איך להתנהג בראיון עבודה על פי תורת שפת גוף

איך להתנהג בראיון עבודה על פי תורת שפת גוף

שפת הגוף מתרכזת בעיקר בתנועות הרצוניות או הלא-רצוניות (רפלקסים ו/או הרגלים) המתרחשות על ידי גוף הדם בחיי היומיום. המחקר אודותיה הוא יחסית חדש ומתרכז בעיקר במאה ה- 20, אך ישנם מספר חלוצים אשר החלו חוקרים את הנושא כבר במאה ה- 16.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

לא פשוט לתפוס כי עד 80% מהתקשורת שלנו מתנהלת לפי שפת גוף; בני האדם רגישים הרבה יותר לתחושות, רגשות ותנועות משנדמה לנו ואישים רבים נוטים לפרש תנועות מסוימות באופנים שונים. יש לזכור כי לא פשוט לפרש את שפת הגוף של האדם, שכן התנהגותו של כל פרט היא מאוד אינדיבידואלית ובנוסף, לעיתים אנו מפרשים תנועות בצורה הפוכה לגמרי מהמשמעות שלהן. הדוגמא הנפוצה ביותר היא שילוב הידיים, המעיד בפני אנשים ביישנות, היסגרות או אי נוחות. למרות זאת יתכן כי מדובר בפרט שפשוט קר לו, לא יותר ולא פחות.

כאשר אנו ניגשים לראיון עבודה, אנו מנסים להציג בפני המראיין את ה”גירסה הטובה ביותר של עצמנו”. האם העזתם להעלות על דעתכם כי בנוסף לתלבושת המושלמת, הגילוח, השיער המסודר, החיוך הכובש וקורות החיים הזוהרים תאלצו לבחון כל תנועה שלכם? אולי לא, אך זוהי המציאות – גם אם אתם מדברים בצורה הקולחת ביותר, אם הידיים שלכם שלובות – יתכן כי המראיין יחוש את “אי הנוחות” שאתם מביעים ויסתייג לקבל אתכם לעבודה.

כדי להימנע מ”תקלות טכניות” בסגנון הנזכר לעיל, ריכזנו בפניכם את ה”עשה” ו”אל תעשה” של ראיונות עבודה, בהתייחס לשפת הגוף שלכם.

לפני הריאיון – מה יביא אתכם לנינוחות?

כדי שנצליח לחוש בנוח בריאיון העבודה שלנו, כדאי לבצע מספר מהלכים של הכנה מטרימה, אשר יפיגו את תחושות הלחץ ואי הנוחות שלכם במהלך הריאיון וימנעו תנועות לא רצוניות המשדרות רגשות שליליים בפני המראיין. ראשית, הקפידו על הופעה ייצוגית, אך מהותי יותר כי תהיה נוחה. אתם הכי יפים ונעימים כאשר נוח לכם; אם תגיעו בלבוש שאינכם חשים בו בנוח, אתם תנועו בחוסר ביטחון, אולי תסדרו את הבגדים ללא מודעות בפני המראיין, דבר המעיד על אי נוחות ולחץ… עדיף שתגיעו עם פרטי לבוש אשר יתכן ואינם המקצועיים ביותר בארונכם, כל עוד אתם חשים כי אלו בגדים שנעימים לכם ועליכם. גם אם מדובר בחולצת המזל, כדאי ללבוש אותה רק בשל תחושת המזל אשר תתלווה אליה. מה שכן, כדאי להימנע מצבעים עזים כמו אדום או צהוב ולדבוק בצבעים ערבים לעין כמו ירוק או תכלת. אם מדובר בחליפות, עדיף פשוט ככל האפשר – שחור, לבן או כחול.

