איך להיפטר מכאבי ראש תוך מינימום זמן – שיפור מיידי לכאבי ראש

איך להיפטר מכאבי ראש תוך מינימום זמן – שיפור מיידי לכאבי ראש

“אוח! כאבי הראש האלה!”

לא יכולים לסבול את החבטות בראש עוד?! מרגישים שיש לכם פעמון בראש?! כן… מבינים את ההרגשה. כאבי ראש הם תופעה יחסית נפוצה, אך מציקה לא פחות. כדי להיפטר ממנה במהירות הבזק, ריכזנו כאן עבורכם את כלל השיטות להתמודדות עם הכאב המטריד.

מגנזיום – מפתח הרוגע

מגנזיום הוא מינרל מופלא, המסייע לכם באינספור תהליכים המתרחשים בגופכם, שאתם כנראה כלל לא מודעים אליהם: המגנזיום מסייע בתהליכי העיכול של השומנים, הפחמימות והחלבונים. הוא מסייע בתהליך ייצור חומצות הגרעין של ה- DNA, חיוני לייצור אנרגיה עקב סיוע בפירוק הפחמימות לסוכרים בתוך התא ובשילוב עם הסידן מסייע לפעילות תקינה של השרירים והעצבים.

המגנזיום אחראי על פעולת ההרפיה של השרירים שלכם, לכן, אם יהיו לכם כמויות יפות של מגנזיום בגוף, השרירים שלכם וכלי הדם שלכם לא ירבו להתכווץ, מה שיפחית את הסיכוי להיווצרות של כאבי ראש ממתח, כאבי ראש ספונטניים ועוד.

בנוסף, המגנזיום מונע את השינויים העצביים המתרחשים טרם מיגרנה, כגון השינויים בתחושה, בראייה או בשמיעה שחשים יחד עמה. הוא אף יכול למנוע את תחושת הכאב במוח.

זאת ועוד, המגנזיום מסייע להוריד את הלחץ שלנו ולווסת תהליכים עצביים שונים, בין היתר הפרשת הסרוטונין – מוליך עצבי המסייע לכם להרגיש רגועים יותר ושלווים יותר.

במילים אחרות, אם אתם סובלים מכאב ראש – חפשו מגנזיום!

מגנזיום ניתן לספוג גם דרך מים, אך הוא מצוי גם בקטניות, אגוזים, מוצרי סויה, דגנים מלאים, קקאו, בננות ובטטות.

אם אתם סובלים מכאבי ראש לעיתים קרובות, מומלץ לבחון את האפשרות שאתם סובלים מחסך של מגנזיום.

חם-קר

כולם ודאי מכירים את התרופה הישנה-נושנה – פשוט לטפל בכאב הראש עם שוק חום או שוק קור מהיר. ישנם אנשים אשר טוענים כי כל כאב ראש דורש טיפול חם או קר משל עצמו, אך מומחים אומרים כי בסופו של דבר – מה שעובד עבור הגוף שלכם, הוא הדבר הטוב ביותר עבורכם.

טיפול חום:

כאשר אתם מיישמים טיפול חם לראש שלכם, אתם מרחיבים את כלי הדם שלכם, מה שמסייע להאיץ את מחזור הדם ולהעניק טיפול מהיר יותר, למקור הכאב שלכם. החום אף תורם לשחרור השרירים והסינוסים שלכם, מה שעשוי להקל על כאבים הנגרמים עקב סינוסיטיס או לחץ.

כיצד נעשה זאת?

אם הכאב נגרם עקב לחץ, כדאי לכם לנסות לשים שקית חימום על אזור העורף שלכם. אם הכאב נגרם עקב סתימה של הסינוסים, כדאי להניח את השקית על המצח, בעיקר על אזור הגבות.

אם אין לכם שקית חימום, אתם תמיד יכולים להרטיב מגבת דקה וקטנה. אתם אף יכולים להתקלח במים חמים ולהתיז את עיקר הנוזלים על העורף או הפנים.

גם הגפיים שלכם, יכולות לסייע להאיץ את מחזור הדם שלכם: אם תכינו אמבט חמה ותדאגו להשרות בה את הידיים או הרגליים שלכם, במשך עשר דקות, אתם תוכלו להאיץ את מחזור הגם הגופני שלכם ובכך להאיץ את הטיפול בראשכם הכאוב.

