איך להפסיק למהר ולהילחץ – התמקדות ברגע אחד

איך להפסיק למהר ולהילחץ – התמקדות ברגע אחד

אתם רצים כל הזמן? עד כדי כך, שאין לכם זמן לקרוא את הפסקה הזו? אז כדאי שניגש למלאכה.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

לאן אתם ממהרים?

אתם רצים ורצים… ורצים… לאן כל הריצה הזו בסופו של דבר?

פעמים רבות, אתם ודאי מוצאים אתכם ממהרים ממש ללא סיבה: השמיים כחולים, השמש זורחת במרומים, הפרחים מדיפים ריח אביבי, אבל אתם לא שמים לב – כי אתם עדיין רצים.

הסיבה שאתם רצים ללא סיבה היא שהתרגלתם לרוץ: המאה ה- 21 הקדחתנית מלאה באינספור מטלות, סידורים, פעולות ואנשים שאנו רוצים לראות. כדי להספיק את הכול, התרגלנו להאמין כי גם כאשר אין לנו שום דבר מהותי לעשות, כדאי לנו למהר, כדי שנמשיך להספיק עוד, נעשה עוד קצת, נרוץ עוד קצת… אבל כבר אין למה לרוץ ואז מה?

נסו לאתר את הרגעים הללו, בהם אתם מרגישים כי אתם רצים בשל ההרגל בלבד ופשוט תעצרו: הביטו מסביבכם, נסו לחשוב מתי נהניתם מזמן מנוחה, זמן לבד עם עצמכם, אפילו שופינג קטן וטוב – ופנקו את עצמכם. משום שאתם מחליפים את המהירות בפעולה חיובית, אתם בעצם מחזקים את הרצון שלכם להפסיק לרוץ. ככל שתיהנו יותר מהזמן בו אתם “עוצרים”, אט-אט אתם תרצו להאט את עצמכם לעיתים קרובות יותר.

מה אתם מצפים להשיג?

אז הבנו שלא תמיד אנחנו יודעים לאן אנו רצים בכלל. האם אנו יודעים מה המטרה שלנו בריצה הזו? ודאי! לנסות להספיק כמה שיותר: ביום ממוצע, עליכם לדאוג לילדים, למסגרת שלכם, לבני הזוג שלכם, לבני המשפחה ולחברים, לדאוג לסידורים, לדאוג לבית ואלו הן רק המטלות המובנות מאליהן… כך שהסיכויים גבוהים כי אתם תמיד עמוסים.

ניסיתם לחשוב על התועלת שאתם מפיקים מכל המהירות הזו? בימים עמוסים באמת, בהם אתם בהחלט יודעים לאן אתם רצים, אתם מנסים להספיק הכול ו”לחיות בכל העולמות”, לכן: אתם מספיקים קצת בעבודה, אתם מספיקים לדבר קצת עם בני הזוג שלכם, אתם מספיקים חלק מהסידורים ואתם מספיקים להגיע ולהשכיב את הילדים שלכם לישון.

אם תביטו בלוח הזמנים הזה, אתם תבינו שאתם לא באמת מספיקים את מה שהייתם רוצים: ודאי שהייתם רוצים לסיים את כל מה שרציתם לעשות בעבודה היום, רציתם לדבר קצת יותר עם בני הזוג שלכם, הייתם רוצים לסיים את כל הסידורים והייתם רוצים לדבר קצת עם ילדיכם, לפני שאתם משכיבים אותם לישון. אבל אי-אפשר להצליח ולהספיק הכול, לא באמת: לכולנו יש את אותן 24 שעות ביום, לא יותר ולא פחות.

