איך להרשים בכל סיטואציה

איך להרשים בכל סיטואציה

העולם מאז ומתמיד עמד על בסיסים של כבוד, יופי ושיפוט. ככל שהעולם שלנו הולך ומתפתח, אנו משתחררים מ”כבלי העבר” ולמדים כי העולם שלנו מכיל הרבה יותר מחיצוניות ו-“אין להביט בקנקן אלא במה שיש בו”. עם זאת, עדיין ישנם כל כך הרבה מצבים בהם אנחנו מחפשים להיראות כ”טובים יותר” או ה”חכמים יותר” אולי אפילו ה”יפים יותר” בכדי להרשים בחורה או בחור שאנו חפצים להתחיל עמם, את הבוס שלנו בעבודה, את החברות מהתיכון שלא ראינו שנים ואנחנו רק חושבים על הרושם שנשאיר מאחורינו כשנאמר שלום. הרשימה היא אינסופית ולעיתים אנו פשוט מוצאים את עצמנו מביטים במראה ותוהים “מה נעשה עכשיו???” טוב, אם אתם עדיין רודפים אחר השאלה, אנחנו כאן לספק את התשובה.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

כדי להתחיל ולסיים כל מצב בחיוך מנצח, ריכזנו עבורכם עשרה מקרים בהם אתם רק מייחלים להרשים את האדם שלפניכם וכיצד לעשות זאת נכון.

כיצד להרשים את הבוס?

הבוס שלנו הוא מעין אבן בוחן עבורנו ולא רק בענייני עבודה – אנו מנסים לרצות את הבוס שלנו כמעט בכל אספקט כדי שיחבב אותנו ויביא לקידומנו – בין אם מדובר בלבוש, הלצות מביכות ועד ללילות ארוכים – אנו נעשה הכול כדי לרצות את האחראי.

מה שאף אחד לא סיפר לנו הוא כי אם אנו חפצים להרשים את הבוס שלנו באמת, עלינו להשליך את כל התורה הלקקנית הזו לפח, סליחה על הביטוי.

נסו לדמיין את עצמכם בנעלי הבוס היקרות – כל היום נוהרים אליו אלפיי אנשים המנסים להרשים אותו בלבוש יוקרתי, מתנות, שיחות והלצות חסרי טעם ועבודה לה לא היה זקוק כרגע. האם עליכם הדבר היה משפיע באופן חיובי או מתבטא ככאב ראש? הבהרנו את הנקודה.

אם כך, כיצד נגרום לבוס שלנו לאהוד אותנו? ראשית, מבחינת לבוש – אם אין לכם קוד לבוש, בואו בבגדים שאתם הכי אוהבים – אתם הכי יפים, נעימים ומרשימים כאשר נוח לכם והנינוחות הנוספת שתקבלו עקב הביגוד רק תוסיף. כמובן שאין הכוונה לפיג’מה, אלא לבוש יומיומי שאתם באמת נהנים ללבוש. הבוס שלכם אף יעריך את העובדה שאינכם זקוקים לביגוד כדי להרשים אותו. נסו לפנות אל הבוס בשיחה אמתית – תשאלו אותו מה שלום אשתו וילדיו בכנות מלאה, מהן התוכניות שלו לקיץ? איזה רכב יש לו ואיך הוא “שואג”? נסו להתעניין בחיי המציאות שלו ולא רק בעבודה, כך שיבין שאתם באמת חפצים בחברתו. כאשר אתם פונים אליו, השתדלו לעשות זאת בשפת גוף “פתוחה” עם ידיים לצדדים, חיוך ובית חזה מורם, כך שתשדרו ביטחון. אם אתם מסתדרים היטב, נסו אפילו להזמין אותו לארוחת ערב בביתכם; הבוס יעריך את ההשקעה ואם הכול ילך כשורה, אתם לא רק תהפכו לקרובים, אלא לחברים.

