המתכון לדייט המושלם: איך ליצור קשר עמוק עם אנשים חדשים

המתכון לדייט המושלם: איך ליצור קשר עמוק עם אנשים חדשים

המתכון לדייט המושלם: איך ליצור קשר עמוק עם אנשים חדשים

הבליינדייט הראשון שלכם. קבעתם להיפגש בשעה 22:00 בפאב השכונתי, אפילו הכנתם סט בגדים מראש, ההתרגשות בשיאה, נראה שיש קליק, השיחה זורמת כאילו לא נפגשתם לפני שעה קלה ואז… שתיקה. אתם לא יודעים מה לומר, היא/הוא לא יודעים מה לומר, זה הופך פתאום לכל כך מביך. מה אתם עושים במצב הזה? למזלנו, יש כמה כללים פשוטים שיכולים לשמור על כל שיחה זורמת באופן טבעי, לא משנה עם מי נדבר. במאמר זה נסקור את 7 כללים המנצחים ליצירת קשר עמוק בקלות במהירות, תיהנו.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

כלל מס’ 1: 30% מתוכן השיחה צריך להיות מידע חדש

אף שיחה לא תימשך זמן רב עם אותו מידע החוזר ונשנה שוב ושוב, זה הופך משעמם ואין גירוי חדש. כאשר אינכם מוסיפים מידע חדש, השיחה הופכת לפירמידה הפוכה. ככל שנרבה לדבר כך פחות מידע מוחלף בינינו לבין הפרטנר. באמצעות כלל 30% השיחה עשויה להפוך למלמדת, מחדשת וטרייה לאורך זמן. הבסיס להצלחת הכלל ה-30% הוא באמצעות הוספת מידע חדש אחת לכמה תשובות, במקום לבחור בתשובה בסיסית של כן או לא, נבחר להעמיק ולהוסיף מהידע שלנו על הנושא. עם זאת זכרו כי לא כל נושא מציע הרבה הזדמנויות להוספת מידע חדש. במקרה כזה, פשוט נסו לקשר את מה שהפרטנר אמר לנושא חדש, נושא שיש לו יותר מקום לדיון.

איך לבחור נושאי שיחה יזומים? אספנו בעבורכם כמה רעיונות כללים שיכווינו אתכם כיצד לבחור נושא שיחה רלוונטי. לפני שנגש לבחירת נושא השיחה עלינו להבין מי הקהל העומד מולנו ואיזה מטרה היינו רוצים לקדם. במקרים כמו דייט, נעדיף לבחור בנושאי שיחה משותפים אשר עשויים לגרום להעלאת החיבה של הפרטנר/ית כלפינו. על ידי כך ניצור עימם קשר עמוק יותר. כאשר אדם מוצא משהו במשותף עם אחר, מתפתחת ביניהם חיבה אינסטינקטיבית. בנוסף סביר להניח שנבחר להתבדח או לשוחח על נושאים הקשורים למצב, או למקום שבו אנו שוהים כעת, במשפטים כמו “איזו שקיעה נהדרת” נוכל להוסיף עובדה מעניינת שאנחנו מכירים על שקיעות, צילום, ים וכדומה. כנראה שבמוקדם או מאוחר נבחר בנושאי שיחה בעלי אינטרס, כאלה שיקדמו אותנו לנקודה אליה נרצה להגיע יחד עם הפרטנר. לשם יצירת חיבור עמוק נדבר על נושאים המקשרים בנינו, עם טוויסט מיני או שובב.

להלן קטגוריות שונות של נושאי שיחה:

  • נושאי שיחה בעלי אינטרס
  • נושאי שיחה משותפים
  • נושאי שיחה המערבים את הדמיון
  • נושאי שיחה שקשורים למצב, למקום, לשעה, לתקופה ולזמן בו אתם נמצאים
  • נושאי שיחה אקראיים
  • שיחה על העבר
  • שיחה על העתיד

אז למה 30% מידע חדש? אם תוסיפו מידע חדש בכל פעם, על כל תשובה, השיחה יכולה בקלות להפוך לחד-צדדית. האדם שאתם מדברים איתו עשוי להרגיש שאתם לא מקשיבים לו, אתם פשוט מדקלמים הרבה דברים שאתם כבר מכירים . זה פתאום מרגיש יותר הרצאה מאשר שיחה.

