אפקטיביות – איך להפוך שעמום לתוצרת יעילה

אפקטיביות – איך להפוך שעמום לתוצרת יעילה

כולם שואפים להיות יעילים יותר ולעשות יותר עם היום שלהם: “אם רק היו 24 שעות בדקה…”.

אבל אין. האמת היא שגם אין צורך. משועממים? מרגישים שהחיים שלכם זקוקים לכיוון והכוונה, כך שיהיו פרודוקטיביים ומעניינים יותר? מרגישים שאתם רוצים להגשים את עצמכם, אבל אתם לא יודעים איך? אתם מרגישים שמשעמם לכם כל כך בחיים שלכם, עד שכבר ראיתם את כל הסדרות בטלוויזיה? יתכן מאוד שהמאמר כאן הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לשנס מותניים ולהתחיל להתקדם בחיים.

להבדיל בין שעמום לעצלנות

כדי להצליח בחיים, אין מקום לשבת בחיבוק ידיים ולקוות שימטירו עליכם את כל האושר ועושר ואת כל התשובות לכל השאלות הגדולות. כדי ליהנות בחיים, יש לעשות עבודה: הריי אם לא נעבוד, איך נוכל באמת ליהנות מהחופש שלנו? מהזמן שלנו להנאות וכיף?

פעמים רבות אנו מרגישים שמשעמם לנו ואין לנו מה לעשות, אז אנחנו פשוט הולכים לראות טלוויזיה או לשחק במחשב. לא! חברים, אינכם משועממים, אתם פשוט עצלנים: אין לכם כוח לפתח חביב חדש, להתקשר לחבר, לעבוד מהבית, ללמוד למבחן, לקרוא ספר, ללמוד ולהחכים, לתכנן טיול, לתכנן תכניות לעתיד, ללמוד משהו חדש… אתם יכולים לעשות את כל זה ועם זאת – איכשהו אתם בוחרים בטלוויזיה. אם כך הדבר, חברים, הגיע הזמן לשנות פאזה: די עם הטלוויזיה, די עם המחשב, די עם הפלאסטיישן: כדי ליהנות מחיים מעניינים ותוססים, עליכם לבנות אותם קודם. זהו הרגע בו אתם נוטשים את כל ההרגלים מאחור ומתחילים מחדש.

שינוי הרגלים

אז איך עושים את זה? ראשית, כדי להצליח ליצור הרגלים חיוביים ופרודוקטיביים, ראשית עליכם לוותר על ההרגלים הישנים והמיותרים: תפסיקו לחפש פרקים חדשים של סדרות, די עם אותו משחק מחשב שאתם כבר סיימתם עשרים פעם ואם כבר קראתם את הספר הזה מעל עשר פעמים – אין סיבה לקרוא בפעם האחת-עשרה.

יתכן ותתקשו לעשות זאת בהתחלה ואפילו תרגישו יותר עייפים מהרגיל. אתם תמיד יכולים לעשות מדיטציה או יוגה, כדי להחזיר לעצמכם אנרגיה במשך היום. גם מנוחה קלה של עשר-עשרים דקות במיטה, יכולה להעניק לכם הרבה כוח להמשיך את היום.

ככל שתדבקו במשטר הפרודוקטיביות שלכם, כך אתם תתרגלו לשגרה יעילה ואיכותית, שתורמת כל יום מידע חדש לחייכם.

שתלו מוטיבציה וטפחו אותה

אבל אין אפשרות לעשות שום דבר, אם אין לכם מוטיבציה שתקים אתכם מהספה ותעזור לכם לחפוץ להתקדם. מוטיבציה אמורה להיות נטועה בנו, ממש כמו עץ באדמה: היא אמורה לדחוף אותנו קדימה ולייעל את הביצועים שלנו. כיצד נפתח מוטיבציה? יש למצוא זמן להירגע, בצורה שאיננה משעממת: שיטות כמו יוגה או מדיטציה, הוכיחו את עצמן מאוד כשיטות שמעניקות כוח ומרץ להמשך היום.

פעמים רבות, אנשים מרגישים משועממים וחסרי מוטיבציה, פשוט כי אין להם משהו מעניין בחיים או מישהו חשוב בחיים, שידחפו אותם. אולי הגיע הזמן שתמצאו את הנישה שלכם? מצאו אדם קרוב לאהוב שידחוף אתכם קדימה (לא חייב להיות בן זוג), נסו למצוא תחום שגורם לכם לחוש להט ותשוקה ותנסו לפתח אותו. גם אם מאסתם בתחום מסוים, הכול בסדר – הדבר הכי טוב במאה ה- 21 הוא שיש לכם אינספור אופציות לבחור מהן, כך שתמיד יהיה ניתן למצוא תחליף.

מעבר לכך, כדאי לכם לנסות ולשתות בעצמכם אהבה עצמית, שתגרום לכם לרצות להשקיע בעצמכם: עמדו מול המראה כל יום ואמרו לעצמכם “אני אוהב את עצמי”, טפחו את עצמכם בשבילכם, קנו לעצמכם מתנה קטנה שתגרום לכם להרגיש מיוחדים, בקשו שיחת עידוד מהאהובים שלכם…

לא תמיד פשוט למצוא את הדרך שתניב עבורכם מוטיבציה, אך בהחלט מומלץ למצוא אותה, משום שהיא תעניק הרבה יותר עניין, אושר והתרגשות לחיים אפורים.