אם אינכם מקווים להיות כה קרובים לבוס שלכם, נסו לשפר את התקשורת המקצועית עמו – נסו להבין בדיוק מה הוא עושה, למה הוא זקוק, מה חשוב לו היום ומה חשוב לו מחר ומה בכלל לא חשוב שיתבצע, אבל עדיין חייב להתרחש משום שאלה הם הנהלים. אל תישארו ערים כל הלילה עבור הבוס שלכם, פשוט תשאלו אותו למה הוא זקוק “כאן ועכשיו”. נסו לצאת עם הבוס ועוד כמה חברים מהעבודה כדי “לשבור את הקרח”, גם אם הוא מסרב מספר פעמים – הוא כנראה מרגיש לא-בנוח.

המהותי ביותר לזכור הוא כי הבוס הוא בסופו של דבר אדם כמו כל אחד אחר, כך שאין שום סיבה לחשוש ולהתחנף, שכן אף אחד לא אוהב אחד כזה. אם תהיו מרשימים הרבה יותר אם פשוט תהיו אתם.

כיצד להרשים באירוע

באירועים, הכול הוא שתי מילים בלבד – רושם ראשוני. כן, לא משנה לאן ננסה להתקדם, לעולם לא נצליח להתגבר על הסטיגמה של האירועים – אתם תמיד תאלצו לרכוש בגדים במיוחד, ללכת לספר, להתגנדר ולצאת לאירוע במלוא הדרכם. הקפידו להתייעץ עם אנשים אודות הלבוש טרם היציאה לאירוע, כך שתהיו בטוחים בעצמכם. השתדלו לא להגזים בשתייה חריפה או ריקודים שאינם מתאימים לרוח האירוע, שכן אתם מנסים להרשים. אם אתם רוצים “לקבל נקודות זכות”, באפשרותכם לפנות לבעלי השמחה ולשאול אותם אם הם זקוקים לעזרה – הם יהיו אסירי תודה ורוב האנשים יתרשמו מהיוזמה שנקטתם.

כיצד להרשים ממבט ראשון

לפי מחקרים אחרונים, אנשים שיפוטיים יודעים בדיוק כיצד הם מרגישים כלפיי אנשים חדשים תוך שבע שניות בלבד! בלתי-יאומן! בשבע שניות כל שיתאפשר לכם לעשות הוא לומר שלום, לשאול מה נשמע ונחרץ גורלכם מיד. כמה חבל לאדם ממולכם, שפספס עולם שלם ועשיר בתוכן כמוכם. עם זאת, ישנם האנשים שאנו רוצים כי יחבבו אותנו מהרגע והעיניים שלנו נפגשות – בין אם מדובר בחבר של חבר ששמענו אודותיו הרבה, קרוב משפחה שלא הכרנו או, השכיח ביותר, כאשר אנו חפצים לגשת לאדם שאנו מחבבים ולנסות “לעבור לשלב הבא”.

כיצד נעשה זאת? ראשית, עלינו להיראות “ייצוגים”: יש להתלבש יפה, אולי מעט יותר יפה מהרגיל כדי לגרום לצד השני להתלהב. לנשים – ענדו תכשיטים והתאפרו במידה ואתן מרגישות בנוח (אל תעשו מעל ומעבר, כך שהדבר יגרום לכם ללחץ). גברים – השתדלו לסדר את הזקן או לגלח במידת הצורך ולשמור על שיער נקי ומסודר.

נסו לחשוב על הפגישה טרם התרחשותה – כיצד הייתי רוצה שתתנהל? על מה נדבר? האם יש עוד מישהו עמנו כ”חוצץ” או “גורם מקשר” וכיצד יש להתמודד עם כך… עד שתחושו בטוחים מספיק.

כאשר אתם מגיעים לרגע המפגש הראשוני, השתדלו להישאר רגועים ככל האפשר. אתם עשיתם חזרות, כך שאין סיבה שתחושו לחוצים; אתם יודעים בדיוק מה בכוונתכם לעשות. פשוט תיגשו לשם בביטחון מלא, עם חיוך רחב וביגוד מסודר והרשימו אותם בשיחה קולחת.

