איך להתנהג בטבעיות בחברת נשים

איך להתנהג בטבעיות בחברת נשים

העולם המודרני הביא עמו אינספור שינויים טכנולוגיים, פוליטיים ואף חברתיים ותרבותיים. בימי העבר, גברים ידעו כיצד לנהוג כמו הג’נטלמנים המושלמים, בשל הקודים של הנימוסים וההליכות אשר היו נהוגים בזמנו; כל גבר היה פותח את הדלת לאישה פשוט משום שזהו המנהג, תמיד מגיע לפגישה ראשונה עם זר פרחים צנוע ומוביל בריקוד זוגי המחייה את החושים. עם השנים, הטרנדים חלפו ועמם הקודים המיושנים והמחניקים, אך בהחלט נוסטלגיים. אף יש לציין כי חלקם היו לא רעים בכלל. כיום, הגבר הממוצע יוצא לשטח ללא מדריך – איי שם בטבע הפרוע, הוא רוצה למצוא את בחירת לבו, או לפחות בחורה נחמדה שיאהב. כיצד נעשה זאת? כיצד נצליח להסתכל על השפתיים, העיניים, השיער, לשמוע את הצחוק ולעצור את עצמנו ממבוכה גמורה?! לשם כך, להלן עשר דרכים להתנהג בטבעיות ליד אישה ולזכור שבסופו של דבר אף אחד לא ממאדים – כולנו חברים כאן בכדור הארץ.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

זכרו כי היא בת-אדם

תארו תרחיש מוכר: אתם נמצאים בפאב או מסיבה עם החברים שלכם. המוזיקה מהנה, כולם שמחים ונהנים ואז לפתע, אתה רואה אותה – בחורה מיוחדת תפסה את עיניך. האם אתה בכלל מתרומם  מהכיסא? אם כן, כאשר אתה ניגש אליה, האם אתה מצליח לדבר?

כאשר אנו חושבים על אישה, אנו נלחצים באופן כמעט מידי: “מה נאמר? מה נעשה? איך נפנה? איך נתחיל?”, הרבה שאלות שגורמות לנו לסחרחורת וכאב ראש. מדוע אנו שואלים אותן? משום שאנו מפחדים. כן, אולי מעט לא פשוט להודות, אך אנו מפחדים מהנשים היפות והמתוקות הללו יותר מדי. גם אם היא תאמר לא, מה יקרה? מה המצב הגרוע ביותר שעלול להתחרש? נלך הביתה לבד ער נוסף?! לפחות נחוש סיפוק על כך שניסינו. גם סטטיסטיקה לטובתנו – אם באמת ננסה לפנות לבחורה מידי יציאה, הסיכויים גבוהים כי אחת תאמר כן, אז מדוע לא לנסות?! זכרו שבחורה, יפה ומרתיעה ככל שתהיה בהתחלה, היא בת-אדם ממש כפי שאתם בני-אדם. כולנו חיים כאן בכדור הרץ ואנו שווים, כך שאין שום סיבה לחשוש לגשת. קחו מספר נשימות עמוקות, “היו גברים” וצאו למשימה.

אל תחשקו עם הראש

בדרך כלל אנו נמנעים מלגשת לבחורה משום שאנו מתביישים או חשים לא בנוח. אנו בטוחים כי היא תדחה אותנו, לא משנה מה נעשה או מה נאמר.

זוהי הטעות הגדולה ביותר של כל גבר – בסופו של יום, כפי שגבר רוצה וצריך אישה, אישה רוצה וצריכה גבר. מכאן יש להסיק שהיא הייתה שואפת שיפנו אליה – ומדוע לא אתם?!

גברים נוטים לשכוח כי אישה מחפשת את ה”אחד” שלה ואולי אפילו משתוקקת לו יותר משאתם חושבים. מי יודע?! אולי תוכלו ליצור חלום ביחד.

פעמים רבות אנו גורמים לעצמנו להרגיש רע עם עצמנו; כי אין אנו חכמים מספיק, יפים מספיק, אקלקטיים מספיק עבור הבחורה המהממת הזו.

אנו “מוסיפים אש למדורה” ומוסיפים כי הבחורה הזו כל כך יפה ומאיימת, שהיא וודאי בונה מטוסים או מנתחת לב במהלך היום שלה ולא תעניק לנו שניה מחייה העמוסים ויפים.

אבל זוהי מציאות שרקחנו בראשנו לבד, ללא עזרת הבחורה! אנחנו בכלל לא מכירים אותה! אולי היא מנתחת לב ואולי היא קופאית בסופר. האם זה משנה בכלל? האם זה גורם לכם לחוש כי היא תחבב אתכם יותר או פחות או להיפך? שאתם תחבבו אותה בהתאם למקצוע שלה?! ודאי שלא.

