איך להיפטר מהרגל מגונה – מדריך שאתם חייבים ללמוד

איך להיפטר מהרגל מגונה – מדריך שאתם חייבים ללמוד

הציפורניים שלכם בידיים כבר לא קיימות מזמן? לא מצליחים להפסיק לאכול? מרגישים שישנו הרגל מגונה ש”תוקף” אתכם ואינכם מצליחים להביס אותו?

דבר לא מכניע אתכם, בטח ובטח שלא פעולה שלכם. הגיע הזמן “לקחת את העניינים לידיים”. קדימה.

איך נוצר הרגל מגונה?

יתכן ואתם מבצעים את אותו הרגל מגונה משחר הילדות שלכם, לכן בכלל לא חשבתם מדוע אתם מרגישים את הדחף.

האמת היא זה הדבר המהותי ביותר לעשות, כאשר אתם רוצים להיפטר ממשהו; ברגע שאתם מבינים את הסיבה, אתם גם מבינים את התוצאה ויכולים ללמוד כיצד למנוע אותה.

אם אתם באמת מבצעים את אותו הרגל מגונה שנים על גבי שנים, הסיבה שאתם מבצעים אותו יכולה להיות הרגל פשוט: המוח שלנו פועל בצורה של הרגלים. כאשר אתם מבצעים פעולה וחוזרים עליה מספר פעמים, המוח שלכם דואג לזכור אותה לעתיד, כך שיוכל להגיב באופן זהה, ללא צורך ללמוד את הפעולה מחדש. המוח שלכם עושה זאת עם כל דבר: סיטואציות, מחשבות, אפילו הרגלים מגונים. יתכן ואתם כה רגילים להרגל המגונה שלכם, שכיום כל תחושה, צבע או אינטראקציה גורמים לכם לבצע אותו, אפילו בלי לשים לב.

אם אתם יחסית “חדשים” בעולם ההרגלים המגונים, יתכן ויהיה לכם פשוט יותר לאתר את מקור התופעה. נסו לחשוב מתי אתם נוטים לבצע את ההרגל: כאשר אתם לחוצים? כאשר אתם עייפים? כאשר אתם עצבניים? כשאתם בעבודה? כשאתם מדברים עם אנשים ספציפיים? כשאתם במיקומים ספציפיים? בזמן מסוים של היום?

למה זה הרגל מגונה?

רוב הפעמים, עיקר ההרגלים המגונים נובעים כתגובה ללחץ או מתח שאתם חשים ברגע מסוים: הפעולה עצמה, מעסיקה אתכם ואת המחשבות שלכם, מה שמסייע לכם להפסיק להתרכז רק בגורם המאיים ולהירגע אט-אט.

למרות זאת, כל הרגל שאתם מתקשים להפסיק לבצע הוא הרגל מגונה, בין אם הוא מתרחש כאשר אתם לחוצים, כשאתם עייפים או כשאתם באמבטיה.  אם הוא מציק לכם – הוא חייב ללכת.

הבעיה היא שרוב ההרגלים המגונים מעצבנים אתכם, רק לאחר שביצעתם אותם תקופה ארוכה. כמו שאמרנו, המוח שלכם פועל על פי דפוסים שהוא לומד. ההרגל המגונה שלכם הוא לא אחר מדפוס מסוים, שהמוח שלכם למד כי מסייע לכם להרגיש טוב יותר. אז הוא לא מתכוון לעזור לפתור את הבעיה. מה אתם יכולים לעשות?

פשוט מפסיקים

פעמים רבות, הטריגר של ההרגל המגונה הוא עיקר הבעיה. לכן, ברגע שאתם מודעים אליו, אתם יכולים לתרגל להפסיק אותו אחת ולתמיד.

אם ההרגל המגונה שלכם הוא יחסית “צעיר” או שאתם חשים כי מדובר בהרגל מגונה שאתם יכולים לנצח יחסית בקלות, הפסיקו לתרץ תירוצים והפסיקו את ההרגל המגונה בבת-אחת. פשוט יותר להיפטר מהרגל מגונה שנקשר בחייכם לאחרונה, משום שהוא עדיין לא “שקע” במוחכם, יחד עם כל הדפוסים הישנים יותר. ככל שאתם מתרגלים לעשות משהו יותר – כך קשה יותר להפסיק.

