גיוס המונים – מדריך שילווה אתכם לכל אורך התהליך

גיוס המונים – מדריך שילווה אתכם לכל אורך התהליך

בני האדם הם היצורים עם המוח המפותח ביותר על כיום, לפי שרשרת המזון; יצאנו מגבולות ההישרדות לעולם חדשני, טכנולוגי, שופע ויצירתי. בעולם המערבי של היום, חנות נפתחת ונסגרת כל יום, אינספור אנשים מקשטים את הרחובות – אנשים חושבים, אנשים עם רעיונות, אנשים עם חלומות. בימינו המחשבה איננה הגבול עוד, ואנשים יצירתיים, שאפתנים, גאוני מחשבים ואישים פוליטיים מנסים “לפרוץ את הגבולות” שלהם עם רעיונות חדשנים וייחודיים. לכולנו יש את הרעיונות הללו, היצירתיות פורצת גבולות ואנו חייבים להיענות לה. בתום העבודה, עומדת מולנו יצירה מרהיבה, אך כיצד נעניק את המתנה שלנו לעולם? בדיוק לשם כך נבנתה פלטפורמה של “מימון המונים” (Crowd-funding).

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

גיוס המונים – מה זה?

גיוס המונים. מה זה בכלל? מסתבר שזו שיטת שיווק חדשה ומשלהבת, אשר פרצה בשנים האחרונות. זוהי הזדמנות עבור כל אומן יצירתי, מתכנן אפליקציות ותכניות חופשיות, מיזם או חברות הזנק, ארגון פוליטי ואפילו מצב אסון הזקוק למימון – להפוך את החלום שלו למציאות – לפרסם את הפרויקט שלו ולהפיח בו חיים. אך הסופר שלנו, לדוגמא, כבר פנה לכל הוצאות הספרים, ביקש הלוואה שנדחתה על הסף ולאימא יש הרבה חשבונות החודש. אז מה עושים?  מוותרים? כמובן שלא! לכל אדם חייבת להיות דרך להגשים את עצמו ואת החלומות שלו. על בסיס אמונה זו נבנתה שיטת מימון ההמונים – המגייסת את הכסף מהאדם הפשוט.

יאומן כי יסופר? האם יתכן שפרויקטים שלמים ומגוונים, עסקים, יצירות וארגונים שלמים מקבלים מימון מ… אנשים?! יתכן וכאשר תקראו בתחילה – תתקשו להאמין, אך כן, כיום פלטפורמת המימון הושיטה את ידה גם לחברה הגלובלית, והיא נענתה בחיוב. בין ההמצאות הבולטות, עומדת הפלאפון של לינוקס אובונטו, לדוגמא, שהצליח לגייס 13 מיליון דולר ממימון המונים, מאוד קרוב לסכום שביקש לגייס, אך בהחלט מרשים לחשוב כי כל הסכום הגיע מהחברה ולא המוסדות הפיננסיים השונים. המצאה ישראלית, BugASalt, רובה מלח לחיסול זבובים ושאר מעופפים, שביקש לגייס 15,000 דולר, גייס עד סוף הקמפיין שלו 577,636 דולר. אך אלו הם רק שני ארגונים מתוך מיליונים, 13 מיליון באתר של Kickstarter לבד, שמתוכן רק 126,630 פרויקטים מומנו בהצלחה.     Kickstarter הוא אתר המוביל בתחום מימון ההמונים, ומסייע למנהלי פרויקטים, יוצרים, ארגונים פוליטיים ועוד לאתר את המימון לו הם זקוקים. למרות הרצון הטוב, קל להבחין כי רוב הפרויקטים לא מגיעים למטרה הרצויה. אם כך, כיצד אנו נצליח? הריי אם נצליח שם, נצליח בכל מקום! כדי להצליח לייצר פרויקט גיוס המונים איכותי שיניב את המימון לו אתם כה זקוקים, אנו כאן להסביר לכם כיצד להצליח – ובגדול.

