איך להתגבר על הלחץ והחרדה – טריקים שיסבו לכם ביטחון ושלווה

איך להתגבר על הלחץ והחרדה – טריקים שיסבו לכם ביטחון ושלווה

 רגשות כגון לחץ וחרדה רודפים את רוב אנשי המאה ה- 21 מסיבות רבות: יתכן וחלק הלומים מהעומס החוזר ונשנה, יתכן וחלקכם מתמודדים עם מחשבות שליליות ושחורות, טראומות ילדות או קשיים שונים שנוטעים בכם רגשות שאינכם יודעים כיצד לעכל. הדרך היא הרבה יותר פשוטה ממה שאתם חושבים, כל שיש לעשות הוא להתמיד באופטימיות.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

 זהו את הסימנים

כדי להצליח ולעצור את הלחץ, ראשית כדאי לכם לאתר את התחושות שאתם חווים כאשר אתם במצב מלחיץ. אתם עדיין לא בטוחים מה מלחיץ אתכם או מדוע אבל תשובות לשאלות כגון “מה אתם מרגישים?” או “מתי אתם מרגישים את זה במיוחד”, יכולות לסייע לכם להגיע לשורש הבעיה.

כאשר אתם לחוצים אדרנלין וקורטיזול מופרשים בגופכם, משום שהוא מאמין כי אתם לחוצים בשל איום שעומד לתקוף אתכם. אתם חשים את דפיקות הלב, הלחץ מטפס במעלה הגוף, הזיעה נוטפת במורד הגוף, אולי קשה יותר לנשום, אולי בא לכם להקיא או שהראש שלכם מסתחרר… דבר אחד בטוח – הגוף מתכונן למתקפה.

משום שאין שום איום ממשי בשטח, כדאי לכם להבין שזהו אות שהגוף מנסה לשדר לכם: הוא מנסה לומר לכם להפסיק, לעצור לרגע ולהתחבר לעצמכם. הקשיבו לו! הקפידו לשים לב לזמנים בהם אתם לחוצים או חרדים יותר מכל ותעדו אותם – את התחושות שאתם חווים, הקשיים, המחשבות שעוברות בראשכם וכל מה שמרגיש לכם חשוב. ככל שתנתחו אותם יותר ותמצאו את הדמיון ביניהם, כך תוכלו לקבל תמונה מלאה יותר של המצב שלכם ויתכן, כי תתקרבו למקור החרדה האמיתי שלכם. לכאן או לכאן, אתם תוכלו רק ללמוד מהרגעים הללו ולכן מומלץ להיות ערניים במהלכם.

מצאו את שורש החרדה שלכם

זהו הצעד המשמעותי ביותר להחלמה שלכם. אינכם יכולים לדלג עליו, משום שהוא מהווה את הבסיס של הדרך שלכם להחלמה ובלעדיו – אתם בונים בית רעוע שעתיד להיהרס.

הדרך היחידה להרגיע את החרדה שלכם היא לנסות להבין מדוע היא שם מלכתחילה והיו בטוחים כי אם היא רודפת אתכם בכל מקום או לאורך שעות היום, היא איננה נובעת רק מחוסר סבלנות או עומס. לכל מה שאתם מרגישים תמיד תהיה סיבה שתביא להשפעה, במקרה זה החרדה. לכן נסו להבין כי צלילה עמוק לתוך החרדה היא דבר קריטי עבור ההחלמה שלכם. כדי לנהל אותה, נסו לכתוב ביומן במשך 20-30 דקות ביום לפחות, כל יום.

ישנם אנשים אשר חווים לחץ וחרדה עקב עומס, אך פעמים רבות ישנם שורשים רגשיים ברורים מאוד, כמו גם שורשים שהלכו לאיבוד לפני שנים ועדיין מביאים לתגובה לא בריאה. רוב האנשים מכחישים ואפילו מדחיקים אירועים שגורמים לחרדה, לכן מציאת שורש החרדה מצריכה מכם הרבה מחשבה, השקפה לעבר העבר ותהייה לגבי מה שהתרחש בעברכם, שהביא אתכם לחרדה מתמדת. כתיבה ביומן מסייעת לכם להבין את המעשים שלכם ואת החיים שלכם בצורה קונקרטית יותר, להתעמק בהם, לנתח אותם וללמוד מהם. כדאי לכם לנסות ולדבר על כך עם אנשים שקרובים אליכם; פעמים רבות אנשים לצדנו מכירים אותנו הרבה יותר טוב ממה שאנו מכירים את עצמנו. יתכן ויהיו להם תובנות שלא תעלו על דעתכם.