אל תניחו הנחות טרם המפגש, משום שהאקט פשוט גורם לכם להרגיש יותר לחוצים ו”תחת מלכודת”. אינכם מכירים אותה בדיוק כפי שהיא לא מכירה אתכם, כך שאין שום סיבה להניח מראש שהיא לא תחבב אתכם ונחשו מה?! אם לא תנסו – לעולם לא תדעו.

זכרו כמה שווים אתם

כאשר אנו מבחינים בבחורה יפה, אנו נוטים לשכוח את כל החיים שלנו ולחשוב כי אנו לא ראויים לפנות אליה. מדוע אנו חשים כך? הריי סיימנו תואר/פתחנו עסק משל עצמנו/יש לנו כבר דירה ומכונית משלנו/יש לנו כלב ממש חמוד/ אנחנו אנשי שיחה קולחים ומצחיקים/אנו יותר יפים מהדרדס “גנדרני”. אז מדוע אנו כה מפחדים?!

במקום לגרום לעצמכם לחוש רע לפני שאתם ניגשים לבחורה, שהוא בעצם המצב ההופכי להעלאת הסטאטוס שלה בראש שלכם, נסו לזכור את כל התכונות החיוביות שלכם, ולכולנו יש כאלו; לכולנו עליות ומורדות, יתרונות וחסרונות – זה מה שהופך אותנו למיוחדים, לאנשים המדהימים שאנחנו. לא הייתם שואפים כי כל הבחורות יהיו כולם מהנדסות חשמל מצליחות, בלונדיניות עם עיניים כחולות, נכון?! כך גם הן.

זכרו כי לכל אישה יש טיפוס

ואם כבר הזכרנו את נושא החיצוניות, זכרו כי כפי שלכם יש טעם ספציפי כלפי בחורה (אוהבים שיער שחור יותר, עיניים ירוקות, גוף מלא או רזה יותר…) גם לבחורה יש טעם ספציפי לגבר. באופן כללי, כדאי גם לכם להפסיק לנסות להעריך בחורה לפי יופייה ולשקול משתנים אחרים כמו אנרגיות, חיוך או אפילו מבט. אם בחורה מעוניינת, רוב הפעמים תוכלו להבחין בכך מרחוק; פשוט נסו לחייך אליה ולתפוס את מבטה, להזמין אותה למשקה או לומר שלום חביב. יתכן ואישה עמוקה יותר תדע להתעלם מסגנון הגבר השגרתי שלה ותנסה להכיר, אך יתכן ובחורה גם תדחה אתכם על הסף לא משום שאינכם טובים מספיק, אלא פשוט משום שאינכם מתאימים עבורה. ישנן כל כך הרבה בחורות בעולם, אפילו יותר מגברים. הדבר כל כך לא משנה.

אם תסירו את הפיקסציה הזו כלפי טיפוס מסוים של נשים, אתם תלמדו להכיר עולם שלם של נשים יפות, חכמות שיאהבו אתכם כפי שאתם. בעבר, חשבנו כי משיכה אמורה להיות ספציפית, אך ככל שמתבגרים מבינים כי כימיה פנימית הרבה יותר חזקה מחיצונית ואין לדעת למי תמשכו – יתכן ואתם נמשכים ליותר סוגים של נשים משחשבתם, אז חבל לשלול על הסף ולנסות לחכות ל”בחורה המושלמת” משום שהסיכוי גבוה שהיא לעולם לא תגיע. ישנה גם אפשרות נוספת – היא תגיע ותשללו אותה.

התלבשו נכון וטפחו את עצמכם

גם אם אישה היא בוגרת ויודעת כי אין לה שום סיבה להסתמך על מראה חיצוני, היא עדיין תצפה שתדאגו לעצמכם מבחינת היגיינה אישית וביגוד. אישה שתראה גבר עם ציפורניים מלוכלכות, זקן או שפם לא מסודרים, שיער פרוע וחסר צורה, תריח את הזיעה… להמשיך?

כפי שאנחנו “נדלקים” מבחורה יפהפייה עוברת ברחוב ובואו נודה – לרוב אנו מעריכים יותר בחורות מטופחות ומסודרות, כך גם נשים חפצות למצוא גבר נקי ומסודר.

השתדלו לדאוג לשיער הפנים שלכם על בסיס קבוע, בהתאם למהירות הגדילה: סדרו את השפם, סדרו את הזקן וגלחו את הקו האמצעי בגבה – אף אחד לא אוהב גבר או אישה עם גבה אחת.