מטרות גיוס ההמונים

מעבר למטרה הברורה מאליה – להצליח להשיג את התקציב לו אנו זקוקים כדי להשיק את היוזמה שלנו, גיוס המונים תורם לחשיפת הפרויקט, ומאפשר לאנשים רבים לשמוע על הרעיון שלנו, להתעניין ולהכיר אותו טרם יציאתו לשוק! הדבר מוסיף פופולריות כאשר המוצר יוצר לשוק, משום שהוא כבר מוכר בשוק. הפרסום אף עשוי למשוך קשרים עם אנשים בתעשיות שונות או תומכים נלהבים עם כיסים עמוקים שלא היו מתוודעים לרעיון שלכם, ללא היוזמה.

יש לציין כי כרגע, אין לכם שום פטנט מוצהר, כך שהסכנה היחידה בעת פרסום תכנה או מוצר מסוים, היא כי חברה במצב עמיד יותר תנסה “להעתיק” את הפטנט שלכם. מומלץ לנסות ולהתמגן משפטית נגד מצב כזה.

כיצד מממנים?

כעת, כשהבנו במה מדובר, נשאלת השאלה כיצד להשיג את המימון, כיצד להיות החברה, הארגון, האדם הזה עם הרעיון שכן יצליח להגיע ליעדו – לקבל את המימון לו הוא זקוק ולהגשים את החלום!

כיום, כדי לבצע פרויקט מימון המונים איכותי, אנו נזדקק לחברה או יותר נכון אתר העוסק בתחום, כמו Kickstarter, שיסייע לנו ליצור פלטפורמת שיווק נכונה ולקדם את הרעיון שלנו קדימה.

כיצד נבחר את אתר מימון ההמונים הנכון עבורנו?

יש להתחשב במספר פרמטרים:

  1. פרויקט מדיני או בינלאומי – גם אתרי מימון ההמונים הם מגוונים, חלקם פונים לקהל הבינלאומי וחלק פונים למגזר המדיני בלבד. חשבו מהו גודל הפרויקט שלכם והאם המטרה היא לשווק אותו בכל העולם משום שמדובר במוצר או יצירה שמכוונים לכל פרט כמו ספר, פלאפון או המצאה חדשנית או שמדובר בקמפיין פוליטי-מדיני, פתיחת גלריה בתל-אביב או אפילו אפליקציה הפונה רק לקהל הישראלי.
  2. פופולריות ונוחות – כשאתם מבקשים לפרסם פרויקט דרכו תגייסו ממון, מהותי לבחון כיצד האתר עמו אתם עובדים נגיש עבור סמארטפונים וטאבלטים, שכן אנשים רבים בוחרים לגלוש באינטרנט במהלך היום דווקא דרך המכשירים הללו, וכדאי שתהיה להם גישה לצפות בכם. מומלץ לבחור אתר מוכר יחסית, המכיל פרויקטים בסגנון שלכם; אם אתר מימון המונים מסוים עוסק יותר בקידום אומנותי, פחות מומלץ לפנות אליו עם חברת הזנק, שכן הקהל שיפנה לאתר יחפש לתרום ליוזמה שאתם לא מציעים. אף מומלץ לבחון עד כמה פופולרי האתר הספציפי, כמה פרויקטים צלחו באתר ובאיזה נושאים וכדומה.
  3. כסף – מהו התשלום שגובה כל אתר עבור שרותיו.
  4. יעילות – בחנו עד כמה האתר “עומד מאחוריכם”. האם הוא זמין, האם שירותי התמיכה שלו מהירים, האם התהליך שלו יסודי או יותר קליל?