*ניתן ליישם את הטיפ הנזכר לעיל גם במקרים של הפתעה – כלומר, אם ראיתם מישהו ברחוב שמצא חן בעיניכם ואתם רוצים לגשת אליו/ה, זכרו את החזרות שעשיתם, הקפידו לנקות את עצמכם לרגע בהתאם, קחו נשימה עמוקה וגשו לשם. גם אם הביגוד שלכם אינו בשיאו כעת, המהותיים ביותר הם החיוך, הביטחון והכריזמה; אם תדאגו לשלושת האחרונים, הסיכויים גבוהים כי המבט לא ינותק לאחר שבע שניות בלבד.

 כיצד להרשים בפגישה עסקית

הפגישה המרתיעה ממנה כולנו חששנו: יתכן ומדובר ב”עסקה של החיים”, דיון רציני בתיק שלנו, פסק דין מכריע או השלכות רציניות לעתיד החברה או עתידנו בחברה. בסופו של דבר – עלינו להגיע מוכנים ככל האפשר.

גם כאן, עליכם להשקיע ולבצע אינספור חזרות על הנושא המדובר, נסו לצפות כל שאלה ולתכנן תשובה מראש.

באשר ללבוש – זוהי הפעם להוציא את החליפה או השמלה הללו שאתם יודעים שבהם אתם תמיד נראים טוב, כך שבוודאות תיתפסו כרשמיים ממבט ראשון. יש להשקיע בהיגיינה אישית.

כמובן שהמהותי ביותר הוא הביטחון – כאשר אתם מגיעים לפגישה, הקפידו ללחוץ את ידיהם של כולם ולחייך חיוך אמיתי ובטוח. אין יותר מרשים מאדם כריזמטי אשר בטוח בעצמו, ואם באמת חזרתם על החומר המדובר בפגישה בביתכם כיאות, אין שום סיבה שתחששו.

ככל שתגיעו מוכנים יותר לפגישה, גם מבחינת מראה וגם מבחינת מוכנות, העמיתים שלכם ישימו לב למראה, שפע הידע והביטחון שאתם מקרינים, בתום הפגישה ידכם תהיה על העליונה.

 כיצד להרשים בדייט ראשון

שאלת המאה. כאן יש לחלק את הסוגיה לשניים:

נשים קודם:

הוא סופסוף הזמין אתכן לדייט או שהייתן אמיצות, פניתן אליו והוא אמר כן! לאחר שסיימתן לרקוד, יש להיערך בהתאם: כדי להרשים גבר אמיתי, יש צורך להתלבש יפה, לסדר את השיער, אולי גם להתאפר. אך אינכן הולכות לאירוע ואין הבחור מצפה כי תיראו כך. ההיפך הוא הדבר – רוב הגברים מעדיפים לראות את האישה כפי שהיא, כדי להעריך את היופי הטבעי והפשוט שלה. אבסורד בעיניכן, נכון?! פשוט חשבו בכמה מערכות יחסים בן הזוג שלכן התחנן כי תראו לו כיצד אתן נראות ללא איפור ותסכימו מיד. מכך יוצא כי עליכן להתלבש יפה, אולי אפילו יפה מאוד, אך לא להגזים ועדיין להיראות עצמכן. אתן באמת הכי יפות שנוח לכן, הקפידו לזכור זאת.

כשאתם מגיעים למסעדה, אל תבררי את האוכל – תזמיני את מה שאת אוהבת! גם אם יתקעו לך שאריות בשיניים, את עדיין תרשימי אותו שכן את לא עוד בחורה שמסרבת לאכול, את יודעת מה את רוצה ואת רודפת אחרי זה.

אל תצחקי מכל שורה שניה שלו, אל תהפכי את השיחה לחקירה ואל תנסי למצוא נושא שיחה, אלא פשוט תתני לה לזרום; ככל שתהיי נינוחה יותר, תרשימי אותו ברוגע שאת משדרת – לגברים השקט של האישה מאוד חשוב, לכן גם כשאתם בשקט, קבלי זאת באהבה.

