גישה להצלחה – טכניקות שיסייעו לכם לשנות מסלול

גישה להצלחה – טכניקות שיסייעו לכם לשנות מסלול

אתם תמיד חולמים לחיות את החלום שלכם?! כולם עושים את זה… כולם אף מתמודדים עם הרבה ספק, שליליות או תסכול בנקודה מסוימת.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

מהותי לזכור כי הגישה שלכם באשר לכל דבר בחיים, תקבע את האופן שבו החלומות שלכם יתגשמו או יקרסו. האמת היא שכל אספקט בחיים שלכם תלוי בגישה שלכם אליו, כאשר גישה שלילית או תבוסתנית תמיד תוביל לתוצאות שליליות.

המיינדסט שלכם בחיים הללו משפיע כל כל מה שאתם עושים ואף מציב בפניכם “גבולות”, המסמנים את מה שאתם מרגישים שאתם יכולים לעשות. יש לזכור – אם אדם עשה זאת לפניכם, גם אתם יכולים. אם כך, מדוע אינכם בטוחים כי אתם יכולים להיות X או לעשות את Y?

כאשר אתם מטפחים גישה שלילית, היא משפיעה באופן שלילי על החיים שלכם הן מבחינה מקצועית, מבחינה חברתית, מבחינה רומנטית והן מבחינה בריאותית.

בצד השני של המראה, קיימת הגישה השאפתנית להצלחה, שתסייע לכם להיות פתוחים יותר בפני

רעיונות חדשים ואנשים חדשים, לחשוב טוב יותר אודות דרכים לגבור על אתגרים ולאתר הזדמנויות פז חדשות שנקרות בדרכיכם.

קל לומר – קשה לעשות. כיצד נצליח לשמר גישה חיובית, שאפתנית וערנית 24/7? בשביל זה אנחנו כאן, כדי לספר לכם.

צאו לחופשה! עכשיו!

כולנו רוצים לצאת לחופשה בזכות אינספור סיבות ובעיקר משום שהיא מהנה כל כך! אף קיים קשר משמעותי בין חופשה להצלחה:

  • מגבירה פרודוקטיביות – מחקרים הוכיחו שוב ושוב כי אנשים שלוקחים יותר חופשות, הם הרבה יותר פרודוקטיביים. בני אדם לא אמורים לבזבז אינסוף אנרגיה יום אחר יום; אתם אמורים לפנות לעצמכם זמן מוקצב, שיאפשר לכם לטעון מצבורים ולחדש את הכוחות שלכם.
  • פרספקטיבות חדשות – התרחקו מהעבודה כאשר אתם נהנים מעצמכם או מצויים בחופשה. כאשר תחזרו לעבודה, תהיה לכם הסתכלות חדשה ונקייה על החיים ועל העומס השגרתי שלכם.
  • העצימו את עצמכם מנטאלית – עבודה 24/7 לא תסייע לפעולות בחיים שלכם להתבצע מהר יותר. אם אין לכם כוח, אתם מרגישים שהמוח שלכם תשוש ואתם לא מצליחים להתמקד בעבודה שלכם, אתם לא תצליחו להתקדם באופן אופטימלי או אפילו ממוצע. מחקרים הוכיחו כי אנשים שלוקחים חופשות, מעניקים למוח שלהם את הזמן לו הוא זקוק כדי לחדש את כוחותיו (למוח שלנו אין מאגרי כוח עודפים).

אם לא תיקחו חופשה מידי פעם ופעם, אתם פשוט תשחקו את עצמכם. כתוצאה מכם אתם לא תנצלו את הזמן שלכם באפקטיביות ותתרחקו יותר מהצלחה. אם אין לכם זמן לחופשות, לפחות תיקחו יום חופש ותנוחו בבית, תיסעו לטייל, תנצלו את החגים… כל דבר שיאפשר למוח שלכם לנוח.

התחקו אחר הרגלים של אנשים מצליחים

הרגלים יומיים הם המפתח להצלחה. רובנו לא יכולים לשלוט בפוליטיקה של העולם, במזג האוויר, בנסיבות יוצאות דופן או בלת”מים.

