איך להתגבר על המכשולים הכי קשים שלנו – 10 טריקים שכדאי לכם ליישם

איך להתגבר על המכשולים הכי קשים שלנו – 10 טריקים שכדאי לכם ליישם

בתור בני-אדם, כולם מרגישים לעיתים כי הם עומדים בפני אתגר, שהם לא בדיוק יודעים כיצד לגשת אליו או איך להתחיל לעבד אותו רגשית, מלכתחילה. המחשבות הרעות ממהרות להתריע כי ה”מסע” יהיה קשה, מרתיע ואולי כדאי לוותר. במקום, “צאו מהראש שלכם” לרגע ונסו לראות את החיים בצורה האובייקטיבית, בה הם אמורים להיראות. שנית, הגיעה העת ללמוד כיצד גם המכשול הקשה ביותר, יכול להיראות כמו נמלה עבורכם.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

תשלימו עם המציאות

אז קשה לכם לבצע את המכשול הזה? מדוע? אולי משום שיהיה עליכם להתעלות על עצמכם, כדי להצליח? אולי משום שהוא ידרוש מכם הרבה כוח/סיבולת/כוח-סבל? אולי משום שאתם חוששים כי יביך אתכם? האם זה משנה?

בסופו של יום, אתם יודעים שאתם חייבים לעשות זאת: לעבור את המבחן הזה, להצליח בתרגיל הזה, לומר להם מה אתם מרגישים, לבנות את הדגם הזה – לצלוח כל משימה שנקרית בדרככם, קשה ככל שתהיה.

איש לא אמר שהחיים פשוטים: שרומא נבנתה ביום אחד, שחזירים עפים להם בהנאה בשמיים הכחולים והחיים יפים ופשוטים.

בחיים שלנו, כדי להגיע מנקודה א’ לנקודה ב’, עלינו לתת מעצמנו, “לנסוע על הכביש” – אם אתם לא תנהגו בחיים שלכם, איש לא ינהג במקומכם.

ודאי הייתם רוצים לראות את עצמכם כאנשים אקטיביים, אנשים שאפשר להתגאות בהם, אנשים שמרוצים מעצמם ברוב האספקטים של החיים שלהם. אם תוותרו על הקושי הזה, תמיד יהיה קושי שירדוף אחריו, עמו תאלצו להתמודד. אם תבחרו להתעלם מקשיים, אתם בוחרים להתעלם מהזדמנויות להצלחה, התפתחות וגדילה. לכן, שנסו מותניים, קומו על הרגליים והחלו לעבוד לקראת הקשיים שלכם!

אתם תראו כי לאחר שתסיימו את המשימה, אתם תחושו כה גאים בעצמכם, שכל המכשולים בעולם יראו כמו הם ממש בהישג ידכם.

אל תפחדו

ולמה שהם לא יהיו בהישג ידכם, בעצם? הריי אתם אנשים מוכשרים, בעלי יכולות, תובנות, שכל וכוח. אתם דומים לכל אדם אחר, אשר ודאי צלח במשימה לפניכם. אם כך, מה מונע מכם לצלוח את המשימה הזו? שום דבר.

עם זאת, הגיוני שנפחד: אנחנו עומדים לעבור אתגר מסוים בחיים שלנו, אשר מאוד קריטי לנו להמשך החיים. יהיה האתגר באשר יהיה – אתם כה רוצים לעבור אותו בססגוניות, עד שאתם מפחדים מהאפשרות השנייה – שתיכשלו בו כישלון מפואר.

אך אם תיכשלו “כישלון מפואר” במכשול הזה? האם התוצאה תהיה מטאוריט, שיתנגש בכדור הארץ??? כנראה שלא. האם כל האנשים שאתם אוהבים עדיין יהיו לצדכם? ודאי שכן! האם רצף החיים שלכם ייקטע? כנראה שלא. אז אם כך, הכול בסדר: אנו בני-אדם, מותר לנו לטעות, כל עוד אנו מנסים.

בסופו של דבר, המהותי ביותר במכשול שלכם – הוא שתנסו לעבור אותו. אם לא עברתם אותו, זה בסדר – אתם תמיד יכולים לנסות שוב. העולם עשיר בהזדמנויות, מועדי ב’, טיפולים חדשניים ו”דגים בים”.

