איך לשפר את חוש הריח – 12 טריקים שאתם צריכים להכיר

איך לשפר את חוש הריח – 12 טריקים שאתם צריכים להכיר

חוש הריח הוא אחד מחמשת החושים עמם אתם נולדים, מהרגע שבו אתם נכנסים אל העולם. עם השנים, חוש הריח הולך ופוחת, עד שאין אפשרות להריח את הזבל בפח עוד! אושר או החמצה? כל החושים חווים הדרדרות מסוימת עם השנים, אך חוש הריח הוא השקט ביותר: אתם כמעט ולא שמים לב לכך ואז יום בהיר אחד… אתם פשוט לא מצליחים להריח עוד. המתסכל ביותר הוא לאו דווקא אובדן החוש עצמו, כמו השפעותיו על חוש הטעם, אשר מתחזק משמעותית הנוכחות חוש הריח. איש איננו אוהב לטעום קרטון במקום אוכל, בדיוק כפי שאיש איננו רוצה להימנע מריחם של הפרחים בדרך, של אהובי לבכם או אפילו מהטעם של השוקולד, הטעם של הארוחה שהשקעתם בה כל כך… אז כיצד משיבים את חוש העל?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

פעילות גופנית

כמו תמיד, הפעילות הגופנית גם הפעם לא מאכזבת. חוקרים עדיין מנסים להבין את הסיבה בכך, אך מחקרים אכן מוכיחים כי אנשים אשר עוסקים בפעילות גופנית משפרים את חוש הריח שלהם, לעומת אנשים שלא עוסקים בפעילות גופנית.

יש המשערים כי הסיבה לכך נעוצה בלחות שמייצר הגוף והרעלים שהוא מפריש: על ידי כך שהגוף מבצע פעילות גופנית, הוא מנקה את עצמו מכל הרעלים שהצטברו בו. על ידי כך, הוא גם מנקה את הגוף מחיידקים ומנקה את דרכי הנשימה שהראשון בהם הוא האף, במקרה האחד אשר אחראי על חוש הריח שלכם.

אחרים טוענים שהלחות גורמת לרטיבות באף, אשר מגבירה את יכולת חוש הריח ומאפשרת זיהוי יעיל יותר של הריחות.

לכאן או לכאן, הסיבה לא באמת קריטית. מה שחשוב הוא להתחיל לבצע פעילות גופנית, עבור חוש הריח שלכם וכמעט כל אספקט אחר, אשר נוגע לגוף שלכם.

השתמשו במכשירי אדים

ייתכן כי חלקכם מכירים את המכשירים החשמליים; אנשים רבים משתמשים בהם, כאשר הם סובלים מאסטמה. מכשירי אדים דואגים לנקות את האוויר, לטהר אותו וליצור בו לחות. הדבר מאפשר לחולי אסטמה לנשום בצורה איכותית יותר ומונע את הסיכוי שלהם להיחשף לכמויות גדולות מדי של אבק.

כאשר המאייד פועל, הוא מייצר אדים אשר גם מעלים את טמפרטורת החדר ומביאים למצב של לחות והזעה, בדומה לסאונה. כאשר האף שלכם רטוב ולח, הוא מריח הרבה יותר טוב, כך שכדאי לכם לנקות את האוויר בחייכם ולהכניס את המאייד לשימוש קבוע, אם אתם סובלים מתתרנות מסוימת.

גם ביקור בסאונה מידי פעם ופעם עשוי לסייע לשפר את חוש הריח שלכם, אך רק אם אתם מתמידים בביקורים חוזרים ונשנים לפחות פעמיים בחודש.

התחמקו מריחות מצחינים

יתכן ותמצאו את הדבר כאבסורד, אך השמועה אומרת שריחות רעים אינם רעים רק מסיבה אחת – כאשר אתם עוברים ברחוב ומריחים את ריח הרפש של הזבל, אתם ממהרים לחמוק ממנו בשל הסלידה, אך האם ידעתם כי הוא גם מזיק לחוש הריח שלכם? כפי שאתם אינכם נהנים מ”ריח הסיגליות” של הזבל, כך גם האף שלכם. כאשר אתם מצויים בסביבה מצחינה לאורך זמן, הגוף מנסה למנוע את ה”סבל” ומאלחש את חוש הריח שלכם. אם אתם מצויים בקרבה לריחות לא נעימים על בסיס יומיומי, הגוף שלכם מאלחש את חוש הריח שלכם על בסיס יומיומי, מה שבסופו של דבר עשוי לפגוע בו.

נסו להתקרב לריחות של פרחים ובשמים מאשר זבל וצחנה. האף שלכם יודה לכם.

