איך למנוע התכווצויות שרירים ברגליים 

איך למנוע התכווצויות שרירים ברגליים 

אווץ’! מה קרה?! כן, שוב כואבות לנו הרגליים; שוב השרירים מכבידים ושוב אנחנו לא מצליחים לישון. למה זה מגיע לנו? האמת שזה לא מגיע לנו, אך לצערנו הסיבות להתכווצויות שרירים, במיוחד ברגליים, הן מגוונות ונפוצות בחיי היומיום שלנו. התכווצויות שרירים מתרחשות כאשר סיבי שריר נמתחים, ואפילו נקרעים ולפתע מתנפחים, מאדימים, הופכים רגישים ולעיתים אף קשים. ישנם כאבים אשר מתרחשים לעיתים ואינן מהווים חשיבות, וישנם כאבים אשר מתרחשים כל מספר ימים, המבשרים לנו כי הגיע הזמן לעשות מעשה. כאבי שרירים ברגליים עשויים להיגרם עקב פעילות גופנית מוגזמת, ישיבה בתנוחות לא טובות או אפילו ישיבה ממושכת. קור, עמידה ממושכת, מחסור בסידן או יתר גמישות בשרירים אף הם עשויים לגרום לכאבים עזים. אם כך, אין זה משנה אם אנו יושבים, מתעמלים או פשוט עומדים – ככל הנראה נסבול מהתכווצויות שרירים מעיקות ברגליים. אם כך, כיצד נצליח להימנע מהן? להלן עשר דרכים שיסייעו לכם למנוע את הכאב ולסייע לרגליים שלכם לישון שינה ערבה כל לילה.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

קומו!

כיום, במאה ה-21, רוב המשרות של בני האדם דורשות ישיבה ממושכת אל מול המחשב, ללא שום סיבה מיוחדת לקום ולהפעיל את השרירים, אלא אם כן פונים לשירותים או לאכול. המחסור בפעילות מביא להתנוונות של השרירים, אשר בסופו של דבר מביאה לכאבים עזים, בייחוד בלילה. כדי להימנע מהתופעה המעיקה, מומלץ לנסות ולבצע יותר פעילות גופנית במהלך היום – הירשמו למכון כושר ופתחו במשטר של ספורט שיתרום לחיים שלכם הרבה מעבר לפתרון או מניעה של כאבי השרירים. גם הליכות מספר פעמים בשבוע יסייעו מאוד להתגבר ולמנוע את הכאבים. מה שמהותי הוא שתדאגו להישאר בתנועה בחיי היומיום שלכם, כך שתצרו פעילות מסוימת לשרירים שבמהלך השגרה שלכם עד כה, לא נעשה בהם שימוש בכמות מספקת. עם זאת, מומלץ לבצע את הפעילות הגופנית בהדרגה ולא לקפוץ מיד מהקל לקשה. השתדלו לתכנן לעצמכם שגרת התעלמות מסוימת, במהלכה תגבירו את קצב הפעילות כל שבוע. אם תמהרו לבצע פעילות גופנית אינטנסיבית, אתם עלולים לסבול מכאבי שרירים עקב פגיעה פיזית או שחיקה.

בצעו מתיחות כל יום

כאשר מדובר בשרירים, יש לשמור על מעין איזון מסוים בין חוזק לגמישות. מדובר באיזון עדין מאוד, אך מהותי מאוד וכדי למנוע כאבי שרירים – יותר ממומלץ לשים לב אליו. גם טרם האימון וגם לאחר האימון, השתדלו למתוח היטב את כל החלקים ברגליים שלכם, כדי לחמם היטב את השרירים שלהם. החימום טרם האימון הוא הכרחי, משום שהוא מסייע לשרירים להתחמם ולהיות מוכנים לאימון, לא להיות מופתעים עקב המאמץ הפתאומי, דבר המביא לשחיקת השרירים. גם לאחר האימון, יש לבצע מתיחות כדי לקרר את השרירים בהדרגה, כך שלא יקבלו התמתחויות בבקרים הן גם דרך מצוינת למנוע כאבי שרירים. עם זאת, יש לצין כי למתוח את השרירים יותר מדי ללא עבודה פיזית על החוזק שלהם עשויה אף היא לגרום לכאבי שרירים, כך שהשתדלו לאזן את עצמכם בהתאם.