אנשים רבים טוענים כי הם לא מצליחים לעמוד במכשולים, משום שהם לא “מושכים אותם”, אך אם תשתדלו למקד את עצמכם, להעניק לעצמכם כוחות ולייצר מוטיבציה בתוככם, אתם תוכלו לעמוד בכל מכשול הנקרה בדרככם, גם אם אתם אמנים מושבעים שמתמודדים עם מבחן באלקטרוניקה או נער חולה אהבה, שרק רוצה שהבחורה שלו תהיה לידו.

חפשו את החיובי

אז עד כה אתם יודעים שמדובר במכשול ושאתם חרדים ממנו. למה אתם חרדים ממנו בעצם? אולי משום שאתם מפחדים “להביט פנימה?”. בני אדם חוששים ממה שהם לא מכירים, מה שהם לא מבינים. אם הם לא מצליחים להבין זאת, הם מאמינים כי יתקשו ופשוט בוחרים לסגת.

אבל מה אם הייתם מקדישים לעצמכם את הזמן, כדי להבין מה כל כך קשה במבחן באלקטרוניקה? בטראק של שבוע? בתרגיל צבאי? בהתמודדות עם מחלה? בדבקות במטרה? כן, ישנם מצבים לא פשוטים בחיים, שלא פשוט למצוא בהם היגיון, אך בכל דבר יש מן החיובי, גם אם אנו לא רוצים לראות אותו: המבחן יעניק לכם ידע לעתיד שאולי אפילו תשתמשו בו. מי יודע? אולי זה אפילו יהיה מעניין? אולי אפילו תצליחו לתכנת מכשור מסוים, כך? אולי תמצאו את קריירת חייכם? תרגיל צבאי הוא מפחיד, אך הוא חלק מהצבא – חוויה שתעברו פעם אחת בחייכם. לכן, נסו ליהנות ממנה כל עוד אתם בתוכה. מחלות קשות ואף סופניות עשויות להיות בלתי-אפשריות להתמודדות לפעמים. עם זאת, יש לכם את הקרובים אליכם, יש לכם את האנשים שידאגו לכם ויאהבו אתכם.

גם במצבים הקשים ביותר, השתדלו להרים את ראשכם ולחפש את החיובי. אתם אפילו ליכולים לעשות רשימה של כל היתרונות, שאתם יכולים להפיק באמצעות המכשול הזה.

החיוביות שתפתחו כלפי הרעיון, תהפוך עם הזמן למוטיבציה; לדחף, לרצות ולבצע את המכשול הזה ולצלוח אותו.

העובדה שאתם רואים את המכשול שלכם ב”עיניים טובות” יותר כעת, אכן תסייע לכם לרצות לקחת חלק במכשול, אך לא בהכרח תהפוך אותו לפשוט יותר: אל תתנו לקושי לערער אתכם; גם אם עליכם לעבוד קשה בהתחלה ולתת יותר מעצמכם משחשבתם, הקפידו להמשיך ולהתמקד בחיובי: במה שכן מעניין, בכן שיקדם אתכם, יביא אתכם למקום חיובי חדש ויסייע לכם להתמודד עם מכשולים בעתיד.

הילחמו בעצלנות

מה שעומד ביניכם ובין ההצלחה – הוא אתם ואתם בלבד. העצלנות, ההשתהות ה”רק עוד חמש דקות…”. מכירים מקרוב? אז כנראה אתם מבינים שעצלנות היא חלק בלתי-נפרד מחייכם.

כאשר אתם מכניסים את העצלנות אליכם, אתם מכניסים מפלצת שחורה ומדרדרת פנימה, אשר כל מטרתה היא למנוע מכם להתנהל נכון בחיים שלכם. כאשר אתם מתמכרים לעצלנות, החיים שלכם עוצרים מלכת ואתם בדרך-כלל עוסקים בפעולות חסרות טעם או משמעות.

חשבו על כל הטוב שיכולתם לעשות, בכל הזמן הזה שבו שיחקתם פלייסטיישן, הייתם בטלפון או פשוט רבצתם אל מול הטלוויזיה? בזמן הזה, ודאי שיכולתם להתמודד עם המכשולים הגדולים ביותר שלכם, אולי אפילו להתכונן אליהם בהתאם – כדי שתצליחו לכבוש אותם בקלות.

