איך לשרוד התחלה של כל קשר – איך לעבור את החלק הקשה ביותר בזוגיות

איך לשרוד התחלה של כל קשר – איך לעבור את החלק הקשה ביותר בזוגיות

בעוד יום סגריר חשוך וקודר, הלכתם לכם לבדכם, עמוסים במטלטלים. לפתע, הכול התפזר על הרצפה וחשתם כי זהו יום הביש הגדול ביותר בחייכם. אתם מתכופפים להרים את המטלטלים ולפתע אתם מבחינים כי מישהו/י מסייעים לכם במטלה. ישנו אור בקצה המנהרה. אז הקנטתם מעט פה ושם, החלפתם מספרי טלפון… מה עכשיו? איך ממשיכים מכאן? כל מערכת יחסים היא שונה וכך גם הנתיב שבו היא בוחרת, אך ישנם מספר כללי ברזל בסיסיים.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

תקשורת מהלילה הראשון

דייט ראשון הוא כנראה המכשול הקשה ביותר בתחילתו של כל קשר: אתם מגיעים לחוצים ויודעים מראש כי כך גם הם, אתם מנסים להרשים ולשאול שאלות, תוך ניסיון להימנע מתחושת “החקירה הצולבת”, אך בו-זמנית להימנע מתחושת אנוכיות בחפירה על עצמכם. אתם צוחקים מבדיחות קצת פחות מצחיקות, מחייכים חיוכים שיתכן ואינם אמתיים ולפעמים גם מאדירים את עצמכם באיזו פעילות וזרה וייחודית שאיש לא עשה לפניכם, כולל אתם. אז עברנו על כל מה שלא צריך לעשות, מה כן כדאי לבצע בדייט ראשון? האמת שזה פשוט מאוד: להיות עצמכם. כן, יתכן ועיניים שלכם ימצמצו בתהייה לרגע, אך זו האמת. בסופו של יום, כולנו רוצים למצוא את אהבת חיינו, האחד / האחת שילוו אותנו לאורך חיינו. אנחנו יודעים פחות או יותר מה היינו רוצים וזה מה שאנו מחפשים. אם אתם “מסווים” את מי שאתם תוך כדי הדייט הראשון, מה מונע ממי שיושב לידכם לעשות בדיוק את אותו הדבר? למה לבזבז את הזמן ולהמשיך לצאת עם אנשים שלא מתאימים לכם? למה לבזבז את הזמן של האחר ולשקר או לנסות לגרום לעצמכם להיראות כמי שאתם לא? אתם הכי נינוחים, מלהיבים ונחשקים כאשר אתם עצמכם, אז אל תמנעו מבני / בנות הזוג הפוטנציאליים שלכם לראות זאת. ככל שתהיו אתם יותר, כך תוכלו ליצור שיחות אמתיות יותר, רלוונטיות יותר ומצחיקות יותר. כך גם תוכלו לדעת אם המערך התקשורתי שלכם קיים או שאתם פשוט אינכם אנשים מתאימים. אין צורך לנסות לעורר “שיחה עייפה”, אלא להבין כי אתם כנראה לא מתאימים. אם הייתם עצמכם ומהלילה הראשון לא הצלחתם להפסיק לדבר, לא הצלחתם להפסיק לצחוק ופשוט רציתם שהערב יימשך לעד, אז יתכן ויש לכם בסיס מצוין, כיפי ומכובד לתחילתו של כל קשר.

“הלילה”