אנשים רבים אשר סובלים מחרדה לרוב גדלו בבתים בעלי תפקוד לקוי, חוו טראומה, שליליות או קושי בחיים שהביא להיקשרות לא בטוחה כלפי הסביבה. תהליך ההיקשרות מתחיל בילדות: אם אינכם נקשרים טוב למטפלים שלכם, לרוב ההורים, המייצגים עבורכם את העולם כעת, אתם תגדלו להאמין כי התגובה הראשונית של החברה כלפיכם היא דחייה וכי היא לא תושיט לכם עזרה בעת צרה. אתם תגדלו לאנשים חרדים, אשר זקוקים נואשות לחיבה מהעולם, אך חרדים ממנו בו זמנית או מנותקים לחלוטין ולא מעוניינים להתקרב לחברה; שכן “אין טעם לפנות לקיר”.

כדי להתגבר על הקושי, נסו לדבר עם מישהו קרוב אליכם שבו אתם בוטחים ולשתף אותו בהתנסויות העבר שלכם. אתם תמיד יכולים לפנות גם לייעוץ מקצועי, פסיכודרמה, טיפול באומנות, טיפול פסיכולוגי-קוגניטיבי ועוד, אך אם אתם בוחרים להתמודד עם החרדה ללא עזרה מקצועית – אל תעשו זאת לבד. הבינו כי מדובר בנטל משמעותי שאתם מטילים על האנשים הקרובים אליכם, לכן השתדלו לשתף מספר אנשים קרובים מאוד, שיוכלו להיות שם בשבילכם ולהמשיך לנהל את חייהם כראוי. באופן זה אתם לא תחושו אשמים כי אתם מבזבזים הרבה מזמנם.

התמודדו עם מה שאתם מרגישים בצורה חיובית

רוב הפעמים אתם חווים תחושות של דיכאון, לחץ, עומס ופחד עקב תחושה מסוימת שמאיימת עליכם ומחשבות לא נעימות שמסיטות אתכם למקומות שחורים.

לאחר הרבה עבודה וחשיבה פנימית אתם מרגישים שמצאתם את שורש החרדה שלכם?! מעולה! דעו לכם שלעיתים נדרשות מכם שנים של עבודה ומחשבה כדי להצליח ולהגיע לשורש הזה, אז כל הכבוד לכם!

כעת הגיע הזמן לנתח: בואו נאמר ששורש הבעיה שלכם נעוץ בעובדה שלא הייתה לכם דמות אבא בחיים, משום שאימא שלכם התגרשה ממנו כשהייתם פעוטות. פירוש הדבר שאתם חווים פחד מאובדן ונטישה. יתכן וכי אתם חושבים שאינכם טובים מספיק או כי אינכם שווים מספיק כדי שיאהבו אתכם.

בואו נפרק אותם לגורמים לרגע: ההרגשה הזו? איפה אתם מרגישים אותה בגופכם מבחינה פיזית? נסו להתחבר אליה, להכיר אותה ולקבל אותה כחלק בלתי-נפרד ואפילו חיובי מהחיים שלכם. נסו לדמיין אותה בצורה טובה, חיובית, בהירה כמו עמק ביום שמשי, ים או מקום נעים ורגוע. נסו להבין כי אלו אתם עצמכם, שפשוט זקוקים לחיבוק. חבקו את עצמכם, תאהבו את עצמכם, למדו את עצמכם כי אתם לעולם לא לבד – משום שיש לכם אתכם קודם.

המחשבות השחורות, התחושות הלא נעימות והאינסטינקטים השליליים הם כולם דפוסים ישנים, יתכן שחלקם אף נוצרו בילדות, שהתרגלתם לחשוב על עצמכם והם לא נכונים: אתם מיוחדים באופן הייחודי שלכם ואם הייתם דומים לכולם – העולם היה משעמם וכולם היו לחוצים כל הזמן, בשל תחושת חוסר המעש.

