איך לצאת מאזור הידידות

איך לצאת מאזור הידידות

אתם רואים אותה כמעט כל יום עם כל החבורה, יושבת וצוחקת, כה יפה. אולי אתם ידידים קרובים, אולי אתם פשוט חלק מחבורה גדולה, אולי אתם פשוט חברים לעבודה, אך אתם יודעים עמוק בתוככם שיכול להיות משהו יותר. אז איך תגרמו לה לדעת את זה?

צאו מהתמונה

לפני שאתם מתחילים תהליך מתוחכם וחשאי כמו יציאה מאזור הידידות, כדאי לכם לנסות ולהקשיב לעצמכם, לשקול את היתרונות לעומת החסרונות ולחשוב עד כמה הצעד הזה הוא יעיל עבורכם.

נכון, מצד אחד אתם מאוד מחבבים את ידידה שלכם והייתם רוצים לקדם את היחסים, אך האם הדבר יהפוך את החיים שלכם לפשוטים יותר? כיצד החברים שלכם יגיבו? אם יש לכם מספר חברים משותפים, יתכן והפעולה תעיב מעט את הדינמיקה החברתית ביניכם.

ואיפה אתם בכל הסיפור הזה? האם אתם באמת מאוהבים מכף רגל ועד ראש ופשוט לא יכולים לחיות בלעדיה או שאתם פשוט חושבים שהיא סקסית ומעט התבלבלתם? אם הרגשות שלכם הם פיזיים בעיקר, כדאי לכם לנסות ולהימנע מהם, אלא אם כן ידידה שלכם שלחה לכם מסרים בהתאם.

אף כדאי לכם לשאול את עצמכם איפה היא? האם היא מחבבת מישהו אחר או יוצאת עם מישהו אחר? האם אתם יכולים לראות אותה מביטה לכיוון שלכם בצורה אחרת מאפלטונית?

התייעצו עם חברים משותפים

כאשר אתם שוקלים את כל השאלות הללו בראשכם, אתם ודאי מרגישים מעט אבודים, בעיקר משום שהדבר היחידי שעליו אתם יכולים להסתמך – הוא הפרספקטיבה אינדיבידואלית שלכם.

כדי להרחיב את מעגל החשיבה שלכם, נסו לצרף עוד מוחות שיעבדו על הבעיה ודונו בנושא עם חברים משותפים שלכם.

חברים משותפים יכולים להעניק פרספקטיבה מצוינת למצב, משום שהם מכירים את שניכם ורוצים בטובת שניכם: יתכן והם ידעו אם ידידה שלכם מחבבת מישהו או מה היא באמת מרגישה כלפיכם. הם יכולים להניא אתכם מהסיכון, במחשבה שהפעולה רק תביא ליותר צרות ובלגן מ”אושר ועושר”. באותו אופן הם יכולים לעודד אתכם לרדוף אחריה, עד שתהיה בין זרועותיכם.

הם יכולים לספק לכם טיפים שיאפשרו לכם להתקרב אליה, לספק לכם מידע אודותיה שלא ידעתם לפני ובאופן כללי, לשמש כ”מתווכים” ביניכם: לזרוק מילה טובה עליכם בפניה, לנסות לברר את רגשותיה ואפילו לקבוע פגישה חברתית, שאליה תגיעו רק אתם והידידה, כדי ליצור “דייט ספונטני”.

כאשר אתם באזור הידידים, כדאי לכם להיוועץ בידידים באזור שלכם, משום שהם מכירים את שניכם יותר ממה שאתם מכירים את עצמכם.

היו שם בשבילה

אם אתם באמת רוצים לכבוש את לבה של ידידתכם היפה, אתם יודעים שיהיה עליכם להראות לה שבאמת אכפת לכם. לכן, אם היא זקוקה לעזרה – אתם הראשונים שם. אם היא צריכה שיחת עידוד או פשוט לשבת ולקטר – אתם המקור. אם היא צריכה טובה, עליכם להעניק לה תחושה שכדאי לה לרוץ אך ורק אליכם. ככל שתראו לה שהיא יכולה לסמוך עליכם יותר, שהיא יכולה להיתלות בכם, היא תפתח רגשות חמים יותר כלפיכם ואף תנסה לשמור אתכם קרובים יותר אליה.

באותו אופן, כדאי לכם לחזק את הידידות שלכם: יתכן ואתם ידידים הכי טובים כבר היום ויתכן ונפגשתם לפני חודשיים ולפתע, הבנתם שהייתם רוצים יותר. אז נסו להתקשר אליה יותר, לשלוח לה הודעות, סרטונים מצחיקים ובדיחות ואף לקבוע להיפגש עמה ועם חברים, ביציאה משותפת. ככל שתבלו זמן רב יותר, אתם תכירו יותר ותלמדו יותר אחד על השנייה. על ידי כך, היא תרגיש קרובה יותר אליכם ואתם תוכלו ללמוד יותר מקרוב, אם זו באמת ידידה ששווה לרדוף אחריה.