השתדלו להתקלח כל יום ולשמור על ניקיון הגוף והציפורניים שלכם או לפחות לשמור על ריח טוב עם דאורדורנטים ובשמים, אך לא במידה מוגזמת – הדבר מקשה על נשים להתקרב אליכם.

מבחינת הלבוש, פשוט השתדלו ללבוש ביגוד הולם, לא חולצה של ספיידרמן או הקורס שעשיתם בצבא, זה הכול. לבוש נאה מוסיף למראה – אתם יודעים איזה צבעים מבליטים אצלכם מה ומה הופך אתכם למושכים יותר. כאשר אתם מתכננים לצאת ולפגוש בחורה – התאימו את הבגדים. אין הדבר הופך אתכם לנשיים, אגב, פשוט לגברים שאכפת להם מעצמם ויש להם סיכוי גבוה יותר למצוא בחורה.

איך מדברים?

אז אזרנו את האומץ – ניגשנו לבחורה. הגענו עד אליה, חייכנו, אמרנו שלום ואז הפכנו ל”ספידי גונזלס” וברחנו. זה בסדר. זה קורה לפעמים. עם זאת, כדי למצוא את אשת החלומות נזדקק למעט יותר.

פעמים רבות אנו נמנעים מלגשת לבחורה פשוט משום שאנו חוששים כי לא יהיה לנו מה לומר. ראשית, כאשר ניגשים לבחורה הלחץ עולה, התחושה מפחידה לעיתים ואולי אפילו נאלץ לתרגל מספר פעמים כדי שתיעלם. אם אנו מרגישים כי הלחץ משתלט ואנו לא מצליחים לדבר – נזכיר לעצמנו כי להיות בשקט ליד הבחורה הרבה יותר מביך!

נסו להתכונן טרם היציאה או טרם המפגש עם הבחורה: חפשו מה משך אתכם בה, מה גרם לכם לשים לב דווקא אליה וציינו זאת בפניה בצורה מחמיאה או מצחיקה. דרך אחרת היא פשוט לגשת ולומר שלום, לשאול מה קורה ולנסות לפתח שיחה רגילה לגמרי של היכרות מאיפה את? מה את עושה? את פה עם חברים? מה את שותה? אני גם בדיוק רוצה להזמין… השתדלו לשמור על שיחה קלילה ומצחיקה, לא משהו משוגע. שוב, זכרו כי היא פשוט בת-אדם, היא לא עד כדי כך שונה מאתנו.

יש אינספור שאלות לשאול ואינספור דרכים לפנות לבחורה, כל שיש לעשות הוא להתאמן. מהות לזכור גם ממה כדאי לנו להימנע: שורות פתיחה נדושות, בדיחות לעגניות (נשים רגישות), דיבור שאינו נאה או בדיחות גסות, לומר כל דבר רע על משהו שהיא אוהבת לא יתקבל יפה בהתחלה.

איך מדברים בהמשך?

אז התחלנו לדבר עם הבחורה ב”שלום, מה קורה?”, הכי בטוח ורגוע שלנו והיא חייכה והשיבה. מעולה! מתחילים לדבר, אך הנושאים נגמרים להם לאיטם ונדמה כי היא משתעממת. במצב כזה, כדאי לנסות ולשאול שאלות על הבחורה – להפגין עניין ולהראות כי אכפת. עם זאת, כדאי לנסות ולשמור על אווירה יחסית קלילה, שכן אתם עדיין לא בדייט ראשון. אם אתם עדיין לחוצים, הזמינו אותה למשקה או שאלו אותה אם הייתה רוצה להכיר את החברים שלך – תחושת ההזמנה או החברים יעניקו ביטחון נוסף. החברים אף יביאו להסחת דעת מעולה כאשר אתם צריכים לחשוב על הדבר הבא לומר. השתדלו להימנע ממפגש עם החברות שלה, אשר ככל הנראה ינסו לגור אותה בחזרה אליהן תוך שיפוט מידי כי “אתם עוד גבר שפשוט בא להתחיל איתה” וחבל.

אם היא לא מוכנה שתקנה לה משקה, נסה להזמין אותה לרקוד, לדבר בחיוך ולהמשיך להתעניין. בסופו של יום – אם השיחה לא זורמת, יתכן וזו פשוט היא ולא אתם וחבל לכם לבזבז את הזמן שלכם על בחורה שלא מעוניינת או לא מעניינת. אל תנסו לבחון אם הבחורה מעוניינת במהלך כל הערב – הדבר משדר חוסר ביטחון ויגרום לה להפסיק להתעניין. מכירים את זה שכאשר אתם מפסיקים לחשוב או לרצות משהו, לפתע העולם מזמן אותו אליכם?! אם תפסיקו לתהות עם הבחורה מעוניינת ופשוט לדבר איתה – היא תתעניין בשיחה ואחר כך בכם.