וודאו כי הפרטנר מעוניין להמשיך בשיחה, שני הצדדים צריכים להיות מעוניינים להמשיך את השיחה. אם הפרטנר נראה עייף, מסית את מבטו או גופו הצידה, אל כיוון היציאה תוכלו להסיק שאינו מעוניין בהמשך האינטראקציה.

כלל מס’ 2: צרו רפור

או במילים אחרות חקו את תנועות הגוף של הפרטנר

מהו רפור? על פי NLP רפור הוא למעשה ביטוי לכימיה בין אנשים. כימיה זו יכולה להיווצר באופן מלאכותי על ידי חיקוי המימיקות ותנועות הגוף של הפרטנר. יצירת רפור מאפשרת הסכמה לא מודעת בין שני אנשים, זו פותחת דלת לאפשרויות רבות להתרחש. על ידי שיקוף של תנועות הגוף ומימיקות הפנים של הפרטנר נוכל להבליט את המשותף בנינו וליצור קשר אינטימי בקלות רבה. כמו קסם הפועל על הפרטנר, הוא עשוי להרגיש נינוח ומובן תוך רגעים ספורים ואף הרצון שלו להקשיב ולהשתתף באופן פעיל יעלה. תוכלו לחוש ברצון שלו להיפתח אליכם ככל שהשיחה תימשך. באופן כללי, פעולות המראה נדרשות להיעשות לאחר 10-20 שניות באופן טבעי. המטרה האחרת של פעולות המראה היא להראות לאדם האחר שאתם מקבלים ומכבדים את דעותיו מבלי שיבחינו בכך. למעשה, כעת הוא/היא עשויים לראות אתכם בתת המודע שלהם כאדם פתוח.

כלל מס’ 3: צרו קשר עיין עמוק

אמנות הפלרטוט מתבטאת במחוות ובפעולות מתוחכמות – הידועות גם בשם שפת הגוף. תקשורת לא מילולית היא לעתים קרובות חשובה יותר ממילים. האם שמעתם בעבר על המונח ” Soul Gazing”? סול גייזינג מסייע לממש את אחד מערוצי התקשורת הלא מילוליים שלנו, על ידי יצירת חיבור אנרגטי ועמוק בנינו לבין הפרטנר. מטרת הסול גיזינג בטנטרה היא ליצור תקשורת עמוקה עם המאהב שלכם, כזאת שעשויה לפתוח דלתות חדשות לאינטימיות במערכת היחסים. אז איך מבצעים קשר עיין רציף ועמוק כמו סול גייזינג? מכירים את התחושה העמוקה הזאת שהעולם מתנתק ורק אתם והפרטנר נמצאים בעולם? אז ההרגשה הזאת קיימת ולא רק בסרטים. נדרש ליצור קשר עיין רציף למשך יותר מ-20 שניות כדי להגיע לסול גייזינג, קשר עיין ללא מצמוצים או הסחות דעת אחרות.

כלל מס’ 4: הרבו לחייך

למה אנחנו נמשכים לאנשים שמחייכים? חיוך הנו ריקוד אמנותי המאפשר לזרים להרגיש בנוח זה עם זה, אפילו ללא חלופת מילים בניהם. חיוכים באופן טבעי גורמים לנו להירגע, על ידי שחרור הורמונים במוח, גם התגובות שלנו מושפעות מחיוכים, זה לא חדש שחיוכים הם פעולה מדבקת. בדיוק כמו פיהוקים, כאשר מישהו מחייך אלינו סביר להניח שנמצא את עצמנו מחייכים אליו בחזרה. הרצון שלנו להזדהות עם האחר חזק מהבנתנו והוא חלק מהתכנות המוחי שלנו.

כלל מס’ 5: הובילו את השיחה

אל תצפו שהשיחה פשוט תזרום, שמרו ארנב לשלוף מהכובע בעת הצורך. הובילו את השיחה באמצעות שאלות מעמיקות שיצרו דיון בניכם לבין הפרטנר, או שתוכלו להשתמש בטכניקה של שיחה אסוציאטיבית. תוכלו להיעזר בכל מה שנמצא סביבכם, דברים אקראיים שקופצים לראשכם, תמונות, סיפורים, מקרים, שאלות… לא משנה מה. זה הזמן פשוט להוציא אותו החוצה. פתחו את המשך השיחה סביב האסוציאציה שזרקתם לאוויר. לדוגמה, אם היא מספרת לכם שהיא מתעניינת בקריאה, או עובדת בספרייה, ספרו לה על הספרייה הלאומית שביקרתם בה בפראג, על כך שהיא בת 200 שנה ומכילה מעל 40 אלף ספרים, היא עשויה להתעניין ואף להעמיק את המידע. משם כבר תוכלו להמשיך הלאה…

