איך להסיר תאי עור מת מהגוף

איך להסיר תאי עור מת מהגוף

כיום, הסרת תאי עור מתאים באמצעות פילינג היא פעולת חובה, בשל שפע זיהום האוויר והאוכל השומני והלא בריא, שרבים אוכלים. כולם היו רוצים לשמור על עור נקי, צעיר ונעים למגע לאורך השנים ופילינג עושה זאת ובגדול: הוא מסייע לנקות את הנקבוביות מהלכלוכים, הזיעה והצטברויות לא מחמיאות שמצויות בעורכם, מונע שחורים, מסייע להתמודד עם אקנה ולהאט את תהליך ההזדקנות.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

לצד הפילינגים הרבים בחנויות התמרוקים, אתם תמיד יכולים לבחור בטבע ולהכין לכם פילינג טבעי משל עצמכם, בו תוכלו להשתמש פעם-פעמיים בשבוע, כדי לנקות את גופכם מכל עוד יבש או לכלוך.

אבוקדו

אבוקדו הוא מקור מצוין של קרוטנואידים ונוגדי חמצון כמו אלפא-קרוטן, בטא-קרוטן, בטא-קריפטוקסנטין, זאקסנטין ולוטאין. תרכובות אלה מספקות הגנה משמעותית לעור מפני הנזק הסביבתי המוביל לקווים עמוקים בפנים, קמטים וסימנים גלויים אחרים של הזדקנות. חלק מהתרכובות הללו אף מסייעות להגן על העור מפני נזקים מהשמש ומגנים על העור מנזקי השמש בעת שיזוף.

בנוסף, באבוקדו מצויות כמויות גבוהות של קרוטנואידים, אשר הוכח במחקרים מדעיים כי הם תרמו לצפיפות העור, עובי העור, צבע העור המראה הכולל שלו.

בנוסף, האבוקדו מכיל כמויות עשירות של ויטמין C. אם עדיין לא שמעתם, ויטמין C הוא ויטמין אשר לא נאגר בגוף, לכן עלינו להקפיד לאכול ממנו כל יום. מעבר ליכולות האיכותיות שלו כנוגד חמצון, הוויטמין מהווה גורם עיקרי בייצור הקולגן שלנו, זהו החלבון בגופנו אשר מונע מאיתנו קמטים

על ידי קשירת התאים ושמירתם מתוחים.

האבוקדו אף עשיר בוויטמין E, המגן על העור מפני קרני השמש המזיקות ומסייע לפתור את בעיית הרדיקלים החופשיים בגוף, על ידי מתן אלקטרון למולקולות חסרות. הדבר מונע נזקים לעור שעשויים להוביל להזדקנות מוקדמת.

האבוקדו אף עשיר באומגה 9, אשר מהווה מקור איכותי לחידוש העור ומניעת יובש. שמן אבוקדו אפילו נחשב לעשיר יותר בחומצת השומן הזו. משום שהוא מאפשר טיגון באש גבוהה יחסית בשל סיבולת הרתיחה הגבוהה שלו, מומלץ להכיר לו את ארון השמנים שלכם.

המיוחד כאן הוא שאינכם משתמשים באבוקדו עצמו, כך שאתם באמת יכולים “לאכול את כל העוגה ולהותיר אותה שלמה”: גרעין האבוקדו הוא פילינג יעיל, שמכיל את שפע הערכים של האבוקדו בכמות מרוכזת – כדאי להשתמש בו לפילינג של חייכם.

כיצד נעשה זאת?

קחו כמה זרעי אבוקדו, שלושה פחות או יותר והסירו מהם את הקליפה. טחנו אותם לאבקה. ערבבו כף של האבקה יחד עם כפית שמן זית וכפית דבש. עסו בעדינות את הפנים והגוף ואפשרו לתערובת לנוח במשך מספר דקות. לאחר מכן, עסו את האזור בתנועות מעגליות, שיאפשרו להסיר את הלכלוך, השמן ולנקות ביתר יעילות את גופכם. לאחר מכן, שטפו היטב את האזורים, יבשו אותם היטב והעשירו אותם בקרם טבעי או שמן קוקוס, שמן זית, שמן שקדים או שמן אבוקדו, שתורמים שפע בריאות ולחות לעורכם.

שיבולת שועל

שיבולת השועל היא לא רק ארוחת הבוקר המומלצת ביותר. תוהים מדוע? היא מכילה שפע של ויטמינים ומינרלים כגון ויטמינים מקבוצת B, ערך יוצא דופן של מגנזיום, רמות יפות של אשלגן, סידן, חומצת השומן אומגה 3,  ערך יוצא דופן של סיבים תזונתיים. בשל הערכים התזונתיים הללו, בעיקר ויטמינים מקבוצת B ומגנזיום, אתם תהיו רגועים יותר במהלך היום, משום שתפרישו יותר סרוטונין – מוליך עצבי, אשר מסייע לכם לחוש רגועים יותר.

