איך להרגיע את החרדה – הדרך בה תהפכו להיות מאושרים ובטוחים בעצמכם

איך להרגיע את החרדה – הדרך בה תהפכו להיות מאושרים ובטוחים בעצמכם

כולם חווים תחושות של לחץ מידי פעם ופעם: ביום עמוס מהרגיל, לקראת אירוע משמעותי או הופעה בה אתם מצויים במרכז. ועם זאת, ישנם אנשים אשר נוטים לחוות חרדה לעתים תכופות; כזו שמונעת מהם לנהל את החיים שלהם כראוי. הם כל כך מפחדים להחליט את ההחלטה הקטנה ביותר, חושבים כי “החלטה לא נכונה” תביא הרס לחייהם ולחיי אחרים. מה זו ההחלטה הזו בעצם? האם יש דבר כזה “החלטה נכונה” או “החלטה לא נכונה”?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

חרדה איננה מסוכנת, אך היא עשויה למנוע מכם לחוות את החיים הטובים, הרגעים הטובים ולקיים מערכות יחסים ארוכות טווח. חרדה גורמת לכם להתחמק ממצבים שנתפסים בעיניכם כ”מלחיצים” וכתוצאה מכך, אתם מגבילים את עצמכם. חרדה אף איננה בריאה לגוף כפי שאיננה בריאה עבור הנפש; הפרשות מרובות של הורמון הלחץ, קורטיזול, עשויות להביא לשפע בעיות רפואיות.

במאמר זה, נסביר כיצד להרגיע את החרדה על ידי טכניקה פסיכוסומטית. אם אתם קוראים מאמר זה, ודאי הכרתם בבעיה. אם אתם באמת מעוניינים לחיות בשלווה עם החרדה שלכם, כדאי לכם להתחיל ברגע זה.

מצאו את שורש החרדה שלכם

זהו הצעד המשמעותי ביותר להחלמה שלכם. אינכם יכולים לדלג עליו, משום שהוא מהווה את הבסיס של הדרך שלכם להחלמה ובלעדיו – אתם בונים בית רעוע שעתיד להיהרס.

הדרך היחידה להרגיע את החרדה שלכם היא לנסות להבין מדוע היא שם מלכתחילה והיו בטוחים כי אם היא רודפת אתכם בכל מקום, היא איננה נוסעת רק מחוסר סבלנות או עומס. לכל מה שאתם מרגישים תמיד תהיה סיבה, שתביא להשפעה, במקרה זה החרדה. לכן נסו להבין כי צלילה עמוק לתוך החרדה היא דבר קריטי עבר ההחלמה שלכם. כדי לנהל אותה, נסו לכתוב ביומן במשך 20-30 דקות ביום, כל יום.

ישנם שורשים ברורים מאוד, כמו גם שורשים שהלכו לאיבוד לפני שנים ועדיין מביאים לתגובה לא בריאה. רוב האנשים מכחישים ואפילו מדחיקים אירועים שגורמים לחרדה, לכן מציאת שורש החרדה מצריכה מכם הרבה מחשבה, השקפה לעבר העבר ותהייה לגבי מה שהתרחש בעברכם, שהביא אתכם לחרדה מתמדת. כתיבה ביומן מסייעת לכם להבין את המעשים שלכם ואת החיים שלכם בצורה קונקרטית יותר, להתעמק בהם, לנתח אותם וללמוד מהם. כדאי לכם לנסות ולדבר על כך עם אנשים שקרובים אליכם; פעמים רבות אנשים לצדנו מכירים אותנו הרבה יותר טוב ממה שאנו מכירים את עצמנו. יתכן ויהיו להם תובנות שלא תעלו על דעתכם.

אנשים רבים אשר סובלים מחרדה לרוב גדלו בבתים בעלי תפקוד לקוי, חוו טראומה, שליליות או קושי בחיים שהביא להיקשרות לא בטוחה כלפי הסביבה. תהליך ההיקשרות מתחיל בילדות: אם אינכם נקשרים טוב למטפלים שלכם, לרוב ההורים, המייצגים עבורכם את העולם כעת, אתם תגדלו להאמין כי התגובה הראשונית של החברה כלפיכם היא דחייה וכי היא לא תושיט לכם עזרה בעת צרה. אתם תגדלו לאנשים חרדים, אשר זקוקים נואשות לחיבה מהעולם, אך חרדים ממנו בו זמנית או מנותקים לחלוטין ולא מעוניינים להתקרב לחברה; שכן “אין טעם לפנות לקיר”.

