איך לטפל בדלקת בברך

איך לטפל בדלקת בברך

 קשה לקום מהמיטה? מתקשים ללכת מהחדר למקרר? יתכן ויש לכם דלקת בברכיים. דלקתיות עשויה להחריף מהר ולכן, זהו מצב שאין להזניח בגוף – גם אם אתם מאוד עמוסים, ככל שתמהרו להתייחס לבעיה ולפתור אותה, כך היא תפסיק להיות בעיה בחיים שלכם. אז כיצד תוכלו להחלים במהרה מדלקת בברך?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

מנוחה

דלקתיות מתארת מצב בו מערכת החיסון שלנו מתמודדת עם איום, חלק מסוים בגוף נפגע או שהיא פשוט יוצאת מכלל שליטה, עקב פעילות יתר.

כאשר אתם עובדים יותר מדי – אתם קורסים ובאותו אופן מתנהגת מערכת החיסון שלכם. כדי לאפשר לה לעבוד בשקט ושלווה, מומלץ כי תנסו לנוח יום-יומיים ולהניע את הרגל פחות ככל האפשר. הזמן הזה יאפשר לגוף שלכם לחזק את מערכת החיסון ולאפשר לה להתמקד באיום שלפניה, בלי הסחות דעת או החמרת המצב, עקב דריכה על הרגל.

רבים מכם יהיו חייבים לקחת ימי חופש כדי לעשות זאת ואם הכאב הוא משמעותי מומלץ לשים את עצמכם קודם ולעשות זאת – אם תמשיכו ללכת על הרגל, אתם תעמיסו על האיבר שגם ככה כבר חולה ועשויים להחמיר את המצב משמעותית.

קור

כאשר תאי הדם הלבנים והחלבונים של מערכת החיסון מתאספים במקום מסוים כדי לתקן “תקלה” בגופנו, ניתן לשים לב לכך בזכות הנפיחות והחום המקומי של האזור. משום שמערכת החיסון עובדת קשה, החום המקומי באזור עולה ו”מערכת החיסון מזיעה”. כפי שאתם לא אוהבים לעבוד בחום, כך גם כדוריות הדם הלבנות שלכם ולכן, כדאי לכם לנסות ולצנן את המקום: קחו שקית ירקות קפואה, שקית עם קוביות קרח או משהו בסגנון וקשרו אותו מסביב לאזור הפצוע במשך רבע שעה. עשו זאת כל שעה במשך רבע שעה. אתם תשימו לב כי לאחר 3-4 שעות הדלקתיות באזור פוחתת באופן משמעותי, משום שהקור מכווץ את כלי הדם שלכם ומונע מכדוריות דם וחלבונים נוספים לעשות את דרכם לאזור הפגיעה, כך שמי שכבר הגיע לאזור יוכל לעבוד בשקט.

לחץ

כפי שקור מכווץ את כלי הדם, גם תחבושת סביב האזור הפגוע תוביל להיצרות של כלי הדם, שתאפשר לכדוריות הדם הלבנות לעשות את העבודה שלהם יותר ברוגע, לקחת הפסקות ולהתקרר. כדאי לכם לקנות תחבושת לחץ מהסופר-פארם או כל חנות כזו או אחרת. אתם גם יכולים לקשור את האזור באמצעות בד.

הימנעו מקשירה חזקה מדי, אשר עלולה לעצור את זרם הדם לאזור הפציעה באופן כליל ומסוכנת, משום שהיא מונעת מהאזור גם חמצן וכדוריות דם אדומות. מומלץ לאפשר לרגל לנוח כל כמה שעות ולהוריד את תחבושת הלחץ, כדי לאפשר חילוף חומרים מהיר והתחדשות.

אם אתם חייבים ללכת לעבודה או למסגרת שלכם למרות הדלקת, חבישת לחץ אף תסייע לכם ללכת ותקל על כאבים, עקב לחיצה על העצבים.

הרימו את הברך

מרגישים שהדלקת דווקא לא עוברת ועליכם לתגבר את הפעילות של המערכת החיסונית? במקרה כזה יהיה עליכם להגביר את זרימת הדם, כדי להביא ליותר כדוריות דם לבנות באזור. כדי לעשות זאת, שכבו על הגב והניחו הרבה מאוד כריות מתחת לאזור הברך שלכם, עד שהיא גבוהה יותר מהלב שלכם. באופן זה כלי הדם שלכם יתרחבו וזרימת הדם אליה תהיה גבוהה יותר בזכות זאת. כדאי לעשות זאת בכל פעם שאתם נחים, גם אם זה לחצי שעה.

הימנעו מפעולות מאומצות

בין אם אתם סובלים מדלקת עכשיו, כאבים או שסבלתם מדלקת לאחרונה, מומלץ כי תעריכו כל פעילות ספורטיבית או מאומצת שבכוונתכם לבצע לפני הפעולה עצמה. כדאי לכם לחשוב פעמיים – זה ימנע מכם הרבה כאב בעתיד.