אם יש לכם מאייד, אתם אף יכולים להפעיל אותו ליהנות מהאדים החמים שלו. החמצן הנוסף שהוא יעניק לכם, בנוסף לחום, יסייעו לכם להתגבר על הכאב.

טיפול קור:

טיפול בקור מסייע לכווץ את כלי הדם ולאלחש את המקום הכואב, כך שתוכלו לחוות הקלה. הטיפול הזה מתאים בעיקר לכאבים ממוקדים או מגרנות. כמובן שאם השיטה מסייעת לכם להתמודד עם כאב ראש אחר, מצוין!

כיצד נעשה זאת?

קחו מגבת דקה ועטפו באמצעותה קוביות קרח או קרח מעוך. הניחו את הקרח על המקום הכואב במשך כמה דקות, עד שאתם חשים הטבה במצב. אתם יכולים לבצע את אותו תהליך עם מגבת קרה. אל תניחו את הקרח ישירות על העור – התחושה לא נעימה והכפור עלול לפגוע בעור, לאורך זמן.

נוזלים

הייתם בים כל היום ושתיתם רק בירה? הייתם בחופשה ולא שמתם לב? אולי פשוט שתיתם רק קולה כל היום… לכאן או לכאן, כאבי ראש רבים נפתרים מהר על ידי החזרת נוזלים.

מים הם החיים ועוד: הם מסייעים להאיץ את תהליך העיכול שלנו ולסייע בייצור הפסולת, כך שתוכל לצאת מגופנו. הם מאיצים את מחזור הדם ותהליך חילוף החומרים של התאים. כמובן שהם גם מסייעים לייעל תפקודים של מערכת העצבים והמוח – מה שפעמים רבות, מונע כאבי ראש.

מומלץ לשתות ביום בין שניים לשלושה ליטרים של מים. לא קולה, לא תפוזים, לא סודה. מים!

אם אתם רגישים לכאבי ראש, השתדלו להגן על עצמכם מפני השמש עם כובע.

התרחקו ממאכלים או משקאות שייבשו אתכם יותר, כגון אלכוהול או מזון חריף או מתוק.

אמצו את החשכה

אנשים הסובלים ממיגרנה או חמרמורת לעיתים קרובות, ודאי מכירים את הטיפ הזה היטב: המוח שלנו מגיב לגירויים, שהוא מקבל על ידי החושים והאינטואיציות שלנו. חוש הראייה שלכם, הוא אחד מהם. לפעמים, אור הוא גורם נוראי לכאבי ראש, אשר מרגע לרגע, עשוי להחריף את כאב הראש יותר ויותר.

הדרך הטובה ביותר להיפטר מכאב ראש שכזה, היא פשוט לסגור את הווילונות, לשהות בחדר חשוך ונעים, עדיף אחד שיש בו מיטה, ולנוח. המנוחה תעניק לגוף שלכם את הכוח שלו היא זקוקה, כדי להתגבר על הכאב.

אם יש לכם כיסויי עיניים, כדאי לכם לנסות ולשים אותם, כדי לחסום כל אפשרות לתאורה. אף מומלץ שתלכו לישון עמם, כדי שיאפשרו לעיניים שלכם לנוח מנוחה מלאה, בעת השינה.

גם מסכים של טלוויזיות, פלאפונים ומחשבים עשויים לגרות כאבי ראש, בשל האור החזק שהם מפיקים. ראשית, נסו להנמיך את הבהירות. שנית, אתם תמיד יכולים לקנות מסכים נגד קרינה ותאורה חזקה, שאף יגנו עליכם מפני נזקי הקרינה של המחשב ויסייעו לכם להירדם יותר בקלות בלילה.

אם אין לכם חדר קטן וזמין, נסו למצוא את הדבר הקרוב ביותר – גם קרבה לחשכה ושקט, יסייעו לכם להתמודד עם הכאב יותר ביעילות.

ענבים

יתכן ותופתעו לגלות, אבל ענבים הם משככי כאבים לא קטנים! הם מכילים נוגד חמצון, הקרוי רזברטרול, בנוסף לוויטמינים כגון C, K ואשלגן. נוגדי החמצון והוויטמינים מסייעים להרחיב את כלי הדם ולהרגיע אותם, מה שמאפשר לגוף לטפל בכאב הראש שלכם ביעילות.