כדי להתגבר על הקושי, נסו לדבר עם מישהו קרוב אליכם שבו אתם בוטחים ולשתף אותו בהתנסויות העבר שלכם. אתם תמיד יכולים לפנות גם לייעוץ מקצועי, פסיכודרמה, טיפול באומנות, טיפול פסיכולוגי-קוגניטיבי ועוד, אך אם אתם בוחרים להתמודד עם החרדה ללא עזרה מקצועית – אל תעשו זאת לבד. הבינו כי מדובר בנטל משמעותי שאתם מטילים על האנשים הקרובים אליכם, לכן השתדלו לשתף מספר אנשים קרובים, שיוכלו להיות שם בשבילכם ולהמשיך לנהל את חייהם כראוי. באופן זה אתם לא תחושו אשמים כי אתם מבזבזים הרבה מזמנם.

חינוך מחדש

לאחר הרבה עבודה וחשיבה פנימית אתם מרגישים שמצאתם את שורש החרדה שלכם?! מעולה! דעו לכם שלעיתים נדרשות מכם שנים של עבודה ומחשבה כדי להצליח ולהגיע לשורש הזה, אז כל הכבוד לכם!

כעת הגיע הזמן לנתח: בואו נאמר ששורש הבעיה שלכם נעוץ בעובדה שלא הייתה לכם דמות אבא בחיים, משום שאימא שלכם התגרשה ממנו כשהייתם פעוטות. פירוש הדבר שאתם חווים פחד מאובדן ונטישה. יתכן וכי אתם חושבים שאינכם טובים מספיק או כי אינכם שווים מספיק כדי שיאהבו אתכם.

החרדה שלכם סובבת סביב מצבים תלותיים או אנשים בהם אתם תלויים בחייכם. אתם לא תוכלו לחיות לבד, לטייל לבד או פשוט לשבת לבדכם משום שהחרדה שלכם עשויה לרקוע שחקים במצבים כאלו. הניתוח הזה יאפשר לכם לראות את התמונה הגדולה של המקרה שלכם, להבין אותו מכל זווית אפשרית ולנסות ללמוד ממנו.

כדי להתגבר על הקושי, עליכם להתאבל על ההורה שמעולם לא היה לכם או האובדן של מערכת היחסים שפגעה בכם. במילים אחרות, עליכם לעבד את מה שקרה, לחוות את כל הכאב ולשחרר אותו. אתם יכולים להביט בתמונה של האדם שפגע בכם ולראות איזה רגשות פורצים בכם. צפו לתחושה מאוד קשה כאן. רוב האנשים שסובלים מהיקשרויות לא בטוחות, מתקשים מאוד לבטא רגשות, בייחוד רגשות של כאב, עצב והבנה. אם אתם מתקשים לעשות זאת באופן ישיר, אתם יכולים לחקור את הנושא כדי להבין אותו לעומק: יתכן ותלמדו כי לאביכם בזמנו לא היה הרבה מאוד כסף ואף סבל מהתמכרות מסוימת. באותו אופן אתם יכולים לגלות כי אמכם מנעה ממנו לראות אתכם וכל אלו הם צידוקים המסבירים את אי היכולת שלכם להתראות. אם אביכם חווה טראומות בעצמו (מהורים מתעללים ועד למלחמה או שואה), קל וחומר כי יתקשה לייצר היקשרויות בריאות עם אנשים אחרים.

באותו אופן אתם יכולים לחקור את הפן הפסיכולוגיה של דבר: יתכן ואביכם סבל מבעיה פסיכולוגית מסוימת, שמנעה ממנו להיות שם בשבילכם. נסו לחקור גם את אימא שלכם: האם היא הייתה האם המושלמת? אולי גם היא תרמה לקשיים? כיצד נראתה הילדות שלכם, בעודכם גדלים לצד האימא הזו? ומה עם אחיכם? סבא? סבתא? קראו אודות סוגי האישיות השונים ונסו ללמוד מהו פירוש הדבר לגדול בבית בו מישהו הוא X.