יצירת שגרה מעניינת

אז הצלחתם להיפרד מההרגלים הישנים. מצוין! כעת הגיע הזמן למלא את הזמן שלכם בהרגלים חדשים, שיתרמו לחייכם ולא ישעממו אתכם. אז כמובן שבכל שגרה טובה יש מסגרת איכותית: שבצו את לוח-הזמנים הקשיח של העבודה או הלימודים שלכם ונסו למצוא זמן שבו תוכלו להשקיע מעט יותר בעבודה או בלימודים: אתם יכולים להתקדם בספרי הלימוד או לעבוד על יותר פרויקטים בעבודה, שיקדמו אתכם ויגרמו לבוסים או הפרופסורים שלכם לראות אתכם בעין יפה יותר. נסו למצוא זמן לנקות ולסדר את הבית, זמן לבשל, זמן לישון וזמן לראות חברים ובני משפחה. נותרו לכם חורים? מעולה! אלה המקומות שבהם תרשמו את התחביבים החדשים שלכם, מהם תפיקו רק יעילות.

הושיטו יד לחברה

אז אולי מרוב שעמום שכחתם את החברים והמשפחה, אבל הם שם, רק מחכים שתרימו להם טלפון. אנשים רבים טועים לחשוב שבילוי עם חברים הוא בזבוז זמן, אך ההיפך הוא הדבר: כל אדם שאתם מכירים הוא בעל ידע שאינכם יודעים, כך אתם תמיד יכולים ללמוד ממנו. חבר הוא גם שותף לשיחה ועניין, שותף לפעילויות שדורשות יותר מאדם אחד ו… תקשורת עם בני-אדם מוכחת כאחת שמפתחת את המוח מאוד; ככל שאנו מכירים יותר אנשים, כך על המוח שלנו לזכור יותר. לכן הוא חש את “האתגר”, עובד קשה יותר ומתחשל.

אם אתם משועממים עד שספרתם על כל הבלטות ברצפה, התקשרו לחברים אפילו רק כדי לשאול מה קורה. נסו לקבוע לצאת עם חברים למקומות חדשים כגון סדנאות, מוזיאונים, טבע, משחקי ספורט. נסו לעסוק עמם בחוגים כמו שיעורי טניס או קורס תפירה. ככל שתנסו להכיר יותר אנשים, כך תרגישו שאתם מכניסים יותר אור, עניין וסקרנות לחיים שלכם.

התכנסו פנימה

עד כמה אתם מכירים את עצמכם? זו שאלה טובה, נכון?! אנשים רבים הולכים יום-יום ברחובות, ללא שום מטרה; שום שאיפה לעתיד. למה? ישנם אנשים שמפחדים לגלות מה הם רוצים, בשל החשש להיכשל. ישנם אנשים שהם חסרי מוטיבציה, ישנם אנשים שאין להם כוח וישנם האנשים שפשוט לא יודעים. אתם יודעים מה על כולכם לעשות? לקחת נשימה עמוקה ולהתחיל לחשוב: “מי אני? מה אני? לאן אני הולך מכאן?”. נסו לגלות על עצמכם עולמות חדשים, דרך דמיון ומחשבה: מה אתם באמת רוצים מהחיים הללו? האם אתם מאושרים מהמקום שאתם נמצאים בו? למה אתם זקוקים, כדי שתהיו מרוצים מהמקום שאתם נמצאים בו? מה חסר לכם? מה יפיג את השעמום הזה מחייכם?

אם באמת תכירו את עצמכם, אתם תדעו איך להסב לעצמכם אושר, איך לגרום לעצמכם לחוש מוטיבציה ואיך להיות פרודוקטיביים יותר מתמיד. יתכן שגם תפתרו כמה תסביכים בדרך. מעולה, לא?!

מצאו תחביבים

הגיע השלב היצירתי: מה נעשה עם כל הזמן הפנוי שנותר לנו? אם הצלחתם להבין מהו חלום חייכם – זהו בהכרח הזמן להתחיל לרדוף אחריהם: נסו להכין לכם רשימה מסודרת, בה אתם רושמים את כל מה שכדאי לכם לעשות, לפי שלבים. אם מדובר בפתיחת עסק, לדוגמא, יהיה עליכם למצוא משקיעים, למצוא מיקום להקים בו את העסק שלכם, למצוא עובדים, לתכנן היטב את אופן הבנייה, אופן הפעילות, השיווק והתפוצה של העסק ועוד.

