאנו חפצים להגיד או מרגישים שיש להיאמר. השתדלו להזכיר זאת לעצמכם פעמים רבות, כך שתוכלו להפנים זאת באופן מלא. גם בנוגע לגמגום עצמו, השתדלו להזכיר לעצמכם כי זוהי תופעה נפוצה שאיננה רק שלכם, אלא אנשים רבים נוטים לסבול ממנה; אינכם מיוחדים, איש לא מבקר אתכם בצורה חריפה יותר מכם, אין שום סיבה לחוש נבוכים עקב הגמגום.

נסו לדבר לעצמכם אל מול המראה

זוהי דרך מצוינת לא רק להתאמן על הדיבור שלכם, אלא לשפר את הביטחון שלכם. אנו נוטים לשפוט את עצמנו בצורה החריפה ביותר, כך שאם נקפיד להחמיא לעצמנו לעודד אותנו ולדחוף את עצמנו קדימה, עם הזמן נצליח להעלות את הביטחון העצמי שלנו. כאשר אנו מביטים בעצמנו במראה, אנו בעצם מתמודדים עם עצמנו, נחשפים אל מולנו ומה שנאמר לעצמנו בדרך כלל ייחרט בנו בצורה עמוקה יותר. לכן, מומלץ לנסח מכתב שאנו כותבים לעצמנו על בסיס שבועי, אשר כל פעם מעודד אותנו בנוגע לאספקט אחר בחיים שלנו או מעניק לנו מוטיבציה באופן כללי. כמובן שאתם גם יכולים להקריא ספר מול המראה, אך הדבר הינו פחות פרודוקטיבי, שכן הוא איננו מביא לעלייה בביטחון העצמי ברמה זהה.

הקשיבו למילים, לא לטונים

יש הטוענים כי מה שמוביל אנשים לגמגום הוא שאין האנשים מקשיבים כיאות לאופן ההגייה והביטוי של המילים, אלא לצלילים והטונים של המילים במקום, מה שהופך אותם לאנשים רגישים מאוד שיכולים לקרוא בקלות רגשות של אחרים, אך גם לאנשים מגמגמים. כאשר אתם מנהלים שיחה אם אדם אחר, הקפידו ללמוד ממנו והקשיבו לאופן שבו הוא מבטא את המילים, בצורה מהירה וקולחת. הקשיבו לאופן שבו אתם מבטאים את אותן המילים וערכו השוואה: מה שונה בין שני הסגנונות? מה הם מבטאים שונה? כיצד אתם יכולים לבטא את המילים הללו באותו אופן? כמובן שהדבר דורש אימונים גם מול המראה או במהלך היום, כך שתוכלו באמת לנתח את אופני הביטוי השונים וכיצד להצליח לבטא אותם נכונה. ניתן לבקש מאנשים קרובים לתרגל עמכם את סגנונות ההגייה השונים, אפילו בצורת דיבור איטית יותר, כך שתצליחו לקלוט את אופן הביטוי בצורה טובה יותר. ככל שתקשיבו יותר, תוכלו ללמוד מהר יותר.

חשבו חיובי

הכול תמיד בראש, כך גם הגמגום. משום שהגמגום נובע בעיקר עקב בעיות לחץ נפשי ופסיכולוגי, הגיוני להניח כי כאשר תצליחו “להתגבר על התלאות הנפשיות בראשכם”, תצליחו להתגבר על הגמגום הפיזי בגרונכם. נסו לשנות את אופן החשיבה שלכם מפסימי ונגד הגמגום לחיובי ושואף להיפטר מהגמגום. כאשר אנו מציגים מצבים או מחשבות במוח שלנו באופן חיובי, גם אם הביטוי שלהם שלילי הגישה שלנו כלפיהם היא חיובית יותר. השתדלו להחדיר בעצמכם מוטיבציה ולהבטיח לעצמכם כי תיפטרו מהגמגום המעיק. תכננו תכנית מסודרת שדרה תצליחו לפטור את הבעיה והקפידו לתרגל. אל תחששו לבטא את אשר על לבכם והאמינו בעצמכם ובמה שיש לכם לומר ואל תאפשרו לגמגום להוות מעמסה עבורכם – מדובר בתופעה שאנשים רבים נוטים לסבול ממנה, כך שאין שום סיבה לחוש אי נעימות או מודעות עצמית בשל כך. ככל שתקפידו על יותר חשיבה חיובית ואופטימיות, לא רק שיהיה לכם קל יותר “לעבוד על זה” ולהיפטר מהגמגום בצורה מהירה יותר, כך גם תרגישו טוב יותר כלפי עצמכם והעולם סביבכם.

