איך להפוך את היום לפשוט ורגוע יותר – 10 טריקים לחיים שלווים יותר

איך להפוך את היום לפשוט ורגוע יותר – 10 טריקים לחיים שלווים יותר

המאה ה- 21 היא תקופה כאוטית מאוד עבור רוב החברה: כולם רצים ומנסים לעבוד, ללמוד, לראות את הילדים, לראות את החברים, להספיק את כל הסידורים ולהצליח לנשום. בנוסף לצפוי, תמיד קיים הבלתי-צפוי, שמאיים להוסיף עוד עומס על לוח-הזמנים ה”עמוס מדי גם ככה”.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

משום שהמעמסה פשוט כה גדולה, כדאי לנסות ולמצוא את הדרכים להירגע, למצוא שלווה, שתסייע לכם לעבור כל יום בשלום.

לכו לישון מוקדם

אם אתם באמת שואפים שהיום שלכם יהיה פשוט ורגוע, כדאי לכם להיות ממוקדים במהלכו. כאשר התפקוד הקוגניטיבי שלכם איננו בשיאו, יותר קשה לכם להצליח להבין ולעבד מידע, להצליח להישאר קשובים לשיחה או אפילו להתנהל כראוי.

כאשר אנו ישנים, הגוף שלנו קודם כל נח. מעבר לכך, הוא מבצע שלל תהליכים גופניים, אשר אינם מתבצעים במהלך היום כגון תהליכי התפתחות וגדילה, תהליכי שריפת שומנים, בניית שרירים ועוד.

כדי ליהנות מיום פשוט ורגוע, השתדלו לישון בין שבע לתשע שעות בלילה, כדי להתעורר לבוקר רגועים וממוקדים.

תכננו מראש

שגרה היא דרך מצוינת לגרום לכל יום להיראות הרבה יותר חיובי ורגוע, משום שאתם יודעים פחות או יותר כיצד יתרחש יומכם. אם אתם רוצים, אתם אפילו יכולים לנסות ולנחש את “סטיות התקן” מראש, כך שתדעו איך להתמודד עם מכשולים צפויים שיכו בכם בין רגע.

נסו לשבת עם עצמכם יום לפני ולתכנן היטב ובצורה מפורטת את לוח-הזמנים שלכם. הקפידו להיות ריאליים בתכנון, כך שבאמת תספיקו את כל מה שאתם רוצים ללא אכזבה.

קומו מוקדם

האם איי פעם ניסיתם להתעורר שעתיים מוקדם יותר מהרגיל? כן, יש הרבה אנשים שהם ודאי “לא אנשי בוקר”, אך אתם תופתעו עד כמה הבוקר הופך להיות נפלא – כאשר יש לכם זמן ליהנות ממנו. אם תקומו מוקדם בבוקר, תוכלו להשקיע בעצמכם: לבצע פעילות גופנית, לשמוע מוזיקה, לאכול ארוחת בוקר מפנקת ולהתארגן בניחותא.

רוב האנשים כיום מתעוררים שעה בממוצע לפני היציאה לעבודה, מה שמותיר אותם לחוצים וממהרים, בדרך כלל ללא אוכל בקיבה. מחקרים מוכיחים כי אנשים שמתעוררים לחוצים, בדרך כלל נותרים לחוצים לכל אורך היום.

בשל כך, כדאי לכם לנסות ולהקדים את שעת היקיצה שלכם: ברגע שתצליחו לנהל בוקר שליו ונעים, בלי לשים לב אתם תעבירו את שאר היום שלכם ברוגע.

בצעו פעילויות מרגיעות

ישנן שלל פעילויות מרגיעות, בהן אתם יכולים לעסוק כדי להשתיק כל יום לחוץ: מדיטציה, יוגה, פעילות גופנית לכדי עצמה, קריאת ספר, ציור, בניית דגם, פעילות תרפיוטית שאתם אוהבים לעסוק בה… כל מה שעולה על דעתכם.

גם הראש שלכם זקוק להפסקה: פעילויות מרגיעות יסייעו למקד את הראש שלכם בנושא מסוים, מה שיסייע לו להפסיק להפריש את הורמון הלחץ, הקורטיזול, ולהעסיק את עצמו במשהו אחר.

אתם תופתעו עד כמה פעילויות מרגיעות יכולות לסייע לאזן את מצב הרוח שלכם:

מדיטציה מסייעת לכם להתחבר לעצמכם, להירגע ולעבד מידע יותר בקלות.

פעילות גופנית מסייעת לכם להפריש מוליכים עצביים שגורמים לכם לחוש מאושרים ורגועים, מאיצה את תהליכי העיכול, ניקוי הרעלים וניקוי מחזור הדם שלכם, משפרת את התפקוד שלכם מבחינה שכלית, פיזית ונפשית… גם אם אינכם לחוצים, כדאי לכם לשלב פעילות גופנית או יוגה במהלך היום. יוגה פועלת בעיקר על גמישות ושלווה.

