איך להתמודד עם כאוס – המדריך להתמחות בהתמודדות עם כאוס

איך להתמודד עם כאוס – המדריך להתמחות בהתמודדות עם כאוס

מתעוררים לעוד יום לחוץ וקדחתני? לא יודעים איפה לשים את הראש? אתם כל כך עייפים וחסרי כוחות? האם איי פעם חשבתם שבנו מתחילות כל הבעיות?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

החיים במאה ה- 21 אפופים בכאוס, בלגן, משימות, סידורים, עבודה וחוסר מנוחה. עם זאת, כל הפעילות, ההתרגשות והעניין הללו הם לאו דווקא חסרונות.

רוצים ללמוד איך להתמחות בהתמודדות עם הכאוס היומיומי או כל כאוס התוקף אתכם? הגיע הזמן להתעמת עמו אחת ולתמיד, באמצעות כוח המוח.

הבעיה מתחילה בנו

בני אדם לא אוהבים להודות שהם טועים. האמת היא שכאן לא באמת מדובר בטעות, אלא פירוש שגוי של הסיטואציה: נסו לדמיין את עצמכם מתקשרים לוודא כי המקום ששמרתם למסעדה מסוימת אכן נשמר, מספר שעות קודם לכן, רק כדי לגלות שקרתה טעות ולא, אתם לא ברשימה. אם להוסיף עלבון לפציעה, המסעדה כולה מלאה ואתכם שולחים לעשות עסקים במקום אחר.

בואו ננתח את הסיטואציה הזו רגע: קיבלתם בשורה שככל הנראה לא רציתם לשמוע, נכון? לא בהכרח נכון!

אולי התקשרתם למסעדה, כדי לבדוק אם שמרתם מקום בטעות, כשאתם בכלל רוצים ללכת למסעדה אחרת או לבלות עם חברים בבית?

גם אם התכוונתם להזמין את המקום למסעדה הזו, האם העולם הפך לכאוס? כיצד אתם מקבלים את הבשורה? האם כעת, אתם תנסו למצוא מקום אחר או פשוט תקרסו תחת הלחץ שהארגון מחדש דורש?

נכון, מדובר בדוגמא אחת קטנה, אך אתם יכולים לשייך אותה לכל סיטואציה: תור לרופא, דלי של סידורים שלא מסתדרים (בנק או דואר סגורים, לא עונים בטלפון…), חודש הגדוש בעבודה, אירועים משפחתיים או זמן איכות עם האנשים הקרובים…

אתם יכולים לפרש את הסיטואציה כמטלה כבדה ומעיקה, כשרשרת ארוכה של סידורים שלא נגמרים, ככאוס אחד גדול ומבולגן או…

כהזדמנות לנסות דברים חדשים, ללמוד דברים חדשים, להיות מאושרים על שאינכם משועממים בחייכם – אלא עסוקים וממתי אירועים או יציאות הפכו לחלק מהסידורים שלכם?

נלמד מהן פרופורציות

בני האדם למדו כיצד לפרש מצבים או תקריות בצורה מסוימת, מאז היותם ילדים: אתם למדתם שלאכול חול זה לא כיף, שלאכול גלידה זה כן כיף, שצועקים זה לא כיף וכשיש טלוויזיה, צריך להקשיב ולהיות בשקט. לאחר שנתקלתם בחוויה בשנית, לא הייתם צריכים לחשוב מה לעשות – פשוט עשיתם, משום שהטמעתם את החוויה הראשונית בראשכם. מהרגע שבו אתם זוכרים כיצד להתנהל בסיטואציה מסוימת, אתם יוצרים מעין דפוס מסוים בזיכרון שלכם, בו תמיד תתנהלו באותו מצב באותו אופן. לכן אינכם צריכים ללמוד איך לאכול גלידה או איך לחייג בפלאפון, בכל פעם מחדש – המוח שלכם והחושים שלכם הבינו מה דורשת הפעולה, לכן הם למדו אותה לפרטי פרטים, כך שתוכלו לבצעה תמיד.

