איך להיפטר מלחץ באמצעות תזונה נכונה

איך להיפטר מלחץ באמצעות תזונה נכונה

שוב מצאתם את עצמכם בלחץ? אירועים רבים עשויים להתפס כמאיימים על שלמותנו הפיזית והנפשית ולגרום לנו לתחושת מצוקה (אף אם במציאות זה לא באמת כך). מגוון אירועים מפעילים בגוף את מנגנון הלחץ אף בלי שליטתנו: החל בשינוי במצב המשפחתי, שינוי במקום העבודה, משבר, או טראומה וכלה בסיטואציות פשוטות יותר כמו פקק תנועה בלתי צפוי או שבירת כוס ברגע הכי פחות מתאים. ככל שהאירוע אינו ניתן לשליטה מראש, כך רוב הסיכויים שנחוש את הלחץ הבלתי נמנע. מה כל כך פסול בקצת מתח בריא? למעשה, אין פסול במעט מתח, המסייע לנו להתמיד במטרות שהצבנו לעצמנו, אולם אם גופנו נמצא במצב מתח לאורך זמן, תחלש המערכת החיסונית ויוכלו להופיע מחלות הנגרמות כתוצאה ממתחים: דיכאון, דלקות מעיים, יתר לחץ דם, כאבי ראש, סכרת ועוד ועוד.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

כיצד ניתן להתמודד עם מצבי לחץ מאתגרים? פרט לנשימות העמוקות או ההרפיות שאתם מתרגלים מדי פעם בקורס היוגה הקבוע שלכם, תוכלו להעזר במאכלים מסוימים שיסייעו לגופכם להפחית את רמות הלחץ ולהתמודד איתו כהלכה.

תפוזים- להפחית את הלחץ בזמן אמת

מחקרים רבים מוכיחים כי ויטמין C המצוי בשפע בתפוזים ובשאר פירות ההדר, מפחית את תחושת המתח ועוזר בהתמודדות עם מצבי דחק. כן, מסתבר שויטמין C שרובנו צורכים יום יום מפחית את הורמון הלחץ העיקרי בגוף הקורטיזול ומוריד בכמה רמות את לחץ הדם. בנוסף, יסייע התפוז להעניק לכם אופטימיות ומצב רוח משופר. מומלץ לצרוך את התפוז כמות שהוא או ככוס מיץ סחוט טרי, במיוחד כשעומדים לפני סיטואציות מלחיצות. לא תאמינו עד כמה הוא יעיל.

תה קמומיל- תרופת הסבתא המנצחת להקלה על מתחים

הקמומיל, המוכר גם בשם בבונג, הינו צמח נפוץ ששימש זה מאות שנים כצמח מרפא מרגיע. שתיית תה קמומיל במצבי מתח ודחק מפחיתה את הלחץ בשרירים, מרגיעה את מערכת העיכול ופועל להרגעה עדינה של מערכת העצבים. בניגוד לתרופות הרגעה חזקות, לשתיית תה הקמומיל אין תופעות לוואי ולכן הוא נקרא “תרופת ההרגעה של הטבע”. הקמומיל אינו רק משחרר את הגוף ממצבי המתח אלא גם מונע חרדות ונדודי שינה, ולכן אם אתם מצויים בתקופה לחוצה בה קשה לכם לישון בלילה, מומלץ מאוד לשתות כוס תה קמומיל לפני השינה.

דגנים מלאים – שובע ושלווה מידיים

לחם מקמח מלא, פריכיות אורז, קינואה או קרקרים, אתם מוזמנים לבחור את הדגנים המלאים האהובים עליכם. אכילה מתונה של דגנים מלאים הוכחה באינספור מחקרים כמשרה רוגע על מערכת העצבים ועל הנפש. פחמימות מורכבות ומלאות עשירות בויטמיני B המשרים על הגוף תחושת רגיעה, והודות לאחוז הסיבים התזונתיים הגבוה שבהן הן תורמות באופן מידי לתחושת שובע ושלווה. ואם כל זה לא מספיק, הדגנים המלאים הנספגים באיטיות בגופכם מסייעים בשחרור כימיקלים שונים האחראים על שיפור ההרגשה ומצב הרוח. תוכלו להגביר את צריכת האורז המלא, הלחם המלא, פסטה מלאה, גריסים, כוסמין, שיפון, שיבולת שועל, קינואה וכדומה, ולראות איך מצב הרוח שלכם משתפר באופן פלאי.

