איך להיפטר מצעקות בעת דיבור

איך להיפטר מצעקות בעת דיבור

כולנו מרימים את הקול מידי פעם – הילד שפך את כל המיץ על הרצפה בכוונה, מצאנו את הכלב לועס לנו את הנעליים או שמישהו לא התעורר והוא מאחר לנו כבר בשעתיים בעוד שהסבלנות שלנו… היא בכלל הפסיקה לחכות. צעקות ברובן נגרמות עקב תסכול או כעס ובמצבים כאלו סבירות להתרחש במידת מה.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

אך האם קרה לכם שמישהו לידכם אמר לכם “אני פה?!” או “אתה לא צריך לדבר כזה חזק!” בטון כעוס וצורם? אם כן, יתכן וגם אתם מתקשים לבטא את עצמכם בקול ענוג, אלא מעדיפים את סגנון התופים. אולי אתם נהנים לשמוע את הקול שלכם רם ובשיאו, אך כידוע – אישים אחרים מעיפים לשמוע אותו ברמת הדציבלים הממוצעת. הדבר אף מביא לכאבי גרון עם הזמן, עקב השימוש החוזר ונשנה במיתרי הקול. כדי שתפסיקו להחריש את כל מי שסביבכם, להלן 10 דרכים פשוטות שיסייעו לכם להיפטר מהקול הצעקני אחת ולתמיד!

נתהלך בנעליהם

אנו נוטים להאמין כי אם בחרתם לקרוא את המדריך הזה, ככל הנראה אתם צועקים על בסיס יומיומי. נשאלת השאלה כיצד אתם יודעים זאת? הריי אתם מדברים בצורה שנוחה לכם, כיצד שמתם לב? נכון, אהובי לבכם הסבו את תשומת ליבכם למצב. פעמים רבות אנו מבקשים להפסיק לצעוק תוך כדי דיבור לא משום שהדבר מפריע לנו או עקב רגשות לא נעימים, אלא פשוט משום שהאהובים שלנו שואפים לשמר את השמיעה שלהם לאורך זמן ואנו מנסים “לחבל” בתהליך שלהם, ללא כוונה כמובן. אם כך, כיצד נצליח להפסיק את ההרגל המגונה ולהקל את מכאובי האוזניים של אהובינו? ננסה להבין כיצד הם מרגישים. נסו לבקש מהאהובים שלכם לדבר עמכם בקול גבוה בכוונה מספר פעמים, באופן רנדומאלי, כדי לחוש כיצד הדבר מרגיש ממקור ראשון. כאשר נחוש את הקול הצורם וכאב האוזניים, יתכן כי נקבל תמונה מעט יותר רחבה של מה שהם עוברים לצדנו יומיום ועם הזמן – נתחשב בהם יותר וניפטר מההרגל.

נתרגל קשב אישי וסבלנות – אנחנו במרכז גם בדציבלים ממוצעים

פעמים רבות אנשים נוטים לצעוק משום שהם פשוט לא מצליחים לשמוע את עצמם או להבין את עצמם נכונה. עם זאת, המחשבה עצמה דיי אווילית, הריי אתם יודעים מה בכוונתם לומר ומה אתם חושבים על הנושא הספציפי. אם כך, מדוע כה מהותי כי תשמעו את עצמכם כרגע? אם האדם לצדכם מצליח לשמוע ואתם מצליחים לשמוע את מחשבותיכם – זה מה שחשוב.