המרקם המחוספס של שיבולת השועל, הוא זה שמסייע לפילינג לבצע את פעולתו באופן האופטימלי. שיבולת השועל אף מכילה סאפונינים, המסייעים להסיר עור מת, שומנים ולנקות את הנקבוביות מלכלוכים.

כיצד נעשה זאת?

  1. קחו קערה ושימו בה שתי כפות של שיבולת שועל, שתי כפות של יוגורט וכף אחת של דבש. הניחו את המשחה על הפנים או הגוף, אפשרו לה לנוח במשך מספר דקות דקות ולאחר מכן, החלו לעסות את העור בתנועות מעגליות, כדי להסיר את העור המת עצמו. נקו את העור ומרחו קרם עליו לאחר מכן, כדי למנוע אדמומיות ולהעשיר את הנקבוביות הריקות כעת, בלחות ובריאות.
  2. ערבבו שתי כפות של שיבולת שועל, יחד עם שלוש כפות של דבש, שתי כפיות של מיץ לימון ומעט מים, כדי להכין משחה. ערבבו היטב. הניחו את הפילינג ומרחו אותו בעדינות לאורך העור שלכם. עסו את הפילינג שנוצר על העור במשך מספר דקות ולאחר מכן, שטפו אותו היטב. לאחר כל פילינג, מומלץ כי תמרחו קרם או תעסו את עורכם בשמן מסוים, שיעשיר את הנקבוביות הריקות וימנע מהן להתמלא בלכלוך מחדש.

יש לחזור על שתי השיטות פעם-פעמיים בשבוע לכל היותר.

סוכר ושמן זית

שמן זית נחשב לשמן מאוד בריא לגוף שלכם, שלא לדבר על הטעם הנפלא. שמן הזית עשיר בוויטמינים E ו- K, אשר מעניקים לחות לעור ומותירים אותו רך ונעים. ויטמין E אף נחשב לנוגד חמצון, מה שמסייע לנו להתמודד עם בעיית הרדיקלים החופשים; כאשר מולקולות חסרות אלקטרונים ומתחילות להיאבק אחת בשנייה כדי “לגנוב” מהן את האלקטרון שלהן. ויטמין E מעניק אלקטרונים למולקולות החסרות ובכך “משיב את השקט לממלכה”. שמן הזית אף עשיר בצורה חריגה בחומצות שומן הבריאות לגופנו כגון אומגה 3, אומגה 9 ועוד חומצות שומן בלתי-רוויות. חומצות השומן הללו מסייעות לגופכם לבצע תהליכים חיוניים.

מרקמו הגס של הסוכר, מסייע להסיר את העור המת. שמן הזית מחמיא לו ומהווה שמן המעניק שפע של לחות ורכות לעור, לאחר הניקיון הגס.

כיצד נעשה זאת?

תערבבו חצי כוס של סוכר יחד עם שתיים-שלוש כפות של שמן זית מזוכך. לאחר מכן, הוסיפו 2-3 כפיות של דבש ומעט מיץ לימון לתערובת. הניחו את התערובת על העור ואפשרו לה לנוח על העור במשך מספר דקות, כדי לנקות את הנקבוביות שלכם היטב. לאחר מכן, עסו את האזור בתנועות מעגליות, כך שתוכלו להסיר כמה שיותר עור מת. בסופו של התהליך, שטפו היטב את הרגל, יבשו אותה ומרחו קרם.

יש לחזור על הפעולה פעם-פעמיים בשבוע.

תה ירוק

התה הירוק דומה לתה השחור, אך עובר תהליך ייבוש טבעי, שמסייע לשמר את ערכיו התזונתיים. הוא מסייע להאיץ את תהליך העיכול, תורם לניקוי כולסטרול מכלי הדם, מסייע להאט את פירוק הסוכרים בגופכם, להגביר את רגישותכם לאינסולין ועל ידי כך – להקל על מחלת הסוכרת ואף למנוע אותה לחלוטין, תורם לחיזוק המערכת החיסונית שלכם ואף אנטי-בקטריאלי, אנטי-דלקתי, נלחם בפולשים שמנסים לפגוע בגופכם.

התה מעניק לכם תוספת מכובדת של נוזלים, נוגדי חמצון, ויטמינים A, B, C, D, E, K, מינרלים כמו מנגן, סלניום ורמות בריאות של קפאין. יחד, הם תורמים לייעול תהליכים גופניים רבים, המסייעים לגוף לתקשר בצורה יעילה יותר ולפעול בצורה יעילה יותר. בין היתר, כמובן שהוא גם תורם למבנה העור שלכם: מסייע לו להיות נעים למגע, עשיר בלחות ובעל מראה צעיר.