אם בסוף הדייט את עדיין מעוניינת, השתדלי לשמור על מסתורין בסוף, שכן לא הצלחתם או יכולתם לדבר על הכול בדייט אחד קצר וראשון, העשיר ברגשות ולחץ. אין את יודעת אם הוא גבר חלומותייך ואין הוא יודע אם את האחת, אז מדוע למהר? גבר יתרשם הרבה יותר מבחורה שיודעת לחכות, זו המציאות מאז ומעולם, וגם את תרגישי יותר טוב עם עצמך.

גברים:

עבור גברים, התמונה מעט שונה: נשים בוחנות הכול, אין מה לעשות, הן פשוט כאלה. לכן, כדאי שתתלבש יותר יפה מהרגיל, תסדר את השיער ותגלח את הזקן – הגיע הזמן לדייט אמיתי. אם יש לך רכב, עלייך להציע לאסוף אותה גם אם אין הדבר הגיוני – ג’נטלמניות לשמה. יתכן והיא תאמר שגם לה יש רכב ועדיף שתיפגשו בעיר וזה בסדר. אל תנסה לכפות עליה משהו לפני שיצאתם אפילו, היא עלולה לשפוט אותך כגבר כוחני  או שוביניסטי וחבל. את המקום עדיף שתבחר, אך עדיין תשאל אם הוא בסדר משום שמדובר בהתחשבות (אולי היא לא אוכלת בשר והמסעדה מגישה בעיקר בשרים? אולי היא שומרת כשרות והמסעדה פתוחה בשבת או מגישה פירות ים?) ואם היית יוצא עם חבר, היית מתייעץ עמו לאן לצאת. לפני הפגישה, השתדל לשאול לשמה ולדבר עמה גם לפני. אל תציע לעולם לנהל את הדייט בבית! יציאה החוצה מעידה על השקעה ורשמיות ופגישה ראשונה בבית עשויה להעביר רושם מוטעה.

כאשר אתם נפגשים, נשיקה בלחי או חיבוק הם דיי והותר. אם אתה באמת רוצה להרשים, תמיד נחמד לקנות זר פרחים או שוקולד כמו פעם ולהביא לבחורה – לא משנה מי היא, היא תמיד תימס. עם זאת, הקפידו לרכוש שוקולד מגוון (אולי היא אוהבת רק סוג מסוים) וזר פרחים שאינו מוגזם ועם פרחים בטעם טוב (ורדים, צבעונים, לילך…) – הריי מדובר בפגישה ראשונה למרות הכול, ואין צורך להראות לבחורה שאתה משתדל יותר מדי.

אל תהפוך את הפגישה לחקירה – תן לנושאים לזרום ולצחוקים להתרחש לבד. היה נינוח, אמיתי, מי שאתה, פשוט ללא הסממנים הגבריים שעשויים לדחות בחורות כמו גרעפסים או אכילה מרושלת (כמובן שתלוי בבחורה, אך הנושא המדובר הוא רשמיות ופעולות כאלו אינן נתפסות כמרשימות לרוב). השתדלו לנהל שיחה קולחת, לספר כמה שיותר על עצמכם תוך כדי התחשבות בצורך שלה לדבר ולספר על עצמה. אל תנסו להתנשא או להרשים מעבר למידה, שכן הדבר ככל הנראה יביא רק לתוצאה הפוכה.

אם הדייט הלך טוב ואתם חפצים לראות את הבחורה בשנית, השתדלו לסיים את הערב בנשיקת לילה טוב והבטחה כי תתקשרו מחר (ובאמת תתקשרו). אין גבר מרשים יותר מאחד שלא מנסה לעלות הביתה. כמובן שאם ההצעה עולה לבדה, אין סיבה לסרב, אך אם באמת חיבבתם את הבחורה, אולי כדאי לנסות “לשמור מעט מסתורין” להמשך.