למדו מהחיות

אם אי פעם היה לכם כלב או חתול או שלחלופין, הספקתם לראות כלב תר אחר צעצוע, עצם או גופה, ודאי שמתם לב כיצד החיות החכמות הללו מאמצות את אפיהן בהבנה מקצועית גמורה. כיצד הם עושים זאת? לעומת בני האדם, החיות כבר למדו כיצד למצות את מה שהטבע העניק להם: הם למדו שכדי לשמר ולאמן את חוש הריח שלהם, אין עליהם להריח, כי עם לרחרח; במקום “להסניף” ריח טוב שימלא את ריאותיהם לרגע קט, הם שואפים קמצוץ של אוויר ועמו קמצוץ של ריח, כדי שיוכלו ליהנות ממנו שוב מחדש מספר פעמים. באופן זה אתם לא רק נהנים מהריח ליותר זמן, אתם גם מאמנים את האף שלכם לזהות ריחות חדשים וליהנות מהם במלוא הדרם. זאת ועוד, ככל שתרבו לרחרח ולא להריח, כך יתחזק חוש הריח שלכם, שכן הוא ילמד כיצד לזהות ריחות משאיפה אחת קלילה.

ריחות מאלחשים

מעבר לריחות מצחינים, ישנם מספר מנהגים או ריחות נעימים שכדאי להימנע מהם, פשוט משום שהם מאלחשים את חוש הריח שלכם והופכים אתכם לתתרנים מעט יותר כל יום: העשן של הסיגריות, השריפה של האלכוהול וריחו החריף, ריחם החריף של כל ספריי תעשייתי בשוק ובאופן כללי ריח חזק של כימיקלים כגון של חומרי ניקוי, חומרי עבודה, בנייה ותעשייה, חמצן לשיער ועוד… גם ככה הריחות הללו לא כל כך נעימים גם לכם, השתדלו למצוא תחליפים לכימי בטבעי (לדוגמא, את חומרי הניקוי הכימיים פשוט להחליף בחומרי ניקוי תוצרת בית).

מוצרי חלב – החוצה!

מוצרי חלב וכל מאכל המעורר את הליחה בגרונכם, הם אויבים מושבעים של חוש הריח שלכם. כאשר אתם אוכלים מאכלים שגורמים לליחה, נוצר מצב של גודש באזור האף-אוזן-גרון, אשר עומד, בין היתר, בממברנות האף שלכם. באופן זה, האף שלכם סתום ואינכם יכולים לנשום, כל שכן להריח.

אם אתם מצויים במצב שכזה, נסו לפתוח מחדש את דרכי הנשימה שלכם עם ריחות הדר, ריח הג’ינג’ר או אכלו מעט אוכל חריף, שיהווה ניגוד למאכלים המלחחים.

זיעה היא בעצם חברה שלכם

היא עוזרת לכם להריח טוב יותר. לאחר שגיליתם כי כאשר האף לח, הוא מצליח לרחרח את הריחות הפשוטים ביותר ביתר קלות, ודאי הבנתם כי האף לח מזיעה. אם כך, מובן מאליו כי זיעה מסייעת לשפר את חוש הריח ואכן היא כך – מחקרים מוכיחים כי כאשר האף נחשף לזיעה, אכן מספר קולטני הריח עולה וחוש הריח מתחדד. לכן, השתדלו להזיע ולהריח את הזיעה שלכם ושל האהובים שלכם, מסתבר כי היא יעילה להחריד.

היחשפו לאוויר נקי

מה שכדאי לכם לעשות כל יום מאינספור סיבות אחרות, אך גם זו לא רעה. האוויר הצח מנקה את דרכי הנשימה ומאפשר להן להתאוורר מהמחנק של העיר והמחוזות הסגורים: זיהומי האוויר, החנקן והכימיקלים הנישאים באוויר המטרופוליטני של היום, מבצעים בדיוק את מה שהאלכוהול והעשן של הסיגריות עושים – הם מאלחשים את חוש הריח שלכם.

נסו לנסוע לכפר לעיתים, להיחשף לאוויר נקי ועשיר. מלאו את ריאותיכם בניקיון והוציאו את השחור המזוהם. מה אתם מריחים שיש עוד קילומטר?

אבץ

אבץ הוא מינרל אשר אמור להיות סלבריטאי שרואה שטיח אדום כל ערב, אך משום מה הרבה אנשים לא שמעו אודותיו מעולם. האבץ הינו חיוני מאוד לגופכם; הוא תורם לבניית ה- DNA, מבקר ומייצר חלבונים בגוף, מבקר ייצור והפרשה של הורמונים, שולט על מעל 300 אנזימים בגופכם ובעצם מהווה מעין שוטר תנועה המנסה להשליט סדר בגוף.