לאחר שאתם שותים תה ירוק, כדאי לכם למחזר את העלים בעלי המרקם הגס ביותר ולהשתמש בהם, כפילינג בריא ועשיר.

כיצד נעשה זאת?

קחו שתי כפות של חליטת תה ירוק או את התכולה של שני תיונים של תה ירוק, לאחר ששתיתם מהם או הרטבתם אותם במים חמים והניחו את התכונה בקערה. ערבבו אותם יחד עם 2-3 כפות של דבש. הוסיפו לתערובת כף סודה לשתייה. ערבבו ביסודיות, עד שאתם יוצרים משחה. הניחו את המשחה על הפנים או על הגוף והותירו אותה עליו במשך מספר דקות. לאחר מכן, עסו את האזור בתנועות מעגליות במשך מספר דקות. שטפו את האזור במים פושרים וחתמו את התהליך בקרם.

יש לחזור על הפעולה אחת לשבוע.

דבש

הדבש נחשב לבריא הרבה יותר משהייתם מאמינים: ראשית, הדבש עשיר במינרלים וויטמינים כגון סידן, אשלגן ו- B5, הנחוצים לגופנו לביצוע תהליכי עיכול בריאים, אגירת נוזלים ושימור השיניים והעצמות שלנו. זאת ועוד, הדבש נחשב לאחד המזונות בעלי היכולות האנטי-בקטריאליות האיכותיות ביותר בטבע; ריכוז הסוכרים של הדבש הוא כה גבוה, עד ששום חיידק איננו מסוגל לעמוד בו. כאשר חיידק מתקרב לדבש, הדבש סופג הלחות משיב “מלחמה”, מייבש את החיידק והורג אותו סופית.

הדבש תורם לחות לפנים, מסייע לתרום למרקם המשחתי ומעשיר את גופכם בערכים תזונתיים בריאים, שהעור שלכם ייהנה מהם בעיקרם. כמובן שאתם תמיד יכולים להכין תה עם דבש, שעושה פלאים לגרון.

כיצד נעשה זאת?

ערבבו 3 כפות של קפה, יחד עם כף של שמן זית, 2 כפות דבש וכף של סוכר. ערבבו היטב, עד שתיווצר משחה. עסו את האזור על הפנים או הגוף והמתינו במשך מספר דקות. לאחר מכן, עסו את האזור בתנועות מעגליות במשך 2-3 דקות. שטפו את האזור היטב, יבשו אותו ומרחו אותו בקרם, שיסייע להזין את האזור.

יש להשתמש בפילינג זה פעם בשבוע

שקדים

שקדים שאינם קלויים ואינם מבושלים הם מן אגוז בריא מאוד לגופכם בשל אינספור תכונותיו האיכותיות: השקד מכיל כמויות יפות של סידן, זרחן, אשלגן ומגנזיום המעשירים את גופכם, מסייעים בתהליכי העיכול, האצת מחזור הדם וחיזוק השרירים והעצמות. אף מצויים בו ויטמינים רבים כגון ויטמינים מקבוצת B, סיבים תזונתיים וויטמין E המסייעים לטפל בבעיית הרדיקלים החופשיים ולהקל על תהליכי התקשורת בין המוח, המוליכים העצביים ושארית מערכות הגוף. כמו רוב מיני האגוזים, הוא אף מכיל חומצות שומן בריאות כגון אומגה 9 ואומגה 6, להן אתם זקוקים כדי לבנות ולבקר גורמים שונים במוחכם ולסייע בתהליכי העיכול ובניית התא. יש לציין כי אין להפריז באכילה מרובה של אומגה 6, משום שהיא כבר מצויה ברוב המזונות של התרבות המערבית ולכן, רוב האוכלוסייה סובלת מעודף של חומצת השומן הספציפית הזו.

כל הערכים התזונתיים הללו, אף תורמים להעשרת העור: מזינים אותו בלחות ומאטים את תהליך ההזדקנות שלו.

כיצד נעשה זאת?

נשרה כ- 10 שקדים במים למשך הלילה. אם אתם רוצים לשפר את התוצאות, אתם יכולים להשרות אותם בחלב.

בבוקר, קלפו את השקדים וטחנו אותם למשחה. ערבבו אותה יחד עם שתי כפות של דבש. הניחו את המשחה על הפנים והגוף ואפשרו לה לנוח על הגוף למשך מספר דקות. לאחר מכן, עסו את האזור במשך מספר דקות בתנועות מעגליות. שטפו את האזור במים פושרים וחתמו את התהליך בקרם.

יש לחזור על התהליך 2-3 בשבוע.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.