איך לשפר את הסיכויים שלך עם בנות בעזרת 10 טריקים פשוטים

איך לשפר את הסיכויים שלך עם בנות בעזרת 10 טריקים פשוטים

מרגיש שאתה כל כך קרוב להצליח ולהשיג את הבחורה, אבל משהו מתפספס ביניכם? משהו פשוט לא מתאים? אולי שכחת איזה צעד במדריך או שפשוט מדובר באומנות שיש ללמוד: ישנם טריקים רבים להתחיל עם בחורה, אך אנחנו בחרנו רק דובדבנים:

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

הגבר את הביטחון

אנשים “מריחים” חוסר ביטחון ויתכן שאם אתה סובלים ממנו, אתה גורמים לחלק מהנשים להתרחק ממך כתגובה לכך. ביטחון בפני עצמו, מבחינה ביולוגית, מסייע לגופך להפריש אנדורפינים ומוליכים עצביים, שגורמים לנשים להימשך אליך באופן טבעי. בנוסף, ביטחון עצמי מסייע לך לעמוד מול כל בחורה, בתחושה שאתם יכול להצליח להתחיל איתה – פשוטו כמשמעו.

גברים רבים חשים לא נעים כאשר הם מצויים בחברת בחורה: מאמינים כי הם יתקשו לנהל דיאלוג רציף, מדמיינים את הדחייה בראש ולכן, יוצרים נבואה שהגשימה את עצמה. פנייה לבחורה בקול רועד, מגמגם ופנים מושפלות, מאוד יקשה עליה לומר לכם את ה”כן”, שאתם כל כך רוצים – זוהי שפת גוף לא נכונה, אודותיה נלמד בהמשך.

מסר: כדי להצליח ולהתחיל עם בחורה כראוי, ראשית עליך להאמין כי תצליח לפתות אותה בעצמך.

נסה להתאמן מול המראה על שיחות עם אנשים חדשים, כך שתרגיש יותר בנוח. באותו אופן, אתה יכולים להתאמן יחד עם חברים או ידידות ועל ידי כך, גם לקבל משובים חיוביים או שליליים וללמוד מה כדאי לך לשמר או לשפר.

ככל שתחזור על הפעולה, כך תרגיש יותר נינוח: כשתפנו לבחורה, תרגיש שהיא בת-אדם, בדיוק כמוך וכי הכול בסדר. הקפד להזכיר זאת לעצמך, לנחם את עצמך ולעודד את עצמך בכל שלב לאורך הדרך.

גם אם תיתקל בדחייה, אל תמהר להאשים את עצמך: הקפד לזכור כי לכל בחורה טעם אינדיבידואלי משל עצמה והדחייה יכולה לספר עליה, הרבה יותר ממה שהיא מספרת עליך.

האמת היא שכדאי לך לנסות ולפנות ליותר בחורות, גם אם אינך בטוח שהיית רוצה להתחיל עמן, כדי להמשיך ולתרגל את “רמת המתקדמים”. ככל שתתמיד – כך תשתפר.

חיוך

החיוך שלך, הוא כלי הנשק היעיל ביותר שלך: רוב האנשים נוטים לומר שבדרך כלל הם נוטים לשים לב לחיוך של אדם שמושך אותם והחיוך – הוא בדרך-כלל הדבר הראשון שאדם שם לב אליו, לצד העיניים. חיוך אף מעיד על הנאה, אושר, ביטחון וכמובן – משיכה! כך שזו דרך מצוינת לשדר שאתה מעוניין ולגרום לה להתעניין.

כאשר אתה רואה בחורה שאתה רוצה להגדיל את הסיכויים כדי לצאת עמה, נסה לגרום לה להרגיש שאתה מעוניין בה: חייך לעברה חיוך המשדר ביטחון, שמחה, אנרגיה ומעט מיניות. אם האישה תבין את הרמז, היא בהכרח תחייך אלייך בחזרה או לכל הפחות, תראה עניין ומעט ביישנות כלומר – תפגין עניין בחזרה!

לאחר מכן, כל שיהיה עליך לעשות הוא לגשת אליה ולהמשיך לחייך לעברה, ברמה הגיונית, בביטחון והומור לאורך הערב. אם היא ממשיכה לחייך – בהחלט הצלחת להעלות את סיכוייך ואתה בדרך הנכונה.

קשר עין

העיניים הן ה”חלון לנשמה” שלנו, לכן לא מפתיע שהן בין הדברים הראשונים שאנו שמים לב אליהם, כאשר אנו מסתכלים על מישהו. קשר עין הוא סימן גדול לחיבה, חום ומשיכה. בין אם תודה בכך ובין אם לאו, לרוב גם אתה ודאי מביט בעיניהם של אנשים שאכפת לך מהם, כדי “להרגיש אותם”.