אתם מפיקים תועלת רבה באמצעות התכונה הזו, אך גם הרבה מאוד סבל עצמי, משום שאתם אינכם רק למדים כיצד להתנהל בחוויות או כיצד לבצע אותן כראוי – אתם למדים כיצד להתנהג בהן, לפעמים ללא שום קשר לסיטואציה הנוכחית.

בואו נחזור לדוגמת המסעדה לרגע: אתם יודעים מראש כי אתם אמורים לכעוס ולהתאכזב, במידה ולא שמרו לכם את מקומכם. למה? משום שציפיתם ללכת למסעדה הזו, רציתם לשבת בה עם בני הזוג והחברים שלכם, כבר דמיינתם את הבילוי המהנה וידעתם כי הוא יהיה לרגיעה שלכם, בכל הכאוס היומיומי שאתם מתמודדים עמו. כשאתם חושבים בצורה כזו, אתם משעינים הרבה משקל על אירוע אחד בודד – ללא שום סיבה. נכון, כולם הולכים למסעדה לאוכל ולאווירה, אך בסופו של דבר, אתם הולכים כל פעם למקום אחר – אך עם אותם אנשים. הסיבה? אתם נהנים מחברתם של האנשים, לא המסעדה.

לכן, אין שום סיבה לכעוס, להתרעם או להאמין כי היום שלכם נהרס, משום שלא שמרו לכם מקום במסעדה. אין צורך לבכות ולצרוח, משום שהבנק והדואר סגורים היום. אין שום סיבה לחוש לחץ, כעס ודאגה ביומיום שלכם – רק משום שאתם חווים כאוס על בסיס יומיומי.

במאה ה- 21, כולנו חווים כל יום תחושות רבות של קושי, לחץ וצורך עז למהר לכל מקום. אתם יכולים לפרש את המצב באמונה כי הזמן שולט בכם, החיים אינם שלכם ואתם פשוט טובעים בלחץ… או שאתם יכולים לשבח את עצמכם על ההספק, להיות מאושרים בעשייה שלכם, בעובדה שאתם מספיקים, שאתם מוקפים באנשים שאתם אוהבים ורוצים להעניק להם. הפרספקטיבה היא כמו כדור שאתם אוחזים בידכם; רק לכם יש את הכוח להחליט לאיזה צד הוא יסתובב.

ככל שתלמדו לקחת מצבים יותר בקלות, לחשוב מחשבות חיוביות יותר וליהנות מהחיים, במקום לפרש אותם בצורה שלילית, כך תצליחו לשלוט בכאוס ביתר קלות.

נלמד לשחרר

הבעיה היא שמשחר הילדות שלכם, אתם מפרשים מצבים, מטמיעים אותם ואת התגובות שלכם אליהם במוחכם ודואגים לזכור אותן לעתיד, כך שתדעו כיצד להתנהל בהן.

הדרך התבונתית והחכמה יותר היא ללמוד כיצד לשחרר את הדפוסים הקיימים שלכם, כך שתוכלו ללמוד אותם מחדש בצורה חיובית ואפילו ספונטנית יותר.

קל לומר – קשה לעשות: עליכם להבין כי אלו הן תפישות שפעלתם לפיהן כל חייכם, לכן לא פשוט לשחרר אותן בקלות שכזו, כאילו היו כדור נוצה.

בני אדם הם אנשים של הרגלים, המאמינים כי מה שטוב להם הוא המוכר והבטוח. זוהי הטעות הראשונה שלנו, שהחלה את בעיית הכאוס מלכתחילה. מחקרים מוכיחים כי המוח שלנו זקוק לאתגרים, לקשרים חדשים, אירועים חדשים ומצבים חדשים לחוות, כדי שנמשיך לייצר יותר תאי עצבים ולא ננוון את המוח שלנו, עקב שעמום והרגל. בנוסף, כאשר אתם נכנסים לתוך שגרה, אסור לכם לקבל את הנורמה כמובן מאליו – אם אתם באמת רוצים לחיות וליהנות מהחיים שלכם, אתם לא רק זקוקים לכאוס – אתם בעצם רוצים אותו, כדי להמשיך לחוות, לראות לגלות ולהתפתח כבני אדם.