איך ממשיכים לדבר?

מי יאמין?! השיחה קולחת וכיפית, אנחנו נהנים ולא מפסיקים לצחוק! הנושאים לא מפסיקים להגיע, איך אפשר להפסיק לדבר? שכחתי. אז אנחנו יודעים שאנחנו מחבבים את הבחורה מולנו והיא צוחקת, מה שתמיד מהווה סימן טוב. אז איך מבקשים את המספר שוב? זהו רגע מפחיד, משום שעד כה הכול הלך מעולה, אך לפתע הבחורה עשויה לשנות את דעתה וכל ההשקעה והציפייה שבנינו יתמוטטו כמו בניין קומות. כיצד נבקש את המספר באלגנטיות?! פשוט נבקש אותו: “אז אפשר להתקשר אלייך מחר? יש לך פייסבוק? אני צריך ללכת, אבל היה לי ממש כיף לדבר איתך, היית רוצה שנמשיך לדבר? אוי, חבל שאת כבר הולכת, טוב בואי נמצא זמן לשבת…” זו יכולה להיות כל הצעה, כל עוד היא נשמעת בטוחה בעצמה ומראה עניין. אם גם הבחורה נהנתה, היא תעביר לנו את הספרות. אם לא, לא קרה כלום – ערב אחר, בחורה אחרת.

אל תאפשר לדחייה לדחות אותך

חשוב לי להדגיש לכם בכל לשון של בקשה – אל תאפשרו לדחייה להשפיע! כאשר אתם פוגשים בבחורה, שנינו יודעים שיתכן ולא נחבב אחד את השנייה – אנו בוחנים את האפשרות. לפעמים שנינו נמצא חן אחד בעיניי השנייה, לפעמים לא ולפעמים אנחנו נרצה והבחורה קצת פחות וזה בסדר. כמו שאמרנו – לכל בחורה טיפוס משלה. גם אם אתם תואמים לקריטריונים החיצונים, יתכן והיא בכלל טבעונית רוקיסטית ואתם אוהבי מזרחית ומנגל. גם זה קורה, אז ממשיכים הלאה. גם אם היא אמרה לכם לא, אין שום סיבה להירתע מהבחורה הבאה – לא מדובר בשיבוטים. המשיכו לנסות עד שתאתרו את ה”אחת” – אנו חיים ב”יער של אנשים”, כך שלפעמים פשוט יש לאפשר לזמן “לעשות את שלו”.

למד להרגיש בנוח עם עצמך לבד

הכי חשוב הוא תמיד לזכור כי גם אם אתם שבים הביתה לבד הלילה, בלילה הבא זה לא יקרה. גם אם זה יקרה בלילה הבא, למי אכפת?! ראיתי את החברים הכי טובים שלי, נהניתי מאוד ועכשיו אני בבית הרגוע והשקט שלי ואני רק רוצה לראות טלוויזיה או לקרוא איזה ספר טוב ולישון. לפעמים אנו שוכחים כמה כיף לנו להיות רווקים: השקט הזה, הפרטיות שלנו, החופש שלנו – כל אלו הם דברים שכשאר אתה חולק את עולמך עם מישהו יותר קשה למצוא. כמובן שמערכת יחסים הרבה יותר מהנה, שכן תמיד יותר כיף לחלוק עם מישהו את החיים, אך להיות לבד מאפשר לכם לפתח את עצמכם, ליהנות מעצמכם ולפתח ביטחון עצמי עם עצמכם. עד שלא תרגישו לגמרי בנוח להיות לבד – לא תוכלו ליצור מערכת יחסים בריאה. ברגע שתצליחו להיות לבד עם עצמכם וליהנות מעצמכם, גם תקבלו את עצמכם ותבינו כי הבחורה תגיע יום אחד, אך עד אז ממש כיף להיות לבד וליהנות.

בחורות עשויות להיראות מאיימות או מפחידות מידי פעם. אין זו סיבה להימנע מלפנות אליהן. אם לא תנסו – לא תדעו. ברגע שתרגישו בנוח עם עצמכם, תטפחו את עצמכם בהתאם, תבואו עם ביטחון לבחורה ותחושה שאתם “יודעים מה אתם שווים” ותקסימו אותה, אין שום סיבה שלא תהיה שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לזכור כי מדובר בבת אדם בדיוק כמוכם, אשר גם מחפשת את “הבחור שלה”, ומי יודע, אולי אתם המיועדים?! זהו הזמן לגלות.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.