איך להעלים פסוריאזיס – טריקים מוכחים שיעזרו לכם להעלים את הפסוריאזיס

איך להעלים פסוריאזיס – טריקים מוכחים שיעזרו לכם להעלים את הפסוריאזיס

פסוריאזיס היא מחלה אוטואימונית – מחלה בה המערכת החיסונית של הגוף פועלת בצורה הפוכה – במקום להגן על הגוף, היא מתחילה לתקוף אותו. בעת מחלת הפסוריאזיס, היא תוקפת את העור: העור שלכם מתייבש ומתחלף על בסיס קבוע; כמעט כל תאי העור שלכם מתחדשים כולם תוך חודש. עם זאת, כאשר אתם מתחילים לסבול מפסוריאזיס, במקום להיפטר מהעור הישן, תאי העור הישנים נותרים דבוקים לעור. תאי העור החדשים נוצרים, אך לא מצליחים לנשום, משום שתאי העור הישנים חוסמים את מקור האוויר והשמש שלהם. לכן, העור הולך ומתייבש לאיטו, מה שיוצר מצב של גרד לא נעים וכמעט בלתי-נשלט בגוף, שעלול לגרום להיווצרות של אינספור פצעים ונגעים.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

מצב שכזה עלול להיגרם בשל תורשה, עישון, אכילה מרובה של מלח, תזונה לקויה, שתייה חריפה מרובה ומחסור בפעילות גופנית.

כדי שתצליחו להימנע מהמחלה הלא נעימה או להצליח להתמודד עמה יותר בקלות, ריכזנו כאן עבורכם את הטיפים האיכותיים ביותר, שיעזרו לכם להצליח לישון לילה שלם בלי לקום להתגרד.

הירגעו

לחץ נחשב לגורם נפוץ לפסוריאזיס, בייחוד משום שהוא מפחית את איכות התפקוד הכללי של הגוף. לכן, אנשים רבים אשר סובלים מהתופעה פונים לטיפול פסיכולוגי, טיפולים להתמודדות עם כעס או אפילו מנסים שיטות שונות של הרפיה והרגעה כגון יוגה או מדיטציה, שיעזרו להם להתמודד עם הקושי. מחקרים מוכיחים כי אנשים שסובלים מפסוריאזיס ומשתדלים לטפל בבעיות הלחץ שלהם, מגיבים לטיפולים בצורה טובה יותר. אף ניכר כי מצבם הבריאותי משתפר ברמה גבוהה יותר, לעומת אנשים שלא מטופלים גם נפשית.

כדי לשמור על בריאות כללית ולהימנע מהפסוריאזיס, הקפידו למצו לעצמכם זמנים להירגע ולנוח, להתחזק ולשוב למציאות ללא פחד.

כורכום

הכורכום הצהבהב הוא הרבה יותר מתבלין טעים ומיוחד. הכורכום טומן בחובו את החומר הפעיל – כורכומין. נמצא כי הכורכומין מכיל מספר לא מבוטל של נוגדי חמצון וחומרים אנטי-דלקתיים. גם במינרלים וויטמינים הוא לא חסך; הכורכום עשיר בסיבים תזונתיים, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, סידן, ברזל, מגנזיום, זרחן ואשלגן. במילים אחרות, הכורכום דואג כמעט לכל מחסורנו ומסייע לנו להישאר בריאים, לאגור נוזלים בצורה בריאה בגוף, להוביל חמצן במחזור הדם בצורה תקינה ועוד.

משום שהכורכומין הוא אנטי-דלקתי ברמה יוצאת דופן, הוא מסייע להאיץ את החלמתם של פצעים שונים בעור ולהתמודד עם מחלות לא נעימות בגוף. משום שהוא מכיל נוגדי חמצון, הוא אף עוזר להתמודד עם בעיית הרדיקלים החופשיים, אשר עשויה להוביל למחלות לא פשוטות כגון פסוריאזיס.

כדי ליהנות מהיתרונות של הכורכומין ולהתחסן נגד פסוריאזיס או להצליח להתמודד עם התופעה כיאות, כדאי לכם לכוון לאכול בערך כפית של כורכום ביום, בתצורה מסוימת.

אתם יכולים להוסיף כורכום כמעט לכל תבשיל: הוא מצוין עם רוב הירקות, עם אורז, קטניות ועוד.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים נחשב לנוזל איכותי, אנטי-דלקתי ואנטי-פטרייתי, אשר ידוע כי עוזר ללחום בפצעים, דלקות, כוויות ויובש. אף ידוע כי החומץ מסייע לנקות את הפצע ולרפא אותו בצורה מהירה יותר.

אם העור שלכם לא סובל מפצעים פתוחים, בהחלט מומלץ לכם למרוח את החומץ על העור – הוא יעזור לנקות את העור היבש ולחשוף את זקיקי העור הטרי והנעים, יגרה ייצור של תאי עור חדשים ובריאים יותר.

קחו כדורי צמר גפן, טבלו אותם בחומץ ומרחו על העור שלכם. לאזורים גדולים יותר, ערבבו מים וחומץ בכמות זהה וקחו מגבת נייר, עמה תמרחו את החומץ המהול על העור.