אפשרויות גיוס

ישנן שתי אפשרויות גיוס בשיטת מימון המונים:

  1. “הכול או כלום” – שיטה הדורשת סיכון. מומלץ לבחור בשיטה זו רק אם אתם בטוחים שתצליחו להגיע לתקציב אותו אתם דורשים. לכל ארגון, עסק או יצירה ישנו סכום מסוים לו הם זקוקים כדי להצליח להתקדם בשוק. הסכום הזה הוא הסכום שאתם מעבירים לאתר מימון ההמונים, והמטרה היא שתצליחו להגיע לסכום הנדרש ואף לעקוף אותו. עם זאת, הסיכון טמון בשם – אם לא הצלחתם להגיע ליעד הנקוב עד התאריך שקבעתם עם האתר, התשלום לא יסופק ואתם תצאו מהגיוס בידיים ריקות. זוהי שיטה במהלכה שום כסף לא מחליף ידיים עד תום הקמפיין. אם אתם באמת מאמינים בפרויקט שלכם ויודעים כי אנשים ימהרו לתרום עבורו או לחלופין, אתם לא זקוקים למימון גבוה מדי לפרויקט שלכם, מומלץ לשקול את השיטה. מה שכן, קחו בחשבון כי יש סיכוי שתתאכזבו ובמידה וכן, כמו בכל שעשועון, תחזרו הביתה בהפסד.
  2. גיוס גמיש – מדובר בגיוס כספים שבו נקבע יעד תקציבי וזמן מסוים בו הפרויקט יוצע לקל הרחב, אך לא משנה מה יקרה בתום הגיוס – המשקיעים אשר התחייבו אליכם מחויבים לספק לכם את התשלום שהוצע ואתם, מצדכם, מחויבים לעמוד מאחורי הפרויקט שלכם, גם במידה ולא הגעתם לתקציב לו הייתם זקוקים. מדובר בתהליך סיכון – מצד אחד, אם תצליחו להגיע ליעד ואף לעבור אותו, הכול טוב ויפה. מצד שני, אם לא הצלחתם להגיע ליעד התקציבי שלכם, אתם עדיין תקבלו מימון על ידי המשקיעים, כך שיהיה עליכם להשלים בעצמכם את הסכום הנותר כדי שהפרויקט שלכם יושק. אם אין באפשרותכם להשלים את הסכום הנותר מראש, מומלץ לא לבחור באפשרות כזו. היתרון הוא, שאם אינכם מסתמכים על מימון המונים בלבד ויש לכם עוד אופציות או ממון חלקי, יתכן כי גם אם לא תגיעו ליעד המבוקש, הסכום שתרוויחו כן יאפשר לכם “להתחיל לעבוד”.
  3. גיוס קבוע – מדובר בגיוס בו אין צורך לקבוע יעד תקציבי או תאריך לסיום היוזמה. מדובר בפרויקט אשר מבקש גיוס כל חודש, והתומכים הנאמנים שלו מעבירים לו את התשלום באמצעות הוראת קבע חודשית. מתאים יותר ליוזמות קטנות או תהליכים הדורשים זמן רב.

דרכים נוספות לפרסום?

איש לא אמר שמימון המונים הוא תהליך פשוט, ופרסום הפרויקט שלכם חייב להגיע לכמה שיותר עיניים, כך שמעבר לפלטפורמת אתרי המימון, יהיה עליכם למצוא את הדרך להגיע גם לרשתות החברתיות והעיתונות, אם אתם באמת חפצים להשיק את הפרויקט שלכם בזמן המתאים. יש לציין כי עיקר החשיפה, בהתחלה, תהיה דרך אתר מימון ההמונים, שכן הקהל שפונה לאתר מחפש פרויקטים ייחודיים ומעניינים לתרום עבורם. עם זאת, גם הרשתות החברתיות תורמות מעט לפרויקט ולאחר שיושק, אנשים רבים ישאפו לחבור להצלחה ולהשקיע בפרויקט שלכם.

ומה אם לא נצליח?

זוהי תחושה נורמלית ויתכן כי אפילו אפשרות הגיונית בהתחשב בסטטיסטיקה, אך זוהי בהחלט לא גישה לצאת עמה לקרב! כאשר אתם בוחרים באפשרות מימון המונים, אליכם להגיע אליה כמו לוחמים לקרב, מוכנים ומזומנים לכל אפשרות והתמודדות עמה. גם אם אתם בטוחים בעצמכם וגם אם לאו, נסחו לכם תכנית מסוגרת טרם הקמפיין, שתמחיש לאן אתם ממשיכים בין אם הקמפיין יצליח ואם הוא ישקע: אולי תאלצו להשלים את הממון בעצמכם או לקחת הלוואה מהבנק? אולי תרוויחו מעל המצופה ותוכלו להתרחב? אולי כדאי לערב עוד אנשים משום שקשה לכם לנהל הכול לבד? בסופו של דבר, מדובר בפרויקט עסקי והכול יכול לקרות – כך שמומלץ להגיע מוכנים לכל תרחיש.