אז הצעד הראשון לשחרור התפישות הישנות שלנו, הוא ההבנה כי אנחנו רוצים את הכאוס, את המצבים הלא מוכרים, אנחנו פשוט לא ידענו זאת קודם לכן.

כעת, משאנו יודעים כי המצב הוא בסדר גמור, אנו פשוט מפרשים אותו כמעיק, מציק ולא נעים, כל שעלינו לעשות הוא לזכור זאת גם בעת מעשה. כלומר, אם התקשרתם לוודא את המיקום של המסעדה שלכם וגיליתם שאין מקום מוזמן – אין שום סיבה לחוש מאוכזבים, לחוש כי אלוהים לא אוהב אתכם, לחשוב כמה מר גורלכם, להרגיש כי “איבדתם שליטה” על המצב, לחשוב כיצד אתם מצילים את הערב הזה, בנוסף לכל הבלגן שיש לכם… אתם פשוט מפסיקים לחשוב את כל המחשבות ה”מדרדרות” הללו, מפסיקים להרגיש את כל הרגשות השליליים הללו.

איש אינו אומר שתצליחו להתגבר עליהן בין רגע; כולנו אוהבים לחוש את השליטה הזו על הרגע, את התחושה כי אנו יודעים בדיוק מה עומד לקרות, בדיוק מה הם עומדים לעשות…  אך הקפידו לזכור כי זהו המוח שלכם; לא של המחשבות שלכם: אתם עדיין בשליטה, אתם בדיוק במקום בו אתם רוצים להיות – אתם פשוט רואים את שני הצדדים של המראה.

ברגע שלמדתם לראות את שני הצדדים של המראה ולהבין כי הפרספקטיבה שלכם שיטתה בכם כל הזמן הזה, הגיעה העת “לעבור צד” מהצד הפסימי לצד האופטימי. זהו הרגע שבו אתם משחררים את התפישות הישנות שלכם לחלוטין ובוחרים לבנות מחדש.

מדריך ביטחון עצמי

נלמד מחדש

לאחר שהצלחתם לקחת צעד אחורה מהסיטואציה ה”לא נעימה” הזו, כעת הגיע הרגע בו אתם לומדים לחוות את החוויות ה”שליליות” בחייכם מחדש, כחיוביות.

ברגע שאתם מאתרים רגשות שליליים כלפי סיטואציה מסוימת, הבינו מיד כי מדובר באופן שבו תפסתם את הסיטואציה מזמן ויש להיפטר ממנו. הרפו מהצורך שלכם “לשלוט” בסיטואציה, מהצורך להבין מראש כיצד יתבצע כל תהליך, מהתקיעות. לאחר ששחררתם אותם, נסו להתרכז, להירגע ולהבין כי כל מה שאתם עושים, הוא לראות את המצב ב”עיניים חדשות ורעננות יותר” – ללא שיפוט מוקדם, ללא חישוב מוקדם, ללא כל ניסיון ללמוד את התהליך או להבין אותו. כל שאתם עושים, הוא פשוט לראות את הסיטואציה בצורה החיובית ביותר שאתם יכולים לראות, ממש “מהפך” של המוח שלכם.

בואו נחזור לדוגמא שלנו: כאשר אתם שומעים כי אין לכם מקום במסעדה, אתם חשים ברע. אך אתם ממהרים להבין כי העובדה בדלת אחת נסגרה, בעצם פותחת כל כך הרבה חלונות! : אתם יכולים לנסוע כעת לכל מקום, לתכנן ערב ספונטני ומיוחד, לעשות משהו שלא עשיתם בעבר או לנצל את העובדה שבוטל המקום ופשוט לנוח, לבד או עם האהובים שלכם. איזה כיף שיש כל כך הרבה אופציות מרגשות?! האמינו או לא – הן תמיד היו שם, בני אדם פשוט מעדיפים להתמקד בטרחה, במקום ביתרונות שמפיקה השלכה.

ניישם בפועל

לאחר שלמדתם, שקדתם ועמלתם, כדי לחווט את מוחכם מחדש, לשנות פרספקטיבה ולמחוק את הישן, הגיע העת לבחון כיצד אתם מיישמים את השיטה בפועל.