הצעד הזה הוא לא הפשוט ביותר, אך אם יש לכם הרבה כוח רצון – הוא בהחלט היעיל ביותר.

ברגע שאיתרתם את טריגר של ההרגל המגונה שלכם, אתם יודעים מתי הוא מתכוון להופיע. לכן, אם הגירוי “חושף את ראשו המכוער”, עליכם להיות בכוננות, כדי לוודא שהתוצאה שלו לא תופיע גם היא.

חושבים על זה

אם אתם מרגישים כי אתם עדיין לא מוכנים או שקשה לכם להפסיק בבת-אחת, הכול הסדר. איש לא אמר שזו תהיה משימה קלה. מה שכן, דעו לכם ששינוי מחשבתי הוא בעצם הכול, כך שכדאי לכם לנסות וללמוד כיצד לבצע אותו.

המוח שלכם פועל מאוד מהר ומאוד לאט בו-זמנית: הוא מבצע את כל מה שאתם מבקשים ממנו בזמן ומסייע לגופכם לפעול כיאות 24/7. עם זאת, נדרש לו זמן רב מאוד להיפטר מהרגלים, להפסיק לחשוב מחשבות, לזרוק דפוסים לפח.

כדי להבין שמשהו באמת לא טוב עבורנו, אנו זקוקים שהוא יחדור לתודעה שלנו ולפעמים נדרש לרצון זמן להגיע אליה.

עקב כך, קחו מספר צעדים אחורה ובמקום להריץ מחשבות שליליות על כמה קשה לכם להיפטר מההרגל המגונה שלכם ושאין סיכוי שתצליחו להיפטר ממנו – חשבו על ההרגל המגונה הזה, כמה הוא מכעיס אתכם, כמה אתם חזקים והוא חלש, שאתם אדונים לעצמכם, שלכם הכוח ואתם יכולים. הבהירו לעצמכם כי ההרגל המגונה חייב ללכת: אתם לא אוהבים אותו, אתם לא נהנים ממנו, הוא מפריע לכם. ככל שתהיו החלטיים יותר, חדורים יותר ובוטים יותר בראשכם, כך תסבו את תשומת לבו של המוח שלכם אליכם.

כדאי לכם לנסות ולחשוב את המחשבות הללו במשך חודש, כדי לאפשר למוח שלכם להיפטר מהמחשבות השליליות שתפסיקו לחשוב או תתעלמו מהן לעת עתה. בנוסף, בזמן הזה, המוח יעבד את המידע שאתם מחדירים לו אט-אט, עד שהוא יחלחל פנימה במלואו.

ההמלצה כאן נוגעת כמעט לכל מחשבה רעה שעוברת בראשכם: משום שבני אדם הם אנשים של הרגלים, ברגע שתילחמו בהרגל על בסיס יומיומי – הוא יעלם.

יתכן ואפילו בלי לנסות, לאחר חודש תשימו לב כי הרמה בה אתם חוזרים על ההרגל המגונה שלכם הולכת ופוחתת.

מפסיקים בהדרגה

לאחר שעבר חודש, הגיע הזמן “לשוב לעלות על הסוס” כלומר, לנסות להפסיק מחדש. אז איך? המשיכו לנסות ולאתר את המחשבות, המקומות, הגירויים שמובילים להרגל המגונה שלכם. ברגע שאתם מאתרים אותם, היו בכוננות למנוע את ההרגל המגונה, טרם הופעתו. היו החלטיים. הבטיחו לעצמכם כי אינכם עושים זאת ואין לכם צורך לעשות זאת. הילחמו בתחושת הצורך ונסו להתעלם מקיומו, משום שהוא כלל לא משמעותי עבורכם.

אם אתם מרגישים את המחשבות “מטפסות עליכם”, אולי כדאי לנסות ולהפחית את ההרגל בהדרגה. נסו לבצע אותו פחות ופחות, יום אחר יום.

