איך לשפר את זרימת הדם בגוף

איך לשפר את זרימת הדם בגוף

מרגישים עייפים? חשים כאבים בשרירים? אולי אתם פשוט עייפים? או שאולי זרימת הדם שלכם הואטה עם השנים? יתכן מאוד.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

האטה במחזור הדם נגרמת עקב אינספור סיבות כגון תזונה לקויה, מחסור בפעילות גופנית, לחץ ועוד. הבעיה היא שמצב כזה פוגע בגוף בצורה חמורה: פחות דם מועבר לאיברים החיוניים שלכם, כך שהגוף פועל לאט יותר. המצב עלול להחריף, כך שתסבלו ממחלות לב וכלי דם ואפילו מחלות נוירולוגיות, משום שהדם לא מצליח להגיע עד למוח והמוח חסר חמצן, נוזלים ומלא בפסולת. כמובן שמיותר לציין כי כל הגוף שלכם כואב.

כדי להצליח להשיב את מחזור הדם לקדמותו, כדאי שתקראו את זה.

פעילות גופנית

התעמלות היא הפעולה שהשפעתה תהיה הכבירה ביותר, אם תחליטו שהגיע הזמן “לקחת את עצמכם בידיים” ולעשות שינוי. פעילות גופנית תורמת לגופכם בכל אספקט אפשרי: היא מסייעת למערכת העיכול להאיץ את התהליך ולנקות רעלים בצורה יעילה ומהירה יותר, היא מביאה להפרשה של מוליכים עצביים כגון הדופמין והסרוטונין, אשר גורמים לנו לחוש רגועים ומאושרים. היא מחטבת את המראה ומעניקה ביטחון עצמי וכל זאת – רק בזכות האצת מחזור הדם.

ככל שאתם פעילים יותר, כך הדם בגופכם זורם מהר יותר, היגיון פשוט. כאשר מחזור הדם מואץ, יותר דם מגיע לאיברים החיוניים שלכם כגון המוח, הלב והכבד. המהירות של מחזור הדם מביאה לרוב התוצאות החיוביות של הפעילות הגופנית.

ככל שתקפידו לבצע פעילות גופנית, כך מחזור הדם שלכם יהיה מהיר יותר. גם הליכה של חצי שעה ביום עדיפה על יום שלם של הליכה מהספה למקרר. תשקיעו בעצמכם ותתחילו לרוץ.

נוגדי חמצון

נוגדי חמצון הם המתנה שהירקות הפירות והאגוזים מעניקים לכם על שאתם אוכלים אותם. מדובר במספר גדול של “זנים” אשר מטרתם העיקרית היא לטפל בבעיית הרדיקלים החופשיים: תופעה בה מולקולות מסוימות בגוף חסרות אלקטרונים, לכן הן “נלחמות” במולקולות אחרות, כדי לקבל אלקטרון לעצמן. כעת, המולקולות חסרות האלקטרון תרות אחר אלקטרון חדש משלהן וכך ממשיך המעגל…

הוא עשוי להמשיך לנצח. הבעיה בכך היא שהתופעה הזו מחלישה את הגוף, את המערכת החיסונית ומובילה למחלות סופניות וניווניות כגון פרקינסון, הנטינגטון, סרטן, אלצהיימר ועוד.

למזלכם, נוגדי החמצון המהימנים באים להצלה, עם שלל אלקטרונים “ישר מהניילון”. הם ישלימו למולקולות החסרות את האלקטרונים שלהם והשקט ישוב לסדרו.

בנוסף למטרה העיקרית שלהם, נוגדי החמצון דואגים לחידוש רקמות בגוף, מחזקים את המערכת החיסונית, מאיצים את תהליך העיכול, משפרים תפקוד קוגניטיבי וכמובן שגם מאיצים את מחזור הדם. הם עושים זאת על ידי ניקוי כלי הדם מכולסטרול והזנתו בחומצות שומן בריאות וחיוניות לגוף. מדהים לא?!

את נוגדי החמצון החזקים ביותר ניתן למצוא בפירות היער השונים, קינמון, אבוקדו, תרד, עגבנייה, כורכום, אגוזי פקאן (לא מסוכרים!), שעועית אדומה, שוקולד מריר (70%+) ועוד אינספור פירות וירקות. אתם יכולים לחפש אחד-אחד, אך האמת היא שאם תשלבו מספר פירות וירקות שונים בכל יום, לבטח תתעשרו בנוגדי חמצון.

הירגעו

לחץ איננו בריא לאף אחד, בייחוד לאדם השואף להאיץ את מחזור הדם שלו: כאשר אתם נלחצים, יותר מוליכים עצביים לא נעימים כמו קורטיזול מופרשים לגופכם ומאיצים את מחזור הדם. הוא בעצם מגרה את המהירות הזו, אשר במקרים של חרדה או פאניקה אמיתית, עשויה להיות קריטית.