בנוסף, ישנם אינספור תחביבים פרודוקטיביים ואיכותיים, שבאפשרותכם להוסיף לחייכם: החלו לבצע פעילות גופנית, שתעורר אתכם יותר ותעניק לכם שפע של בריאות לחיים. למדו לנגן על כלי חדש, קראו ספר חדש, קחו קורס שתמיד רציתם ללמוד, החלו ללמוד שפה חדשה, עסקו בספורט אקסטרים… כל מה שתמיד רציתם לעשות ו”לא היה לכם זמן”? זה הזמן לעשות אותם. אם תשמרו על שגרה, בה אתם תמיד מפנים זמן גם לעצמכם ולתחביבים שלכם, בנוסף לחברים והמשפחה, אתם לא תהיו משועממים שוב לעולם!

הביאו את העבודה הביתה

אם אתם עדיין מוצאים מעט זמן פנוי, אתם תמיד יכולים למצוא זמן להשקיע בקריירה שלכם. בסופו של יום, יש חמישה עמודי תמיכה לחיים: בריאות, אהבה, חברים, כלכלה וקריירה. משום שכבר טיפחנו את שאר העמודים, הגיע הזמן להשקיע בקריירה שלנו: יש משימה שאף אחד לא רוצה לעשות? אתם בדיוק מה שהבוס ביקש. יש פרויקט שאתם יודעים שחיפפתם ועדיין יש לכם זמן לתקן? זה הזמן לעשות זאת. אם אתם בעלי עסק או בעבודה שהיא יחסית קלילה, אתם תמיד יכולים להוסיף ולהשקיע עבור עצמכם ולהרוויח יותר כסף בצורה זו. ככל שתדאגו לבלוט יותר, תשקיעו יותר ותתנו מעצמכם יותר, כך הממונים עליכם והכסף שלכם “יחושו בהבדל”.

כנסו למסגרת חדשה

ועדיין, אתם מרגישים כי חסר לכם מעין ניצוץ כזה בחיים. אולי השעמום לא נובע מעצלנות, בדידות או מחסור במוטיבציה? אולי המסגרת שבה אתם נמצאים כיום היא פשוט לא מספיק מעניינת עבורכם? אולי אתם עובדים בעבודה זמנית שמזמן עבר זמנה, אולי התואר שבחרתם איננו בדיוק מה שחשבתם, אולי העבודה שלכם הפכה לחדגונית ומשעממת… אולי… אולי אפילו העיר שבה אתם מתגוררים מעט “מנומנמת מדי” עבורכם?

לכאן או לכאן – הגיע הזמן לעשות שינוי. במהלך כל המאמר, דיברנו על חידושים שאתם יכולים להטמיע בחיים שלכם, אז זהו העיקרי – החליפו את התואר או חזרו ללימודים, חפשו עבודה מעניינת ומאתגרת יותר, עברו לעיר גדולה ותוססת יותר, הקימו עסק… כל מה שגורם לכם להניע את הרגליים בהתרגשות או לחוש כי אתם “מתעוררים”.

אנשים רבים מצליחים “להירדם בשגרה שלהם”, משום שהיא כה נוחה ומוכרת. בני אדם באופן כללי מאמינים כי הרגלים הם דבר טוב, אך זוהי טעות חריפה – בני אדם זקוקים לשינויים, לחידושים ולעניין, כדי ליהנות מהחיים באמת.

אל תתפשרו על שגרה נוחה, הילחמו עבור חיים מעניינים ובעלי משמעות.

פתחו דף חדש

כאשר אתם בוחרים לשנות את החיים שלכם, על השינוי להיות פנימי וחיצוני כאחד: גם אם אמרתם שאתם מתפטרים מחר, זה לא יקרה אם לא תלכו לבוס שלכם ותספרו לו.

גם אם עברתם דירה והחלפתם מקום עבודה, עדיין יהיה עליכם “להתניע” את המציאות החדשה שלכם: יהיה עליכם להכיר חברים חדשים, להתאקלם בסביבת העבודה החדשה שלכם, ללמוד כיצד להסתדר במקום עבודה חדש, לרהט את הבית החדש ועוד.

המהותי ביותר? לא לחזור להרגלים ישנים. אנשים באמת אומרים “משנה מקום, משנה מזל”, אך הסיבה לשינוי היא כי הם חוו שינוי פנימי, שעזר להם לשנות את המציאות שלהם. גם אתם תאלצו להמשיך להימנע מחזרה לטלוויזיה ולמחשב, משום שעוד רק התחלתם. ברגע שהחיים והשגרה שלכם יהיו בנויים ויציבים, תוכלו להרשות לעצמכם לקחת הפסקות שעמום.

איש לא אמר ששעמום הוא דבר שפשוט לברוח ממנו: הוא הדרך הקלה ביותר להתמודד עם כל דבר. עם זאת, האדם לא נועד לחיות חיי שעמום, משום שהם חסרי טעם, ריח ועניין. גם אם אתם מרגישים עייפים יותר מתמיד, זכרו כי אתם פועלים לשם מטרה חיובית ומשמעותית יותר מכל – מתן סדר, פרודוקטיביות, עניין ושמחה לחיים שלכם. ככל שתתמידו, כך תשימו לב כי המטלות החדשות והמייגעות הופכות להרגלים פשוטים ומהנים. אל תתייאשו אם בשבוע הראשון היה לכם קשה – שבוע הבא יהיה קל יותר.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.