בנוסף, מומלץ להכין מראש שאלות אפשריות אשר עשויות לשים אתכם במקום מלחיץ ולתור אחר תשובות מתאימות ונכונות עבורכם. גם טרם הריאיון וגם במהלכו, השתדלו להיות אתם; תמיד מלחיץ יותר לנסות להיות שחקנים ולהציג בפני המראיין מישהו אחר. זאת ועוד, אם תתקבלו לעבודה על סמך פרטים שיקרים, יתכן כי תמצאו את עצמכם במשרה אשר לא באמת מתאימה עבורכם.

השתדלו לצאת מוקדם לראיון, גם אם הדבר דורש להתעורר בחמש לפנות בוקר. אם המשרה באמת מהותית עבורכם, כדאי להשקיע את הזמן ולהתעורר נכון, להתארגן באיטיות ובנוחות, לאכול כמו שצריך ואפילו להקדים למקום הריאיון, שכן לעיתים לא קל להתמצא באזור חדש ויתכן כי יידרש לכם זמן לאתר את מחוז חפצכם. הדבר ימנע תחושות של לחץ ואי נוחות עקב איחור לראיון, מעבר לעובדה כי הדבר מביא לרושם ראשוני שלילי ופותח את הריאיון בצורה לא נעימה.

טרם כניסתכם לראיון עצמו, בדרך כלל תקבל את פניכם פקידת קבלה או מתאמת שתוביל אתכם לחדר הריאיון. אישים נוטים לשכוח כי גם היא מהווה חלק במשחק, וככל הנראה גם היא תישאל אודות התנהגותכם ואופן האינטראקציה שלה אתכם. זכרו כי גם בפניה יש לשמור על ארשת פנים נעימה ומכבדת. אם אתם מחכים בחדר המתנה, אל תשבו בצורה שפופה, אל תשלבו רגליים או ידיים, המעידים על לחץ והסגרות. שבו על כל הכיסא עם הגב לאחור כמו מדובר ביום שגרתי. הדבר משדר רוגע וביטחון. כאשר אתם מובלים לחדר הריאיון, השתדלו לשמור על הליכה בטוחה וגוף ישר. כאשר תיכנסו, הדבר הראשון שיראה המראיין הוא הפנים החייכניות שלכם, והשני יהיה אופן ההליכה שלכם. ככל שתלכו באופן בטוח ומסוגנן יותר, כך תצרו רושם ראשוני חיובי יותר גם בפני המראיין וגם בפני הפקידה.

לחיצת היד הגורלית

נאמר מאז ומעולם כי רושם ראשוני מהווה חשיבות עליונה בכל מצב בחיים. האופן בו אנו בוחנים את האחר ברגע הראשון נעשה על ידי התת-מודע שלנו, על ידי קולטני מראה – קולטנים עצביים המדמים את תחושות האחר. בני האדם ניחנים באפשרות לבחון כיצד האחר מרגיש ולהזדהות עמו. כאשר אתם נכנסים לחדר הריאיון עליכם לשדר ביטחון ושמחה, תחושות משלהבות שיגרמו למראיין להרגיש כי מהרגע הראשון אתם הבחירה הטובה ביותר עבורו. אתם אף יכולים לנסות ולעורר את קולטני המראה שלכם ולשאוף מהאווירה של הסביבה, אך הדבר כרוך בסיכון שכן אין אנו יודעים אם תחושו בנוח או כיצד הסביבה מגיבה (יתכן ועל המראיין עובר יום רע, לדוגמא). בשפת גוף העניין מתרגם בעיקר לחיוך וללחיצת היד. אם תכנסו לראיון עבודה בפנים נפולות או מתוחות, קולטני המראה של המראיין יחושו בכך ויחקו את תחושותיכם השליליות. אינכם חפצים כי המראיין שלכם יקבל אתכם בפנים נפולות סבר או אי-נעימות, שכן הדבר יאביך על כל הריאיון ויתחיל אותו ברגל שמאל. השתדלו לשדר חיוך גדול וכנה, לא מוגזם או מתיימר. אם תחייכו לפרט אחר, הסיכויים גבוהים כי הוא יחייך אליכם בחזרה וכאשר מתקבל חיוך שכזה בראיון, הדבר אף משרה עליכם רוגע ומעיד בפני המראיין כי אתם אנשים שמחים, בעלי ביטחון עצמי ושליטה עצמית שיהיה נעים לשהות במחיצתם במקום העבודה.