מה שכן, משום שמדובר בחומץ, הוא כן מייבש את העור, אז הקפידו לשמן את הגוף שלכם לאחר הניקוי, אם אתם כבר סובלים מיובש חריף.

שמן זית

שמן זית נחשב לשמן מאוד בריא לגוף שלנו, שלא לדבר על הטעם הנפלא שהוא מוסיף לכל סלט. שמן הזית עשיר בוויטמינים ונוגדי החמצון E ו- K, אשר מעניקים לחות לעור ומותירים אותו רך ונעים. ויטמין E אף מסייע לנו להתמודד עם בעיית הרדיקלים החופשים; כאשר מולקולות חסרות אלקטרונים ומתחילות להיאבק אחת בשנייה כדי “לגנוב” מהן את האלקטרון שלהן. ויטמין E מעניק אלקטרונים למולקולות החסרות ובכך “משיב את השקט לממלכה”.

שמן הזית אף עשיר בחומצות שומן הבריאות לגופנו כגון אומגה 3, אומגה 9 ועוד חומצות שומן בלתי-רוויות. חומצות השומן הללו מסייעות לכם לבצע תהליכים מהותיים בגוף: הן אחראיות על תהליך בניית הממברנות של התא: הצינורות אשר מעבירים מכל טוב אל התא ומוציאים ממנו את הפסולת החוצה. בנוסף, הם “משכימים” את האנזימים שתפקידם להעביר את המינרלים והוויטמינים דרך הממברנות אל התאים ולהעביר מהתאים את הפסולת שלהם החוצה. הן אף מסייעות להקל את תהליך העיכול בגוף.

נוגדי החמצון והאומגות יחד, מסייעים להאיץ את תהליך חילוף החומרים בגוף ובעור שלכם ולנקות את הגוף במהירות, מה שמסייע למנוע מחלות כגון פסוריאזיס או למטב את מצב המחלה.

כדי ליהנות מהיתרונות של שמן הזית, חממו מעט שמן זית, ממש מעט זמן, משום שנקודת הרתיחה שלו נמוכה. לאחר מכן, מרחו את השמן באזורים היבשים שלכם, כך שיספגו את הלחות שמכיל שמן הזית.

אם אתם סובלים מיובש בקרקפת, אתם אף יכולים לחפוף את השיער עם שמן זית, שיעזור להסיר עור יבש ולהעלים קשקשים. אם הפסוריאזיס גורם לכם לסבול מקשקשים, כדאי שתנסו לשלב בחפיפה גם שמן אתרי של רוזמרין.

גם עיכול של שמן הזית יכול לעזור מאוד להתמודד עם פסוריאזיס או למנוע אותו, על ידי מתן לחוץ לגוף מבפנים.

אלוורה

ודאי כבר שמעתם על צמח האלוורה הייחודי והמוערך לפני כמה שנים, משום שהוא בדרך כלל עוזר לכם להתמודד עם כוויות שמש בקיץ החם. מסתבר כי הצמח הייחודי מספק לא מעט יתרונות בריאותיים; מכיל כמות יפה של ויטמינים כגון ויטמין A, ויטמינים מקבוצת B כולל B12 , ויטמין E וויטמין C. בנוסף, מיץ האלוורה מכיל שפע מינרלים כגון ברזל, נחושת וסידן. המינרלים הללו קריטיים לגופנו, ואנו זקוקים להם לשם חיזוק העצמות, השיניים והעברה מאוזנת של חמצן במחזור הדם. זאת ועוד, האלוורה מסייעת לחזק את המערכת החיסונית שלנו, להקל על נגעים, מכאובים, פצעים או זיהומים, לשמר ולשפר את בריאות העור ולחטא ולנקות רעלים מגוונים מגופנו. יחד עם 18 חומצות אמינו וחומצה פולית (ויטמין B9), ניכר כי צמח האלוורה הוא אחד המזונות העשירים והבריאים ביותר הקיימים בעולם.

בנוסף להיותו חיוני לעור, האלוורה הוא אף צמח מרפא בעל השפעות קירור, אשר מסייע להקל על הצורך לגרד, שמתרחש רבות בשל פסוריאזיס.

אתם יכולים לנסות ולגדל את הצמח לבד או לרכוש שמן אתרי שלו כמעט בכל חנות טבע. מומלץ לערבב כמה טיפות במים ולהתקלח עם השמן או למרוח את התערובת על העור ולאפשר לה להתייבש.

אם יש אזור גדול שיבש או בעל פצעים פתוחים, כדאי לכם לנסות לחבוש אותו באמצעות אלוורה טהורה. ייתכן כי ישרוף לכם מעט, אך זוהי בהחלט תרופה מעולה.

התקלחו נכון

מקלחות יכולות להיות גורם קריטי ליובש באופן כללי, גם ללא הפסוריאזיס המציק; מים רותחים אינם בריאים לעור ונוטים לייבש אותו. מים בפני עצמם, סופחים לחות, כך שאמבטיה המכילה מים בלבד, עשויה לייבש את העור שלכם.

