בעלי ביטוח בריאות? 5 הסיבות שגורמות לכם לשלם יותר על ביטוח הבריאות, וכיצד תוכלו לפתור את זה

בעלי ביטוח בריאות? 5 הסיבות, שגורמות לכם לשלם יותר על ביטוח הבריאות, וכיצד תוכלו לפתור את זה

אחד מתוך שלושה אנשים בישראל משלמים כפול על ביטוחי הבריאות שלהם,  ויכולים לשנות זאת באמצעות בדיקה קצרה.
למרבה הצער, רבים מאתנו, שכבר דאגו מראש לרכישת פוליסת ביטוח בריאות מקיפה להם ולבני ביתם, מגלים, במוקדם או במאוחר, שהפוליסה, שאמורה להקנות לנו שקט וביטחון, אינה עונה על הצרכים, והמחיר, שהם משלמים עליה יקר, ולא מצדיק את ההשקעה. למעשה, ביטוחי בריאות כפולים, רווחים עד כדי כך, שאחד מתוך שלושה אנשים ישלם סכום כפול מזה, שהוא נזקק אליו.
מהן 5 הסיבות, שמייקרות לכם את ביטוח הבריאות, ואילו 4 פתרונות עומדים לרשותכם כבר עכשיו כדי שתוכלו לחסוך בטווח המידי 2000 ₪ בשנה?

5 הסיבות, שמייקרות לכם את ביטוח הבריאות

עלות ביטוח הבריאות הפרטי שלכם מושפעת מחמישה גורמים מרכזיים, שמייקרים לכם בעשרות אחוזים את ההוצאות החודשיות. היכרות עם גורמים אלו תסייע לכם לקבל החלטה מושכלת ביחס לפוליסות הקיימות ברשותכם.

הגורם הראשון: ביטוחים קיבוציים מול ביטוחים פרטיים

במדינת ישראל קיימות 2 תוכניות ביטוח מרכזיות, ביטוח קיבוצי, וביטוח פרטי.
ביטוחים קיבוציים ניתנים לחברות גדולות, ועדי עובדים, איגודים וארגונים.
המחיר התחרותי, שניתן לגופים אלו על ידי חברות הביטוח, מסובסד, בדרך כלל, על ידי הלקוח הפרטי, שלא נהנה מכח קניה קיבוצי, ולכן משלם מדי שנה אלפי שקלים על שירותים, שהוא לא נזקק להם, ושבפועל הופכים להיות הרווח הנקי של חברות הביטוח והסוכנים.

על מנת, שחברות הביטוח, יוכלו להישאר תחרותיות, הן מגייסות את האזרח הקטן, אשר מממן לעצמו את פוליסת הביטוח. למעשה, לקוחות הפרטיים מהווים מנוע צמיחה לביטוחי בריאות קיבוציים, אשר ניתנים לארגונים, ועדים וחברות גדולות.

הגורם השני: פרמיות ומוטיבציית סוכנים בחברות הביטוח

כיום לסוכני ביטוח ישנה מוטיבציה גבוהה למכור לכם פוליסות בריאות, ובנוסף ביטוחים סיעודיים, אובדן כושר עבודה ועוד, וזאת בשל העובדה, שהם מרווחים על כך יותר, כמה יותר?
אם לפני כעשור תשלום הפרמיה על ביטוח הבריאות עמד על 4.5%, הרי שהיום בשנת 2018, תשלום הפרמיות לביטוח הבריאות עומד על 10%, שיוצאים מכיסכם מדי חודש וכל עוד הפוליסה רגילה.
במקרים רבים, התוכניות, שחתמתם עליהן אינן נותנות מענה לצרכים.

הגורם השלישי: מעבר בין עבודות

העובד הישראלי, יעבור עד גיל 45 בין 8-10  מקומות עבודה בממוצע, אך בניגוד לסגירת כרטיס העובד, פוליסות הביטוח הישנות נשארות פתוחות וממשיכות לצבור חובות בגין תשלומי עמלות לחברות הביטוח, פעמים רבות, לאחר בדיקה פשוטה, ניתן לגלות, שמדובר על פוליסות, שחופפות ביניהן, כך שאנשים משלמים פעמיים על אותו שירות, מדי חודש, וכל עוד הפוליסה פעילה.  

הגורם הרביעי: סעיף הסיכון

סעיפי הסיכון נגזרים מהצהרת הבריאות של המבוטח ומתייחסים אל אובדן כושר עבודה, פעמים רבות, כאשר חלים שינויים באורחות חייו של המבוטח הם לא באים לידי ביטוי בפוליסת הביטוח ובמרכיב הריסק בפוליסה זו. לדוגמא: גירושין, הפסקת עישון, הרחבת המשפחה, מעבר בין עבודות, כל אלו ביחד ובנפרד נדרשים לבחינה מחודשת של ביטוחי הבריאות אחת לתקופה.