אם אתם אנשים שמרבים להילחץ, אתם מרבים לגרות את מחזור הדם שלכם על ידי כך. הדבר מוביל לסיטואציה בה הגוף שלכם רגיל להיות לחוץ, כך שהוא מתעלם מההשלכות השליליות כמו המחסור בשינה, החום, התחושה המכאיבה, כאב הראש, קשיי הנשימה.. ומאפשר ללב להמשיך לעבוד חזק ולמחזור הדם להמשיך לגעוש עד… שהוא נשחק יתר על המידה.

כדי להימנע ממצב כזה או מצב גרוע יותר, בו אתם מפתחים מחלת לב או לחץ דם, השתדלו למצוא את הדרכים הפרטיות שלכם להירגע: אתם יכולים לבלות זמן עם עצמכם מול הטלוויזיה, לקחת מקלחת חמה ונעימה, לבצע יוגה או אפילו מדיטציה! כל מה שגורם לכם לחוש רגועים.

אפשרות אחרת היא לנסות לשחרר מתחים ולחצים על ידי שחרור עצבים: בדרך כלל מומלץ לעשות זאת דרך פעילות גופנית, למידה של אומנות לחימה או פשוט להכות שק אגרוף – העיקר שתישארו רגועים.

עיסויים

מי לא אוהב לקחת לעצמו יום ספא מפנק?! מסתבר שלא רק שהוא מהנה, אלא שהוא גם בריא: פעמים רבות נתפסים לאנשים שרירים באזורים שונים בגוף. כאשר שריר נתפס, זרימת הדם באותו אזור איננה מהירה כפי שהייתה קודם לכן, עקב ה”עיוות”. כאשר אתם משתחררים על ידי המסז’, גם הגוף שלכם משתחרר ועל ידי כך, הזרימה הופכת לרציפה שוב.

בנוסף, העיסוי עצמו מגרה אזורים מסוימים בגוף שלכם, כך שהפעולה עצמה לבדה מאיצה את מחזור הדם. השמנים האתריים החמים, אשר בהם משתמשים המעסים, אף הם מאיצים את מחזור הדם, עקב החום ועקב הערכים האיכותיים שהם מעניקים לגופכם, כאשר הם נספגים דרך העור.

אם אתם הולכים ליום עיסוי, נסו למצוא מקום בו משתמשים בשמנים טבעיים.

שמנים בסיסיים – שמן זית, שמן שקדים, שמן קוקוס, שמן שומשום…

שמנים אתריים שמומלץ לשלב בעיסוי – שמן רוזמרין, שמן אקליפטוס, שמן אורגנו…

אתם אף יכולים ליהנות בבית, ללכת לקנות שמן אתרי (רובם מעולים לעיסויים), להשתמש בשמן הזית במטבח ולעסות את עצמכם בתורות. עם זאת, אין כמו עיסוי של מעסה מקצועי, זה לבטח.

עבדו על היציבות שלכם

אם אתם עובדים כל היום ביציבה מסוימת כגון בישיבה או בעמידה, ללא יותר מדי תזוזה, ככל הנראה איתרתם את הגורם לבעיית מחזור הדם שלכם: כאשר אנשים נותרים באותה תנוחה לאורך זמן, חוסר התזוזה גורם למצב בו הדם הולך ועוצר. באופן כללי, לגוף לא תמיד פשוט להתעלות על כוח המשיכה ולהגיע מכף הרגל ועד לראש. התנועה שאתם מבצעים כל יום מעניקה אנרגיה לגוף, אשר מסייעת לו להאיץ את מחזור הדם.

כדי למנוע מצב שכזה, השתדלו להתמתח בבוקר ובמהלך היום: שחררו את המפרקים, הכניסו את הבטן, הניעו את השכמות אחורה… גם יוגה יכולה לסייע מאוד במצבים כאלו ולאפשר לכם להפוך את הנחל הקטן שלכם לים סוער.

הפסיקו לגרות את מחזור הדם

מחזור הדם הוא עדין מאוד, לכן הוא מושפע מכל מה שאתם מכניסים לגופכם. כאשר אתם אוכלים הרבה שוקולד, כאשר אתם שותים הרבה קפה, כאשר אתם מעשנים כל היום סיגריות – אתם משנים את מחזור הדם שלכם בהתאם. מדובר כאן במעין הרגל מסוים שמחזור הדם מיישם: הוא מתרגל לעובדה שהוא מואץ בפני עצמו, אז הוא פחות מתאמץ לבצע את הפעולה לבדו. עקב כך, מחזור הדם שלכם פושט רגל והגוף תלוי רק במה שאתם מגרים אותו בו.

איש אינו אומר שתפסיקו לאכול שוקולד או שתפסיקו לשתות קפה (לגמרי כן שתפסיקו לעשן!), אך כמו שסבתא תמיד אמרה – כל דבר במידה.