לפעמים גם שקט מחשבתי בנושא, יכול לסייע לכם לשכוח מההרגל. אך שימו לב – שלא תשכחו לגמרי מהרצון להיפטר מההרגל.

מפסיקים בזיג-זג (סופ”שים כן אמצע שבוע לא, דרכים למנוע את היכולת לבצע את ההרגל המגונה)

אתם יכולים לנסות ולמנוע את ההרגל המגונה מראש, אם פשוט תמנעו את האפשרות לביצוע ההרגל מלכתחילה. קל לומר – קשה לעשות.

נכון, אמרתם שאתם חייבים להפסיק. אף אחד לא קבע לכם “כיצד” תפסיקו: אתם יכולים לנסות ולעשות את ההרגל המגונה רק בסופי-שבוע, כאשר אתם נהנים מהחיים. במהלך העבודה – נסו להתאפק. תרצו לעצמכם שעליכם להיות מרוכזים בעבודה שלכם וזהו לא הזמן.

אתם יכולים לנסות ולפגוע בהרגל המגונה שלכם ישירות, כך שלא תוכלו לבצע אותו פיזית מלכתחילה. לדוגמא, אם אתם מרבים לכסוס ציפורניים, נסו ללעוס מסטיק, להדביק פלסטרים על הציפורניים, למרוח לק על הציפורניים (לק שקוף), החזיקו ידיים עם אנשים, העסיקו את הידיים (במיוחד בזמנים בהם אתם רגילים לכסוס את הציפורניים), לכו עם כפפות…

אם אתם מנסים להפסיק לעשן, באותו אופן, אתם יכולים ללעוס מסטיקים, לעשות ספורט (שדוחה עישון), להימנע מלקנות סיגריות ולהפציר בפני חברים שלא “ידרדרו” אתכם.

לא חסרים פתרונות יצירתיים, שימנעו מכם לבצע את ההרגל שלכם. כל שיש לעשות הוא להגדיל ראש ולהחזיק חזק.

שיטת העונשים

שיטה אפשרית, אם אתם מרגישים שאתם זקוקים להכוונה בסיסית יותר. אם אתם מרגישים שאתם אבודים בהרגל המגונה שלכם וביצעתם אותו כל כך הרבה זמן, שאין סיכוי שתצליחו להימנע ממנו – הגיע הזמן שתלמדו מה קורה, כאשר אינכם מצייתים לעצמכם.

הטילו על עצמכם קנסות, עונשים ופעילויות לא-נעימות, אם אינכם מצליחים לעמוד בפיתוי.

לדוגמא, בכל פעם שאתם כוססים ציפורניים, הטילו על עצמכם קנס של חמישה שקלים. כשהצנצנת תצבור סכום יפה, אתם יכולים לקנות בכסף מתנה לחברים, אהובים או פשוט לתרום אותו – אבל הוא לא מגיע אליכם.

אפשרות אחרת היא שתמצאו עונשים יצירתיים לעצמכם: אתם יכולים לצבוט את עצמכם, למנוע מעצמכם טלוויזיה או פלאפון, להכריח את עצמכם לנקות, למנוע מעצמכם מוזיקה… כל מה שיסייע לכם ללמוד דחיית סיפוקים, תוך כדי העונש.

כותבים את זה

אתם מרגישים שלא משנה מה, אתם פשוט לא מצליחים? אולי הבעיה עדיין לא עשתה את דרכה לתודעה שלכם.

קחו דף ועט וכתבו לעצמכם מכתב, המפרט את הקושי שלכם להתמודד עם ההרגל המגונה הזה, הבעיות שהוא גורם לכם, העצב שהוא גורם לכם, הכעס וחוסר השליטה שהוא גורם לכם… זהו מכתב מלבכם שלכם אליכם, מכתב שמסביר לכם כמה אתם עליכם להיות חזקים כעת, להיות נחושים ועלי יכולת התמדה – משום שאתם נפרדים מההרגל המגונה הזה לשלום. שפכו את הלב שלכם למכתב הזה. לאחר מכן, כשתקראו אותו שוב, אתם לא תאמינו כמה אתם מתאכזרים לעצמכם. תוסיפו לקרוא אותו שוב ושוב, עד שהאמת “תכה בפניכם”.