לאחר שאתם מרגישים כי הבנתם את הסביבה טוב יותר, אתם ודאי מבינים את עצמכם באופן עמוק יותר: אתם יודעים מדוע אתם מרגישים כפי שאתם מרגישים, ממה הושפעתם, מבינים את הנסיבות שהובילו אתכם למצב הזה וכעת, מוכנים לקבל אותו וללמוד לשחרר. זהו הזמן להתאבל על תקופה לא טובה בילדות שלכם. למדו אודות חרדות נטישה ותחושות של בושה. קראו אודות הסיבות שמביאות להשפעה על ילד, לפי המצב שחוויתם. אם אתם יכולים, נסו למצוא אנשים אחרים שחוו או עדיין חווים את הקושי שלכם ושתפו אותם, התייעצו עמם ונסו לחשוב כיצד תוכלו להשתפר ולהתפתח באמצעות רעיונות משותפים.

למדו את שפת הרגשות

במהלך המסע הרגשי הזה אתם תפתחו להרבה רגשות, שיתכן ופשוט הגליתם מחייכם כי לא הייתם מוכנים לחוות אותם: הכאב, הבכי, הכעס, הפחד, העצב והיגון, הם רק חלק מהרגשות שאתם חייבים לחוות, כדי להתגבר כראוי על החרדה. בכי היא דבר טוב – זכרו זאת, לפעמים לבכות שעות מרגיש כל כך נכון, כי זה כל כך משחרר.

אם אתם מתקשים להביע רגשות שליליים, חפשו מישהו שיעזור לכם לעשות זאת: התייעצו עם חברים שאתם בוטחים בהם בכל לבכם, קראו ספרים, דברו עם מטפל, קראו מאמרים בנושא, הכול כדי ללמוד כיצד לבטא את עצמכם. אל תתביישו לבכות או לחשוף את עצמכם בפניהם, הם יהיו שם כדי להבין ולעזור.

גברים ונשים כאחד מרגישים, בוכים, כועסים ומתאבלים. אין סיבה שתחושו כי אינכם יכולים לבטא את עצמכם כראוי, בשל המגדר שלכם. אם אתם מרגישים כך, אתם חייבים להבין כי הלמידה הזו הגיעה מהסביבה שלכם; כמו שאתם לומדים כיצד לבטא רגשות כראוי, נסו ללמוד איזה רגשות או הבנות עיבדתם בצורה לא בריאה ולכן, כדאי לכם להיפטר מהם.

השתמשו ביומן שלכם כדי לגלות כיצד הרגשתם במשך היום. אם אתם מתחילים לבכות לפתע, פשוט תנו לזה לקרות, אל תתביישו לבכות. לכולם כדאי ואף מומלץ להתחבר לרגשות שלהם כדי לדעת מה הם באמת מרגישים באופן ספציפי בכל עת. אם אתם משתמשים בהסחות דעת כגון אינטרנט, סמים, משחקים, טלוויזיה או אלכוהול כדי לאלחש את הרגשות הפסיקו עם זה, אתם רק מחמירים את החרדה שלכם. התקפי חרדה לרוב חושפים מצב בו חרשות חרדתיים לא מוצאים מפלט לביטוי עצמי ובסופו של דבר מתפרצים בכאוס.

אל תימנעו מביטוי הכעס, העצב והאשמה שלכם, אתם פשוט מדחיקים את הטבעי; זכרו כי לא רגשות שליליים, לא הייתם מעריכים את החיוביים.

קומו!

הפאסיביות הפנימית היא מצב בו אתם מוותרים על ה”מתנות הקטנות והגדולות שלחיים יש להציע לכם”, נמנעים או מגבילים את עצמכם במצבים מסוימים, עקב החשש כי תחוו חרדה או פאניקה לאורך הדרך. אתם מנסים להתחמק ולכן אתם תמיד הקורבן של התוצאות שלכם; אתם לא מחליטים, לא קובעים, ממש “עלים נידפים ברוח”, שתלויים ב”נתיב שהחיים ייקחו אתכם אליו”.

אתם יכולים לנסות ולהכחיש: לומר כי אינכם טובים מספיק, כי אינכם יכולים, כי אין לכם כוח, כי זה לא מעניין אתכם… אבל אתם יודעים שזה לא נכון.