בנוסף, הענבים מסייעים להאט את תהליך ההזדקנות של גופנו ולהעניק לעור שלנו מראה בוהק, צעיר ומתוח.

הענבים אף מכילים ריכוז גבוה של נוזלים, שיזינו את גופכם מחדש.

כדי ליהנות מסגולות המרפא של הענבים, כדאי לכם לקנות ענבים טריים ולטחון אותם למיץ.

יש לשתות את המיץ פעמיים ביום. כמה דקות לאחר הכוס הראשונה, אתם אמורים לחוש הטבה במצב.

מקדו לחץ

כששומעים את המילה מסג’, אנשים בדרך כלל מתחילים לחשוב שמדובר באיזו מותרה. עם זאת, אם אתם נוטים לסבול ממיגרנות או כאבי ראש לעיתים קרובות, בהחלט כדאי לכם לנסות את השיטה. עיסויים באזור הראש, המצח והעורף יכולים לסייע לכם להרחיב את כלי הדם באזורים הכאובים שלכם. הדבר יאפשר להאיץ את מחזור הדם שלכם ולהקל על הכאב. אם מדובר בכאב ראש שמתרכז בשרירי הראש, זהו פתרון מעולה ומדויק לבעיה שלכם.

אתם תמיד יכולים לנסות וליישם נקודות לחיצה ועיסויים משלכם: האזורים המהותיים להתמקד בהם, הם אזורי הרכה, העורף, הקרקפת והמצח. נסו ללחוץ על כל הנקודות ולבחון את התוצאות שלהן. ככל שתמהרו להבין מהן הנקודות שמשפיעות עליכם יותר, כך תוכלו “לאתחל” את המוח שלכם מהר יותר.

תפוח

התפוח הטעים איננו מהווה סממן לחוכמה סתם, שכן כל מי שדואג לבריאותו ומבין מה כדאי לאכול, משתדל לשלב תפוחים בתזונה היומית שלו. התפוח מכיל סיבית תזונתיים, אשלגן, ויטמין C, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין A ומעט מכל השאר. בשל מרקמו, התפוח נחשב יעיל לניקוי שיניים. הוא אף מסייע להביא לעיכול תקין, מחזק את המערכת החיסונית, מפחית את הכולסטרול בדם, מכיל רכיבים אנטי-סרטניים ונחשב לפרי ממריץ ומעורר.

התפוח מסייע להתמודד עם כאבי ראש, בעיקר משום שהוא תורם לאיזון חומצות הגוף שלכם. באופן זה, אם כאב הראש שלכם נגרם עקב תחושת אי-נוחות במערכת העיכול, אתם יכולים לנגוס בתפוח ולדעת כי הוא כבר יטפל במצב.

לימון

לא משנה לאיזה איבר תרצו לעזור או כיצד תרצו להעשיר את הגוף שלכם, הלימון תמיד ימצא ברשימה. הלימון עשיר בוויטמין C (יותר מתפוזים!), אשלגן, נחושת, מגנזיום וכמות סבירה של סיבים תזונתיים. כל הטוב הזה מסייע להאיץ את תהליך העיכול, לעכב את תהליך הזקנה, לייעל את תהליך ייצור התאים, לחזק את המערכת החיסונית שלכם ועוד.

בנוסף, הלימון מכיל חומצה ציטרית, המסייעת לאזן את חומצות הגוף, בדומה לתפוח.

לפעמים, ריחות עזים ונעימים מסייעים לכם להיפטר מכאב הראש ברגע, כמו לא היה שם מעולם. הלימון יכול לסייע להעניק ריח עז ומטהר לחייכם. גם שמנים אתרים, בייחוד שמן הלבנדר או הנענע, יכולים לסייע להתמודד עם כאבי ראש.