לחיצת היד היא ה”חלק הבעייתי”. היא חייבת להיות בדיוק. כדי שתהיה לכם “גישה מהירה”, השתדלו לאחוז את התיק, הארנק או כל חפץ נלווה ביד שמאל והשאירו את יד ימין פנויה. עדיף כי ידכם תהיה חמה, אך לא מיוזעת, שכן לא נעים ללחוץ יד כזו או קפואה. ישרו את כף ידכם כלפי מעלה כדי לאפשר למראיין להכניס את ידו. הדבר משדר הרבה ביטחון ואי חשש, שכן אתם היוזמים. על הלחיצה להיות מלאה, כל היד, ולהישמר בערך לשתי עליות של מעלה-מטה. יש לשדר חוזק וביטחון בלחיצה, אך אין למעוך את ידו של המראיין, שכן הדבר יגרום לאי נעימות. אל תלחצו את ידו של המראיין בשתי הידיים, שכן הדבר עשוי לרמז כי אתם דומיננטיים מדי או לחלופין לחוצים מדי. מהותית במהלך הלחיצה היא הבעת הפנים, אשר עליה להישאר חייכנית ונעימה, משדרת רוגע, ביטחון ושליטה.

מתכוננים לתחילת הריאיון – היה חזק

לאחר לחיצת היד ושיחת חולין קלה, השתדלו לכוון את השיחה לישיבה. אין להתמהמה בעמידה, שכן הדבר עשוי להוביל לתחושות אי נוחות או לחץ לשבת. כאשר אתם יושבים, שבו עם גב ישר על כל אורך הכיסא והקפידו להציג את אזורי הכתפיים, בית החזה והבטן, המעידים כי אתם אישים פתוחים המוכנים למשימה. שלא תעזו לשבת כפופים או לשלב את רגליכם או ידיכם במהלך הריאיון! ישיבה כפופה מעידה על חוסר עניין או אי נוחות, כך גם ישיבה על קצה הכיסא. בנוסף, שילוב רגליים או ידיים מעידים על אדם סגור הפחות מעוניין לנהל שיחה. חבל להעביר מסרים סותרים כאלה למראיין.

המרחב האישי אף הוא מהותי מאוד לראיון – אם עליכם לבחור את מקום הישיבה שלכם או שאתם חשים אי הכיסא שלכם רחוק מדי מהמראיין, אל תחששו להתקרב אליו. המראיין יעריך את העובדה שאתם רוצים להיות קרובים אליו כדי להבין בדיוק על מה הוא מדבר ולהביע עניין מלא בשאלותיו. לעיתים, אם מדובר בראיון של וועדה, יש לזכור כי מקומות מסוימים יסתירו אתכם בפני חלק מהאישים וחבל שהם לא יזכו לחוות אתכם באופן מלא. השתדלו למקם את הכיסא באזור יחסית ישיר למראיין או מראיינים, כך שהעיניים כן יוכלו להיפגש, אך לא באופן מוגזם. מצד שני, יש לזכור שאתם לא בדייט וישנו דגש על שמירה של מרחב אישי. ברוב הראיונות, ימצא שולחן כתיבה אשר יהווה חוצץ. במידה ולא נמצא כזה, השתדלו לשבת אל מול הוועדה או המראיין, כאשר אם תמתחו את ידכם תהיו קרובים אליו, אך לא תצליחו לגעת בו. אינכם יכולים לדעת, ישנם אנשים אשר הינם קנאים למרחב האישי שלהם ופלישה אליו עשויה להימצא כמאיימת.

במהלך הריאיון עצמו – קשר עין, תנועות רצוניות ולא-רצוניות

סוף כל סוף הגענו לחלק המרכזי של היום – ריאיון העבודה עצמו.