נסו להדגיש את התכונות הייחודיות שלכם, להשקיע בעצמכם חיצונית ופנימית – כך שתהיו מרוצים מעצמכם. כאשר אתם חווים את המחשבות הרעות, התחברו לתחושה שלכם וחבקו אותה, חבקו את עצמכם באהבה גדולה.

לצד המחשבות השחורות, נסו לזכור את כל הטוב שיש בכם וכל מה שיש לכם להודות עליו בחייכם: האנשים האהובים והאוהבים שלכם, קורת הגג שלכם, המסגרת שלכם, הידע שלכם, הבריאות שלכם ושל הקרובים שלכם, האהבה שלכם… הרשימה ארוכה. אתם אפילו יכולים לכתוב לעצמכם את כל החיובי על פתקים או ביומן שלכם ולתלות אותם במקום שבו תמיד תוכלו לראות אותם. ככל שתשמרו על יותר חיוביות בחייכם, כך תשימו לב כי העולם מחייך אליכם בחזרה: לפתע השמש בהירה יותר, אנשים מחייכים יותר והכול יכול לחכות.

רגשות שליליים הם דבר חיובי

האמת היא, חברים, שכולנו עשינו זאת עד עכשיו, כך שאין סיבה לחוש ברע – כולנו פירשנו את התחושה הזו לא נכון מהרגע הראשון.

הלחץ והחרדה שאנו חווים מסייעים לנו במידת מה לזהות מצבים חדשים בחיים שלנו; מצבים שהם חסרי ודאות, מצבים שהם מעניינים, מרגשים, אולי אפילו חווייתיים.

רוב האנשים בעולם הם אנשים של הרגלים, אשר נהנים ממה שהם מכירים ולא אוהבים חוסר ביטחון, אי-הבנות או מצבים שהם לא חוו בעבר – אך כאן הטעות.

אתם כן אוהבים ואפילו משתוקקים לחדש, פשוט לא ידעתם זאת. זה מה ש”החרדה” ניסתה לומר לכם: משעמם לכם, אתם זקוקים לריגושים, זקוקים לעניין, רוצים להתוודע, להכיר ולהתעניין. רק לאחר שתסיימו להכיר הכול – רק אז תחושו חופשיים.

למה שתרצו להיות חופשיים בכלל? איזה כיף זה להבין, שמה שפחדנו ממנו כל הזמן הזה, היה לא יותר מהרצון לחיות? אז קדימה! קחו סיכונים, פרשו כנפיים וצאו לחופשי.

בצעו הכול ממקום של הנאה וצחוק

יתכן וטבעתם בשגרה קדחתנית ולא נעימה, טבעתם בעבודה שלכם או פשוט הפסקתם למצוא זמן להירגע, זמן לעצמכם או זמן פשוט ליהנות ולצחוק – אך אתם זקוקים לו עמוקות.

לכן הגיעה העת ליהנות כמו אין מחר: קחו חופש מהעבודה ותצאו עם חברים או בני משפחה כל יום. תצאו לבד ופשוט תשתו בירה, תביטו על נוף יפה ותירגעו עם עצמכם. תלכו לסדנאות, טעימות, סטאנד-אפים וכל דבר חדש ומרגש, שיעורר אתכם לעולם המופלא שמסביבכם.

הנאה וצחוק מסייעים לכם לחוש טוב יותר באופן ביולוגי, על ידי הפרשת סרוטונין, דופמין ואנדורפינים.

גם אם אתם לבד, אתם תמיד יכולים לראות סדרות או סרטונים מצחיקים, לקרוא ספרים מצחיקים או פשוט לשעשע את עצמכם – אתם יודעים איך!

פעילות גופנית

פעילות גופנית מסייעת לנקות את גופכם מרעלים, תורמת להפרשת מוליכים עצביים מרגיעים ומסייעת לייעל את תהליכי העיכול, שריפת השומנים, ניקוי מחזור הדם ולהביא לשפע של רוגע נפשי. מומלץ להתאמן במשך 3-4 פעמים בשבוע, כדי ליהנות מיתרונות הפעילות הגופנית. לצד פעילות גופנית, כדאי לכם להרבות בחלבונים שיסייעו לחזק את גופכם, לצד האימונים.

