איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק או באינטרנט

איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק או באינטרנט

כיום, כאשר אנו חיים בעולם אינטרנטי גדול ורחב, ישנן הרבה יותר אפשרויות להתחיל עם אנשים, מאשר היו לפני 40 שנים.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

כיום, כל שעליכם לעשות, הוא פשוט ללחוץ “קליק” ולאתר את כל הנשים בעולם, המידע הבסיסי ואפילו האינטימי ביותר עליהן, בלחיצת כפתור.

לקרוא וללמוד זה נחמד, אך איך הופכים רשת למציאות? על השאלה הזו בדיוק הגענו לענות.

ניקיון

יתכן ואתם מזניחים את החדר שלכם, אולי הבית שלכם הוא סדום ועמורה מהלך. אולי. כל עוד הבחורה לא הגיעה אליכם הביתה, הכול בסדר. עם זאת, מה עם הפרופיל שלכם?

אנשים רבים פעילים בפייסבוק היום, אך לא כולם באמת מעדכנים את הפרופיל שלהם, את תחביבי העניין שלהם או אפילו נכנסים אליו יותר מדי. רוב האנשים הפעילים דווקא ממצים את רוב הזמן שלהם בפרופילים של אנשים אחרים.

אם לא עברתם על הפרופיל שלכם ביסודיות בחצי השנה האחרונה, כדאי לכם להיכנס אליו ולראות אם הוא “נקי” מספיק. אם ישנם נתונים מביכים, שלא הייתם רוצים שבחורה תמצא בהחלט כדאי לכם למחוק אותם. השתדלו לעשות בדיקה מקיפה, כך שלא תפספסו שום דבר שלא הייתם רוצים שתראה.

נקי?

לאחר שהעלמתם את כל מה שהפריע לכם, הגיעה העת לחשוב על מה שיפריע לה: תמונות מביכות או סוטות? תמונות עם חברות מהעבר? פריטים מגעילים שצילמתם עם חברים שלכם והעליתם לרשת? יכול להיות שהיא תתפוש אותם כפחות מצחיקים.

כאשר אתם מתכוונים להתחיל עם בחורה דרך הפייסבוק, כל מה שיש בידה בתחילת הקשר, כדי להחליט אם היא רוצה לדבר עמכם, הם הפרופיל שלכם והשיפוט שלה. אל “תעשו לה חיים קלים”: השתדלו לחשוב על כל מה שבנות פחות מעדיפות לראות והעלימו גם אותם. אתם יכולים להתייעץ עם ידידות שלכם בנושא.

סדר

לאחר שסיימנו לנקות, הגיעה העת לסדר כלומר, מה אנחנו כן רוצים שהבחורה תראה בפרופיל שלנו.

כמו שאמרנו, כל מה שיהיה לבחורה מול העיניים יהיה הפרופיל שלנו, כך שכדאי שיעניק רושם ראשוני חיובי: מלאו את כל האזורים בהם מבקשים פירוט על תחומי עניין, כדי שהיא תדע אם יש לכם משהו במשותף מהרגע הראשון. הבליטו את התמונות היפות שלכם, כך שהיא תוכל להתרשם. פרסמו תמונות שלכם מבלים עם חברים בחוץ, כדי שהיא תוכל לראות שאתם בני-אדם בדיוק כמוה ולא מטרידים שמנסים “לצוד” אותה דרך האינטרנט.

יש לציין כי בחורות רבות חוששות שינסו לפתות אותן לאונס דרך האינטרנט, לכן מהותי שתגרמו לפרופיל שלכם לשקף אתכם ככל האפשר.

שפצורים אחרונים

לפני שאתם ממשיכים הלאה, כדאי לכם לתת מבט אחרון ולבחון אם יש משהו שפספסתם, משהו שהייתם רוצים להוסיף או אפילו לשנות – שייראה טוב!

שלום, אנחנו מכירים?

אז בואו נשאל את עצמנו רגע: אתם מכירים את הבחורה הזו לפני או… שזה פשוט “אן דן דינו על כמה בחורות יפות ומה שיצא יצא”?

אם אנו מכירים את הבחורה לפני, כדאי לנו לפתוח בהודעה מאוד עדינה, שמזכירה לה מהיכן אנו מכירים. לדוגמא, אם נפגשנו בפאב או במסיבה של חבר, נאמר לה שממש נהנינו לדבר איתה באותו לילה. אין סיבה ללחוץ אם היא לא עונה, כדאי לנו להמשיך ולהצטייר כ- כלום מאשר כמטרד ובאופן כללי, לפתוח בהודעה הוא צעד יחסית מופרז.