חיוך אחר

החיוך הוא דרך מצוינת ללמוד ולהעביר מסרים לכל אדם. כולנו יודעים כי כל חיוך מבטא משהו, גם אם לא נרצה להודות בכך באותו הרגע.

כאשר אתם מחייכים לחברים שלכם וכאשר תחייכו לבת-זוגתכם, כמובן שיהיה מדובר בחיוך שונה לחלוטין.

אתם יודעים שאתם רוצים להפוך אותה לבת-זוגתכם? הגיעה העת לגרום לה להרגיש את הכוונות שלכם; אל תדאגו, תישארו בראש שלכם ותילחצו – פשוט היו אתם עצמכם, כך אתם נראים הכי טוב!

כשאתם אומרים לה שלום, אל תנסו למנוע את החיוך המאוהב – חשפו אותו במלוא כוחו. התנהגו כמו אין שום דיבה שלא תחייכו אליה כך, משום שאתם רוצים שתדע.

יתכן וידידה שלכם לא תשים לב או לא תייחס הרבה חשיבות לחיוך שלכם, אך ישנן דרכים רבות לגרום לבחורה להבין שבחור מעוניין…

שפת גוף

כגון שפת גוף. שפת גוף היא דרך מצוינת להבהיר לאנשים בלא שום מילה, שאתם מעוניינים בהם.

בואו נתחיל במה לא לעשות: לא להרכין את הראש, לא להזעיף פנים, לא לשלב גפיים ולא לסגור את בית-החזה.

אז מה כן?

לעומת בחורות, אשר מורכבות יותר ו”שולפות מכיסיהן” אינספור סימנים פיזיים שיאשרו כי הן מחבבות אתכם (משחק בשיער, חיוך מתגרה, הסטת השדיים קדימה, נגיעה אגבית בשורש כף היד…), אתם לא זקוקים להרבה, כדי לגרום לבחורה להבין: פשוט השתדלו לשבת לצידה ישיבה פתוחה: זקופה, בית-חזה מורם, ידיים ורגליים לצדדים.

הקפידו ליצור קשר עין תוך כדי שיחה. כאשר מבטיכם נפגשים, שלחו לה מבט בטוח, שיבהיר לה כי אתם יודעים מה אתם רוצים.

התקדמו לאט

לצד כל ההנאה, כדאי לנו לזכור להתנהג בצורה הולמת: יתכן ומדובר בידידה קרובה, שלא הייתם רוצים לאבד, במידה ותאמר “לא”. יתכן ואם תהיו אגרסיביים מדי, הבחורה תיפגע או תתפוש אתכם כבחורים לא-נעימים.

אז איך נדבר?

נסו להחמיא לה בצורה כנה, מידי פעם בפעם, לא באופן מוגזם מדי, בערך ארבע פעמים בשבוע – כדי שתראה שאתם שמים לב אליה, גם מבחינה פיזית. השתדלו לדבר על השיער שלה, העיניים, הלבוש, הבגדים והתחמקו ממיקומים לא מכובדים. עם הזמן, היא תשים לב שאתם מתעניינים בגוף שלה ויתכן שתשיב לכם מספר מחמאות, המעודדות את התקדמותכם.

אם אתם מרגישים שאינכם מצליחים להתקרב, נסו להראות לה שכדאי לה לתת לכם צ’אנס, גם אם היא עדיין רואה בכם רק ידידים: היא לא מבקשת עזרה? הציעו! הקפידו לשלוח לה הודעות לשאול מה שלומה ונסו להיות אקטיביים ולקבוע יציאות מרובות כקבוצת חברים ואפילו בנפרד, אם אתם מרגישים שאתם קרובים מספיק. זכרו לא לכפות את עצמכם יותר מדי, לשמור על קור-רוח וביטחון, לצד התחושות שלכם כלפיה והרצון שלכם לנשק אותה.

ככל שאתם מתקרבים, כדאי לכם לנסות ולרמוז שאתם שואפים ל”סגנון אחר של קירבה”, כדי שלא תתקעו ב”אזור הידידים”. אם אתם מרגישים שאתם רוצים להיות נועזים, הציעו לבחורה לשלם עליה באחת הפעמים שאתם יוצאים. יתכן והיא תאמר לא, אך הפעולה בהחלט תגרום לה לחשוב “למה הוא רוצה לשלם עלי?”. אם היא תאמר כן בחיוך, יתכן והיא הבינה לבד והיא בעד.

התקדמו בכבוד

גם אם אתם מרגישים ש”העניינים מתחממים”, זכרו לשמור על כבוד ומרחק, בייחוד כאשר מדובר במגע. נשים רבות לא אוהבות שנוגעים בהן לפתע ויתכן שנגיעה מצדכם, ידידים שלה, תתפרש כלא-בסדר. אל תגרמו לה לפתח אנטגוניזם מוקדם.

עם זאת, אם אתם מרגישים כי גם הבחורה שולחת סימנים, אולי כדאי לכם לשקול ו”להפעיל את הצעדים”, במיוחד אם היא נוגעת בכם או בשיערה.