האמת היא שהפאסיביות הפנימית שלכם מונעת מכם לממש את עצמכם, להשיג את המטרות שלכם, כדי שלא תסבלו: אתם כל כך מפחדים לחוש כאב, שאתם מעדיפים לא לנסות בכלל. ככל שאתם פאסיביים יותר, כך אתם מעריכים את עצמכם פחות וכך גם ההערכה העצמית שלכם שוקעת.

כדי לגבור על הפאסיביות הפנימית, יהיה עליכם לבנות מחדש את הביטחון העצמי שלכם:

נשלים עם עצמנו

כולם מרגישים רע לפעמים, מאמינים כי אינם טובים מספיק או פשוט נסחפים עם הדפוס של הרגע ומשתלחים, אבל זהו חלק מהחיים.

מה שחשוב הוא שלאחר מכן, תקפידו לחבק את עצמכם ולהזכיר לעצמכם כי אתם אף-פעם לא לבד. זכרו כי יש לכם את המעלות שלכם וכמו כל אדם אחר, אתם מיוחדים, מדהימים ושונים.

בחודש-חודשיים הראשונים, אתם תשימו לב כי אתם מתקשים לשנות הרגלים בקלות, משום שהמוח שלכם התרגל, אך אתם האדונים לעצמכם – לא המוח שלכם ולכן, ככל שתתמידו – כך תשימו לב כי העולם נפתח אליכם בגוונים חדשים.

קבלו ביקורת בונה בלבד

במהלך רצף החיים שלכם, אינספור אנשים יאמרו להם שאתם לא יפים מספיק, לא חכמים מספיק, לא סקסיים מספיק או פשוט לא טובים מספיק למשימה מסוימת… הסיבה שהם עושים זאת, היא משום שהם משווים אתכם לאנשים אחרים או רואים גרסה טובה יותר שלכם, שכביכול חבויה אי-שם בין הצללים. באותו אופן, יתכן והם פשוט מבקרים את עצמם ומשליכים את האכזבה עליכם.

במצבים כאלו, עליכם פשוט “לאטום את האוזניים” ולהתעלם, משום שביקורות שכאלו לא יסייעו לכם להתקדם בחיים – אלא רק לחוש תחושות שחורות יותר כלפי עצמכם.

כמובן שקיימת בעולם גם ביקורת בונה, שכדאי לכם לשמוע: ביקורת על העבודה שלכם, על הלימודים שלכם, על אופן ההתנהגות השלילי שלכם… אבל תמיד כדאי לנסות ולבחון עד כמה בונה הייתה הביקורת ולקחת ממנה את הלקחים החשובים כגון: “עלי להשתפר בעבודה באספקט X, עלי להפסיק להתנהג בצורה X, משום שהיא פוגעת באנשים הקרובים אליי”.

מציאת ההבדלים היא מאוד פשוטה: כאשר הביקורת מכילה תואר ומלווה בתחושה רעה, היא בדרך כלל ביקורת לא טובה. כאשר היא מועברת לכם בצורה הגיונית, שבאמצעותה אתם יכולים להבין את הצורך להשתנות בעצמכם – אתם יודעים כי אכן כדאי לכם ליישם.

נסו להקיף את עצמכם באנשים שאוהבים אתכם ומעריכים אתכם. אנשים נוטים להישאר במערכות יחסים הרסניות, מלחיצות ודרמטיות לעיתים קרובות וחבל לבזבז את הזמן שלכם. כאשר אתם מבינים כי מגיע לכם להיות מאושרים כמו כולם, אתם תפסיקו את מעגל ההרס הזה ותפסיקו לתרץ מדוע לאנשים מותר להתייחס אליכם בצורה מחפירה.

עשו רשימה של 5 יעדים שהייתם רוצים להשיג ופעלו כדי להשיגם

החלו בקטן, נאמר “אני רוצה להתחיל לאכול ארוחת בוקר כל יום”. הכינו תכנית שתסייע לכם לעמוד ביעד החדש שלכם: קנו את המצרכים מראש, דאגו להשקיע בארוחות כדי שיהיו מפתות. גם ארוחה של חביתה וסלט או יוגורט עם פירות ואגוזים היא ארוחת בוקר מעולה ומזינה. תיהנו מהתהליך. ההישג שבדברים הקטנים יביא אתכם לביטחון שיסייע לכם לעמוד גם במשימות הקשות יותר ולהאמין כי תצליחו לבצען כיאות. זכרו שהפאסיביות הפנימית עדיין עשויה לנסות ולהמציא תירוצים בראשכם, שינסו למנוע מכם לעשות זאת. הקפידו לזכור כי עליכם לנצח את עצמכם בקרב הזה, אטמו את הקשב שלכם לקול הזה ופנו אל עבר האתגר.