אם אינכם מתחברים לשום פעולה, אתם תמיד יכולים לבחור את הפעילות התרפיוטית שלכם, מבישול ועד לריקוד.

פרקו בעיות לגורמים

כל יום מביא עמו אתגרים חדשים, השאלה היא איך אתם מתמודדים עמם. גם אם תכננתם את היום שלכם לפרטי פרטים, תמיד יש סיכוי שדבר מה יפתיע אתכם בחיים האישיים או בעבודה. כאשר אתם עומדים אל מול בעיה, נסו לברור את המידע שיש לכם עליה, לשקול את היתרונות והחסרונות של הקונפליקט ולבסוף – לבחור את האופציה העדיפה ביותר, בהתחשב בנסיבות.

לפעמים אנשים מרגישים שאין להם את הזמן לנתח בעיה לגורמים, משום ש”הלחץ בעורף” ואנשים רוצים תשובות. עם זאת, כדאי לכם לנסות למצוא דרך ולפנות את הזמן: באופן זה, אתם יודעים כי קיבלתם את ההחלטה הנכונה ביותר, שתביא להשלכות חיוביות. חבל להחליט בפזיזות ולטעות.

יתכן ובהתחלה יהיה לכם פחות פשוט להצליח לפרק כל בעיה לגורמים, לכן אתם תמיד יכולים לקחת דף ועט ולנסות לרשום את היתרונות והחסרונות, כך שיהיו מולכם.

אתם תשימו לב כי לקבל החלטות הופך לפשוט יותר וההחלטות הן נכונות ברובן – משום שנעשו תחת שיקול דעת.

הקפידו לטפח קשרים חברתיים

החברה שלכם היא חלק גדול מהחיים שלכם; האדם הוא יצור חברתי מטבעו. כולם רוצים שיהיו להם את האנשים הללו שהם תמיד יוכלו לרוץ אליהם, להתנחם בהם, לדבר עמם על הנושאים הקשים, המצחיקים והמשמחים של החיים ועוד.

חיי היומיום הכאוטיים מקשים את היכולת לנסות ולשמור על קשרים: אתם בעבודה, בסידורים, בלימודים, עם הילדים, עם בני הזוג, מטפלים בבית ואז… נגמר היום ולא דיברתם עם אף אחד.

למרות זאת, כדאי לכם לנסות ולשמר את הקשרים שלכם, במיוחד אלו שחשובים לכם: כדי לשמר קשר, אתם חייבים לשמור על שיחה קבוע ולנסות להיפגש, כדי להראות שאכפת לכם; גם האדם העסוק בעולם היה מצליח למצוא זמן, כנראה כי הוא יודע כיצד לייעל את הזמן שלו בצורה יוצאת דופן.

כדי שאתם תצליחו לעשות כמוהו, נסו לשלוח הודעות לחברים ולנסות ליצור שיחה. זוהי צורה פחות אישית, אך היא מאפשרת לכם להגיע ליותר אנשים ולהתעדכן במה שקורה איתם. כיום, אף ישנה אפשרות להקליט הודעות, כך שאתם יכולים למצוא את הדרך להוסיף את ה”מגע האישי” אם הוא חסר לכם. היתרון הנוסף הוא שתוכלו להשיב להודעות כשיהיה לכם נוח, כך שלא תחושו את הלחץ מהטלפון.

בערבים, נסו לפנות לכם זמן להתקשר לחברים, כדי להתעדכן ולהראות שאכפת לכם. כמובן שעל הכביש להיות דו-סטרי, אך אל תהיו זרים בעצמכם.

זכרו לקחת הפסקות

אנשים נוטים להמעיט בערכן של ההפסקות: הן מעניקות לכם אנרגיה מחודשת, משחררות את הראש הכאוב על ידי מתן פוקוס חדש ומסייעות לכם לשוב לעבודה עם חיוך. אנשים רבים נמנעים לקחת הפסקות, בעיקר כדי לחסוך כסף, להספיק יותר עבודה או פשוט כי הם שכחו. אל תשכחו.

נסו לשמור על שעת ארוחה קבועה, שבה תמיד תיקחו הפסקה. אל תתקמצנו על ההפסקה שלכם – זה הזמן שבו המוח שלכם נרגע ומגיע לו! אם תיקחו את ההפסקה כל יום באותה שעה, הבטן שלכם תתרגל ו”תיידע” אתכם כאשר השעה מתקרבת. היא אף תודה לכם, שאתם מנסים לשמור על לוח-זמנים עבורה, משום שגם לה נוח יותר לדעת מתי היא אוכלת. אתם תחושו פחות אשמים, משום שהתרגלתם לקחת הפסקה בשעה הזו.

אפשרו לעצמכם לקחת הפסקות ארוכות לפעמים, אם אתם חשים שאתם זקוקים להן, כדי לאגור כוחות.

השתדלו לא לעשות סידורים תוך כדי ההפסקות – המטרה היא לנוח. אתם אף יכולים לנצל את ההפסקות כדי ליצור קשר עם הקרובים אליכם, שיעלו חיוך על פניכם.