כדי להפסיק לרוץ, כדאי לכם לנסות ולהפסיק “לתפוס קצוות של חבלים ולהתחיל למשוך בחבל אחד בכל פעם, לקשור אותו ורק לאחר מכן לעבור לבא”. לדוגמא, אם יש לנו פרויקט גדול בעבודה, עדיף שנישאר קצת מאוחר יום אחד ונסיים אותו, כדי שמחר נוכל לצאת מוקדם או אפילו בזמן, כדי לבלות הרבה זמן עם הילדים שלנו או בני הזוג שלנו. באותו אופן, כדאי לנו לקבוע יום סידורים, בו נסיים את כולם ביום אחד ונהנה מתחושת הסיפוק, לעומת הריצה חסרת הפשר, שמשיגה רק חלק ממה שאנו באמת רוצים.

כאשר תחלקו את היום שלכם לפחות משימות, כאשר אתם משקיעים בכל משימה יותר, אתם אף תשימו לב כי כל משימה היא הרבה יותר מהנה והרבה יותר מתגמלת.

תפסיקו להריץ הכול קדימה ואחורה

מכירים את זה שהדרך בינכם ובין המכולת היא בערך עשר דקות, אף פתאום אתם מגיעים אליה בשלוש דקות בלבד? איך זה קרה?

האמת היא שהייתם על טייס אוטומטי. בשלבי הבגרות של חיינו, כל בני האדם חיים חלק מסוים מיומם על מצב של “טייס אוטומטי”, בו הם מתנהלים באופן קבוע וידוע, משום שהם כבר חוו את החוויה הזו בדיוק באותו אופן. לדוגמא, כאשר אתם קונים כוס קפה, אתם יודעים מה לבקש, כיצד לשלם למוכר ואם אתם אוהבים להוסיף סוכר או לא. אתם יכולים לבצע את הפעולה “ממש בעיניים עצומות” וזה נכון, משום שהמוח שלכם כבר יודע לשחזר את הדפוס הזה לכדי שלמות.

בזמן שהמוח שלכם חווה דפוס מוכר, רוב הפעמים המוח שלכם ימשיך לרוץ ולגעוש בפנים, משום שהוא לא באמת מעוניין בדפוס המוכר שחווה מיליון פעמים: בזמן הזה, אתם חושבים על העבר, על העתיד, על מה שיש לכם לעשות, על מה שעשיתם עד עכשיו, על לוחות זמנים, משימות ואירועים, שכבר לא חשובים או משמעותיים עבורכם, על כעסים או טעויות, שרק גורמות לכם “לסקול” את עצמכם מילולית.

זהו טבע האדם – אנו מאוד אוהבים להתמקד בראש שלנו, אך לצערנו – החיים האמיתיים דווקא מתרחשים בחוץ ואתם לא שמים לב.

כאשר אתם חיים על טייס אוטומטי, אתם תמיד רצים, משום שאתם לא שמים לב למה שקורה שם בחוץ מלכתחילה: אתם לא מביטים לשמיים, לא רואים אנשים ברחוב, לא מביטים בצמחייה לצד הדרך – פשוט תקועים במחשבות חסרות תכלית. בנוסף, אותן מחשבות גורמות לכם לרצות ולהשתפר, משום שבדרך כלל אנו נוטים להיזכר במה שלא הצלחנו, שכן זוהי סוג של סטיית תקן.

כדי “לעצור את המעגל”, נסו לשים לב לפעמים בהן המוח שלכם מנסה “לשאוב אתכם פנימה” והתנגדו: הביטו מסביבכם, ראו את היופי, חפשו אנשים מעניינים, תחביבים ייחודיים, משהו שתעשו וישמח אתכם, גם אם לא תספיקו לבצע את כל המטלות שרציתם. קחו נשימה עמוקה והבינו שהכול בסדר, משום שכל מה שחשבתם עליו בכלל לא מתרחש, אתם בסיטואציה רגועה ביום נפלא. ברגע שתלמדו להפנים כי מה שראיתם הוא תוצר של המוח שלכם והעולם האמיתי הוא דווקא מזמין ומעניין, אתם תרצו להאט ולצפות בו.