במהלך הריאיון עצמו, אתם מרגישים כמו אתם נמצאים תחת זכוכית המגדלת; איש לא מוכר מתיישב לפניכם ורוצה לדעת עליכם כמעט כל פיסת מידע שיצליח לדלות ואם זה לא מלחיץ מספיק, המידע שיאסוף מהווה נתונים שיסייעו לו להחליט לגבי המשך מסלול הקריירה שלכם.

כיצד נגרום לכף המאזניים לנטות לטובתנו?

ראשית, נקפיד על קשר עין נכון. קשר עין מהווה חלק קריטי בראיון – מצד אחד, אנחנו חפצים להציג בפני המראיין כי אנו אישים מעניינים ומעוניינים, משולבים היטב בשיחה ובאפשרותו לתת בנו אמון וביטחון. השתדלו לשמור על קשר עין עם המראיין, אך אל תסתכלו לו בקרניות במהלך כל הריאיון, שכן הדבר משדר לחץ או חוסר עניין (יתכן ויחשוב כי אתם בוהים). השתדלו להסתכל על חלקים שונים בפניו כדי להראות שאתם מעוניינים. אם ישנם מספר חברי וועדה, השתדלו להביט בכולם מידי פעם, וכאשר מישהו מהם שואל אותך שאלה, השתדלו להנהן לעברו ולהראות לו כי אתם קשובים אליו. הנהון הוא חלק מהותי מהריאיון וכדאי להנהן בפני המראיינים כדי להוכיח בפניהם כי אתם קשובים לשיחה, מבינים במה מדובר ומעוניינים במתרחש, אך כמובן לא בהגזמה. כאשר אתם משיבים לשאלתו, השתדלו להביט בשאר חברי הוועדה כדי לגרום להם להבין כי אתם מתחשבים גם בדעותיהם ואתם חפצים כי גם הם יקשיבו לתשובותיכם ויפיקו מהן מידע. השתדלו להישיר מבט לפנים ולא להטות אותו לצד או לגרד בראשך או בסנטר, שכן הדבר עשוי לפרש חוסר עניין או חוסר ידע.

תנועות ידיים מהוות כלי איתן בעת הריאיון, אך ניתן לקחת כל תנועה למספר כיוונים ולכן קריטי לבחון את התנועות באופן פרטני. אין להסתיר את הידיים, לשלב אותן או להשתמש ביותר מדי מחוות ידיים – הן עשויות לשדר חוסר ביטחון או לגרום למראיין לחוש חוסר אמון כלפיכם. ניתן ואף מומלץ לשלב מחוות ידיים בחלק מהריאיון, כדי להראות שאתם ממוקדים בשיחה ומעורים במידע המוצג בפניכם. עם זאת, יותר מדי מחוות ידיים עשויות להתפרש כמאיימות או לגרום לכם להיראות כפרט עצבני, כך שיש לשים לב לכמות השימוש. אם אינכם יודעים היכן להניח את הידיים, ניתן לשלב את קצות האצבעות על חיקכם בעדינות, דבר המתפרש כאמון. גם לשבת עם האמות פתוחות על חיקכם משדרים ביטחון ופתיחות. מדגישה כי בשום פנים ואופן אין לשלב ידיים במהלך הריאיון.

במהלך הריאיון, התמקדו במה שמונח לפניכם בלבד – המראיין. אל תשחקו בפריטים על השולחן (הדבר אף עשוי להתפרש כפלישה למרווח האישי של המראיין), אל תקומו מהכיסא ותתהלכו תוך כדי הריאיון (דבר המתפרש כלחץ וחוסר ביטחון), אל תניחו את התיק שלכם על חיקכם, שכן הדבר מתפרש כחוסר עניין ורצון לקום וללכת בפזיזות או חוסר ביטחון. את קורות החיים או תיקיית היצירות ניתן להניח על שולחן העבודה. מעבר לכך, שמרו על שאר המטלטלים על הרצפה או בכיסים. השתדלו להגיע עם הנחוץ בלבד, כך שלא תיאלצו לחפש היכן להניח כל פריט.