כיצד להרשים בריאיון עבודה

ראיונות עבודה הם תהליך קשה מנשוא, מלחיץ ולא פשוט עבור איש. כדי להצליח בראיון, השתדלו לבצע התמודדות מטרימה ולדמה ראיון טרם הריאיון האמיתי: השתדלו לשאול את עצמכם כמה שיותר שאלות שאתם מאמינים כי ישאלו אתכם ולהשיב עליהן בצורה הבהירה והמתומצתת ביותר.

כדי להרשים את המראיין, התלבשו במיטב בגדיכם, אך עדיין הקפידו על הופעה נוחה כך שתשדרו נינוחות. בראיונות עבודה, לחיצת היד משחקת תפקיד מפתח – השתדלו כי הלחיצה תהיה חזקה, אך לא חזקה מדי. השתדלו כי כף היד תהיה יבשה ונעימה ללחיצה. לחצו פעמיים מעלה-מטה ונתקו את האחיזה – אין גרוע יותר מלחיצת יד שלא נגמרת.

בראיון עצמו, כמו בחיים, הכול הוא עניין של מתינות: השתדלו לשבת קרוב למראיין, אך לא יותר מדי. המראיין יתרשם אם תצרו עמו קשר עין, אך אל “תנקרו את עיניו”. נסו לדבר עמו בצורה פתוחה ולשדר שפת גוף פתוחה ומזמינה. אם באמת חזרתם על שאלות בבית, לא תתקשו להשיבן מול המראיין, שיתרשם מאוד מהמהירות והחדות שלכם.

גם בסוף, הקפידו ללחוץ יד ולחייך חיוך כובש. המראיין יתרשם מהביטחון, הכריזמה והחדות שלכם שככל הנראה גם יחפוץ לראותכם בהמשך.

 כיצד להרשים חברים מימי קדם

עשרים שנה עברו וחלפו, ואין אנו אותם אנשים צעירים ויפים עם כוח המנסים “לתפוס את העולם בשיניו”. ואז… מגיע הטלפון – “לא נפגשנו 20 שנה, אבל אמרנו שכדאי לעשות זאת עכשיו”. ודאי שכיף מאוד לראות חברים עמם שרתת, למדת בתיכון או באוניברסיטה או פשוט חברים מהעבר, שלא ראיתם תקופה. עם זאת, כאשר מדובר בקבוצה גדולה של אנשים שלא ראיתם תקופה ארוכה, תוקף הלחץ ושואל,  “איפה אני עכשיו? איפה הם עכשיו? מה הם יחשבו?”. באופן כללי, חברים אמתיים יקבלו אתכם ללא מחשבה שניה על הלבוש, השיער או המקצוע שלכם כיום. למרות זאת, לכולנו החברים השיפוטיים או אפילו התחרותיים שהיינו מבקשים להרשים. אז כיצד נעשה זאת? זוהי הפעם היחידה, חוץ מאירוע, שבה עליכם להתלבש יפה ככל האפשר. כמובן שאין צורך להגזים, שכן גם הופעה בחליפה בבית קפה נתפסת כמוזרה, אך לבוש הולם ומדוקדק בהחלט יסייע עם הלחץ וירשים את החברים. כאשר אתם ישובים אל מולם, אל תנסו להמציא או לשקר לגבי מעשיכם כיום – לשקר יש רגליים וגם חבל, הם עדיין היו חברים שלכם בעבר ובסופו של דבר הם הושיטו יד להיפגש ולהשלים פערים, אז עשו זאת. תשתדלו ליהנות באמת, שכן הנינוחות תרשים אותם יותר מכל – גם אם הם הזמינו, אתם עדיין קבוצה שלא התראתה הרבה זמן וכולם הגיעו עם חששות. הנינוחות תוביל אתכם להיות מסמרי הערב וכך תרשימו יותר מכל.

 כיצד נציג מתנה כמרהיבה, גם אם עלתה 20 ₪?

כולנו מכירים את התרחיש המוכר – כל כך הרבה חברים, כל כך מעט זמן וממון. אנחנו מתרוצצים בכל העיר כמו מוכי מחלה, עוברים חנות, חנות, מוכר, מוכר, זועקים לשמיים “היכן המתנה המושלמת?” אך לשווא. לא עוד! ישנן דרכים רבות לשדרג כל מתנה מסמלית למדהימה.