למדו להביט מסביבכם

ללמוד להביט מסביבכם היא תכונה שכדאי לכם ליישם בכל יום, כדי לנסות ולהתרגל להאט יותר ויותר מיום ליום: נסו לדבוק בפעולות מרגיעות או תרפויטיות עד סופן, מצאו ימים בהם אתם פשוט יכולים ללכת ברחוב בלי סיבה, הביטו לשמיים והעריצו אותם, חפשו את הפסטורליות, חפשו את השקט.

מה שחשוב הוא מה שקורה כאן, עכשיו

כשאתם מרגישים כי המוח שלכם מנסה “לשאוב אתכם בחזרה לעולם המחשבות”, מהרו לזכור כי מה שחשוב הוא מה שקורה כאן, עכשיו ואין סיבה להישאר בראשכם, תקועים במחשבות ונתיבים חסרי מציאות או תכלית. אם אתם מרגישים שמשעמם לכם במצב הנוכחי, נסו לשנות אווירה.

למדו לשחרר

לפעמים, יהיה לכם יותר קשה להיפטר מדפוסים שכיחים כמו מחשבות לא נעימות מסוימות, הדחף העז להמשיך לרוץ למרות אי-הרצון להמשיך בשגרה שכזו, ערימות המטלות בראשכם…

כדי להצליח וליהנות מהרגע, כדאי לכם לנסות ולשחרר את כל המחשבות הללו מכם. כמובן שאלו מחשבות שאתם חושבים במשך שנים, עושים במשך שנים ושומעים במשך שנים שוב ושוב. לכן, כנראה יהיה עליכם להשקיע מזמנכם, כדי להצליח לשחרר.

גם כשאינכם חווים רגעים מעניינים או ייחודיים בעולם האמיתי, הקפידו להמשיך לשחרר ולהימנע ממחשבות לא נעימות, מחשבות מזרזות או מלחיצות. אתם יכולים לעשות זאת על ידי ביצוע מטלות כמו יוגה או מדיטציה, שאף יסייעו לכם להתחבר לעצמכם ולהתחבר לרגע. גם אם אתם מרגישים שמאוד לא פשוט לכם להתמיד, נסו לעשות כמו במדיטציה: המשיכו לנקות את המחשבות ותנו לתרגיל לעשות את הפעולה שלו. אתם תשימו לב כי ככל שתתרגלו חשיבה חופשית ורגועה, כך יהיה לכם פשוט יותר להאט עם הזמן.

באותו אופן, אתם יכולים לחזור בראשכם על משפטים כגון “אין לי סיבה למהר, אני רגוע, הכול בסדר”, לקחת נשימות עמוקות ואף להביט מסביבכם, כדי להוכיח לעצמכם שהכול בסדר ובאמת אין שום סיבה להילחץ או למהר.

היו ראליים

לפעמים אנשים ממהרים כי הם בתקופה עמוסה, שמצדיקה מהירות, אך האם באמת קיימת תקופה כזו או שזהו פשוט תירוץ שסיפרנו לעצמנו?

גם אם אתם בתקופה הכי מלחיצה בחייכם, בדרך כלל אתם עדיין תמצאו זמן לצאת עם חברים, ללכת למכון הכושר, לבצע אינספור סידורים שיכלו לחכות ליום אחר וכדומה.

הסיבה שאתם מרגישים כי אתם בתקופה עמוסה, היא שאתם פשוט דוחסים את כל הפעילויות שלכם יחד וחבל, כי כבר אמרנו שמפעולות כאלה, אתם מפיקים מעט מאוד מכל דבר.

לכן, נסו ללמוד מהו הזמן שאתם באמת זקוקים לו מראש, עוד לפני שאתם בכלל יוצאים ליום הכאוטי שלכם: כמה זמן אתם באמת צריכים כדי לבלות עם הילדים שלכם? עם בני הזוג שלכם? למשימות שלכם בעבודה או בלימודים? לסיום כלל הסידורים?