באותו אופן, אתם יכולים להתריע לעצמכם להפסיק את ההרגל המגונה לכל אורך היום: הכינו תזכורות שיקפידו לומר לכם לשים לב להרגל המגונה ולהימנע ממנו. על ידי כך, אם תשכחו, תמיד תזכרו. רק ודאו שהתזכורות לא מביאות למצב הפוך ומזכירות לכם את ההרגל.

החליפו סביבה

לפעמים, כאשר אתם מצויים בחברה מסוימת, אתם מתרגלים לבצע את ההרגלים המגונים שהם מבצעים. לאחר מכן, כאשר אתם רוצים להפסיק… זה כבר סיפור אחר.

רוב האנשים שמתחילים לעשן סיגריות, בדרך כלל מתחילים לעשן עקב לחץ חברתי או קהל חברתי מעשן בסביבתם. באופן זה, אף נין לשים לב שיש אנשים שמעשנים סיגריות רק בעבודה. הבעיה מתחילה כשהם מתחילים לעשן גם בבית.

אם הקבוצה שבה אתם נמצאים היוותה את הגירוי שלכם, יהיה לכם קשה מאוד להפסיק אותו כל עוד אתם בחברתם, משום שהם תמיד יעוררו בכם את הרצון לבצע אותו שוב.

איש אינו חושב שעקב הרגל מגונה הוא ייפרד מחברים ומשפחה, אך זהו המקום שלכם לעשות סדר עדיפויות עם עצמכם ולחשוב כמה מערכת היחסים הזו חשובה לכם.

אם אתם באמת מוקירים את האנשים הללו, נסו לדבר איתם ולהתייעץ עמם בנושא; אולי הם ירצו להפסיק יחד אתכם?

רחוק מהעין רחוק מהלב

אש יש באפשרותכם להימנע ממגע, מראה או כל קרבה להרגל המגונה שלכם (מסטיקים, סיגריות, פלייסטיישן), נסו להתרחק מהם ככל האפשר. הימנעו מהדחף לקנות אותם. אם יש לכם מהם בבית, זרקו את מה שאתם יכולים. את מה שאתם רוצים לשמור, החביאו או בקשו שיחביאו לכם. אתם תמיד יכולים “לתרום” את ההרגל המגונה שלכם לחברים; איש לא יתנגד לפלייסטיישן מתנה לכמה חודשים.

החלפות

אנשים רבים אומרים, ש”אינך באמת מתגבר על מישהו, עד שאתה מתחת למישהו אחר”.

איי פעם תהיתם למה כה קשה לכם להתגבר על בני זוג? נכון, אהבתם אותם אהבה עזה. אך יותר מכל – הייתם רגילים אליהם. ברגע שההרגל שוקע, מאוד קשה “לעקור” משהו מהחיים שלכם, והרגלים מגונים אינם שונים.

לפעמים, כמו שהחלפתם את בני הזוג בחדשים, כדאי לנסות ולהחליף את ההרגלים המגונים באחרים.

לדוגמא, אם אתם רוצים לאכול כל הזמן, נסו לשתות (מים) כל הזמן, כדי להפחית את תחושת הרעב, אך להרגיע את הדחף האוראלי.

אם אתם רוצים לכסוס ציפורניים, לעסו מסטיק במקום או חשבו על פעולה שתסייע לכם להתמודד עם הרגש, שמגרה את כסיסת הציפורניים.

להיפטר מהרגל מגונה הוא תהליך ארוך, אך הכרחי. אם ישנו משהו בחיים שאינכם רוצים בו, אין שום סיבה שתמשיכו לדבוק בו. הקפידו להזכיר לעצמכם כי אתם האדונים של עצמכם, כך שהמוח שלכם לא יכול לגבור עליכם. גם אם הדרך נראית לא פשוטה, לכל דרך יש סוף, גם לזו. יום יבוא ואתם תצחקו שזה הטריד אתכם כל כך מלכתחילה.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.