הדרך ארוכה ומפותלת

כעת עלינו לבנות פרויקט אשר יתאר את היוזמה שלנו, השאיפה שלנו וימשוך לקוחות, חוץ מחברים ומשפחה, שיקדמו את היוזמה שלנו הלאה ותוביל למעין פרסום “מפה לאוזן” – הפרסום הטוב ביותר. זהו תהליך מסובך הדורש שלבים רבים, אך אם אתם באמת חפצים לקדם את עצמכם, מוכנים לקפוץ קדימה ולעבוד קשה למען הרווח, זוהי הנקודה:

  1. תכננו נכון – בניית הפרויקט היא מהותית, וחשוב להעמיק ולהבין כיצד תוכלו להציג את הפרויקט שלכם בצורה הקוהרנטית והמושכת ביותר. גם אם הדבר עורך זמן – אל תמהרו. כדאי לאפשר לעצמכם לבנות תכנית מסודרת ורציונלית. אם תצאו לשוק מוקדם מדי, יתכן כי לא תהיו מוכנים או תחפצו לבצע שינויים שיהיה מאוחר מדי לקיים.
  2. ניסוח – הכוונה היא לתיאור המוצר. התיאור מתחלק לשלושה חלקים – השם, התיאור המקוצר וההסבר המלא, ושלושתם קריטיים עבור הפרויקט שלכם. השם בטח “בער” בתוככם זמן רב – השם של היוזמה שלכם (הספר, היצירה, ההמצאה…). אם השם עדיין חמק מכם עד כה, זהו זמן מעולה לשבת ולהגות בכך: זהו חייב להיות שם מושך, קצר וקולע, אשר יביע את היוזמה שלכם במלואה וככל הנראה ילווה אותה כל חייה, במידה ותצליחו להשיק אותה. אל תפסיקו לחשוב על שם עד שתהיו מרוצים; שמות קשה מאוד להחליף מהרגע שאתה מוכר בשוק בשם מסוים, וחבל שתחושו לא בנוח עם התיאור הראשוני ביותר ליוזמה שלכם.

התיאור הקצר מתאר את המוצר שלכם בכמה שורות, ומומלץ כי יהיה אף הוא קצר, ברור וקולע. עליכם להסביר על היוזמה שלכם בקיצור, לתאר מדוע היא מהותית עבורכם ומדוע כדאי להם לבחור ולהשקיע ביוזמה הזו – מהי התועלת עבורם, מה הם ירוויחו מההשקעה?! אם התיאור יהיה טוב מספיק, הם ימשיכו לקרוא.

התיאור הארוך אמור להיות מפורט בהרבה. כאן, כל המטרה היא לרדת לפרטים הקטנים, לשפוך את הלב ולגרום לאנשים להבין בדיוק עבור מה הם משקיעים: במה מדובר, כיצד הדבר פותח, מדוע הוא חשוב עבורכם? מדוע הוא יעיל או מעניין או יפה? מדוע הם צריכים להשקיע עבורכם?

מדובר בשאלות קריטיות, לכן מהותי לחשוב היטב לפני פרסום התיאורים ובייחוד השם. מומלץ להתייעץ עם חברים וקרובים בנוגע לכך, כדי לקבל פרספקטיבות נוספות וביקורות בונות.