אף על פי שלא נמצאה סיבה עדיין, אכן נמצא קשר ישיר בין חסך באבץ לירידה באיכות חוש הריח של בני אדם. לכן, השתדלו לשלב אבץ עם כל ארוחה:

ניתן לספוג אבץ דרך אגוזים וזרעים (גרעיני דלעת, גריני חמנייה, קשיו, פקאן, צנוברים, שקדים…), שמרי בירה, מיסו, חיטה מלאה, שיפון, דוחן, קינואה, כבד, מוצרי חלב וביצים.

שתו מים כל שעה לפחות

קיים קשר הדוק בין חוש הטעם וחוש הריח: אפשר לומר שהם אחים, כאשר האחד תלוי בשני; הלוא ללא חוש הריח, חוש הטעם חלש מאוד. הסיבה לכך יכולה להיווצר עקב יובש – הריי ביססנו כי אף רטוב הוא אף שיודע כיצד לרחרח, אז מה אם הגוף יבש?! לכן, הקפידו לשתות כוס מים אחת לשעה לפחות. ידוע כי בני אדם אמורים לשתות בין שניים לשלושה ליטרים ביום, תלוי בעומס החום הקיים. אם כך, השתדלו לחלק את כמות השתייה הזו לאורך כל היום, כך שתשמרו על עצמכם רוויים בנוזלים. האמת?! חוש הריח שלכם יודה לכם, כן, אך המערכות הוויטליות של הגוף שלכם יוקירו לכם תודה מקרב לבכם.

למדו את הריח

אתם זוכרים איך הקוסקוס של סבתא מריח? איך הפרחים בחצר מריחים? מה עם פסיפלורה? תרנגולת? קקטוס? חציר?

לפעמים אנשים מתקשים להבין מהו ריח מסוים, מהסיבה הפשוטה שאינם מכירים אותו. לפעמים הם מזהים אותו, אך לא מספיק כדי להבין מהו, ככל הנראה משום שהריחו אותו פעם אחרונה לפני עשר שנים.

כפי שהזיכרון שלכם שוכח, כך גם האף שלכם. באותו אופן, כפי שהמוח שלכם לומד, כך גם האף שלכם וכדאי לכם להעשיר את תכנית הלימודים שלו: נסו לנצור כל ריח וריח, נסו להבין מהם ההבדלים בין אחד למשנהו, נסו להכיר ריחות חדשים ולהתוודע לכמה שיותר. ככל שתתרגלו יותר, כך האף שלכם “יתמקצע” יותר. מי יודע? אולי עוד כמה שנים תצליחו להתקבל ללהקת זאבים!

התייחסו לאוכל כאוכל

מזון מזמן איבד את המשמעות המקורית שלו – להשביע את האדם. כיום, אנשים אוכלים כל הזמן ובדרך כלל, מזונות אשר כלל אינם מזינים את הגוף. אם האדם הקדמון היה נכנס למקדונלדס, הוא ככל הנראה לא היה מבין מה הם המקלות הצהובים על המגש או מה שעוטף את הבשר שלו. כיום האוכל איננו בריא, הוא אפילו לא נראה כמו אוכל, אלא כמו אומנות. ככל שתפשטו את המזון שלכם, תהפכו אותו לבריא יותר, עדין יותר, כך יהיה לכם פשוט יותר להכיר בו, בטעמים שלו ובניחוחות שלו.

בנוסף, השתדלו להימנע מנשנושים מיותרים וארוחות גדולות ומרובות לאורך היום – האף שלכם עובד בצורה הכי טובה שלו כאשר אתם הכי רעבים. הסיבה לכך עושה את דרכה מעולמו של האדם הקדמון, בו הוא נאלץ להיעזר בחוש הריח שלו כדי לאתר מזון. החוש הפרימיטיבי עדיין טבוע בנו עד היום, לכן ככל שתיצמדו לארוחות מסודרות כאשר אתם גוועים מרעב, כך אתם תריחו את האוכל שלכם באופן המוגבר ביותר.

חוש הריח הוא חמקמק במיוחד, אנשים רבים נוטים שלא להרגיש בו במהלך חייהם ולהמשיך לחיות אותם בשלווה. עם זאת, האנשים הללו ודאי לא זכו לחוות את מה שאתם חוויתם – את ריח הפרחים בשדה פורח באביב, את הריח של האוכל המוכן או של הבית הנקי, הריח של האנשים שאתם אוהבים… כל אלו הם ריחות שאתם נהנים מהם, שאתם זוכרים בזכותם ושאתם רוצים לקבל עוד מהם. יתכן ובהתחלה תחושו כי אינכם מצליחים למצוא את הריח המוכר, אך אם תתמידו בפעילות גופנית, נוזלים ואוויר צח, הסיכויים גבוהים כי תתקרבו למטרה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.