מאכלים העשירים באשלגן

אשלגן הוא מינרל שכיח וחיוני לגופנו. לאשלגן תפקידים רבים, אך בין היתר, הוא אחראי על העברת נוזלים וחומרים שונים אל התא ומחוץ הלו, אחראי על תעברה תקינה של אותות עצביים הלאה. בנוסף, האשלגן דואג לשימור תפקודם של השרירים גם מבחינת העברה נכונה של פקודות ממערכת העצבים אל השרירים וגם על ידי פירוק של סוכרים ואגירתם בשרירים, מה שמעניק להם את האנרגיה לה הם זקוקים כדי לתפקד כיאות. כאשר אנו סובלים ממחזור באשלגן, אין לנו מספיק סוכרים בשרירים כדי לסייע להם לתפקד כיאות, כך שהם כואבים יותר וגורמים לנו לכאבים עזים. מחסור באשלגן נגרם בעיקר עקב תזונה תעשייתית, הנמנעת מפירות וירקות. רוב הפירות והירקות מכילים אשלגן: עגבניות, מלפפונים, חסה, שומר, קולרבי, תפו”א, לפת, ארטישוק, עלים ירוקים, בננות, תפוזים, פירות יבשים, קטניות כגון שעועית לבנה ועדשים, שקדים, אגוזי ברזיל וגרעיני חמנייה (לא קלויים). מומלץ לדאוג לאכול כל יום לפחות פרי או ירק אחת המכילים אשלגן. רוב הספורטאים בדרך כלל בורחים בבננות, המהוות מקור מצוין לאנרגיה.

מאכלים העשירים בסידן

המינרל הנפוץ ביותר בגופנו. הסידן הינו הכרחי עבור תהליכים רבים של הגוף. בין היתר, כמו האשלגן, הסידן אחראי לביצוע תפקוד עצבי יעיל והעברת פקודות בין מערכת העצבים לשריר. בנוסף, הסידן דואג לכיווץ תקין של השרירים שלנו. כאשר אנו סובלים ממחסור בסידן, הגוף שלנו יתקשה לכווץ את השרירים שלו כראוי, עקב קושי בתקשורת בינם ובין מערכת העצבים, מה שיגרום לנו לכאבים עזים. יש לציין כי הסידן אחראי לכיווץ כל שרירי הגוף, כך שמחסור חמוד בסידן עשוי לגרום לקשיי נשימה והפרעות בשריר הלב. כדי להימנע מהתופעה, מומלץ לצרוך הרבה מזונות המכילים סידן כגון עלים ירוקים, כרוב, כרובית, ברוקולי, צנון, דלעת, תאנים, טחינה, תפוזים, סויה, חיטה מלאה, קטניות וחלב ומוצריו. כדי לאכול סידן ולספוג אותו כיאות, מומלץ לאכול מאכלים המכילים סידן בהפרשים של מספר שעות, כדי לאפשר לגוף לעכל מעט סידן בכל פעם. בנוסף, כדאי להימנע מקקאו, בננות ואגוזים, אם אנו שואפים לספוג את המינרל במלואו.

מאכלים העשירים במגנזיום

בין הסידן למגנזיום קיימים יחסים של אהבה-שנאה: לגוף לא פשוט לספוג את שניהם יחדיו, כך שלא מומלץ לשלב מזונות המכילים את שני המינרלים יחד. עם זאת, בגוף עצמו השניים הם צוות מנצח – המגנזיום חיוני לייצור אנרגיה עקב סיוע בפירוק הפחמימות לסוכרים בתוך התא ובשילוב עם הסידן מסייע לפעילות תקינה של השרירים והעצבים, על ידי העברת הסוכרים והפחמימות אליהם, חומרים שיסייעו לשרירים שלנו לייצר אנרגיה. מחסור במגנזיום עשוי להוביל לפירוק נמוך יותר של סוכרים, מה שיביא לפחת של אנרגיה בשרירים ולכאבים עזים. כדי להימנע מכך, נסו לאכול מזונות העשירים במגנזיום כגון קטניות, אגוזים, מוצרי סויה, דגנים מלאים, קקאו, בננות ובטטות.

השיבו את הנוזלים

מים הם ללא ספק ההגדרה לחיים בריאים. ללא המים, אנו נפסיק להתקיים לאחר שלושה ימים בלבד. המים מסייעים לחילוף החומרים שלנו בגוף ועל ידי כך מאפשרת להעביר יותר מינרלים, ויטמינים וחומרים אחרים בגוף ממקום למקום. כאשר אנו ממעיטים בשתיית נוזלים, הגוף מאט את הזרימה שלו. הדבר מביא לכך שלא מספיק סוכרים ופחמימות מוצאים את דרכם אל עבר השרירים, מה שגורם לכאב העז שלהם. כדי להימנע מכך, השתדלו להקפיד לשתות מים ככל האפשר; נסו להפוך את המים למעין הרגל והניחו בקבוק מים בתיק שלכם או בקבוק מים מוכן לעבודה לכל הפחות.

עיסויים

מי לא אוהב את התירוץ ללכת ולהתפנק בספא איכותי?! מזל טוב, מצאתם אותו! לעשות מסז’ נעים זה מספק מאוד, אך זהו רק הדובדבן שבקצפת. הקצפת עצמה מבטיחה כי תהיו בריאים יותר בעקבות כך. הכיצד? מטרת העיסוי היא לשחרר אזורים מסוימים בגוף, בעיקר שרירים, עקב היותם תפוסים. אנשים רבים נעזרים בסוגים מגוונים של עיסויים במטרה לשחרר את השרירים בגוף שלהם על בסיס קבוע. קיימים סוגים רבים של עיסויים, חלקם בני אלפי שנים ואף דורשים אביזרים מיוחדים. ישנם אף שיטות אלטרנטיביות כגון דיקור סיני, המסייע להמריץ את כלי הדם ועל ידי כך לחמם את השרירים. עם זאת, ניתן גם למנוע כאבי שרירים בזכות העיסוי: מטרת העיסוי היא לחמם את השרירים, מה שמסייע לשחרר אותם. אם תקפידו לבצע עיסויים, גם בבית, באזור הרגליים, תחממו את האזור לעיתים קרובות, כך שהדבר יביא לרגיעה ברגליכם וימנע את כאבי השרירים המעיקים.