אל תחשוב

אלטרנטיבה לגישת ה”תחשבו פעמיים וקחו נשימה עמוקה” היא לא לחשוב, להימנע מכל המחשבות המלחיצות, המבעיתות והמתריסות ופשוט לדבר. זוהי שיטה שעשויה להיות יעילה משום שהיא לא מעניקה לכם את הזמן הדרוש לכם כדי להילחץ ולחשוש מהדיבור; לפני שאתם מספיקים להעלות את המחשבה אודות ההשלכות של מה שתאמרו, תביעו או תייעצו – כבר אמרתם את זה, אז מה זה משנה עכשיו?! אמנם השיטה הזו איננה מתאימה לכולם וישנם אנשים שיחושו יותר לחץ עקב תחושת ההכרח לדבר מהר מדי, כך שכדאי לבחון אם אתם אנשים המגיבים באופן חיובי למהירות או מעדיפים את גישת ה”צב”, הנחשבת למקובלת והנכונה יותר.

חברתיות היא המפתח

כאשר מדובר בגמגום, הנורא מכל הוא לאפשר ללחץ הנפשי שלנו להשפיע עלינו ולהפסיק לתקשר עם החברה. ראשית, בעיית הגמגום שלנו תחמיר – גם אם נתאמן יומיום, במהלך יום אחד אנו אומרים מספר לא מבוטל של מילים על ידי שיחה עם אנשים אחרים – הדרך הטובה ביותר להתאמן על דיבור היא לשמוע אנשים אחרים מבטאים מילים, להקשיב להם ולתרגל על ישי שיחה עמם ואפילו לתרגל בבית את האופן בו הם מבטאים מילים. אם אתם מתנתקים מהחברה, אין לכם את מי לחקות, אך מהותי יותר – אין לכם עם מי לתרגל ויש גבול לכמות שניתן לתרגל דיבור לבד, הריי מדובר בפעילות חברתית לכשעצמה. בנוסף, החברה מהווה את כל הסיבה שאנו חפצים להפסיק לגמגם – כדי להצליח להיטמע בה באופן מלא. עם זאת, מדובר בטעות שלנו – אנחנו כבר חלק מהחברה, אנחנו פשוט צריכים לעבוד על אספקט מסוים בחיים שלנו אשר ניתן לשים יותר לב אליו מאספקטים שונים, אותם משפרים אנשים אחרים בחיים שלהם. לכולנו קיימים מעלות ומגרעות עמם אנו מתמודדים ביומיום. גם אם גמגום הוא המגרעה שלכם, אין שום סיבה לחשוב כי מדובר בתופעה יוצאת דופן; לא רק שהיא נפוצה, אין אתם יודעים עם מה אנשים אחרים מתמודדים בחיי היומיום.

גמגום איננה תופעה מהנה, אך בהחלט נפוצה. היא בדרך כלל נגרמת עקב לחצים נפשיים ורצון להתקבל על ידי החברה ללא ההבנה המוחשית כי אנחנו כבר חלק אינטגרלי ממנה. אנו שופטים את עצמנו בחומרה הגדולה ביותר, כך שככל שנמהר להפסיק זאת ולהרעיף על עצמנו ברכות ומוטיבציה – כך נצליח להרגיש טוב יותר עם עצמנו. עד שלא נצליח להיות שלמים עם עצמנו מכל בחינה, לא נצליח להיפטר מהגמגום המעיק. רק כאשר נחוש כי אנחנו חלק מהחברה וכי העקרונות שלנו ראויים להתבטא בציבור, אז נצליח להפוך לחלק מהנורמה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.