בנוסף, כאשר אתם ישובים עם אהובים ומרגישים כי כולם מדברים ואינכם מצליחים “להשחיל מילה”, לעיתים אנו צועקים כדי למשוך את תשומת הלב ולהישמע מתוך כל הרעש שמסביב. אך פעמים רבות פוט ניחשף לכעס עקב הצעקות ובקשה להמתין בסבלנות. גם כאשר אנו יושבים עם החברים הכי טובים שלנו, מהותי כי לכל אדם יהיה מקום משלו בשיחה. לימדו לחכות לתורכם ולא להתפרץ בצעקות – יגיעו לתורכם ועמו הרגע בו תוכלו לספר את אשר על לבכם. גם אם השיחה “המשיכה עם הזרם”, תמיד תוכלו לחזור אחורה ולחלוק את אשר ישב על לבכם – אתם יושבים עם האהובים שלכם, כך שהם רק יחפצו לשמוע! אם אתם חייבים לספר דבר מה ממש באותו רגע ואינכם יכולים לחכות, נסו לחכות להפקה קצרה בין משפט למשפט ופשוט לבקש רשות, לא בהכרח בצורה מליצית: “יאו, רגע, אני חייב/ת לספר לכם משהו! / יאו את/ה לא מבין/נה בכלל גם לי…”. אין צורך לצעוק את ההתפרצות, אלא להיפך – השתדלו להיות קוהרנטיים ונעימים ככל האפשר, כך שישמחו כי הגיע תורכם לדבר ויקשיבו לכם במלוא האוזן.

נבקש מהאהובים להירתם למשימה

האהובים שלנו לא נמצאים בחיינו רק לשם היופי ואפילו לא רק בשל האופי, אלא גם כדי להירתם למשימות ולסייע לנו בעת צורך או צרה. במקרה זה, אתם עוזרים להם לעזור לעצמם – הלוא הם וודאי העירו לכם מידי פעם על הצעקות… אז מדע שלא יחפצו לסיים עם ההרגל המגונה?! ראשית, אם הם לא מעירים לכם הרבה על הצעקות – בקשו להם לעשות זאת בכל פעם שאתם צועקים, בתור ביקורת בונה. נכון, הדבר מכעיס ומתריס, אך נסו “להפנים” כי אתם עושים זאת גם בשביל עצמכם; בשביל הקול שלכם, היחס אליכם מזרים ובשביל האהובים שלכם והאוזניים היקרות שלהם. עקב כך, השתדלו שלא להתרעם או להיעלב כאשר מעירים בפניכם אודות ההרגל המגונה – הריי אתם ביקשתם מהם לעשות זאת

נבצע בדיקת שמיעה

נכון, אנו ממש לא חפצים לשמוע את הבשורה הזו, אך לעיתים אנחנו פשוט מדברים בקול גבוה משום שאנו סובלים מבעיות שמיעה. כאשר אנו חשים כי אנו צועקים כדי לשמוע את עצמנו יותר טוב גם בחדר בבית, יתכן וגם אנו זקוקים לסיוע שמיעתי. בדיקת שמיעה איננה מפחידה כלל וכלל – אתם ישובים בחדר ורופא שואל אתכם מספר שאלות ומבקש כי תחזרו על מספר משפטים, זה הכול. אם חזרתם על הכול נכונה – מצוין. אם לא – גם מצוין, מצאתם את הסיבה הרשמית לצעקות. כעת, יתכן כי תמצאו פתרון לבעיות הרעש והשמיעה שלכם יחדיו עם הרופא – ממש שתי ציפורים במכה אחת.

ננסה ללחוש יום שלם

ישנן דרכים רבות עבור האדם ללמוד תהליכים, תיאוריות ונושאים שלמים. בין היתר, כדי להפוך למידה לידע, יש לתרגל את הנושא מספר פעמים. הדבר דומה כאשר מדובר בהיפטרות מהרגל מגונה כגון הרגל הצעקות המעיק שלנו. במקרה ה, אנו חפצים להפסיק לצעוק, לא להמשיך לצעוק, כך שכדאי שנתרגל את המצב ההפוך – דיבור חלש; במקום לדבר בצעקות או אפילו בקול הרגיל שלכם, נסו ללחוש במשך יום שלם ולבחון כיצד הדבר מרגיש. יתכן ובהתחלה תחושו תסכול, אך ככל שתתרגלו לדבר, דיבור בקול גבוה יותר ידמה לכם לצורם ומציק יותק, כפי שהוא נדמה לקרובים אליכם. יתכן ותאלצו לתרגל לחישה יותר מיום אחד, אך ככל שתתרגלו לחישה יותר – תתרגלו יותר לעולם ללא צעקות.