הימנעו משתיית אלכוהול מרובה

אלכוהול ידוע כמזיק גופני בעייתי ביותר: למרות היותו מהנה וטעים, הוא גורם לנו לסבול גם לטווח הארוך וגם לטווח הקצר. כאשר אנו שותים הרבה אלכוהול, הדבר מאט את חילוף החומרים שלנו. מבחינת השרירים, הכוונה היא כי הם אינם מקבלים מספיק סוכרים ופחמימות, כך שהם לוקים במחסור באנרגיה. הדבר עשוי לגרום לכאבים עזים. בנוסף, האלכוהול משפיע על התפקוד העצבי שלנו ועשוי להקשות על הגוף להעביר פקודות לשרירי הרגליים שלנו, מה שעשוי לגרום לכאבים, תנועות לא נכונות או נפילות. השתדלו לבחון את כמויות האלכוהול שאתם שותים ולשים לב אם אתם מגזימים בכמויות, יתכן וזו הסיבה העיקרית לכאבי השרירים שלכם וכל מה שתאלצו לעשות הוא להוריד מספר בירות בשבוע.

מקלחת רותחת

מקלחות רותחות אינן מומלצות עבור העור עצמו, משום שהן מייבשות אותו מאוד. עם זאת, הן נחשבות מעולות להרגעת העצמות והשרירים, ואף יותר יעילות כדי לשמר את השרירים חמים לאורך זמן. כפי שציינו, הכול עניין של חום – כאשר השרירים חמים, בעלי מקור אנרגיה זמין ומתכווצים כראוי, הם לא יכאבו לנו יותר. אם כך, לעיתים כדאי לנו לחרוג ממנהג המקלחת הפושרת וחמם את הרגליים והשרירים שלנו מעט. השתדלו לעשות אמבטיה ולא מקלחת, באמת לאפשר לרגליים שלכם לטבול במים לאורך זמן. הדבר גם יאפשר להן להתקרר בהדרגה ולא בבת-אחת, מה שיהפוך את הטיפול ליעיל יותר.

אתם הכי יפים כשנוח לכם

לא סתם נאמר כי אתם הכי יפים כשנוח לכם, אולי משום שאתם גם פוגעים בעצמכם פחות. לעיתים, אנו בכלל לא מבינים כי אנו גורמים לכאבי השרירים בעצמנו – כאשר אנו הולכים על עקבים, למשל, אנו שוחקים את השרירים על ידי כך שאנו מכריחים אותם להישאר מתוחים. על ידי שינה או ישיבה בתנוחות שגויות, אנו מותחים את השרירים בצורות אשר אינם רגילים אליהן ולכן אנו סובלים מכאבים והתכווצויות. אם אתם סובלים מכאבי שרירים עזים ואינכם סובלים משום בעיה אחרת שתוארה עד כה, מומלץ לשקול בקפידה את אורח החיים שלכם ולבחון אם כדאי להסיר הרגל מסוים מהרשימה. הדבר אולי ידרוש מעט הסתגלות, אך בהחלט יהיה עדיף על צורך הולך וגדל להזמין מקל הליכה באינטרנט בגיל צעיר.

 

התמודדות עם כאבי שרירים ברגליים אינה פשוטה כלל וכלל. עקב כך, אנו מנסים למנוע אותה על ידי כל הצעדים המצוינים כאן. במידה ואתם סבלים כעת מכאבי שרירים ברגליים, רוב הטיפים אף יסייע לכם להתמודד עם מצבים של כאב ומתיחות ברגליים. אם הכאבים הם בלתי נסבלים ואינכם אוהדים של תרופות או משככי כאבים, באפשרותכם לפנות לרפואה הטבעית: קיימים משחות וקרמים ייחודיים אשר מטרתם היא להמריץ את הדם על ידי עיסוי וספיגת המשחות באזורים המתוחים. המשחות והקרמים עשויים בדרך כלל מרוזמרין, פלפלת ו/או שמנים אתריים. מומלץ לרכוש בחנויות טבע בלבד ולמרוח ולעסות את הרגל עם הקרם פעם-פעמיים ביום.

אם אינכם סובלים מכאבי שרירים ברגליים עדיין – מצוין! השתדלו ליישם את כל הטיפים המצוינים כאן מעלה: הם כולם מיועדים כדי למנוע מכם את הכאב החריף ואי-הנעימות. רוב הטיפים אף יסייעו לכם לשמר אורח חיים בריא יותר.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.