הגורם החמישי: הלקוח הסופי כשבוי של חברות ביטוח

כשהפרמיות על ביטוחי הבריאות עולות, סוכני הביטוח נהנים מעלה של 18% על כל מכירה של פוליסות ביטוח, ולכן באופן טבעי, יעדיפו לשווק לכם פוליסות יקרות, שעליהם הם מקבלים עמלות גבוהות יותר.
חברות הביטוח הגדולות מפעילות מכבש של לחצים פסיכולוגיים על הלקוח, ויוצאות בסיסמאות, שמדברות אל הלב והקרביים של האנשים, הן מספרות לכם, שיעמדו לצדכם בעת צרה, ותמיד כדאי שיהיה לכם ביטוח בשביל לדעת, שאתם לא לבד… והמאמצים משתלמים, כיוון של 80% מהישראלים יש ביטוחי בריאות משלימים מעבר להיותם חברים בקופות החולים, ו 40% מהם משלמים סכומים כפולים מדי שנה.

אך פעמים רבות, כאשר אותו אדם פרטי מעוניין לתבוע את זכויותיו בביטוח, הוא עלול לגלות , שחברות הביטוח לא ממהרות “לשחרר” את הכסף, שמגיע לו עלפי חוק, וזאת בשל 3 סיבות:
הסיבה הראשונה- הוא טרם השלים את תקופת האכשרה הדרושה על מנת לתבוע את זכויותיו בביטוח, ולכן הוא אינו זכאי לפיצוי או שיפוי בגין מצב רפואי.
הסיבה השנייה- הכיסוי עליו הוא שילם מוגבל, ולא נותן מענה לצורך. ולכן כעת הוא נדרש לשלם לגופים פרטיים עבור קבלת טיפולים משלימים, לכתת רגליו לקופות החולים ולבחון אם זכאי לסבסוד במסגרת הביטוחים, המשלימים, ואף לממן מכיסו, באופן מלא, טיפולים, שאם היו מגולמים נכון בפוליסה התפורה עלפי מידותיו, המצב הרפואי והצרכים שלו, הוא לא היה נדרש לממנם מלכתחילה.
הסיבה השלישית- חברות הביטוח לא אוהבת לשלם, מדוע? כי התשלום על תביעות הביטוח, שמגיעות לכם עלפי חוק, משפיעות לרעה על הרווחיות שלהן, וכאשר מבוטח מבקש לממש את זכויותיו הוא נדרש לכתת רגליו בין רופאים ובתי משפט, או לחילופין להיעזר בסוכן ביטוח אמין, שרואה את האינטרס שלו במימוש זכויותיו הרבה לפני שהוא רואה את רצונן של חברות הביטוח להיות רווחיות בכל מחיר.  

האם ניתן לקבל פיצוי או שיפוי כי שילמתם כפול?

התשובה היא כן, בהתאם לפוליסה ועלפי הפירוט הבא:

פוליסת פיצוי (פיצוי – פיצוי כספי על מקרה ביטוח, כמו פיצוי כספי על תאונות ומחלות, כאשר התשלום על הטיפול בוצע על ידי הלקוח, ועליו הוא יכול לקבל זיכוי) , יכולה להיות כפולה , ובמידה וקיימים ללקוח מספר ביטוחים, ניתן לבחון כפילות.

פוליסת שיפוי (במקרה ופונים אל חברת הביטוח לפני הטיפול, הניתוח או ההשתלה, כך שזאת תטפל בעלויות הטיפול) אינה יכולה להיות כפולה, וניתן להפעיל אותה פעם אחת בלבד ולכן אם קיימת, ישנו תשלום כפול על הביטוח.

כיצד להוזיל את עלויות הביטוחים בעולם הבריאות? 4 פתרונות, שעומדים לרשותכם כבר עכשיו

לפני שנסקור שיטות ודרכים להוזלת העלויות ננסה להבין את תפיסת העולם של הלקוח הפרטי. הלקוח הפרטי רוכש פוליסת ביטוח בריאות, כי זה הדבר הנכון לעשות, הוא רוצה להבטיח, שבעת צרה, יוכל לקבל תשלום עבור הטיפולים הרפואיים שיצרוך לו  ולבני משפחתו.

פעמים רבות, הוא לומד את הפרטים הבסיסיים של הביטוח, ופשוט ממשיך לשלם אותו מדי חודש.
גם שיטת התשלום האוטומטית, עם פוליסה המתחדשת מדי שנה, ונועדה להבטיח את התשלום הנמוך כביכול, תורמת לתחושת השאננות.

הפתרון המוצע דורש מכל אדם, שדאג לבטח את עצמו ואת בני ביתו בביטוח בריאות, ביטוח חיים או כל ביטוח סיעודי אחר, לשנות את התפיסה לגבי הביטוח, לקרוא את האותיות הקטנות, לבצע חקר שוק, ולבחון האם הביטוח, הקיים אכן ישרת את הצרכים שלו, או שמדובר ב”ניפוח” מטעם חברת הביטוח שרואה מצדו השני של המתרס את העמלה הצפויה בגין המכירה ולא את טובת הלקוח הסופי.