תרגלו שליטה מנטאלית

צעקות הן בדרך כלל הדרך שלנו, בני האדם, לבטא קיצון מסוים שאנו חשים. בין היתר, הדבר עשוי להתבטא בכעס – הסוג הנוראי ביותר של הצעקות. צעקות הנובעות מכעס הן המיותרות ביותר; כן, מצד אחד הן מסייעות לנו לשחרר מתחים. עם זאת, מצד שני הן בדרך כלל פוגעות במוקד הצעקות, שלרוב יהיה אחד האהובים שלנו, ומביאות לכאבי גרון ותחושות לא נעימות. באופן כללי, כעס הוא רגש שכדאי לנסות להימנע ממנו ככל האפשר. כדי להצליח להיות רגועים יותר ועקב כך להפסיק לצעוק, נסו למצוא שיטות שונות להרגיע את עצמכם: תרגלו יוגה או כל פעילות גופנית המעייפת ומרגיעה אותנו, עשו מדיטציה, תרגלו מחשבות חיוביות… כל אשר משרה עליכם רוגע ומונע מכם לכעוס ולצעוק. גם כאשר אתם לחוצים או כעוסים בצורה שהיא חמורה מאוד, השתדלו לשמור על איפוק, נעימות ונסו ללבן את הנושא בראשכם לפני שאתם מביאים אותו אל החוץ, משום שיתכן ותתחרטו על מה שתאמרו או האופן שבו אתם אומרים זאת. נסו להסביר לעצמכם במה מדובר, להבין בדיוק מדוע אתם כועסים ולבחון אם יש לכך לגיטימציה. נסו להבין מדוע הצד השני פעל בצורה בה פעל, שכן יתכן והוא באמת האמין כי הדבר חיובי. נסו להבין בינכם לבין עצמכם כי הצעקות רק יביאו למזג חם יותר ולהחרפת המצב וכי תמיד עדיף לדבר על נושא בצורה רגועה, הגיונית ושלווה. אין הדבר פשוט כלל וכלל, בייחוד אם אנו אנשים אימפולסיביים, אך כדאי לנסות ולתרגל זאת ככל האפשר, גם עבורנו וגם עבור האהובים שלנו. יתכן ופעילות גופנית תסייע לכם להירגע יותר גם במקרה הזה, שכן היא “משחררת” בהרבה מובנים.

החליפו הרגל אחד באחר

לעיתים אנו פשוט צועקים משום שאנו כל כך מתרגשים! איזה כיף לנו! אם אנו אנשים שמחים ואופטימיים, זהו דבר מצוין. אך להביע את עצמנו באמצעות צעקות איננו כה מצוין עבור הקרובים אלינו, ועם הזמן עשוי להפריע להם. ניתן לייחס את ההרגל לכל רגש אחר, לא רק התרגשות; גם התגובה לכעס היא בצעקות משום שכך אנו רגילים להביע כעס, כך גם באופן בו אנו רוצים “להישמע” יותר באוזניי החבורה. צעקות הן אמנם הרגל מגונה, אך כאשר אנו מתקשרים להיפטר מהרגל אחד, לפעמים כדאי לנסות ולהעביר את הצורך שלנו להרגל אחר, שהוא פחות גרוע מההרגל הקיים. הדבר עשוי להוביל לשתי תוצאות: או שנבצע את ההרגל החדש במקום והדבר לא יפריע לאיש, כך שנצליח במשימה, או שההרגל החדש לא ימצא חן בעינינו, אך משום שנתרגל אותו נצליח להיפטר מהרגל הצעקות, ללא הכרח לבצע את ההרגל החדש – כך ניפטר מההרגל המגונה כליל.