שיטות הרגעה

בנוסף לפעילות גופנית מוכרת כגון ריצה, שחייה או אימוני מזרן, אתם תמיד יכולים לבחור באימונים שמכוונים לרוגע כגון יוגה.

מדיטציה היא שיטת הרגעה מצוינת, אשר מסייעת לכם להכיר את עצמכם באופן חדש ומאתגר יותר: גם אם אתם מתקשים לבצע אותה בהתחלה – אל תוותרו. אתם לא תאמינו למקומות שתגיעו עמה.

אמבטיה חמה עם נרות, שמנים אתריים וארומטיים, רגע שקט לקרוא ספר עם תה או שוקו חם או פשוט שכיבה בתוך השמיכה תוך כדי צפייה בטלוויזיה, יציאה לטבע להנאה בשמש, מפגש עם חבר… כל מה שגורם לכם לחוש רגועים ונינוחים, מסייע לכם לשחרר לחצים ופותח אתכם לשלווה הפנימית שלכם – לה אתם כה זקוקים.

אם אתם מתקשים לבצע יוגה או מדיטציה לבד, אתם תמיד יכולים ללכת לאימונים או סדנאות בנושא.

שינה

כאשר אתם חשים לחוצים, כדאי לכם לישון הרבה כדי שתוכלו להתמודד עם כל הקושי הזה. מומלץ שתשנו בין שבע לתשע שעות בלילה, כדי לתרום לגופכם את המנוחה הזו ואת הזמן לבצע את כל התהליכים המתרחשים אך ורק בעת השינה.

חיו את הרגע

הדרך הטובה ביותר להצליח ולהתמודד עם תחושות של לחץ, חרדה וכאוס, היא להבין כי הם מתרחשים רק בראש שלכם, אז כדאי לצאת החוצה!

נסו להימנע מ”טייס אוטומטי” ולהתמקד ברגע שאופף אתכם: במה שאתם עושים, בסביבה שלכם, במה שאתם חווים. אין סיבה לדחות את הרגע, לפחד ממנו או להרגיש רע כלפיו. אמצו את הרגע אליכם בחיבוק, הרגישו אותו במלוא לבבכם. היו נוכחים לחלוטין ברגע המופלא בו אתם נמצאים: בחנו אם הגוף שלכם מכווץ, לחוץ או פשוט לא משוחרר מספיק. נסו לראות את האופן שבו אתם רואים את הרגע; האם אתם באמת חלק מהרגע או שאתם בתוך הראש שלכם? האם אתם מפרשים אותו נכון או שאתם מפרשים אותו בהתאם לציפיות ולרגשות השליליים שלכם?

אין טעם להילחם ברגע או לדחות אותו, דווקא הוא מה שכדאי לכם לספוג לתוככם ולחיות במלוא התחושה. כאשר תסיימו להתמקד בדבר האחד שלכם, תוכלו להמשיך הלאה ולהפליג למשימה הבאה.

לא פשוט לשנות דפוסים, לכן אתם תחושו רצון בלתי-נשלט להיות בשליטה, לחשוב על מיליון הדברים האחרים שיש לכם לעשות, לחשוב מחשבות שליליות ושחורות, להילחץ ולהתמקד ביותר מ”רק” דבר אחד. אך אתם חזקים יותר: אתם יודעים שאתם בעולם האמיתי ויש בו כל כך הרבה יופי, שאין לכם מקום לחשוב על הדברים הללו, להתעסק בדברים הללו.

נשלים עם עצמנו

כולם מרגישים רע לפעמים, מאמינים כי אינם טובים מספיק או פשוט נסחפים עם הדפוס של הרגע ומשתלחים, אבל זהו חלק מהחיים.

מה שחשוב הוא שלאחר מכן, תקפידו לחבק את עצמכם ולהזכיר לעצמכם כי אתם אף-פעם לא לבד. זכרו כי יש לכם את המעלות שלכם וכמו כל אדם אחר, אתם מיוחדים, מדהימים ושונים.

בחודש-חודשיים הראשונים, אתם תשימו לב כי אתם מתקשים לשנות הרגלים בקלות, משום שהמוח שלכם התרגל, אך אתם האדונים לעצמכם – לא המוח שלכם ולכן, ככל שתתמידו – כך תשימו לב כי העולם נפתח אליכם בגוונים חדשים.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.