ראשית, נסו לשבת עם עצמכם רגע ולחשוב על האדם אשר עבורו אתם רוכשים את המתנה – כולנו רוצים פרארי, וילה בתל אביב ומטוס פרטי לחופשות, אך איש לא מצפה שתרכשו לו מתנה בכזה סדר גודל או יוקרה. עם זאת, אם באמת אכפת לנו ממקבל המתנה, אנו עדיין רוצים שהוא יאהב אותה, לכן הקפידו לחשוב עם עצמכם אודות האדם הנבחר אשר אתם מכירים כל כך הרבה זמן – מה הוא אוהב? מה הוא תמיד רצה? האם איי פעם הייתה לכם שיחה של “מה אם?” והוא נקב במתנה ייחודית? האם אתם זוכרים שראיתם משהו בחלון ראווה יחד והוא כמעט שבר את החלון מהתלהבות? גם אם מדובר באדם שאנו פחות מחבבים ועלינו להביא לו מתנה מתוך מחויבות, מומלץ לנסות ולהשקיע – זכרו כי מתנות הן מעגל ואם תזלזלו, תקבלו זלזול בחזרה.

אם לא הצלחתם לחשוב על מתנה מרשימה ומספקת דיה, ניתן לרכוש פריט אחד מרכזי ומספר פריטים קטנים שיעבו את המתנה: לדוגמא לקנות קרם גוף איכותי ולהוסיף לו קרם ידיים, שוקולד, בושם שמן ועוד. ניתן למצוא הרבה פריטים זולים שנראים יוקרתיים כגון הלבשה תחתונה, תכשיטים (כמובן ששמים לב שזה לא זהב…), ביגוד בחנויות עודפים ועוד שכל שעליכם לעשות הוא לגזור את המחיר.

גם אם עד כה המתנה שלכם איננה מרשימה דיה, המהותי ביותר הוא העטיפה – הקפידו על עטיפה יפה וניטרלית; שקופה, לבנה, טורקיז, ירוקה, סגולה, כסופה או זהובה – כולם צבעים המשדרים רוגע ורשמיות. השתדלו להוסיף סרטים שיקשטו את המתנה ומוסיפים רשמיות ואיכות, אך לא יותר מדי, כך שהמתנה לא תיראה המונית. כמובן שגם כרטיס הברכה חשוב – אם אתם מחפשים רשמיות, מצאו כרטיס בעל צבעים המתאימים לעטיפה המרשימה. במידה ואינכם קרובים לאדם עבורו אתם רוכשים את המתנה, נסו למצוא כרטיס עם ברכה מובנית, בדרך כלל הן קולעות. גם אם לא תמצאו, ישנם אלפי אתרי ברכות, יש רק לחפש.

 כיצד להרשים במפגש משפחתי

והנה הגיע עוד פסח גדוש במשפחה המגוונת: ההורים, הדודים, בני בדודים, בני הדודים ממדרגה שניה, סבתא, סבא, האחים שלהם וכולם תחת קורת גג אחת. ישנן תקופות בחיים, בעיקר שנות העשרה והעשרים, שבהן אנו חשים כמו המשפחה מעמידה אותנו תחת מבחן שאנו לא סובלים, אך בו-זמנית מקווים לעבור. אנו מותקפים במיליון שאלות בדקה: “כבר מצאתם בני זוג? מתי החתונה? ומה עם ילדים? התחלתם ללמוד? מה תלמדו? מה זה, מקצוע טוב? ובמה אתם עובדים עכשיו…?”, ואין סוף לשאלות. המתכון לסיפור ההצלחה כאן הוא לדעת מה לספר ומה לא – לכולנו יש תחומים בחיים בהם אנו מוצלחים יותר ותחומים מסוימים שאנו מעדיפים “לדלג” עליהם הפעם. לכן, נסו לדבוק בחיובי, להעביר נושא בשלילי ולספר בדיחה באמצע. בסופו של דבר, מדובר במשפחה שלכם וכמו החברים, הם שם כדי לאהוב ולדאוג לכם. הרשימו אותם ודברו על הדברים המוצלחים שלכם ומנעו מהם את הכאב אודות הסיפורים הכאובים והחסרונות שלכם. כל המשפחה המרוחקת תלך הביתה עם חיוך על הפנים וכך גם אתם.