בסופו של דבר, אם יש ספק, אין ספק – אל תיגעו בבחורה שאתם לא בטוחים שרוצה שתגעו בה, משום שזהו צעד שעלול למחות את כל מה שעשיתם ברגע.

אתם כן יכולים לנסו “מגע ידידותי מוקצן”, כגון חיבוקים משתהים, מגע באזור האמה וכדומה. נסו לבחון את התגובה שלה למגע קל שלכם, כדי לראות איך היא מרגישה.

דברו איתה

יתכן ואתם פשוט בחורים שלא אוהבים ללכת מסביב ואולי אתם כבר לא יכולים להשאיר את הרגש בפנים, אולי אתם באמת מרגישים שאתם במיקום מתאים והיא בוודאות תאמר “כן”, אך כמובן שמגיע הרגע בו יהיה עליכם לדבר עמה ולספר לה כיצד אתם מרגישים. בסופו של דבר, זו תמיד תהיה הדרך הטובה ביותר – הכנה ביותר, המהירה ביותר, אשר חוסכת לכם הרבה כאב לב וכאב ראש.

אז איך עושים את זה, לעזאזל?

נסו לקבוע פגישה מסודרת, בה תמצאו את עצמכם לבד ואיש לא יוכל להפריע לכם. מצאו מקום בו אתם חשים בטוחים ובנוח, כך שתוכלו לספר ברוגע.

היו כנים ואמתיים: “אני ממש לחוץ, אבל… אני רוצה להיות כנה איתך… אני רוצה לספר לך משהו… אני ממש רוצה לספר לך… אנחנו מבלים הרבה זמן ביחד וכל כך כיף לי איתך… התחלתי לחשוב עלייך יותר לאחרונה… יש לי רגשות כלפייך… הייתי רוצה שנהיה יותר מידידים…”.

לפני שאתם מספרים לה, ספרו לעצמכם: אף פעם לא מזיק לעשות חזרות מול המראה או לחשוב מה תאמרו, כדי שתאמרו זאת בביטחון ברגע האמת.

השתדלו להיות רגועים ככל האפשר, בלי לשים שום לחץ על הבחורה. הקפידו להבהיר לה כי אינכם מצפים שהיחסים ביניכם ישתנו, אך הייתם מאוד שמחים אם כך היה.

אינכם יכולים לדעת, אולי ידידה שלכם מרגישה אותו דבר, אך גם מפחדת להתוודות?

לאחר שאתם מסיימים לדבר, תנו לשקט למלא את החדר ונסו להפוך את המצב לפחות מביך, על ידי השריית רוגע ושלווה על המצב.

גם אם לאחר שתיקה ארוכה, כל שהיא תאמר הוא “לא”, אתם עדיין תחסכו לעצמכם הרבה זמן, כאב לב ורדיפה מיותרת. מי יודע? אולי היא בכלל תאמר “כן”?

איך יוצאים?

לאחר שאתם מחליטים לתת למערכת היחסים הזו צ’אנס, אתם יכולים ליהנות מכל היתרונות שעומדים בפני ידידים שבחרו להתקדם לשלב הבא: אתם כבר מכירים יחסית, לכן אתם נפרדים מקונספט הדייט הראשון ומתחילים בערך מהפגישה ה- 15. אתם כבר מרגישים בנוח ביחד, לכן אין צורך לחוש מובכים ולהתקדם מיד לשלב המחבק. אתם יודעים מה כל אחד אוהב, איפה כיף לכם ביחד, אין צורך לשאול שאלות היכרות מביכות או לתהות אם הם מחבבים אתכם…

גם אם אתם לוקחים את היחסים לאט, הגיוני לעשות זאת בהתחשב בעובדה שאתם חשובים אחד לשנייה.

מה שכן, זכרו כי מערכת יחסים רומנטית תדרוש מכם לעשות מספר שינויים, שישמחו את הגברת החדשה בחייכם: יהיה עליכם לשלם לפעמים, לקנות פרחים, לחבק, להקשיב, לנשק, לעזור, לצדד, להשקיע ולהרעיף אהבה וחום.

אתם חייבים לקרוא לשינוי דינאמי מסוים, שיגרום לבת הזוג החדשה שלכם להרגיש שהיא יותר מ”עוד ידידה” – אלא הבחירה הראשונה שלכם.

ואם לא?

יהיו פעמים בהן הידידה פשוט תאמר “לא”. לפעמים יכאב לנו יותר ולפעמים פחות, אך תמיד כשאי לנו לזכור שזה היה סיכון שידענו שאנו לוקחים. “עדיף לאהוב ולאבד, מאשר לא לאהוב בכלל” וחוץ מזה, כעת אתם שוב חופשיים לאהבה הבאה שלכם.

יתכן ותחושו מוזר לצד ידידה שלכם, לאחר הדחיה, אך אין לכם סיבה לחוש כך: הייתם אמיצים והתוודיתם על מה שאתם מרגישים. ניסיתם. הפעולה עושה אתכם יותר אמיצים מרוב האנשים בעולם.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.