אז במה נחליף את הרגל הצעקות שלנו?  ראשית עלינו לאתר כל פעם בה אנו מתכוונים לצעוק ולשאול את עצמנו “מדוע רצינו לעשות זאת?”. משהבנו מדוע, יהיה עלינו לחשוב על פעילות חלופית שתהווה את אותו הסיפוק שהצעקות מעניקות לנו. לדוגמא, אם אנחנו מתרגשים ומבקשים לצעוק, אפשר להתחיל לרקוד במקום “ריקוד של אושר”, לחבק ולנשק, לחייך חיוך עצום, למחוא כפיים, למקד את הרגש במה שאנו אומרים ולא באופן בו אנו אומרים אותו ועוד אינספור הרגלים שונים. יתכן כי ההרגל החדש לא יספק אתכם בהתחלה או ידמה לכם כ”טיפשי”, אך כך היא כל התחלה של גמילה. כפי שציינו, גם אם לא תאהבו את ההרגל החדש, כל עוד הוא מחליף את הישן, הפעולה הרצויה התרחשה ואם אינכם כבולים להרגל החדש – מה טוב, נפטרתם משני הרגלים בבת-אחת (אך כמובן שבהתחלה מחובתכם להתמיד).  

קחו נשימה עמוקה

ישנם מצבים רבים בהם אוויר פשוט פותר את הכול, צעקות הוא בהחלט אחד מהם. כאשר אנו צועקים, אנו בדרך כלל חשים יותר מדי מרגש ספציפי. נשימות עמוקות תמיד מסייעות לנו להירגע. השתדלו לנשום מספר פעמים, עד שאתם חשים נינוחים מספיק. הדבר מסייע בעיקר במקרה של צעקות שנגרמות עקב לחץ או כעס.

התוודעו לעולם מסביבכם – גם לקירות יש אוזניים

סיבה נוספת להערות של האהובים שלכם, היא שהם ממש לא חפצים שהאנשים בשולחן ממול ידעו את כל הסיפורים המביכים, המשמחים, העצובים והמכעיסים שלהם, שהם דאגו לספר לכם לפרטי פרטים ממש עכשיו. כאשר אנו ישובים במקומות ציבוריים, צעקות לא רק מציקות, אלא מהוות מעין “מגאפון” דמיוני שגורם לכל העולם להתוודע לשיחה שלנו. פעמים רבות, אין אנו או האהובים שלנו חפצים כי ישמעו אודות השיחה הסודית שלנו, שנועדה רק לשניים. הדבר אפילו מביך ברמה מסוימת. אם הדבר באמת מפריע לכם, הקפידו להזכיר זאת לעצמכם ולהסביר לעצמכם כי אתם חייבים להנמיך את קולכם כדי שהעולם הפרטי שלכם ושל האהובים שלכם יישאר פרטי. סיכוי גבוה כי רגשות אי-הנעימות והמודעות העצמית יגרמו לכם לחשוב פעמיים לפני שתצעקו שוב במהלך השיחה.

היעזרו בכוח הרצון –חשבו פעמיים

צעקות בעת דיבור הן בסופו של דבר הרגל מגונה לכל דבר, כך שכפי שאתם יכולים ללמוד להפסיק לכסוס ציפורניים, להפסיק ללעוס את השפתיים או להפסיק לשתות קולה, כך גם אתם יכולים להתמיד ולהיפטר מההרגל המגונה שלכם. אם תקפידו לחשוב פעמיים לפני שאתם צועקים, תבינו את מקור הצעקות ובאיזה רגש הוא מתרחש עבורכם, תוכלו לעצור את הצעקות לפני שהן פורצות מפיכם! זה הוא עניין של תרגול, כוח רצון והתמדה.

זהו עניין של תרגול, כוח רצון והתמדה. כן, אנו חוזרים בשנית משום שזה הוא הפתרון בעצם. צעקות תוך כדי דיבור הן הרגל מגונה ומתריס אשר בוודאי מפריע לסובבים אתכם. השאלה היא עד כמה הוא באמת מפריע לכם ומה אתם מתכוונים לעשות בנדון כדי להיפטר ממנו? כל עוד תאמינו בעצמכם, תבינו שזהו עוד הרגל מגונה, תיישמו את המדריך ותקפידו לתרגל – בוודאות תצליחו להיפטר מהמטרד. אל תוותרו! גם אם לאחר חודש עדיין מעירים לכם, זהו תהליך וכל תהליך דורש זמן.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.