באותו אופן, אתה יכול לשדר לבחורה במבט אחד שאתה מעוניין בה והיית רוצה להתחיל איתה: כאשר היא תופסת את מבטך או קרובה אליו מאוד, פשוט נסה לתפוס את קשר העין שלה – גם אם היא נמצאת בצד השני של החדר. מדובר בדבר מאוד עוצמתי, המשדר הרבה מאוד ביטחון, טוב לב וכי אתה יודע מה אתה רוצה. כאשר מבטיכם נפגשים, אל תסיר את המבט בביישנות – שלח לה תחושה של ביטחון, כריזמה וחושניות. אם היא מחזירה לך מבט או מסיטה אותו בביישנות ושבה להביט בך – היא בהכרח מעוניינת אף היא.

יתכן כי היא תנסה “לשחק אותה קשה להשגה, אך במבט המחשמל שלכם, כבר הצלחתם “לכשף” אותה: כעת, גשו אליה יחד עם חיוך בטוח ושפע אנרגיה.

שפת גוף

שפת גוף היא הדרך הנכונה ביותר לשדר אהבה, חיבה ומשיכה: גם אם שמת לב לכך עד היום וגם אם לא, אתה וכל בני האדם מאוד רגישים לסימנים, תנועות, טונים של קול ומבטים של אחרים ובדרך כלל, נעזרים בהם כדי לפרש את הכוונה שלהם. לנשים ישנם אינספור סממנים של שפת גוף, אשר עשויים לשדר כי הן מעוניינות בך: אם הן מניעות את השיער, צוחקות, קורצות, נוגעות קלות ועוד. ככל שתכיר את הסימנים הללו, כך תדע כי בחורה נמשכת אליך יותר: לאחר שתיגש אליה, תוכל לבחון אם מה שאתה עושה אכן “עושה את העבודה” או שכדאי לשנות טקטיקה.

בנוסף, השתדל להתמקד במה שאתה משדר לה בחזרה, כדי להגביר את הסיכויים שלך: לגברים באופן כללי אין הרבה סממנים של שפת גוף שמעידים כי הם רוצים בחורה;  לכן כל שעליך לעשות הוא לחייך, להישיר מבט, לשמור על קשר עין ולשדר ביטחון ושמחה מעומק הלב. כן, בדיוק ככה. ברגע שבחורה מרגישה נוכחות של גבר שבטוח בעצמו ורואה את זה על הגוף שלו, היא יודעת כי מדובר ביותר מעוד בחור שמנסה “לעשות את העבודה”, אלא בבחור שאכפת לו ומשדר כי הוא יודע מה הוא רוצה. כאשר אתה עושה זאת, ודא כי אתה עושה זאת בצורה פתוחה: ידיים לצדדים (לעולם לא משולבות!), ברכיים נינוחות ובית חזה נפוח, המשדר ביטחון וגבריות. היא תגיב בהתאם.

הומור

אז עד עכשיו ניסית למשוך את תשומת לבה, נהנית, צחקת, חייכת ושלחת מבט מחשמל. אפילו הבעת עניין עם כל הגוף שלך – אך ורק בשבילה. אתה עדיין מרגיש שעליך להגביר את הסיכויים שלך להצלחה? הגיע הזמן “להיות יצירתי”.

הומור לכל צורותיו, מושך בני אדם גם מבחינה נפשית וגם מבחינה פיזיולוגית: כאשר אנשים צוחקים ומצחיקים, גופנו מפריש אנדורפינים ומעיד כי כולנו שמחים וערניים. אנשים ימשכו אליכם בשל האנדורפינים ובדרך כלל ירצו להצטרף, כדי להבין “על מה הבדיחה” או פשוט לראות סרטון טוב באינטרנט.

ככל שתצחקו יותר ותצרו יותר מהומה, לא בצורה אגרסיבית, כך יבחינו בכם יותר. נסה לקלוט את מבטה של הבחורה מחוץ לחבורה שלכם. האם היא מסתכלת? זה הרגע לשלוח את המבט.

חברותיות 101

כמו שנאמר, לפעמים אתה יכול להגזים עם כל תחושות ההנאה, הצחוק והמבטים, עד שגרמת לבחורה המסכנה להתבלבל לגמרי: היא לא בטוחה אם אתה רציני או שהגעת לכאן היום רק כדי “לסגור את העסקה”.

כדי לגרום לה להרגיש כי אתה רציני, נסה לכבד אותה ולהימנע ממגע, אלא אם כן היא יוזמת אותו. השתדל להימנע ממבטים לא מתאימים, מבדיחות גסות או התבטאות תוקפנית. היה זמין בשיחה שלכם, גם אם היא פחות מעניינת אותך.