האצילו סמכויות

מרגישים שהעמסתם על עצמכם יותר מדי? ותרו על התענוג מיד: איש לא מצפה שאתם תהיו “אנשי האשכולות” שסוחבים על גביהם את כל העולם (גם לא אטלס).

כאשר אתם יושבים לתכנן את היום שלכם, נסו לבחון אם ישנן מטלות שאתם יכולים להאציל לחברים, משפחה או בני-זוג שישמחו לעזור. בעבודה, עשו אותו דבר. אפילו מומלץ שתנסו לחלק את העבודה באופן שווה מראש, כך שיהיה קו ישר וברור של סמכות לכל אחד.

אם אתם לא מוצאים מישהו שיעזור לכם – הכול בסדר, תמיד יש את מחר. זכרו לא להעמיס על עצמכם יותר מדי ביום אחד; לוח-זמנים שאיננו הגיוני מבחינת השעות רק ייצר לחץ וחוסר אונים. מיותר.

למדו לקחת צעד אחורה

טעיתם בעבודה? החנות נסגרה לפני שהספקתם להגיע? הבית מבולגן ואין מה לאכול?

אז מפצים על הטעות, הולכים לחנות מחר ומזמינים אוכל או הולכים לסופר. גם ארוחה מוכנה ערב אחד, לא “תהרוג” אף אחד.

כפי שאמרנו בהתחלה, החיים אינם צפויים: אתם עלולים להיתקל במכשולים שלא חשבתם עליהם, לקבוע החלטה לא נכונה או פשוט לא לשים לב שקורה משהו רע – עד שמאוחר מדי.

כולנו בני אדם, כולנו עושים טעויות לעיתים, החיים הם לא מושלמים והכול לא תמיד הולך לפי התכנית. יש לזכור כי זה מה שהופך את החיים למעניינים בסופו של דבר – חיים בהם הכול תמיד היה הולך לפי התכנית הם חיים חסרי סיכונים – חיים משעממים.

לכן, במקום לראות את הטעויות שלכם כשגיאות חסרות תקנה, נסו לראות בהן מכשולים שיחשלו אתכם, טעויות מצחיקות שילוו אתכם, זיכרונות נפלאים או סיפורים טובים לספר.

הפרספקטיבה שלכם תקבע את גודל הטעות: אם תגיבו לה בלחץ ועצבנות, היא תהיה גדולה כמו פיל. לחלופין, אם תגיבו לה בצחוק ואגביות, החברה תגיב באופן דומה.

יתרון נוסף, הוא שכאשר אתם רגועים ומשועשעים, אתם יכולים לפתור בעיה בצורה הרבה יותר קונסטרוקטיבית ונכונה, מה שימנע טעויות בעתיד.

הרגיעו את הבטן

לחץ יכול להגיע מכמה מקומות, כאשר הקיבה והמעיים שלכם הם חלק לא קטן ממנו. אנשים רבים סובלים מבעיות עיכול, אשר משפיעות משמעותית על חייהם; איש לא נהנה לסבול מבחילות והקאות, שלשולים או עצירות על בסיס קבוע. גם אם אינכם סובלים מבעיה ממשית, תזונה לא נכונה יכולה להעמיס ע הבטן ולהביא לצרבות רבות וכאבי בטן עזים, שיקשו עליכם לשמור על שגרה יעילה.

יש לציין כי בעיות במערכת העיכול אף נוטות להסיח את הדעת, מה שמקשה עליכם להתמקד ביום שלכם. ככל שתתקשו להיות קשובים לסביבה שלכם – כך תהיו לחוצים יותר.

לכן, השתדלו לאכול במהלך היום שלוש ארוחות לכל הפחות (ההמלצה הרווחת היא להכניס משהו לקיבה כל שלוש שעות), נסו להעשיר את הדיאטה שלכם בירקות ופירות, הפחיתו במאכלים שומניים, מעובדים ומתובלנים יתר על המידה והקפידו לשתות מים (לא קולה) לכל אורך היום.

לחץ וחרדה הם רגשות שנוטים “לעקוב” אחר רבים מכם במהלך היום ובצדק – המאה ה- 21 היא תקופה עמוסה לכולם, כך שלא פשוט למצוא את הרוגע בכל ה”בלגן” הזה.

גם אם היום לא הולך בדיוק כמו שציפיתם, הקפידו לנסות ולראות את הטוב, החיובי והמהנה בכל פעולה שלכם.

עוד דבר חשוב שכדאי לכם לעשות, הוא למצוא את הזמנים להירגע וליהנות בכל יום: לצאת עם חברים, ליהנות עם בני הזוג, לאכול ארוחה מפנקת, לשמוע מוזיקה משחררת…

אתם תופתעו מהנפח שהכיף משרה על החיים שלכם: צחוק והנאה הם מרגיעים ומשחררים, כך שכל יום שתסיימו ברוגע, יסייע להם להתחיל את היום הרודף אחריו בשלווה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.