שחררו לחץ

לחץ איננו בריא לגוף בשום צורה שהיא, כך שלא מפתיע שהוא יכול לגרום לכאבי ראש בקלות שכזו. כאשר אתם לחוצים, אתם מרגישים את אי השקט, את תחושת הבחילה ולעיתים, גם את כאבי הראש. הלחץ גורם לכלי הדם שלכם והשרירים שלכם להתכווץ, כמו מכינים את עצמם למתקפה: כאשר אתם לחוצים או מפוחדים, הגוף שלכם עדיין פועל כמו בימי הביניים: אתם מזיעים, כדי להיות חלקים יותר ולהצליח לחמוק מהאויב. אתם מתנשפים, כדי שתוכלו לאגור יותר חמצן בגופכם, לעת צרה.

אם לא שתיתם לאורך היום, לא ישנתם כראוי או לא אכלתם עדיין, הסיכויים גבוהים כי העומס שהגוף שלכם חש יגרה כאב ראש.

כדי להקל על כאב הראש, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לקחת נשימות ארוכות ועמוקות, אשר יסייעו לאזן את אספקת החמצן למוח שלכם. כשתחזרו לנשום באופן סדיר, הגוף שלכם יחוש הפחתה בתחושת הלחץ, השרירים וכלי הדם יחזרו למצבם התקין ואתם תחושו טוב יותר.

לאחר מכן, הקפידו לנוח, לשתות מים ולאכול משהו, אם אתם חשים סחרחורות, בנוסף לכאבים.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא שורש חמצמץ וייחודי, אותו נהוג להוסיף למאכלים אסייתיים למיניהם. הג’ינג’ר עשיר בוויטמינים ומינרלים המסייעים לבריאות שלנו. ראשית, הג’ינג’ר עשיר בוויטמין C, המסייע לספיגה של מינרלים כגון הסידן והברזל בגופנו.

בנוסף, הג’ינג’ר מכיל אשלגן, אשר תורם לעיכול תקין ושומר על מאזן נוזלים תקין בגוף, אשר חשוב לנו כאשר אנו סובלים מכאבי ראש. גם בג’ינג’ר ואף בבננות קיימים גם סיבים מסיסים הקרויים פקטין, אשר אף מסייעים להביא לספיגה יעילה יותר של נוזלים במעיים.

בנוסף לכל העילויים הללו, הג’ינג’ר מכיל סליצילט-אצטיל – חומצה סליצילית, נגזרת מסליצילט שלרוב נקראת אספירין. החומצה הזו יכולה לסייע במניעת שבץ ובדומה לאספירין, עוזרת להקל על כאבים, כגון כאבי ראש!

הג’ינג’ר אף מסייע להרפות את השרירים בגוף, מה שמשחרר את מחזור הדם ומסייע לדם לזרום יותר בחופשיות. הג’ינג’ר אף ממריץ ומעניק לנו אנרגיה, זאת על ידי האצת מחזור הדם והובלת חמצן רב יותר למוחנו. בשל האצת מערכת ההובלה, פוחת הסיכוי לפיתוח קרישי דם.

אם זה לא מספיק, הג’ינג’ר אף מגרה את ייצורם של שומנים שונים (ליפידים), המסייעים לייצר מוליכים עצביים שמרגיעים אותנו, כגון הסרוטונין והדופמין.

תה

תה הוא משקה עלים, המכיל נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים, שעשויים לסייע להרחיב את כלי הדם שלכם ולהעניק לגוף ערכים תזונתיים, שיסייעו לו לפעול נגד הכאב ולהפחית אותו. תה ירוק, במיוחד, עשיר בנוגדי חמצון ולכן – המומלץ ביותר לשתייה.

אתם יכולים להוסיף לתה שלכם אינסוף “כלים” שיסייעו להיפטר מכאב הראש שלכם כגון לימון, ג’ינג’ר, נענע, קינמון, כורכום ועוד.

כאבי ראש הם תופעה מעיקה ומציקה, בייחוד אם היא חוזרת על עצמה לעיתים קרובות. המזל הוא שיש כאן הרבה שיטות יעילות, שיסייעו לכם להתגבר על הכאב בפשטות.

אם אתם חשים כי כאבי הראש לא נפסקים, לא משנה מה אתם עושים, כדאי לכם לשקול להיוועץ ברופא בנושא, כדי לבחון אם יש גורם נוסף לכאב שלכם.

בסופו של דבר, כאבי ראש באים והולכים. גם במהלך כאב ראש, הקפידו להזכיר לעצמכם כי הכול הוא בר-חלוף.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.