מביאים את הביטוח אל סדר היום- 4 פתרונות, שייסעו לכם עוד היום בהוזלת עלויות הביטוח שלכם.

הפתרון הראשון- השוואה בין ביטוחים

פתרון, שמצריך מכם מעט זמן ורמת קשב גבוהה, ואם אפשר אז גם טבלת אקסל בה.
בחרו בין 5-6 תוכניות ביטוח מרכזיות, פרטו את הסעיפים שבהם, ונסו להבין מי מהן נותנת יותר לתמורה הכספית.

הפתרון השני- הכרת הכיסויים ובחירת הכיסוי הנכון לכם

ביטוח הבריאות מורכב משני רבדים מרכזיים: הרובד הבסיסי ורובד השב”ן. הרובד הבסיסי ממומן על ידי המדינה וניתן במסגרת השירות, שמקבל הציבור מקופות החולים. רובד השב”ן מתייחס ל 50 שירותי בריאות נוספים, שניתנים אף הם על ידי קופות החולים בתשלום נוסף (אלו הם הביטוחים המשלימים) יחד עם זאת ניתן להוסיף ביטוחי בריאות מסחריים הנחלקים לשלושה מוספים: ביטוח בריאות סיעודי (כיסוי מוסף), הרחבת כיסוי השב”ן הניתן על ידי קופות החולים עבור השתלות וניתוחים (כיסוי תחליפי) וכיסוי משלים, כשמו כן הוא, שמאפשר לחברת הביטוח לקזז את התשלומים, שביצע המבוטח לקופת החולים במסגרת כיסוי הבסיס וכיסוי השב”ן.
פעמים רבות, הקיזוז הזה אינו מבוצע בפועל, וכך יוצא, שאדם משלם מכיסו קרוב ל 400 ₪ כל חודש על שירות כפול.

הפתרון השלישי- בדיקה עצמית של פוליסות על שמכם

לאחרונה, הגוף המפקח על הביטוחים במשרד האוצר השיק מנגנון אינטרנטי המאפשר לכם לבצע בדיקה עצמית וללא עלות אודות פוליסות הביטוח שלכם.
כל שעליכם לעשות הוא להקליד במילות החיפוש: “הר הביטוח ולקבל תמונת מצב רחבה יותר אודות היקף התשלומים ומספר הפוליסות הרשומות על שמכם.
אם הזמן קצר, המלאכה מרובה, ואתם מעוניינים לקבל הבהרות נוספות לגבי הביטוח תוכלו להיעזר בסוכן ביטוח פרטי, ללא תלות בחברות הביטוח, שיוכל לבדוק עבורכם את הפרטים ולייעץ לכם בדבר בחירת התכנית, המתאימה למידותכם ולכיסכם.

הפתרון הרביעי- בחינה מחודשת של פוליסת ביטוח הבריאות באמצעות גורם בלתי תלוי

כל מעבר בין עבודה, שינוי משפחתי ושינוי בריאותי, משפיע ישירות על הפרמיות והעלות החודשית של הביטוח, זה הזמן לחשוב מחדש, ולמצוא סוכנות ביטוח עם “גב חזק”, שתעמוד מאחוריכם, תחשוב יחד אתכם, ותוודא, שאתם מקבלים פוליסת ביטוח, התפורה למידותכם, וזאת לאחר ביצוע השוואות בין הצעות חברות הביטוח השונות, כך שתוכלו לשלם עבור מה שנדרש לכם בלבד, ללא סעיפים מיותרים, ללא זנבות משתכרים של ביטוחים ישנים, וללא מעמסות של ביטוחים קיבוציים.

בסיכומו של דבר: ביטוח בריאות פרטי הוא לא מותרות אלא מצרך בסיסי

כשמאות אלפי משקי בית בישראל משלמים 2000 ש”ח יותר מדי שנה על ביטוחי בריאות, שאינם נדרשים להם מישהו מרוויח, והמישהו הזה, הוא לא האזרח הקטן. הסכמים קיבוציים, פרמיות ומוטיבציית סוכנים, מעבר בין עבודות, גורם הסיכון ואופי השוק, שהופך את הלקוח לשבוי של חברות הביטוח משפיעים באופן ישיר על העלות החודשית והתועלת, שעומדת בצדה.
אנו ממליצים כבר היום להיכנס על “הר הביטוח” ולבדוק, אילו ביטוחים נרשמו על שמכם, מנגד תוכלו להיעזר בסוכן ביטוח אמין, בלתי תלוי, וכזה הרואה את האינטרס שלכם ולא את רווחי חברות הביטוח, שיבצע את הבדיקה עבורכם ובהמשך יוכל להמליץ לכם על צעדים מעשיים למזעור ההוצאות החודשיות בסעיף זה.

לקביעת פגישה חינם לבדיקת אפשרויות חיסכון בביטוחי הבריאות שלכם, תשלומי כפל מס והטבות מס השאירו פרטים כאן למטה, ונציג יחזור אליכם:

* במידה ורשום שאין מקום מוזמנים להשאיר פרטים בחודש הבא.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.