כדאי לכם להימנע בעיקר מפעילויות המצריכות ריצה או מעמיסות על הברך שלכם באופן ספציפי, בייחוד אם אתם סובלים מדלקות חוזרות.

אם אתם סובלים ממחלות המשפיעות על הברך כגון דלקת פרקים, אף מומלץ שתשקלו לעשות שינוי משמעותי בחיים שלכם מבחינה פיזית, כדי למנוע פגיעה נוספת בברך.

פעילות גופנית

אמנם אינכם יכולים לרוץ, אבל אתם בהחלט יכולים לשחות. למרות הקושי, כן מומלץ למצוא פעילויות ספורטיביות שיטיבו עם הברך שלכם ויסייעו לחזק את השרירים, העצמות והמפרקים באזור בלי לשחוק אותם או לפגוע בהם.

מעבר לשחייה מומלץ כי תנסו יוגה, אירובי, פילאטיס עדין, תרגילי כיסא ומתיחות שונים ועוד. גם אם תמתחו את הרגל מספר פעמים ביום, אתם תסייעו לחזק אותה.

העשירו את גופכם בסידן

הסידן הוא המינרל המהותי ביותר עבור הגוף שלכם: הסידן נחשב למרכיב חיוני עבור בניית העצמות והשיניים כמובן, אך הוא אף משפר את התקשורת בין השרירים והעצבים, מסייע בתהליך הפרשת הורמונים ומסייע בתהליכי הפירוק של השומנים והחלבונים ובכך, מפחית את רמות הכולסטרול בגוף.

עם השנים, הסידן בגופכם הולך ופוחת, מה שגורם להידלדלות של העצמות בגופכם. הדבר עשוי לגרום לדלקתיות באזורים שונים בגוף ולרבות הברך שלכם.

כדי ליהנות מיתרונות הסידן, עליכם לדאוג לספק לגוף שלכם כמויות יפות של סידן יום-יום. הכמות המומלצת עבור מבוגרים נעה בין 700 מ”ג ל- 1200 מ”ג. אם אתם חשים כי העצמות שלכם הולכות ונחלשות, יתכן כי מצאתם את מקור הדלקתיות שלכם.

יש לציין כי כאשר אתם אוכלים הרבה סידן בבת-אחת, הגוף יפריש חלק מהסידן החוצה, משום שהמינרל נאגר בגוף עד לכמות מסוימת. לכן, מומלץ לאכול מעט סידן לאורך כל היום ולהימנע מארוחות מרוכזות וגדולות של סידן. באופן זה, תוכלו לנצל את מלוא הערך התזונתי של המזון שלכם.

ניתן למצוא סידן בכל הירקות הירוקים והעלים כגון בזיליקום, אספרגוס, ברוקולי, רוקט, עירית, תרד, ועוד. בנוסף, בכרוב, כרובית, דלעת, תאנים, חרובים, טחינה, תפוזים קטניות, שקדים, סויה, צנון, גזר, סרדינים ומוצרי חלב.

העשירו את גופכם בחלבונים

ומה אם הפגיעה דווקא בשרירים ולא בעצמות? החלבונים הן אבני הבניין של העצמות והשרירים שלנו. הם מסייעים לבנות אותם כראוי, מייעלים פיתוח של מסת שריר ואף מקלים על אימונים ולכן, על ספורטאים לאכול הרבה יותר מהם.

החלבונים גם משחקים תפקידי מפתח רבים בגופכם: ישנם חלבונים אשר מתריעים למערכת החיסון כי נשקפת סכנה או מחלה בהם עליה לטפל. ישנם חלבונים המהווים חלק מרשימת הרכיבים של ההורמונים והמוליכים העצביים בגופכם, כגון הסרוטונין, הדופמין, האינסולין, GABA ורבים נוספים.

כאשר אתם סובלים מדלקתיות באזור השריר, כדאי לכם להעשיר את גופכם בחלבונים, שבלילה יסייעו לבנות את רקמות השריר מחדש ולשקם אותן. ככל שהם יחלימו מהר יותר, כך רמות הדלקתיות של הברך שלנו יפתחו מהר יותר.

כדי ליהנות מכמות החלבונים המתאימה, עליכם לאכול בין 0.8 ועד ל- 1.5 גרם חלבון על כל ק”ג שאתם שוקלים, שזה 30%-40% מהתזונה היומית שלכם. כדי לעשות זאת, מומלץ לכם לשלב בתזונה שלכם ביצים, דגים שומניים, קטניות, אבקות חלבון, זרעים ואגוזים.

תזונה אנטי-דלקתית

כיום כולנו יודעים כי כל מה שאנו מכניסים לגוף שלנו משפיע מאוד על הגוף שלנו, אופן ההתפתחות, הפעילות והשימור שלו לאורך זמן. בדומה לכל מוצר, גם אתם מתבלים לאט-לאט, אבל אתם יכולים להאט את התהליך באמצעות תזונה נכונה.