ירקות ירוקים ועליים– משנים את המצב הנפשי שלכם

ירקות עליים דוגמת ברוקולי, פטרוזיליה, עליי בייבי ופלפל ירוק הם עתירי רכיבה תזונה חשובים, וכן בעלי השפעה על לחץ הדם. בסלרי למשל, קיימים מספר מרכיבים המפחיתים את הורמוני החרדה וכן רכיבי תזונה מרגיעים דוגמת ניאצין. הכרוב, אחד הירקות ממשפחת המצליבים מכיל מספר מינרלים המסייעים לגופנו להתמודד עם מצבי מתח ובנוסף נוגדי חמצון הנלחמים בנזקים השונים שיוצרים הרדיקלים החופשיים. בדומה לירקות אלו, גם יתר ירקות העלים מכילים רכיבים דומים, המשפיעים לטובה על המצב הנפשי בו אנו שרויים.

אגוזי קשיו- המלחמה הפעילה בחרדה

אם אתם מצויים בעיצומה של תקופה בלתי נסבלת בעבודה וסובלים קשות ממתחים וחרדות, הוספת אגוזי קשיו לתפריט באופן יומיומי תסייע לכם מאוד. אגוזי הקשיו מכילים מספר ויטמינים ומינרלים שהוכחו מחקרית כמשפרים את בריאות הנפש. כך למשל, אחד מן הרכיבים המצויים בקשיו בכמות גדולה הוא המגנזיום, חומר המסייע לגוף ליצור סרוטונין שהוא הורמון המשפר באופן מידי את מצב הרוח שלנו. בנוסף, מכיל הקשיו גם כמות גדולה של אומגה 3, חומצת שומן חיונית המסייעת לגוף להתמודד בהצלחה עם מצבי דחק וחרדה.

בננות- עשירה בחומצות אמינו מרגיעות

בננות הן מאכל מזין ומעולה, בעל טעם עשיר וממכר, ומשמשות גם כלי מצוין בהתמודדות עם מצבי דחק וחרדות. הבננות מכילות רמה גבוהה של טירוזין, חומצת אמינו שכמעט לא נמצאת במאכלים אחרים, שאמונה על העברת המוליך העצבי דופמין במוח המסייע להתמודדות עם חרדות ומצבי רוח משתנים. בנוסף לטירוזין, הבננות מכילות חומצת אמינו נוספת בשם טריפטופן, המסייעת גם היא בהגברת תחושת הנינוחות והרוגע. אז קדימה- אכילה קבועה של בננה ליום עשויה להפחית את הלחץ בחייכם, אז אל תשאירו אותה רק לקופים.

זרעי שומשום- מרגיעים את מערכת העצבים

השומשום הוא כוכב העל במטבח הישראלי. ניתן למצוא אותו בחלווה, בטחינה, בירקות מוקפצים או בחטיפים הקטנים האהובים על הילדים. השומשום אינו רק נפוץ מאוד במטבח שלנו, אלא נחשב גם כמאכל בריאות ממדרגה ראשונה- הוא עשיר במגנזיום, סידן, ברזל ומכיל גם ויטמינים מסוג B ו-E. הויטמינים ובפרט האבץ שבשומשום מסייעים לגוף לייצר סרוטונין, הנאבק במצבי דחק וחרדה ומרגיע את מערכת העצבים. את השומשום תוכלו לשלב כמות שהוא בסלט, ביוגורט או לטחון אותו עד דק ולהפוך אותו לממרח בריא ומזין במיוחד.

בשר בקר – קומפלקס של ויטמינים ומינרלים

הצלחנו להפתיע אתכם. אתם וודאי שואלים את עצמכם האם באמת המאכל הכבד והעשיר הזה יכול לסייע בהפחתת מצבי לחץ וחרדה. ואכן, סיבה טובה לאכול בשר בקר מדי פעם היא בזכות היכולת שלו להפחית סימנים של חרדות, מתח ולחץ. בשר הבקר עשיר בויטמינים מקבוצת B ובמינרלים אבץ וברזל הידועים בהשפעתם האיכותית על מוחנו. שילוב של ויטמינים ומינרלים מסוגים אלו, מסייעים לשיפור מצב הרוח ולהפחתת חרדות בזמן אמת. עם זאת, יש לסייג את הדברים ולומר שמומחים לא ממליצים על צריכה רבה מדי של בשר בקר בשל רמות השומן הגבוהות הקיימות בו.