כיצד להרשים את ההורים של…

המבחן האולטימטיבי – הולכים לפגוש את הוריי בני הזוג. אין אדם שלא יחפוץ “להיכנס ולצאת מזה נקי”. החרדה לא יודעת גבולות: ” האם הם יאהבו אותי? מה הם אוהבים? מה לדבר? איזה מביך זה, יאללה…  ומה אם אני לא אוהב את האוכל? ומה אם אני לא ארשים אותם מספיק וזה יפגע בבן/ת הזוג?”. כאשר ישנן יותר מדי שאלות בראש, מהותי לפתור אותן אחת אחת: אין לפתוח בנקודת הנחה שלא יאהבו אתכם, שכן מה יש לא לאהוב?! אם בני הזוג שלכם אוהבים אתכם, יש לכם ביטחון שמישהו כבר אוהב אתכם יותר מכל – אז מה אם אלו ההורים שלהם?! אין שום סיבה שהדבר ישנה את התפיסה שלהם. ההורים של בני הזוג שלכם אוהבים אותם יותר מכל ולכן ישתדלו לאהוב את האהובים שלהם, בייחוד אם זה חשוב להם. השתדלו להגיע לבושים בהידור, מסודרים ונינוחים. זכרו כי אין סיבה לדאגה, היו עצמכם – תצחקו, תשאלו, תספרו ואפילו תדברו על עצמכם יותר – אתם הסיבה לשמה התכנסתם! אל תפחדו לעמוד במרכז העניינים, שכן זה מה שההורים רוצים. אל תפסחו על דבר, גם אם האמת מעט מכוערת; ההורים יתרשמו יותר מבני זוג כנים שעדיין לא לגמרי הסתדרו בחיים מאשר בני זוג שקרנים. אם האוכל ימצא בעיניכם כפחות טעים, השתדלו לאכול ממה שאפשר ותרצו בכאב בטן. למען האמת, אם אתם באמת רוצים להרשים, מומלץ כי תנסו לאכול בכל מקרה – נכון, אתם תפגשו את ההורים של בני הזוג עוד פעמים רבות מעתה ואילך, אך אין שום סיבה שהדבר יכלול גם אוכל ואוכל שהם הכינו, אז פעם או פעמיים לא אמורים להיות כה נוראיים. אל תמהרו לעזוב ובלו עמם כמות מכובדת של זמן, כך שיחושו שאתם באמת נהנים בחברתם. באומרכם שלום ולהתראות, הקפידו לנשקם, לחבקם ולומר להם תודה על האירוח – לא מובן מאליו כי עמלו כה קשה למפגש וההערכה תרשים אותם יותר מכל. כן, אם נפגשתם עם ההורים פעם אחת, ככל הנראה כל עוד תבלו את שארית חייכם עם בני הזוג שלכם, את רובם תחלקו גם עם הוריהם. אך פרספקטיבה היא המפתח – ניתן להסתכל על המצב כמתסכל או להבין כי עוד שני אנשים אכפתיים וטובי לב, שיצרו את אהובי לבכם נוספו לחייכם, וכמו שבני הזוג שלכם מקבלים, מכבדים ובתקווה גם אוהבים את ההורים שלכם, מן הראוי כי תחזירו באותו מטבע.

גם אם נשקר לעצמנו, כולנו היינו רוצים להיות “מסמרי הערב”, “הדובדבנים שבקצפת”, “הקרם של הקרם”, מה שבאמת “קונה” בני אדם הם ביטחון, חיוך וכריזמה. אם אתם באמת רוצים להרשים אנשים כיאות, כל שעליכם לעשות הוא להרגיש כי “אתם על גג העולם” וכך גם הם מיד ירגישו.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.