יש להפריד בין מנוחה לעצלנות – כולנו זקוקים למנוחה, כדי להצליח לאגור כוחות ולהתמודד עם המכשולים עם שפע של אנרגיה. עם זאת, כל דבר במידה – אם תנוחו מעבר לצורך, אתם פשוט תבזבזו זמן וזמן – הוא יקר.

הדרך הטובה ביותר למצוא איזון בין מנוחה לעבודה, היא לסדר מעין לוח-זמנים קבוע יחסית, שלפיו תוכלו להתנהל: נסו לתכנן את היומיום שלכם בצורה הריאלית ביותר שאתם יכולים. נסו ליצור לוח-זמנים שבו אתם באמת יכולים לעמוד, גם אם זה אומר שיהיה עליכם לשנות את לוח-הזמנים שלכם בהדרגה, כך שתצליחו להסתגל באיטיות, אך ביעילות לעומס הנוסף. לאחר מכן, נסו לשדרג את לוח-הזמנים שלכם – עד שתגיעו לתוצאה הרצויה, בה תוכלו להתגאות. עם כל הזמן הפנוי שיש לכם – כעת לבטח תצליחו להתמקד באתגר שלפניכם.

איך ניגש, כבודו?

בעיה גדולה במכשולים, היא שפעמים רבות הם נראים לכם כה זרים, כה קשים, כה בלתי-אפשריים – שאתם פשוט לא יודעים כיצד לגשת אליהם.

הדרך הטובה ביותר, היא פשוט “לקפוץ למים”: גם אם אתם מרגישים שאינכם בטוחים, גם אם אתם מפחדים, גם אם אתם לא מצליחים להבין שום דבר במשך השבוע הראשון… אתם חייבים להמשיך ולדבוק במטרה – בשבילכם! מכשול בדרך כלל מוביל להתקדמות, להבנה גבוהה יותר, לתחושות של גאווה, הצלחה ואלמותיות. אתה יודע שאתה יכול – אז הושט יד ותפוס את זה.

דמיון מודרך

דרך מצוינת להצליח ולהתמודד עם הקשיים שלכם, היא לדמיין כי אתם עושים אותם כבר עכשיו: נסו לדמיין את עצמכם באמצע המבחן – מצליחים בו מעל למצופה. נסו לדמיין את עצמכם עוברים את התרגיל הזה, חוזרים ללא שום פציעות ואפילו חוזרים הביתה אחריו לחמשוש. נסו לדמיין את עצכם שורדים את הניתוח הזה ומתעוררים לאהובים שלכם. נסו לדמיין את עצמכם עובדים כל יום, מבוקר עד ליל, כדי להגשים את החלומות שלכם, גם אם הם דורשים מאיתנו הרבה אנרגיה והרבה התמודדות עם מכשולים קשים.

המוח שלכם פועל על פי שגרה מסוימת: על-פי דפוסים מסוימים שהוא בונה בראשכם, לפי הסיטואציות והמידע שבהם אתם “מאכילים אותו”. באופן זה, הוא יודע כיצד לסייע לכם לאכול, לדבר ולהתנהל בחיי היומיום שלכם. הבעיה היא שהמוח מאוד אוהב את ההרגלים שלו, אז קשה לו לקבל חדשים וככל שאתם מזדקנים – כך מתים יותר תאים אנרגטיים, בעלי יכולת לקלוט את המכשולים החדשים שלכם.

לכן, כדאי לכם לנסות ולמצוא דרך לשלב את המכשול החדש שלכם בדפוסים הקיימים של המוח, כדי ש”הקלטת תוכל להמשיך לרוץ ללא תקלות”.

כדי לעשות זאת, הקפידו לדמיין את עצמכם מבצעים את הפעולה, לפחות פעמיים ביום. ככל שתחשבו עליה יותר, כך תתוודעו אליה יותר, יתעוררו במוחכם שאלות נוספות ואולי אף תתחילו לפתח עניין במכשולים שלכם.

תכננו תכניות

כדי לצלוח כל מכשול, יש צורך בסדר וארגון: לאחר שחשבתם עליו מספיק, הגיעה העת להטמיע אותו בלוח-הזמנים החדש שלכם. גם אם אתם מרגישים שאין לכם כוח להתמודד עמו, אמרו לעצמכם כי הוא חלק מהשגרה שלכם ובעוד שעתיים-שלוש – הוא כבר יהיה מאחוריכם. כשתתרגלו לעסוק בו, אתם תופתעו מהשוני בתפיסה שלכם.