כולם חרדים מעט מהלילה הראשון יחד; ככלות הכול, מדובר במצב מאוד אינטימי ופגיע עבור שני הצדדים. האם אני אהיה מספיק? מה הציפיות שלהם? מה הציפיות שלכם? כל אלו הן שאלות שלא כדאי לכם לשאול את עצמכם. ראשית, זכרו כי אין שום סיבה למהר: אם אינכם מרגישים בטוחים, אתם תמיד יכולים לחכות. אם אתם מרגישים כי לוחצים עליכם, זה סימן להבין כי את הקשר הזה כנראה לא כדאי לכם לשרוד. כאשר אתם מרגישים כי אתם מוכנים, פשוט תנו לזה לקרות; אל תחשבו יותר מדי, משום שהדבר רק מגביר את הלחץ הראשוני. אל תחשבו מה הם עושים או מה אתם עושים, אל תחשבו כלל. זוהי באמת הסיטואציה היחידה שבה מחשבה היא כה מיותרת וככל שתשחררו את עצמכם יותר, ככל שתבינו כי מדובר באקט טבעי, מהנה ואינטימי מאוד שאתם חולקים עם אדם שחשוב לכם, אתם כבר תיכנסו לאווירה. אם היה מדהים, מצוין! אך גם אם הפעם הראשונה לא הגיעה היישר מעולם האגדות, אל תוותרו: לעיתים נדרש מעט זמן להכיר את הגוף של האחר/ת או שכן טיפס מעט לחץ במעלות גבכם או גב השותפים שלכם? לכאן או לכאן, הפעם הראשונה לא בהכרח מצביעה על דבר, כך שיותר ממומלץ לתת לזה עוד צ’אנס, בייחוד אם אתם חושבים שהשותפים הללו הם שותפים פוטנציאליים לחיים.

תפסיקו לשחק את המשחק

לשלוח הודעה או לא לשלוח הודעה? זו השאלה. האם זו באמת השאלה? למה לא להתקשר בעצם? למה אתם בעצם חושבים על כך? למה לא להרים את הטלפון ופשוט להתקשר, אם זה מה שאתם רוצים? משום שזה התור שלהם? משום שאתם חפצים להרגיש נאהבים ונחשקים? משום שלא מתאים לאגו שלכם? אז הגיע הזמן לזרוק אותו לפח, משום שאין לאגו שום מקום במערכת יחסים. חשבו כמה פעמים תהיתם אם לשלוח הודעה ונמנעתם, פשוט משום שהרגיש לכם כי זהו התור של הצד השני? ואז פתאום אין שיחה יומיים ואתם כבר מטפסים על הקירות, פשוט כי “זהו חלק מהמשחק”. למה? למה להעביר את עצמכם במסכת הרגשות הזאת? למה לנסות ולעמוד מול משהו שיכול להיות מערכת יחסים אמתית, פשוט משום שאלו החוקים? אנחנו כבר לא ילדים ולא מדובר כאן במונופול או פלונטר, אלא במערכת יחסים עם אדם אחר. אם אתם באמת שואפים להתקדם בחיים הרומנטיים שלכם, אתם תהיו חייבים להפקיד את האגו בכניסה, להתקשר, לשלוח הודעות, לנסות לדאוג ולהעניק וכמובן גם לצפות כי הדבר יהיה דו-סטרי. לבנות שביניכם, אנחנו כבר לא במאה ה- 17 ואישה בהחלט יכולה לפנות לבחור, להתקשר אליו וגם לשלוח הודעות. אז קדימה, מה המספר שוב?

אל תניחו

אוקיי, אז אם לא דיברנו יומיים, כנראה אנחנו כבר לא יוצאים, הם לא מחבבים אותי יותר. אולי הם היו עמוסים בעבודה? אולי התחלתם לצאת לפני שבוע ודיי הגיוני שלא תדברו כל יום עדיין? אולי קרה משהו? אתם התקשרתם, ניסיתם לשלוח הודעות בכלל?

במערכות יחסים, מאוד קל להתמסר לדרמטיות שבדבר, להניח כי אינכם טובים מספיק או שהם לא מעוניינים בכם מספיק, להניח כי הם לא טובים מספיק אף על פי שהם כן, אך אתם ממהרים לברוח כדי לא להיפגע, אז אתם לא מספיקים לשים לב. במערכות יחסים, בייחוד בהתחלה, הכול פתוח; איש עדיין איננו יודע מה העתיד צופן בחובו. אל תניחו לעולם! אם אתם חושבים משהו, פשוט תרימו טלפון ותשאלו, אתם תופתעו עד כמה אנשים מגיבים נכונה לישירות, כנות ואמינות. אם באמת תדאגו לשתף את בני / בנות הזוג שלכם בחששות שלכם, לא רק שתימנעו פרידה שגויה, אלא שגם תיצרו קרבה חדשה ואיתנה בקשר שלכם, ותקימו מערך המתבסס על אמון וכנות; אם תקפידו לשתף, גם בני / בנות הזוג יקפידו לשתף, לחלוק, להימנע ממשחקי אגו ולחוש כי הם יכולים לומר לכם כל דבר בביטחון. האם זה לא מה שאנחנו רוצים מכל קשר? אז קדימה