  1. תמונות, סרטונים ועיצוב – ידוע כי כיום, אנשים רבים נמנעים מלקרוא, שכן תמונה אחת שווה 1000 מילים, אז סרטון?! כדי להפוך את הפרויקט שלכם למלהיב יותר, מומלץ לשלב בו תמונות מרגשות, חלקים מהמיזם, האנשים שלוקחים בו חלק וכמובן – המוצר והמטרות שלו. מומלץ שהסרטון לא יארך יותר מחמש דקות וכדאי שיפנה לאחד מתוך שתי אפשרויות עיקריות: הרגש או הרושם המקצועי של הצופה. אין צורך להשקיע סכום מטורף בפרסום, כל עוד אתם אינכם מבקשים סכומים מטורפים. מה שמהותי הוא שתבהירו את מטרת המוצר, תוכן הספר, המסתתר מאחורי היצירה, המטרה הפוליטית או כל נושא באשר הוא ותגרמו לאנשים לחשוב כי מדובר במטרה ייחודית, מעניינת שתתרום להם או לעולם באופן כללי ולכן, כדאי להם להשקיע את מיטב כספם.
  2. מדרגות התמיכה – החלק הקריטי ביותר בתכנון הפרויקט, שכן הוא המהותי ביותר, הקובע מהן מדרגות הסכום שאתם מאפשרים למשקיעים הפוטנציאלים לבחור. מומלץ להציע מגוון של מדרגות, כדי לאפשר לכמה שיותר אנשים, אך לא עמוס מדי כך שירתיע אנשים מלבחון את האפשרויות. הסכומים תלויים בסכום הכולל שאתם צריכים עבור היוזמה שלכם ובאפשרויות המתנות שבאפשרותכם לספק בתמורה. כדאי להתייעץ עם אנשים שמבינים בנושא לפני שאתם מפרסמים מדרגות תמיכה, שכן הן נושא פיננסי חשוב מאוד וכדאי שימצא מושך בעיניי המשקיעים ויפתה אותם לתרום.
  3. מתנות – בעסקי מימון ההמונים, נהוג להעניק מתנה למשקיעים הנאמנים שלנו: המתנה יכולה להיות המוצר המוגמר, העתק של היצירה, ספר חתום או כרטיסים להופעה… מומלץ לא לחרוג מהתקציב שלכם עם המתנות, שכן הן מפתות, אך פרט שהגיע לשלב מדרגות התמיכה הגיע לשם עם תעוזה להשקיע בפרויקט שלכם, לאחר שקרא את התיאורים והתעניין במוצר לראשונה. המתנה היא רק עוד “דחיפה קלה בכיוון הנכון”. מה שכן, ככל שסכומי ההשקעה עולים ותופחים, מומלץ להציע מתנות נחשקות יותר. לדוגמא, אם אתם מנסים לדחוף מוצר חדש לשוק, כדאי להציע את המוצר בעבור תרומה מסוימת, ולהגדיל את כמות המוצרים עם כמות התרומות, בנוסף לאביזרים נלווים, סיור במטה ההמצאה, לדוגמא וכ”ו.

פרויקט גיוס המונים – לאחר פרסום הפרויקט

הכול כבר מוכן – הגיע הזמן העלות את הפרויקט. מזל טוב, ובהצלחה! מהרגע שעשינו זאת, שעון החול שלנו מתחיל את הספירה לאחור. כעת, עלינו לשווק את המוצר, היצירה או הקמפיין שלנו בחריפות, נמרצות וחיוך כדי שנצליח לרתום את כמות המשקיעים לה אנו זקוקים.

גיוס התחלתי

גיוס התחלתי הוא מהרגע בו אתם עומדים עד 0 משקיעים ובערך עד 20%-30% מהסכום. בשלב זה, אתם פונים לכל מי שאתם מכירים: מאימא ואבא ועד לשכן בקומה העשירית – כולם צריכים לדעת שיצאתם בפרויקט עסקי חדש ואתם מחפשים מימון כדי להגשים את החלום שלכם ולהעשיר את העולם שלהם. שלחו מיילים, הודעות אישיות בפייסבוק (שכן אנו לא רוצים לפרסם עדיין פרויקט שתחילת דרכו), שלחו הודעות ווטסאפ לכל מי שאן מכירים… מה שחשוב? אל תפסיקו! אתם כנראה תאלצו לרדוף, להזכיר, להזכיר שוב, להסביר שוב עד שאנשים יוציאו את המצלצלים מכיסיהם. זכרו כי אתם עובדים עבור החלום שלכם ואתם מקווים לתרום לאנשים בעולם באמצעותו, כך שהם אמורים לרצות לתרום לכם. כדי שלא תפספסו אף אחד, כדאי שתכינו רשימה מסודרת מהיום הראשון ותקפידו לעקוב אחריה. אל תיכנעו עד שכל אדם שאתם מכירים הוציא מכספו עבורכם, רק כך תצליחו להתקדם למדרגות ההכנסה הבאות.