די למלח

גם המלח הוא אויב גדול של מחזור הדם שלכם: כמויות גדולות של נתרן או סודיום מקשות את העורקים ועל ידי כך, לא מאפשרת לכמות השגרתית של הדם לעבור; מערכת הדם זקוקה להרבה גמישות, כדי להתאים את עצמה לכל תנועה שאתם מבצעים. כאשר העורקים נוקשים, הדם לא מצליח להתגבר על כוח המשיכה ולהגיע לאיברים חיוניים כגון הלב, הריאות או המוח.

לפעמים לוותר על תוספת מלח שולחן איננה מספקת! יש לזכור כי ישנם הרבה מאוד מזונות מעובדים, רטבים ואינספור מאכלים מוכנים אשר תובלו מראש בהרבה מאוד מלח. אם אתם אוכלים הרבה מזון מוכן או פשוט אוכלים הרבה קטשופ, אולי כדאי שתבחנו את העניין מקרוב.

תה ירוק

תה ירוק נחשב לבריא מאוד באופן כללי, בשל היותו עשיר בירוקים ונוגדי חמצון, אשר ביססנו כי מסייעים להאיץ את מחזור הדם.

מעבר להיותו בעל ויטמינים ומינרלים, תה ירוק ידוע בכך שהוא מרחיב את כלי הדם כאשר שותים אותו, בדומה ליין. לכן מומלץ לשתות שלוש כוסות של תה ירוק ביום, כדי, בין היתר, להאיץ את מחזור הדם שלכם.

ההמלצה הרווחת היא כמובן להשתמש בחליטה, אך אם אתם משתמשים בתיון, חכו חמש דקות טרם שתיית התה, כך שכמה שיותר מהתה הירוק וסגולותיו ייספגו במים.

שורשים

לא מדמיינים ארוחה בלי שום, כורכום, בצל, ג’ינג’ר או פטרוזיליה?! מצוין! אתם כבר בדרך הנכונה! השורשים הללו ושורשים בכללי מכילים כמויות אדירות של מינרלים, ויטמינים ונוגדי חמצון, אשר מסייעים להאיץ את מחזור הדם שלכם והרבה יותר מזה: שום, כורכום וג’ינג’ר, לדוגמא, נחשבים לתרופות טבעיות בעולם המזרח. מעבר לכך, השורשים הם אנטי-דלקתיים, אנטי-בקטריאליים ומסייעים להיפטר מכל סוג של חיידק, זיהום או פטרת. הם מנקים רעלים מהגוף ביעילות ומאיצים את תהליך העיכול.

השתדלו לשלב שורשים כמעט בכל ארוחה שלכם. גם עלים ירוקים הם מצוינים, עשירים בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים.

מים!

מים ומים בששון, העצה הכי טובה שכל אדם יכול להעניק לכם, לא רק בנושא זה, אלא בכל נושא בריאותי קיים. מים הם החיים, הגוף שלכם זקוק למים לכל אורך היום כדי לבצע שלל פעילויות כגון האצת תהליך העיכול, הענקת לחות לתאים ולעור, ניקוי רעלים וכמובן האצת מחזור הדם.

השתדלו לשתות כל יום בין שני ליטרים לשלושה ליטרים של מים, כדי להאיץ את מחזור הדם ושהגוף שלכם יודה לכם.

ביגוד

כאשר אתם סובלים מהאטה במחזור הדם, יתכן שהדבר פשוט נגרם משום שאתם לובשים כל כך הרבה טייטסים ומחטבים: רופאים ממליצים להימנע מלבוש צמוד מעל ל- 12 שעות.

ההמלצה הרווחת היא ללבוש בגדים נוחים ורפויים, שלא ישפיעו על רמת מחזור הדם.

אף ישנם בגדים שמסייעים להאיץ את מחזור הדם, כמו גרביים מיוחדים שמתמקדים באזור הקשתית והעקב של הרגל ועל ידי כך – מאפשרים זרימה גדולה יותר של דם לאזורים הנכונים.

הרימו רגליים

כל המאמר הזכרנו את העובדה שמחזור הדם נאלץ להתגבר על כוח המשיכה, כדי להגיע לאיברים חיוניים כגון הלב והמוח. אם כך, מדוע לא לסייע לו? כאשר יש לכם את ההזדמנות, השתדלו להרים רגליים, כדי להקל על הפעילות של מחזור הדם ולהזרים יותר דם לצד השני.

אתם אף יכולים להניף את הראש מטה, כדי לאפשר ליותר דם לזרום לאזור המוח.

גם עמידה על הידיים מידי פעם יכולה לסייע מאוד במצבים כאלה, משום שאתם הופכים את מחזור הדם, כמו שעון חול, הכול ירד מטה, לעבר הראש.

מחזור דם איטי הוא בעיה קריטית המאיימת על אינספור אנשים יום יום. הבעיה היא לא האטת מחזור הדם עצמו, אלא ההשלכות שלה והמחלות שהיא עלולה לרתום לבעיה הזו. השתדלו לשלב אט-אט את ההרגלים החדשים המצוינים כאן, כדי להימנע מכאב הראש הזה, פיזית ומטאפורית.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.