לפני שאתם בכלל חושבים על לשלוח לבחורה הודעה, כדאי לנסות ולשלוח לה בקשת חברות. זכרו שכמו שאתם לא הייתם מאשרים כל אחד, כך גם הבחורה ויש סיכוי גדול שהיא בכלל לא תאשר אתכם, ללא שום סיבה מיוחדת. אתם תמיד יכולים לשלוח הודעה ולנסות להיות נחמדים, אך סירוב לחברות הוא מעין “לא” שבדרך-כלל כדאי לאמץ.

צ’יטים

היא השיבה לכם “כן”? מצוין! לפני שאתם שולחים לה הודעה אישית, כדאי לנסות ולפעול בשיטה עקיפה: כנסו לפרופיל שלה ותתחילו לחרוש! כן, כן, קראתם נכון, זה הזמן שלכם להיות מטרידנים מדרגה א’: בחנו את התמונות שלה ותראו אם אתם באמת מחבבים אותה כמו שאתם חושבים, הציצו בתחומי העניין שלה ובחנו אם יש לכם משהו מן המשותף, קראו פוסטים שפרסמה ומקומות שהייתה בהם וחשבו אם הייתם בהם או אם אתם יכולים להזדהות עמם.

ככל שתכירו את הבחורה טוב יותר, תדעו אם היא מתאימה לכם ואם אתם מתאימים לה, גם מבחינה אישית. כמובן שיש אנשים שלא פעילים בפייסבוק כלל, אך נדירים האנשים שאין להם מינימום תמונת פרופיל ורשימת תחביבים, שזו התחלה לא רעה בכלל לעומת הגבר הממוצע.

בעודכם לומדים את הפרופיל שלה, נסו לעשות מספר לייקים ולחבב כמה תמונות או פוסטים עדכניים שלה, לפני שאתם שולחים לה הודעה. באופן זה, גם אם אין לכם מערכת יחסים קיימת, אתם מתחילים לבנות אחת דרך הפייסבוק.

נסו ליצור שיחה בתגובות דרך פוסטים או תמונות שאתם רואים שהיא מגיבה עליהם. אם השיחה ממשיכה, היא רוצה להמשיך אותה. באותו אופן, נסו לבחון אם היא מחבבת פוסטים שלכם או מגיבה עליהם, כך תדעו אם היא מעוניינת בעצמה. אתם יכולים “לעזור” לה ולפרסם פוסטים שאתם יודעים שיעניינו אותה, משום שהם קשורים לתחומי העניין שלה.

פרסמו פוסט בעמוד שלה – לחזקים בלבד

כאשר אתם מרגישים שחברות הפייסבוק שלכם מתחילה לרקום עור וגידים, הגיע הזמן לנסות ולבחון אם הבחורה באמת מעוניינת בך מעבר לרשת החברתית. תמיד כדאי לנסות ולדחות את שליחת ההודעה לרגע האחרון, בתקווה שהיא פשוט תשלח ותעניק לך את הביטחון שהיא בעניין.

דרך עקיפה לסייע לך לפתוח בדיאלוג, היא פשוט לפרסם משהו על הקיר שלה. על הפוסט להיות מעניין, מצחיק, קליל… משהו שיגרום לה לחייך ולרצות להגיב או יעניין אותה מספיק כדי שתשיב על הנושא. אל תפרסמו תמונה חסרת פואנטה, שרק תבלבל אותה.

אם היא לא מגיבה או אפילו מחבבת, זהו כנראה סימן שהיא לא באמת מעוניינת להתקדם במערכת היחסים שלכם. אתם יכולים לנסות ולהמשיך לחבב פוסטים שלה או להתכתב איתה, אבל עדיף לקבל את ה”לא” ולעבור לבחורה הבאה במקרים של פייסבוק, במיוחד אם אינכם מכירים (יש עוד כל כך הרבה בחורות שאינכם מכירים…).

אם היא מגיבה או אפילו עושה לייק, הבחורה מעוניינת בהחלט. כמובן שכל בחורה שונה, כך שיתכן והיא תהיה ביישנית או זהירה יותר, לעומת בחורות אחרות. הקפידו להראות לה שאתם בחורים “אמתיים” ולא רובוטים או סוטים מפתים.

ההודעה הראשונה

אז הגעתם לשלב הקריטי. כאן עלינו לשאול את עצמנו מה כבר למדנו על הבחורה, מה היא כנראה יודעת עלינו ואם אנו מכירים אותה.

אם אנו מכירים אותה מהעבר, אנו תמיד יכולים לפתוח בשיחה המתייחסת לפעם האחרונה שהתראיתם, כך שגם אם היא לא זוכרת, היא תבין את ההקשר. יתכן כי כך היא גם תחוש כי הייתה צריכה לדבר עמכם לפני, שכן אתם כן מכירים והיא שכחה, אז היא תהיה יותר להוטה להמשיך את השיחה.