כדי להצליח לעמוד במכשול, כדאי לכם לנסות ולערוך רשימות, לתכנן מראש ולהקפיד על סדר וארגון. כאשר אתם מצויים בתחילתו של מכשול מסוים בעבודה, בלימודים או אפילו בחיים האישיים שלכם – סדר וארגון חיצוניים משרים סדר וארגון פנימיים. ככל שתקפידו לשמור על הסדר, כך תפחיתו תחושות של לחץ, חוסר אונים, עצב או תסכול, שיתכן ו”מטפסות” במעלי גבכם לעיתים קרובות.

לדוגמא, אם המכשול הקשה שלכם הוא מבחן, אם תתכננו היטב את זמן הלמידה, תעברו על החומר מראש ותדאגו למספיק זמן, שיאפשר לכם ללמוד כראוי – יש את כל הסיבות שתצליחו. מי יודע? אולי אפילו תלמדו לאהוב את המקצוע.

הטמעת דפוסים ביומיום

כשאתם חשים כי חשבתם על זה מספיק – הגיעה העת ליישם. נסו לבצע את התרגיל שלכם בצבא במהירות וביעילות. עצמו עיניים וחכו לצאת מהניתוח. אמרו לה מה אתם מרגישים והמתינו לתשובה. שבו ולמדו/חקרו/עבדו עד שאתם מרגישים שהראש שלכם כואב. אנשים רבים מפתחים התלהבות כלפי פרויקט חדש, כאשר הוא בחיתוליו והם סופסוף מצליחים להבין במה מדובר. עם זאת, הקפידו לפרוס את ההתלהבות הזו לאורך זמן, כדי שתוכלו ליהנות ממנה לכל אורך הפרויקט ולא רק בשבועיים הראשונים. אם תשקיע אנרגיה רבה בשבוע הראשון, יתכן ולא תהיה לכם די אנרגיה לשבוע השני.

בשבועות הראשונים, הקפידו לחזור על הפעילות שלכם בשעות קבועות ובימים קבועים – כך שלראשכם יהיה קל יותר להתוודע אליהם.

אם תצליחו להחזיק את אותה השגרה במשך חודש – אתם תשימו לב כי הרבה יותר קל לכם להתמודד עם המכשולים שלכם, משום שכעת הם מוכרים לכם יותר ואתם יודעים כיצד להתנהל עמם.

המשיכו לטפס

אתם תשימו לב כי ברגע שבו תתחילו להתמודד עם המכשולים שלכם, ברגע שהם יהפכו לחלק מחייכם – אתם תחושו בלתי-מנוצחים וכי כעת, אתם יכולים להתמודד עם כל מה שנקרה בדרככם. אמצו את התחושה הזו עמוק ללבכם והחלו ליישם: הפסיקו לפחד, התמקדו בחיובי וצאו להגשים את עצמכם בכל מובן וצבע.

זכרו שאתם בני-אדם

ואם קיבלתם במבחן ציון פחות טוב משחשבתם? אם הפרויקט נתקל בקשיים? אם בתרגיל נתקעתם במארב? אם הניתוח לא עבר בצורה מושלמת? אז זהו חלק מהחיים.

כפי שהתחלנו, גם נסיים – החיים הם לא “מדינת ממתקים”; הם מלאים בקושי, כאב, הבנה, התמודדות והתעלות עצמית.

כדי להצליח וליהנות מאושר, עושר ואהבה, יהיה עליכם להמשיך להזיז את עצמכם מנקודה לנקודה, עד ש”תנצחו במשחק”.

גם אם נכשלתם, פחדתם, ברחתם, לא הצלחתם… זה בסדר – אנו בני-אדם: אנו טועים וצודקים, אנו נכשלים ומצליחים, אנו עליות ומורדות וזהו חלק מהכיף.

כל שעליכם לעשות, הוא לזכור כי יהיו ימים בהם תזרחו יותר ויהיו ימים בהם תזרחו פחות, אך כל עוד אתם “יוצאים לשטח” וזורחים איי שם בשמיים, אתם בדרך הנכונה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.