כדי להימנע ממצב שכזה, ראשית השתדלו להתקלח פחות פעמים מהרגיל; מקלחת אחת ליומיים היא דיי והותר.

שנית, כדאי לנסות ולהפוך את המקלחות שאתם כן עושים, למקלחות בעלות סגולות מרפא:

שמני בסיס

כמו שציינו, שמן זית נחשב לבריא מאוד עבור העור שלנו. גם שמנים נוספים, כגון שמן אבוקדו, שמן שקדים, שמן המפ ושמן שומשום, יכולים להעניק לכם לחות ובריאות לגוף.

נסו להוסיף רבע כוס של שמן בסיס לכל אמבט.

מלחי אמבטיה

הקושי הנובע מפסוריאזיס, הוא שלא לגרד. הגרד יוצר הרבה עור יבש ולא נעים. כדי להתמודד עמו, נסו לעשות הרבה אמבטיות מלח, שיעזרו לגרד את היובש ביעילות, לנקות ולחטא את הפצעים שיתכן ונגרמו עקב הגרד ולהפחית את הצורך לגרד באופן כללי. מלחי מגנזיום הם המומלצים ביותר, משום שידוע כי הם בפרט עוזרים מאוד להתמודד עם הגרד.

שמנים אתריים

שמנים אתריים הם שמנים אשר מכילים את התמצית של הצמח, לכן אין צורך בכמות גדולה שלהם. כל שמן אתרי טומן בחובו סגולות מרפא, שיסייעו להעניק לחות לעור שלכם, לווסת את תהליך חילוף החומרים בעור ולהפחית את סימפטום היובש והגרד.

שמנים מצוינים לטיפול בפסוריאזיס הם שמן הקמומיל הכחול, שמן הקלנדולה, שמן החוחובה, שמן הלבנדר, שמן הפטשולי, שמן הגרניום ועוד.

לכל אמבט, לא תזדקקו ליותר מכמה טיפות מכל שמן. אתם אף יכולים ליצור תערובת של שמני בסיס ושמנים אתריים, שבה תוכלו להשתמש באמבטיה באופן יומיומי. נסו להכין תרכובות לפי ריח – אם זה מריח טוב, זה כנראה משתלב טוב ולכן יעשה טוב.

חלב

גם חלב, העשיר בוויטמינים ובעל מרקם מרגיע, יכול לעזור ולהרגיע את העור: המרקם החמאתי והרך, עוזר לשמן את העור ולסייע לוויטמינים והמינרלים לחלחל פנימה אל תוך העור. החלב אף מסייע לנקות את העור משאריות של לכלוך או עור עודף.

נסו למלא אמבטיה פושרת עם כוס חלב ושתי כפות של שמן זית.

אמבטיית שיבולת שועל

ידוע כי שיבולת שועל היא דרך מצוינת להתמודד עם גרד, כאשר סובלים מפסוריאזיס: טחנו בערך כוס של שיבולת שועל לאבקה ופזרו אותה באמבט שלכם. המרקם הגס של השיבולת מסייע לגרות את העור, בדומה למלח וליצור מעין מצב של פילינג לעור, שעוזר לנקות אותו מעור יבש ועל ידי כך, להקל על הגרד.

סודה לשתייה

אם עדיין לא שמעתם עליה, סודה לשתייה היא בעלת אינספור תפקידים איכותיים, שיוצאים מעבר לגבולות השתייה או הניקיון. בדומה למלח, גם לסודה לשתייה יש ערך גבוה של סודיום ונתרן, שמסייעים לחטא פצעים פתוחים, לנקות יובש יותר בקלות ולהקל על תחושת הגרד.

הוסיפו שלוש כוסות של סודה לשתייה לאמבט מים חמימים. לאחר שהסודה מתמוססת, היכנסו למלקחת ותיהנו מהסגולות שלה.

אם אתם סובלים מגרד עקשן ולא נעים, נסו לערבב סודה לשתייה עם מים חמימים ביחס של 1 ל- 3. לאחר שהמים מתקררים, נקו עמם את הפצעים והאזורים שמגרדים במיוחד. אתם תזכו בהקלה מידית.

אומגה 3

אומגה 3 היא חומצת שומן רוויה ואיכותית, אשר תורמת לתפקידים רבים בגוף שלכם, כגון בניית קרומי התא ושמירה על הנגישות אליהם. כפי שציינו, היא אף עוזרת לזרז את תהליך חילוף החומרים אל התא ומחוץ לתא, מה שעוזר מאוד במצב של פסוריאזיס, בו תאים מתים פשוט מצטברים אחד על השני. האומגה מסייעת לנקות את תאי העור המתים ומעניקה סיכוי להתפתחות של תאי עור בריאים – משום שהיא גם מעניקה לחות לתאים.

כדי ליהנות מאומגה 3, מעבר למריחת שמן זית על הגוף, העשירו את התזונה שלכם בדגים שמנים כגון סלמון, טונה, סרדינים, מקרל, הרינג, אגוזים ועוד.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.