הרגליים במהלך הריאיון חייבות להיוותר נעוצות באדמה, ללא שילוב או תנועה מיותרת. הוזזה של הרגל משדרת עצבנות בעוד ששילוב הרגליים זו בזו מעיד על חוסר אמון והיות האדם סגור.

גם לחקות את המראיין או המראיינים עשוי לעבוד לטובתכם, שכן הדבר מעיד על הסכמה כללית בין הצדדים, הבנה משותפת. עם זאת, השתדלו לא לעשות זאת בהגזמה כדי שהמראיין לא ישים לב ויסלוד מהתנהגותכם. זאת ועוד, יתכן כי מעשה כזה יעבוד לרעתכם במידה ואין המראיין חש בטוב; כך במקום לשאוב ממנו אנרגיות חיוביות ולהגיע להסכמה כללית, יתכן ותחושו כעס, עצב או לחץ שיתוגברו עקב תחושותיכם הפנימיות בשל סיטואציית הריאיון. לכן, קחו בחשבון כי יתכן ועדיף לנסות “לשפוך” אנרגיות חיוביות כלפי המראיין במקום “לשאוב” ממנו אנרגיות שיתכן ויהיו שליליות.

סוף המסע – כיצד לצאת מחדר הריאיון בחן

לאחר שעברנו את החלק הקשה בחינניות, נעימות וביטחון, אנו מחפשים להשלים את המעגל ולעזוב בצורה שתחרוט זיכרון במראיין. כאשר אתם מרגישים כי הריאיון מתקרב לסיומו, אל תמהרו לקום – תנו למראיין את הכבוד לומר לכם שהגיע סוף הריאיון והגיע הזמן ללכת. אם תתחילו לאסוף את הדברים שלכם או תנסו לקום מהכיסא, תשדרו תחושות של מהירות ולחץ אשר יעיקו על הריאיון. חכו שהמראיין יקום קודם, והקפידו ללחוץ את ידו עם חיוך אסיר תודה על הזמן שהקדיש עבורכם. אם מדובר בוועדה, השתדלו ללחוץ כמה שיותר ידיים, כך שיזכרו אתכם לאחר שתעזבו את החדר.

לעיתים, לאחר לחיצת היד ישנה מעין תחושה של סיום, כמו צלצול בבית הספר היסודי המעיד כי החלה ההפסקה. אל תשכחו שעד שלא עזבתם את החדר, אתם עדיין תחת זכוכית המגדלת. הקפידו להודות לכולם, להישאר עם פנים מחויכות (לא באופן מוגזם), אספו את הפריטים שלכם בנחת וצאו תוך כדי סגירת הדלת באיטיות, שכן סגירה מהירה או עזה עלולה להביא סוף כאוב לראיון מוצלח וחבל.

אל תנסו לדלות מידע משפת הגוף או אופן הדיבור של המראיינים. הדבר עשוי לנטוע בכם מחשבות שליליות שיעברו למראיינים בסוף הריאיון. הסיכויים הם שאם הם לא רוצים שתדעו מה הם חושבים, אתם כנראה לא תדעו, שכן הם מיומנים בהסתרת מידע ואף בידם הקלפים ולכן גם הביטחון. עדיף להתחיל לחשוב אודות הריאיון עצמו רק בצאתכם ממנו, כאשר התהליך נגמר ואתם חופשיים.

לסיכום, ראיונות עבודה הם סיטואציה מלחיצה ולא נעימה אשר על כל פרט לעבור לשם קבלתו למשרה בה הוא חפץ. הכלים שקיבלתם כאן מטרתם להכווין אתכם לתהליך מוצלח, יעיל ונטול לחצים. יש לזכור כי מדובר בתהליך שגרתי ובסופו של יום גם אם לא תתקבלו לעבודה אחת, תמיד תימצא עבודה נוספת. לא סתם נאמר כי כאשר דלת נסגרת, נפתח חלון.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.