האמת היא שאומנות השיחה היא חשובה ביותר בעולם החברות: כדאי לכם לנסות ולגרום לשיחה לזרום: אתם אפילו יכולים להכין נושאי שיחה מראש, כאלו שיתאימו כמעט לכל סיטואציה. בנוסף, כדאי לכם להקפיד ולשאול שאלות עליה, כדי לגרום לה להרגיש שאתם באמת מעוניינים: ככל שתגיבו לה יותר ותיראו נלהבים יותר, כך היא תדע שאתם מקשיבים. באותו אופן, אתם תדעו אם הבחורה שמולכם היא כזו, שתוכל להיות יותר מאירוע רגעי.

רוב הפעמים אתם לא תפגשו בבחורה לבד, אלא דווקא יחד עם חברים או לפחות חברה אחת. רוב הפעמים, גם אתה לא תהיה לבד, לכן כדאי לך לנצל זאת לטובתך: כדי לגרום לה לחוש נינוחה יותר, נסה להתקרב אליה עם החבורה שלך או אפילו לבוא ולשבת קרוב אליה בעצמך עם חבר, כדי להראות לה שאתה רציני יותר. החברים יוכלו להכיר וכתוצאה מכך, הבחורה תהיה יותר פנויה אליכם. אם אתם ממש רוצים את הבחורה, אתם תמיד יכולים להזמין אותם ואת החברים שלך למשקה, מה שיגרום להם לחבב אותך באופן אוטומטי ולהיות יותר חביבים כלפיך. באותו אופן, אם כבר ניגשת אליה ובין אם לאו, אתה תמיד יכול לגרום לה להרגיש טוב יותר, אם תזמין לה משקה.

תוציא איתך משהו חמוד כשאתה בחוץ

אבל איש לא אמר שאתם מתחילים עם בחורה רק באזור “כשר”: מה אם בכלל מדובר בבחורה החמודה שמוציאה את הכלב באותה השעה שאתה מוציא בפארק? השותפה לדירה? בשותפה לעבודה? לספסל הלימודים?

אם כך, כדאי לך לנסות גישה מעט יותר “עדינה”: נסה להביא עמך משהו חמוד שמושך תשומת לב של הרבה אנשים, כדי לגרום לה לגשת אליך: זה יכול להיות כלב חמוד, אוסף מרתק, פריט אספנות ייחודי לך, עוגה, אפילו ספר מאוד מעניין בנושא שאתה יודע שהיא אוהבת. כל דבר שיכול לגרום לכם ליצור אינטראקציה, ראשונית לכל הפחות, מהירה וקלה.

ברגע שהצלחת לתפוס את מבטה, שלח לה מבט בטוח וחייכני. תמיד כדאי לך לנסות ולפנות אליה בעצמך או להציע לה מהעוגה, גם אם הבאת אותה לפארק בלי שום סיבה. היא תבין לאן אתה חותר. אם היא נשארת, היא בהחלט רוצה להישאר בסירה עמך.

אתה לא נואש

כדאי לזכור כי מעבר לביטחון, מה שבאמת חשוב לזכור הוא ללמוד לשמר אותו כלומר: אל תהיה רכרוכי, נואש, מסכן, מתחנן, זורק שורות שסבא שלך זרק ומפלרטט כמו זה היום האחרון שלך לחיות – אף אישה לא אוהבת להרגיש שרודפים אחריה יותר מדי – בדיוק כמוך, גם היא נהנית מהמשחק ולפעמים אפילו זקוקה לאיטיות, כך שתוכל להבין מה היא רוצה.

כדי להצליח לכבוש כל אישה, נסה לשחק אותה “מעט קשה להשגה”: כל עוד תפגין ביטחון ותישאר במרכז העניינים, כל המקום ידע שאתה נהנה ואם תדאג לשפת גוף נכונה – כך גם היא. היא לא רוצה לראות אותך לידה, נאבק לשמוע ממנה תשובה אגבית של “כן” או “לא”, היא רוצה לראות אותך בשיא שלך, נהנה, מאושר ומושך. אתה גם תפריש את האנדורפינים והמוליכים העצביים הנכונים שפשוט “יקראו” לה אליך.

מה שכן, השתדל לא “להגזים” – אתה עלול לגרום לה לחוש כי אתה מתנשא או “משחק אותה קשה מדי להשגה”: דאג לזרוק חיוך או מבט פה ושם, כדי להראות שאתה בעניין. אף כדאי לך לזכור: גם אם הנושא נסחף, תמיד כדאי לחזור אליה.

לבוש וטיפוח אישיים

כמו שאתה מחפש בחורה יפה להתחיל עמה, הבחורה רוצה למצוא גבר נאה ולכן, הגיעה העת לגלח את החד-גבה, להתקלח, להתגלח, להתנקות (גם בציפורניים) ולהקפיד על לבוש מתאים: כמובן שאין צורך להגזים ולבוא עם חליפה לכל מקום: ג’ינס שיושב טוב וחולצה לבנה או שחורה הם לפעמים כל מה שתצטרכו. כמובן שגם צבעוני יתקבל בברכה – כל עוד הוא מתאים לכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.