שום – אל תתרחקו יותר מדי, זה בריא

הייתם מאמינים ששום יכול להפחית חרדות במידה ניכרת? השום מכיל כימיקל ייחודי הנקרא אליצין הידוע כסותר רעלים. כימיקל זה אחראי לריח האופייני הנידף ממנו. תפקיד הכימיקל הוא לסייע לגופנו להיפטר מהרעלים המסתובבים במחזור הדם, וכשיש פחות רעלים בגופנו אנו חשים תחושת שלווה מבורכת. נסו לשלב את השום לפחות באחת הארוחות במהלך היום, והיו רגישים כלפי בן הזוג שלכם אם גם הוא החליט לעשות זאת.

אספרגוס- משפיע לטובה על מצב הרוח

רובנו מכירים את האספרגוס כחלק מהמנה העיקרית המוגשת לשולחן (בשר, עוף או אורז) , אך גם אם תאכלו ממנו כמות קטנה ביותר בפני עצמו תוכלו להנות ממגוון היתרונות הבריאותיים שלו. גם אם נמנעתם עד עכשיו מלאכול אותו כפי שהוא (אין מה לעשות, לא כולם מסתדרים עם המראה המיוחד שלו) , וודאי תהיו מעוניינים לנסות אם תדעו שהוא יכול להשפיע לטובה על המצב הרוח שלכם. האספרגוס מכיל מספר רכיבים המסייעים בהקלה על תסמיני לחץ ומתח: וויטמין B6 וחומצה פולית המשפיעים לטובה על מצב הרוח ומפחיתים חרדות וכן אשלגן, אחד המינרלים הבריאים ביותר הידוע ביכולתו להרגיע את מערכת העצבים. אז אם עד עכשיו תפסתם מרחק מהאספרגוס, זה הזמן להכיר מחדש.

כוס חלב חם – כנראה שהסבתות צדקו

אחת מתרופות הסבתא המועילות ביותר להרדמות ושינה איכותית (וממילא גם להפגת מתחים) היא כוס חלב חם. החלב מכיל חומצת אמינו בשם טריפטופן, המסייעת לגוף ליצור חומר משרה שינה. מומלץ לשתות כוס חלב חם לפני השינה, אך אלו שלא יכולים לסבול את טעמו יכולים גם שוקו. בדומה לכוס החלב, גם מוצרי החלב האחרים מכילים את חומצת האמינו טריפטופן, ולכן מומלץ לשלב בזמני לחץ אכילה של מוצרי חלב יחד עם דגנים מלאים.

אוכמניות- הפרי שיקבע את מצב הרוח שלכם

כולנו יודעים שהם מתוקות, עסיסיות ודלות בקלוריות, ולכן אנו משלבים אותם בקינוחים ובעוגות, אך מה שמרביתנו לא יודעים הוא על היכולת הנפלאה שלהם להרגיע את גופנו במצבי לחץ וחרדה. האוכמניות מהוות מקור טוב לאנתוציאנינים, נוגדי חימצון רבי עוצמה המעניקים להם את צבען הכחול הייחודי. האנתוציאנינים מסייעים למוח ליצר דופמין, שכאמור הוא המוליך העצבי שיקבע את מצב רוחנו. בנוסף, האוכמניות מכילות גם ויטמין C, המקל על לחצים ומתחים נפשיים. את האוכמניות תוכלו לצרוך כפי שהן, או לשלב אותן ביוגורט, בדגני הבוקר או בקינוחים שונים.

אבוקדו – בזכות ויטמיני ה-B

מחר נקנה עוד אבוקדו, ובפרט אם מצפה לנו יום לחוץ במיוחד. מצבים מלחיצים הנמשכים לאורך זמן, עשויים לרוקן את גופנו ממצבורים חיוניים של חומרים מזינים ובפרט ויטמינים מקבוצת B. מחסור בויטמינים מקבוצת B, ובפרט בויטמין B12 עשויים לגרום לנו לחוש בעייפות, חוסר יציבות נפשית ולחץ. צריכת אבוקדו מדי יום מסייעת לגופנו לקבל כמות נכבדת של ויטמינים מקבוצת B ולהפחית חרדות מיותרות.

בנוסף למאכלים המועילים שפורטו במדריך, במצבי מתח ולחץ מתמשכים מומלץ להרבות בשתיית מים ולשלב פעילות גופנית מתונה המשפיעה לטובה על מערכת העצבים דוגמת שחיה, יוגה או הליכה רגועה.

 


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.