התזונה המערבית של היום עשירה בעיקר במאכלים המקדמים דלקתיות כגון שמנים של אומגה 6, סוכרים, מלחים, מוצרי חלב, קמח לבן ועוד. למה הכוונה ב”מקדמים דלקתיות”? הכוונה היא שהם מעוררים את הפעילות של מערכת החיסון שלכם. המזון הזה לא בריא לכם, אבל משום שאתם אוכלים אותו הוא מגיע למערכת העיכול שלכם, למחזור הדם שלכם ומזהם את האזור. מערכת החיסון ממהרת בתגובה למנוע פגיעה נוספת בגוף, אך פעילות הדלקתיות בפני עצמה יוצרת עומס וקושי, שהגוף מתקשה להתמודד עמו לאורך זמן.

כדי להקל על הקושי, ראשית מומלץ כי תשתדלו להימנע ממאכלים המקדמים דלקתיות, בייחוד אם אתם סובלים מדלקות לעיתים קרובות; גם אם הבעיה איננה טמונה במזון שלכם, אם תפחיתו את כמות המזון הדלקתי שאתם הולכים רמות הדלקתיות בגופכם ירדו עם הזמן, משום שלמערכת החיסון שלכם יהיו פחות איומים להתמודד עמם.

בנוסף, מומלץ כי תשתדלו לאכול מאכלים שמדכאים דלקתיות כלומר – מאכלים שהגוף שלכם מכיר ואוהב ורוצה במערכת העיכול ומחזור הדם. מסיבה זו מערכת החיסון לא תתעורר אלא תמשיך לישון ואתם תיהנו מגוף נטול תגובות דלקתיות.

מאכלים שמדכאים דלקתיות הם בעיקר ירקות, פירות, אגוזים, זרעים, דגים, קטניות ודגנים מלאים.

כורכום

הכורכום הוא תבלין אנטי-דלקתי, אשר מחקרים רבים כבר איששו את סגולות המרפא שלו. גם אם אינכם מרוקאים, הסיכויים גבוהים כי נתקלתם בתבלין המשגע הזה לא פעם בחייכם ולא רק בקוסקוס. הכורכום מכיל חומר פעיל הקרוי כורכומין. נמצא כי הכורכומין טומן בחובו מספר לא מבוטל של נוגדי חמצון וחומרים אנטי-דלקתיים. גם במינרלים וויטמינים הוא לא חסך; הכורכום עשיר בסיבים תזונתיים, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, סידן, ברזל, מגנזיום, זרחן ואשלגן. במילים אחרות, הכורכום דואג כמעט לכל מחסורנו ומסייע לנו להישאר בריאים, לאגור נוזלים בצורה בריאה בגוף, להוביל חמצן במחזור הדם בצורה תקינה, לנקות את כלי הדם משומנים לא בריאים וסוכרים, לקדם חדות קוגניטיבית, להקל ולהאיץ את תהליך העיכול ולנקות את הכבד. בזכות נוגדי החמצון שלו ושיתוף הפעולה ההדוק של הכורכום עם מערכת העיכול שלכם, הוא מסייע להתמודד עם אלרגיה, שפעת ונזלת כרונית מעיקה.

עיקר החוקרים כיום משבחים את הכורכום בכלל והכוכרומין בפרט ומספרים כי הוא רכיב אנטי-דלקתי אנטי-פטרייתי ואנטי-בקטריאלי חזק, שמסייע לגוף להתמודד עם קשיים ביתר קלות, על ידי חיזוק הגוף ולחימה בפולשים בעצמו. הוא מסייע לווסת את פעילותה של המערכת החיסונית ולנקות את הגוף מכל רע. כתוצאה מכך, הוא מאט משמעותית את תהליכי הדלקתיות של הברך.

אתם יכולים לשלב את תבלין הכורכום כמעט בכל תבשיל או תה. אף מומלץ שתקנו את שורש הכורכום או תיטלו תוסף תזונה של כורכומין, אשר עשירים יותר בערכים התזונתיים של התבלין וכתוצאה מכך, גם בבריאות שלו.

הורידו במשקל

זה הגיוני מאוד… ככל שאתם כבדים יותר, כך אתם מכבידים יותר על הברך שלכם. הכובד מקשה עליה, מחריף את הפציעה באזור ובאופן טבעי גם את הדלקתיות באזור הברך שלכם. מומלץ כי תנסו לעשות דיאטה אנטי-דלקתית ותורידו מעט במשקל. כדאי לכם לשלב גם פעילות גופנית יחד עם התזונה הבריאה, כל עוד היא לא פוגעת בברך שלכם.

היוועצו ברופא

אם אתם חווים דלקתיות בבגרך שלכם מעל לשלושה ימים, מתקשים ללכת עליה ולמרות כל הניסיונות כאן לא הצלחתם למצוא הקלה – מחובתכם להיוועץ ברופא בנושא.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.