רוב האנשים מתכננים בצורה בה הם יספיקו מעט מכל דבר, גם משום שהם מאמינים כי יידרש להם פחות זמן לבצע את המשימה, לעומת המציאות. לכן, כאשר אתם מבצעים פעולות שונות, נסו לאמוד את הזמן שבאמת נדרש עבורכם, כדי לבצע את המשימה. רק באופן זה באמת תצליחו לסיים אותה כראוי וליהנות מהסיפוק של ההצלחה, במקום מהכעס שמתלווה לבזבוז זמן ו”תפוקה לקויה” לכאורה. אם אתם שואפים לשפר את המהירות בה אתם מבצעים פעולה מסוימת, כדאי לכם לשוב ולחזור עליה פעמים רבות, עד שתשימו לב לשינוי. אל תניחו כי משום שאתם רוצים, אתם מיד יכולים – אימונים מייצרים שלמות, לא מחשבות.

צאו מהבועה

מתקשים לצאת מהראש שלכם? הגיוני לחלוטין, במיוחד משום שמדובר בדפוס מסוים שיש להיפטר ממנו. כדי להיפטר מדפוס, אתם זקוקים לזמן. עם זאת, ישנן דרכים שיכולות לסייע לכם לצאת מהבועה שלכם – פשוט הציצו לבועות של אחרים: מתי פעם אחרונה התקשרתם לכל החברים שלכם, בני המשפחה שלכם, האנשים שקרובים אליכם? מתי בפעם האחרונה הצעתם עזרה, ללא מניע נסתר או בקשה לעזרה? מתי פיניתם את הזמן כדי להיות שם בשביל האנשים שקרובים אליכם, ברמה מהותית?

רוב האנשים נוטים להתמקד בעצמם במהלך היום, משום שזה מה שמעניין אותם. אבל נחשו מה? אף אחד מאיתנו לא מעניין מספיק, כדי שהמוח שלנו ירצה להתמקד בנו כל הזמן… לכן, כדאי לכם לנסות ולחקור אופקים אחרים: נסו להיות חברותיים יותר ואף להרחיב את מעגל החברים שלכם, נסו לצאת יותר, ליהנות יותר ולתת מעצמכם יותר: להקשיב מכל הלב, להציע לעזור ולהיות אקטיביים בקשרים החברתיים של החיים שלכם, על בסיס קבוע.

התחשבו באחר בשביל עצמכם

כפי שאמרנו, רוב בני האדם בעולם מתמקדים בעצמם. לכן, רוב בני האדם אפילו לא מעלים בדעתם לשקול ולהתנדב במקומות, לתרום מעצמם, לתרום מזמנם ולשפר את הקהילה שלהם.

אם אתם מחפשים דרך יעילה “לצאת מהבועה”, אין טובה יותר מבועה חדשה, שלפתע זקוקה לכם. אתם תופתעו לגלות כי השתתפות התנדבותית תתרום לכם הרבה יותר, ממה שהיא תתרום לאחרים: היא תסייע לכם לחוש טוב בנוגע לעצמכם, תעניק לכם תחושה קבועה של סיפוק והמהותי ביותר – תאפשר לכם להתמקד בחיים שהם לא שלכם, לכמה שעות בשבוע: לייעץ לאחר, לחשוב על האחר, לבכות על האחר, לצחוק עם האחר – לעזור לאחר.

כמובן שמגיעות לכם כפיים, אם אתם מסייעים לעולם שלכם ולאנשים השונים בעולמנו, אך זכרו כי גם אתם נהנים מהטבות רבות, בזכות הפעולה – כגון יכולת להאט את עצמכם בחיים שלכם.

התרבות המערבית כבר רגילה לעולם של מהירות, לחץ וכאוס, אך אין שום סיבה שבאמת תחיו כך: החיים נועדו להנאה, רגיעה ואהבה, לא יותר ולא פחות.

יתכן ויידרש מכם זמן רב לשנות את ההרגלים בחייכם, ללמוד לנשום עמוק, להביט מסביב ופשוט להאט, אך כדאי לכם להתמיד ולהשתדל להשתפר בכך – אתם לא יודעים כמה נעימה היא ההרגשה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.