כלל מס’ 6: הפתיעו, אל תהיו שגרתיים

סביב משיכה יש הרבה משתנים, אחד מהם היא אי שגרה. מעבר למשיכה מינית, כל אדם אוהב הפתעות, גם אם אתם לא נמצאים במסגרת של “דייט” עדיין תוכלו להשתמש בגורם ההפתעה לטובתכם. אנשים נוטים להתחבר בקלות ולזקוף נקודות זכות לאנשים מצחיקים, לא שגרתיים, כאלו שנוטים לצחוק על עצמם ולהפתיע את הסובבים. זכרו, יש הבדל בין להיות ליצן החצר לבין להיות אדם מצחיק, שמרו על גבול ברור בניהם. דעו להמשיך שיחה באמצעות הקנטות, או יצירת סקרנות.

כדי ליצור מתח מיני סמוי תוכלו להשתמש ב-2 טכניקות ידועות מתוך עולם החיזור הראשונה נקראת – הערכה והשנייה – יצירת סקרנות ומבוכה. נדאג לשלב את 2 הטכניקות בסמוך אחת לשנייה.

דוגמה לשיחה:
פרטנר/ית: מה נזמין? בא לך לאכול?
אתם: אני אוהב בחורות עם תאבון בריא (ביטוי להערכה)

כאן אנחנו רואים ביטוי להערכה כללית לבחורות עם תאבון בריא, דבר שעשוי לעודד את הפרטנרית להזמין לאכול ולהרגיש יותר בנוח עם הסיטואציה.

שמרו על מידה של סקרנות וחוצפה, אל תתנו לפרטנר את כל מה שהוא רוצה על מגש של זהב, אם הדייט שלכם שואל/ת שאלה תוכלו לענות לה עלייה באמצעות תשובה כללית, המלווה בפלרטוט. תשובה פתוחה עשויה לסקרן ולגרום לה להרגיש שלא השיגה את התשובה המלאה, על כן תבחר להעמיק את השיחה ולשאול שאלה מעמיקה על תשובתכם. הקפידו לייצג הערכה בשיחה שלכם, חיוך ותשומת לב כלפי הפרטנר כיוון שתשובות מקניטות או פתוחות עשויות להיתפש אצל חלק מהאנשים כתשובות המראות על זלזול או חוסר עניין. הכול צריך להיעשות במידה.

כלל מס’ 7: חפשו אחר סיפורים ולא תשובות

אחת הדרכים להתגבר על המבוכה ראשונית או שיחות חולין שטחיות ולהימנע ממבוי סתום הוא לשאול שאלות פתוחות המספרות על סיפור. חפשו אחר שאלות המזמינות את הפרטנר לחשוב, לענות ואף להעמיק את תשובתו. ככל שירבה לשתף חוויות, כך ייווצר בקלות קשר עמוק בניכם.

לדוגמה: במקום לשאול שאלות שגרתיות כמו “ספרי לי על עצמך משהו”
תוכלו לשאול “ספרי לי על הדבר המשוגע ביותר שעשית לאחרונה?”
או במקום לשאול “מה המאכל האהוב עלייך?”
תוכלו לספר על השניצל שאכלתם על האוורסט ולשאול “איזה מאכל את הכי אוהבת בעולם?”

וותרו על שאלות או תשובות שגרתיות והחליפו אותן בתוספות מילוליות פראיות, הומוריסטיות וקלילות יותר.

לדוגמה:  פרטנר/ית: “איך הייתה המנה שלך?”
אתם: “לא מאמין שהתענוג הזה נגמר, חבל שלא מתמחרים את המנה לפי כמות הלעיסות שלי – כי פשוט בעלתי אותה!”

סביר להניח שהתגובה של הפרטנר/ית תהיה צחוק מתגלגל וזאת נקודת ניצחון בשבילכם. למעשה ככל שתהיו יותר תיאטרליים, הומוריסטים ובלתי צפויים כך המשיכה אליכם עשויה לגדול. זה ידוע שאנשים אשר משדרים ש”אין להם מה להפסיד” יוצרים יותר משיכה אצל האחר. אנשים אחרים עשויים לתהות איך אתם לא מתרגשים מהנוכחות שלכם עד לכדי לרצות לפצח את התעלומה שלכם – דבר שיוצר בראשם משיכה בלתי מודעת אליכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.