אל תבחרו להיעלב (בדיבור, באופן ההתנהגות. במקום – היו חזקים)

כאשר אנחנו יוצאים עם מישהי/ו חדש/ה, אנו עדיין לא באמת מכירים אותם, כך שיתכן ונאמר משהו שהם יתפשו “לא במקום”. כך גם אתם: יתכן ואתם תנהלו שיחה שגרתית לגמרי ולפתע איזו הערה תגרום לכם להרים גבה. “האם הם באמת התכוונו למה שאמרו עכשיו?”, כנראה לא באופן שחשבתם. אנשים שאכפת להם מכם, בייחוד בקטע רומנטי, בדרך כלל ישאפו לגרום לכם לחוש נאהבים, בעלי ביטחון, ממש לא עצובים או פגועים. אם משהו בשיח ממש מפריע לכם וחוזר על עצמו, אל תשמרו בבטן ותדאגו ליידע את בני / בנות הזוג שלך! אין סיבה שתחושו פגועים לחינם. עם זאת, כאשר ישנו ניסיון ליצור משחק הקנטות, אל תישארו חייבים! חלק ממערכת יחסים בריאה היא גם לדעת כיצד לצחוק יחד ואחד/ת על השני/ה.

תלמדו את האדם

איפה הם למדו ביסודי/חטיבה/תיכון/לימודים אקדמאיים? מי החברים הכי טובים שלהם? כמה אחים יש להם? מה התחביבים שלהם? מה מצחיק אותם? מה מרגיז אותם? מה? תמיד כדאי לפתוח את כל השאלות ה- מ’ בתחילת הקשר, בייחוד משום שזהו השלב בו אתם מנסים להכיר אחד/ת את השני/ה כמה שיותר, כדי לבחון אם לקשר שלכם צופן עתיד ורוד. נסו לשאול כמה שיותר ולדלות כמה שיותר מידע, גם כדי לגלות וגם כדי להוכיח להם כי אתם מתעניינים בהם וחפצים להכיר אותם. הקפידו לזכור ולהקשיב למה שאומרים לכם – אין מעצבן יותר מלחזור על סיפור ולהבין כי זו הפעם הראשונה שהצד שמע אותו, אף על פי שהוא כבר סופר לו בעבר. גם כאן, כדאי להימנע מתחושת “החקירה הצולבת”: נסו להרחיב כל נושא וגם לחלוק מידע על עצמכם, כך שגם הם יוכלו ללמוד אתכם. ישנם בני / בנות זוג אשר לא פשוט להם לשאול שאלות, כך שיהיה להם קל יותר להכיר אתכם באופן זה. נסו לעודד אותם לשאול שאלות ולדלות מידע בעצמם, כדי שיוכלו לבחון את הקשר מהצד שלהם ותוכלו להתאים את הציפיות שלכם למציאות.

זכרו שיש לאהוב בזכות הפגמים

הם לא כל כך יעילים בניקיון או בישול, הם שקטים רוב הזמן / הם צעקניים רוב הזמן, הם תמיד משאירים שקיות תה בכל מקום, הם לא מפסיקים לדבר, הם לא יודעים לשיר, אבל הם חושבים שהם יהיו הכוכב הבא… לכולם ישנם פגמים, השאלה היא אם אתם מסוגלים לחיות עמם? כאשר אתם באמת אוהבים מישהו ושואפים לבנות עמו קשב יציב ואוהב, עליכם לאהוב בהם כל דבר, כולל הפגמים שלהם. אם אתם חשים כי אינכם יכולים לקבל את האדם כפי שהוא, אולי הוא לא האדם עבורכם ועדיף לגלות זאת מוקדם. כל מערכת יחסים דורשת סבלנות במידת מה, כך שגם אם אינכם מתלהבים מהפגמים שלהם, עדיין כדאי לכם לנסות ולראות אם תוכלו לחיות עמם או, אם ניתן למצוא דרך להיפגש באמצע.