 

עולים בדרגה

לאחר שפניתם לכל האהובים שלכם והם אכן תרמו עבורכם את הסכומים הנדרשים, כעת יש לפנות לקהל הרחב יותר. כיצד נמצא אותו? דרך האהובים שלנו! מומלץ לבקש מהם לעזור לכם בפרויקט ולהעביר את הבשורה הלאה, לשלוח מנטרות מרגשות המשדרות הצלחה וביטחון וקוראות להמשיך ולהעלות את אחוזי התמיכה בפרויקט. כדאי לפנות לרגש ולהזכיר את האנשים העובדים בפרויקט, ההצלחות, התכנון קדימה ולהודות לכולם על התמיכה. אסור בתכלית האיסור לבקש את הכסף באופן ישיר או להעיד על כל תחושת לחץ ומתיחות, שכן אלו לא מושכים אלינו את הכסף. העיקר הוא לשדר ביטחון, הצלחה והתקדמות. עליכם לזכור כי יתכן ותדברו עם כמה אנשים מספר פעמים, כך שתהיו מגוונים בטקסטים שלכם ובמשפטי המוטיבציה. אם שואלים אתכם שאלות נוקבות, מותר לכם להודות בקשיים, כולנו בני אדם בסופו של דבר, אך זכרו תמיד לשמור על ארשת פנים בטוחה ואיתנה.

השתדלו להפיץ כמה שיותר תוכן שיווקי כדי למשוך מתעניינים ואנשים חדשים. אל תירתעו אם הדבר דורש זמן, לעיתים אנשים צריכים מעט יותר זמן להגיע להבנה כי כדאי להם להשקיע. ככל שתנסו יותר, כך המידע שלכם יגיע רחוק יותר והסיכויים כי תצליחו יהיו גבוהים יותר.

אפשרויות שיווק יצירתיות

כדי להגיע לכל קהל אפשרי, באתר הקמפיין אתם יכולים לפרסם תוכן ולשלוח אותו למייל של התומכים. השתדלו לעשות זאת לפחות פעם-פעמיים בשבוע – הדבר מעניק להם תחושת ביטחון כי עשו נכונה בהשקעה וייתכן כי ככל שהתוכן יהיה משכנע ומלהיב יותר – הם יפנו את היוזמה שלכם קדימה וישתפו אותה עם חברים ורשתות חברתיות משלהם, מה שעשוי להוסיף לקוחות רבים.

בדף הקמפיין ישנן תגובות של תומכים פוטנציאליים או קיימים. התייחסו לכל אחת ואחת מהן , שכן מדובר בשאלות שיתכן וגולשים אחרים גם מתעניינים בהן ובאופן כללי, להימנע מלהשיב למשקיעים פוטנציאליים נתפס בעין רעה. נצלו את כלי התגובות ובקשו מתומכים, חברים ומשפחה להגיב בצורה חיובית ומושקעת על הפרויקט שלכם.

אפשרויות שיווק נוספות הן דרך פייסבוק, בלוגים וגוגל – פתיחת דפים, פרסומות וקבוצות, פרסום תוכן משמעותי, תמונות וסרטונים, קישורים המובילים לאתר הקמפיין וכ”ו. נסו לבקש עזרה בתחום השיווק מכל מי שמוכן לעמוד לרשותכם. זכרו! ככל שתפיצו את הבשורה יותר, כך הסיכוי שתצליחו להגשים את החלום יעלה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.