אם אינכם מכירים או שאתם מרגישים כי לא השארתם רושם ראשוני מיוחד מדי, כדאי לכם לנסות ולהתרכז במה שלמדתם עד כה: נסו לשלוח לבחורה לינק שהיא תתעניין בו: משהו מצחיק, מאמר ענייני, סיפור שמביא להלם, נושא שקשור לתחומי העניין שלה… כדאי לכם לרשום ליד הלינק “היי, מה המצב? חשבתי שזה ממש יעניין אותך” או “קלטי את זה” או בדיחה צינית שכזו, כדי שלא תחשוב שמדובר בספאם או וירוסים. באותו אופן, אתם יכולים לפתוח את השיחה בבדיחה או ב”היי, מה קורה?”. רק זכרו – ככל שההודעה שלכם תהיה מעניינת יותר, כך עולים הסיכויים כי היא תשים לב אליכם.

אל תירתעו, רק משום שהיא לא מגיבה ביום או היומיים הראשונים: הסיבה ששלחתם לה חברות בהתחלה, הייתה כדי שההודעה שלה לא טיפול לתיקיית “בקשות ההודעה” המקוללת, כך שהיא קיבלה את ההודעה. עם זאת, רבים הם האנשים שבכלל לא משתמשים בצ’אט של פייסבוק, כך שיתכן ויידרש זמן רב עד שהיא תשים לב להודעה. גם אם היא קיבלה את ההודעה, תמיד יתכן והיא תרצה להמתין ולחשוב כיצד להגיב, כך שבעולם הפייסבוק להמתין יומיים-שלושה לתשובה זה מאוד הגיוני.

הביעו עניין

היא ענתה?! איזה מזל שהיא לא יכולה לראות אתכם קופצים ליד המחשב! כעת, הגיעה העת לכבוש. פשוט דברו עמה בצורה הכי אמיתית שאפשר: ספרו על עצמכם, שאלו שאלות ענייניות והקפידו להסתיר שאתם יודעים עליה כל כך הרבה (אין צורך שתדע כי חקרתם את עמוד הפרופיל שלה). מה שכן, המידע שלמדתם עשוי להיות מאוד שימושי כעת: אתם יכולים לשאול אותה על תחומי עניין משותפים שלכם או להתעניין בתחומי העניין שלה. אתם כבר יודעים מה מעניין אותה ויש לכם זמן לחשוב ולהגיב, כך שיחסית פשוט לייצר שיחה.

הגבירו את הפלירטוט: למרות כל העבודה הקשה שלכם, עדיין לא “הצהרתם כוונות” וכדאי שהבחורה תבין מה אתם רוצים.

אחזו ידיים וצאו לעולם האמיתי

ככל שהשיחה הופכת לקולחת ומעניינת יותר, אתם צוחקים ופלרטטנים יותר, אתם יודעים כי הגיעה העת לצאת מהעולם הווירטואלי ולהיפגש במציאות. כמובן שכדאי לכם להיות היוזמים, אך השתדלו שלא לעשות זאת מוקדם מדי, שכן יתכן והבחורה לא מוכנה; זכרו, אתם מכירים אותה הרבה יותר זמן.

בדרך-כלל, לפני פגישה של ממש, עוברים למספר טלפון, כך שתוכלו לדבר בקול ולעיתים תכופות יותר. נסו לבקש את מספר הטלפון שלה, כאשר אתם מרגישים מוכנים והשיחה באמת זורמת. זכרו, גם אם עברתם את כל השלבים, יתכן ובסוף לא תתאימו וזה בסדר, כמו שנאמר יש הרבה בחורות בפייסבוק שאפשר לבנות עמן קשר חברתי, הוא פשוט דורש מעט יותר השקעה.

לאחר שאתם עוברים לטלפון, מגיע רעיון הפגישה: הקפידו לקבוע במקום ציבורי, אולי אפילו באור יום, כדי שהבחורה לא תחשוש. אתם יכולים להיפגש לקפה רגוע או לבירה בפאב חשוך; התייעצו עם הבחורה בנושא, כדי לראות כיצד היא מרגישה.

להתחיל עם בחורה בפייסבוק או בכל רשת חברתית מרגיש מאוד לא נעים לפעמים, אך הסיבה היא שאתם פשוט לא רגילים לעולם הדייטינג הווירטואלי: כיום, מאוד מקובל להתחיל עם אנשים ולהזמין אותם לצאת דרך הפייסבוק, זוהי דרך לגיטימית שהרבה אנשים נעזרים בה.

מה שכן, כמו בכל שיטה, ישנה דרך איכותית ודרך כושלת. כדי להצליח ולטפס ללבה של בחורה דרך הפייסבוק, יהיה עליכם להשקיע יותר מצד אחד, משום שאינכם מכירים פנים מול פנים. עם זאת, אתם כן תיהנו מזמן תגובה איטי וזמן להתרגל לבחורה, אולי לפתח פחות ביישנות בחברתה, משום שאתם כבר מכירים אותה. לפעמים, דחיית הישירות יכולה לעשות רק טוב לקשר ארוך שנים.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.