כאשר אתם חווים מצב כאוטי, יום כאוטי, מרגישים כי אתם חווים תחושות לא נעימות: לבד, מתוסכלים, חסרי אונים, כעוסים… להלן השלבים בהם עליכם להתייחס אליו:

  • הקפידו לפרק את היום שלכם לגורמים ולגשת לכל סיטואציה בנפרד, כך שתוכלו לפרש כל מקרה לגופו, בצורה אובייקטיבית בעלת נטייה לחיוב.
  • כאשר אתם מגיעים לסיטואציה שגורמת לכם לחוש ברע, מהרו להתנתק מהרגשות והמחשבות הללו.
  • הסבירו לעצמכם כי אתם שולטים במוח שלכם, הוא שלכם, לכן אין סיבה שתגרמו לעצמכם להרגיש רע, לחוצים, חסרי אונים, כאובים או כעוסים – שום סיבה.
  • נסו להירגע ולמקד את הקשב שלכם בחזרה לסיטואציה, בהבנה מלאה כי אינכם יודעים כיצד תתרחש והמסתורין הוא כולו חלק מההנאה.
  • כאשר אתם “חוזרים למציאות”, הקפידו להביט סביבכם ולהעריך את החיובי בסיטואציה בה אתם נמצאים: הנוף היפה, החיות המתוקות, האנשים האהובים, האפשרויות שנפתחות במקום, האופן שבו התפתחתם והתחשלתם בעקבות זאת, האנשים שפגשתם, הזמן שהפעולה מעניקה לכם לבצע פעולות אחרות, תחושת העשייה… כשתסתכלו על סיטואציה באופן שונה, אתם תופתעו לגלות כי אתם מגיבים אליה שונה. לכן, כשתפרשו סיטואציה כחיובית, אתם גם תלמדו ליהנות ממנה בכל פעם.

נבין שמדובר בתהליך

איש לא אמר שרומא נבנתה ביום אחד. איש לא אמר ששינוי כולל של המוח שלנו ידרוש יומיים. מדובר בתהליך, בו עליכם לשנות את התפיסה המחשבתית שלכם וללמוד ליהנות מכל סיטואציה – לאחר שלא נהניתם ממנה מעולם.

יתכן ובהתחלה תחושו מתוסכלים והמוח שלכם ינצח אתכם, אך אל תמהרו לוותר. ככל שתמהרו להשתיק את הרגשות הרעים והמחשבות השליליות, כך תמהרו להרגיש חיוביים יותר ביומיום שלכם. זוהי תחושה שתרצו לאמץ קרוב ללבכם.

מה שנחמד באהבה שלנו להרגלים, היא שאם תקפידו לראות סיטואציה כחיובית – בסוף היא באמת תיתפש בעיניכם כחיובית באופן אוטומטי.

נתייעץ עם אחרים

לפעמים, למרות כל מה שקורה בראש שלכם, אתם עדיין הייתם רוצים “להקל את המטען”. אם אתם מרגישים שעברתם יום קשה מדי, שהכאוס היה גדול מדי ולא הייתה שום דרך “לסובב” את הסיטואציה לחיובית או לטובתכם, תמיד מנחם ומחמם לשהות לצד האהובים שלכם ולהתרפק עליהם. אל תתביישו לספק להם אודות המכאוב שלכם, לחבק אותם ולצפות שיבינו אתכם. באותו האופן, גם הם יתרפקו עליכם בחזרה בעתיד, בדיוק כפי שאתם רוצים.

הכאוס של המאה ה- 21 הוא כאוס “משוכלל”, שדורש הרבה עבודה, רוגע, אובייקטיביות והבנה. אולי כעת אתם מאמינים כי התהליך עוד רחוק מכם, אך צעד אחר צעד, ברגע שתצליחו ליישם חיוביות בחיים שלכם – אתם לא תרצו לשוב אחורה. זאת ועוד – אתם תתחילו ליהנות מהכאוס שאופף אתכם ולרצות עוד.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.