שחררו את המחשבות השחורות בראשכם

רבים מאיתנו נוטים להפחית מערכנו ולייצר ביטחון עצמי ירוד עקב כישלונות, תקופה לא נעימה, מראה וכדומה. הבעיה היא שכאשר אינכם חברים טובים לעצמכם, אינכם יכולים לצפות שאנשים אחרים יוכלו להתחבר אליכם, מה שרק מוסיף לחוסר הביטחון.

כולנו בדרך-כלל מוקפים במחשבות שחורות ולא נעימות, שמסרבות לעזוב אותנו בשקט: מאמינים בעצמנו כי איננו יפים מספיק, חכמים מספיק, מצחיקים מספיק, מלקים את עצמנו על כל טעות, טובעים במחשבות רעות ולאחר מכן נשברים – כשאנחנו בכלל לא מבינים למה! אבל איך לא נישבר??? אנחנו לא רק פוצעים את עצמנו – אנחנו גם יורקים על עצמנו אחר-כך.

כדי לצאת מהמעגל השחור הזה, עליכם ללמוד להתעלם מהמחשבות השחורות הללו ופשוט להשתחרר מהן: הן ימשיכו לרוץ בראשכן במשך זמן מה, גם אם לא תרצו בהן, משום שהמוח שלכם התרגל לחשוב עליהן והוא לא אוהב לוותר על דפוסים מוכרים. במקום לשמוע את מה שהן אומרות, נסו להקשיב להן: מה זה הכאב הזה שהן מבטאות? זה הכאב שלכם! נסו להרגיש אותו בגופכם, פיזית, כדי שתוכלו לנחם את עצמכם ולתת לעצמכם חיבוק. התוודעו לתחושה וקבלו אותה, כחלק בלתי-נפרד מהחיים שלכם. נסו להבין מהו המקור של המחשבות השחורות, כדי שתוכלו לנחם את עצמכם ולהתגבר עליו. אם אתם מתקשים לעשות זאת, פשוט הקפידו להזכיר לעצמכם: אתם כן יפים, חכמים, מצחיקים ומדהימים – בשונות שלכם, בייחודיות שלכם, בהיות אתם-אתם.

תנו לעצמכם חיבוק גדול וזכרו כי אתם אף פעם לא לבד – משום שיש לכם את עצמכם.

התעמתו עם הפחדים שלכם

יתכן ואתם חושבים כי זוהי עצה מובנת מאליה, אבל רוב האנשים אומרים שהם יתמודדו ופשוט “דוחים למחר”. הבעיה היא שמחר פשוט לא מגיע…

נאמר שעליכם לקבוע החלטה משמעותית בעבודה, לבצע מטלה מורכבת, לנסות משהו חדש… כשתפסיקו לדחות ופשוט תבחרו לעשות, אתם תבינו כי בזבזתם את הזמן מסיבה מיותרת. אתם תחושו חופשיים. בסופו של דבר, הפחד עצמו הוא לרוב הרבה יותר גרוע מהפעולה עצמה.

כדי להתגבר על הקושי הזה, נסו למצוא חצי שעה ביום שבה אתם לומדים על הפחד שלכם ומכירים אנשים בזכותו.

לדוגמא, אם הייתה משימה שדחיתם עד עכשיו כי “לא היה לכם זמן”, פשוט עשו זאת! אתם תמיד יכולים לבקש ממישהו שקרוב אליכם לשבות לצדכם, כדי להקל על הפרץ הרגשי.

נסו לשאול את עצמכם ממה אתם כל כך מפחדים? שיתכן שהם יגלו כמה אתם מתביישים בעצמכם? מפחדים לטעות ושיביישו אתכם? דעו שרוב האנשים לא יביעו דעה רעה כלפיכם, לא יתייחסו אליכם רע במכוון ואין דבר כזה “החלטה נכונה או מדויקת” חוץ מ-בעולם המדע. אין סיבה שתפחדו מחרדה משום שהיא שם כדי לעזור לכם, לא להרוס אתכם. הפכו את החרדה לחברה שלכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.