יש להבדיל בין פגמים לשקרים במערכות יחסים: שקרים לא מתקבלים בשום מצב. אם בני / בנות הזוג שלכם נתפסו בשקר מהותי, אל תמהרו לסלוח על כך – אם הייתה פעם אחת, אולי תהיה פעם נוספת.

אל תחשבו על זה

בקשר חדש הכול חדש – כל מקום שאתם יוצאים אליו מקבל גוון חדש, כל אדם שאתם פוגשים מקבל משמעות בהירה יותר וכל מאכל, סרט או אפילו ספר מקבל מחשבה מעניינת יותר. תנו לזה לקרות. אל תטבעו בשאלות כמו “לאן זה מתקדם?”, “האם כיף לנו?”, “מה כדאי שנעשה עכשיו?”, “איך אנחנו עכשיו?”, אתם רק תכניסו את עצמכם ללחץ מיותר. כאשר אנשים מצויים במערכת יחסים לאורך זמן, כדאי לשאול את השאלות הללו, כדי לא להשתעמם. עם זאת, תחילתו של כל קשר היא מהנה ומסקרנת. לכן, כדאי לכם לטבוע בתחושות הללו ופשוט ליהנות. אל תדאגו, השאלות שאתם כל כך רוצים מענה עבורן יעלו את עצמן בשלב כזה או אחר. כעת, פשוט זכרו להיות ברגע.

תצאו

וכדי שהרגע ימשך לאורך זמן, הקפידו לשמור על העניין: נסו דברים חדשים יחד, תפגשו חברים טובים, תכירו את המשפחה, טוסו לחופשה, סעו לטיולים בארץ, בצעו ספורט אתגרי… כל מה שחלמתם לעשות עם שותף?! זהו הרגע. אתם בשלב בו אתם מתלהבים מכל דבר, הכול כיף לכם ואתם רוצים כי הדבר יישאר כך לאורך זמן, כך שכדאי להמשיך ולגוון. כמובן שלעיתים גם ערב בבית יכול להיות מהנה מאוד, פשוט יש למנוע ממנו להפוך לשגרה משעממת וחסרת ססגוניות. אין הכוונה כי תבזבזו את כל הונכם על מסעדות יוקרה וקולנוע: גם פיקניק בטבע, יום בים, יציאה לבירה או טיול קמפינג ימריצו את האדרנלין שלכם כיאות.

תכירו את הסביבה הקרובה

החברים והמשפחה של בני / בנות הזוג שלכם הם המפתח להכיר אותם באמת: לא סתם נאמר “הראה לי את חברייך ואומר לך מי אתה”. מעבר לכך, האנשים שחשובים לאוהביי לבכם חייבים להכיר אתכם, כדי להעניק משוב ואת מלוא ברכתם ליחסים החדשים, בדיוק כפי שחבריכם מצפים לעשות. בנוסף, רוב האנשים במערכות יחסים שואפים כי החברים שלהם יסתדרו עם בני / בנות הזוג, משום שהם חשובים להם והם חפצים כי תוכלו לבלות יחדיו מידי פעם ופעם. הדבר אף רצוי, משום שלהיות תמיד יחד לבד, איננו תמיד כה מהנה לאחר שבוע שלם במיטה, אפילו משעמם במקצת. גם כאן מדובר במעין סוג של דייט ראשון: השתדלו להיות עצמכם, לצחוק, ליהנות ולהכיר את הסובבים את בני / בנות הזוג שלכם; לא רק שתרוויחו נקודות, אף יתכן כי תרוויחו חברים חדשים והצצה קטנה לחיים האמיתיים של השותפים הפוטנציאליים שלכם.

קשרים בתחילת דרכם אינם פשוטים כלל וכלל וצורכים הרבה עבודה, השקעה, קרבה וסבלנות. הקפידו לתרגל יכולות אלה במערכות יחסים, שכן הצורך בהם רק הולך ועולה עם הזמן. איש לא טען כי מציאת שותף/פה לחיים היא משימה פשוטה, אך היא בהחלט הדבר המשמח והעוטף ביותר שתחשפו אליו בחיים הללו.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.