אבל… אנחנו כן יכולים לשלוט בהרגלים שאנו מפתחים, בטקסים שלנו ובשגרה שלנו. כדאי לכם לחפש הרגלים שאנשים מצליחים מעידים שהם מבצעים יום-יום כגון עריכת רשימות, הקפדה על תזונה נכונה, פעילות גופנית, זמן להירגע וכדומה.

בעוד שאנחנו יכולים ללמוד הרגלים שיביאו אותנו להצלחה, הם לא יתרמו לנו דבר אם לא ניישם אותם. חפשו הרגלים שאתם יודעים כי יסייעו לכם להתקדם בחיים. אתם לא חייבים “להמציא את הגלגל”, פשוט עשו את מה שמי שהצליח כבר עושה באופן ממוקד, רציני ושאפתני. אל תקראו את מה שהם עושים, תלמדו כיצד להטמיע את מה שהם עושים בשגרה שלכם.

רשימה יומית

אין מי שיש לו הצלחה בחיים ונמנע מרשימות; אנשים מצליחים חייבים רשימה שתסייע לכם לזכור את כל מה שעליהם לעשות במהלך היום ואף לזכור את כל מה שלמדו לאורכו.

קחו לעצמכם מספר דקות ותצרו לעצמכם רשימת משימות שעליכם לבצע היום, לדוגמא. איזה כיף שהכול כבר כתוב? שאין צורך שתיזכרו במה שעליכם לעשות?!

העת הטובה ביותר לעסוק בהכנת הרשימה, היא בלילה הקודם, לפני שאתם הולכים לישון. על ידי כך, כאשר תתעוררו בבוקר אתם כבר תדעו בדיוק מה עליכם לעשות. יתכן מאוד כי תתעוררו עם רעיונות נוספים, שיסייעו לכם לממש משימות מהותיות ברשימה שלכם.

בסוף כל יום, הדבר האחרון שתעשו יהיה לשוב לתכנן את היום הבא שלכם. הרשימה תסייע לכם לתאם כראוי את סדר העדיפויות שלכם, תשמור על הסדר שלכם במהלך היום ועל היצירתיות שלכם ערנית.

הסירו הסחות דעת

אתם חייבים להבין שיש לכם בדיוק את אותן 24 שעות שיש לכל אותם אנשים מצליחים בעולם; מאופרה ועד לוויל סמית’ וריצ’ארד ברנסון. אם אתם רוצים להיות כמותם, יהיה עליכם ללמוד לנהל את הזמן שלכם נכון בתוך המסגרת שהעולם מציע לכם.

הגיע הזמן לנטרל מהיום שלכם הסחות דעת מיותרות, בייחוד משום שלמוח שלכם נדרשות 20 דקות להתמקד בפעולה מסוימת או לעבור פיזית מפעולה אחת לאחרת.

כאשר אתם נכנעים להסחות דעת, אתם מבזבזים זמן וכסף וחבל!!! נאמר שאתם מתמודדים עם 3 הסחות דעת מיותרות במשך היום וכתוצאה מהן, אתם מאבדים מהפרודוקטיביות שלכם. כתוצאה מכך אתם מאבדים שעות חיוניות, שהייתם יכולים לנצל ללמיד, לצמיחה, לשגשוג ולהצלחה.

סגרו את דלת המשרד, כבו את הפלאפון, התעלמו מהפייסבוק והתפנו למה שבאמת חשוב. הימנעו מלהחזיק שיחות או לבדוק מיילים – יש לכם את סוף היום בשביל זה.

קחו את הזמן שלכם בידיים שלכם עכשיו! סדרו את הלו”ז שלכם נכון, דאגו למה שבאמת חשוב וכמובן – הימנעו מהמיותר. בעוד 20 שנה אתם תתחרטו על זה.

ארגון וסדר עדיפויות

ידוע כי בלגן הוא מתיש בפני עצמו, בעיקר מבחינה פסיכולוגית. הוא לרוב מוביל לחוסר אפקטיביות ואנטי-פרודוקטיבי.

צרו סדר בחיים ובעבודה שלכם. אל תתנו לבלגן להצטבר, הקפידו לנקות אחריכם, דאגו ליצור רשימות מסודרות וקוהרנטיות ולדאוג ללוח-זמנים מדוקדק בכל עת.

בחרו אזור בבית שלכם או בחיים שלכם שהייתם רוצים לנקות יום-יום, במשך 30 יום. החלו בחלל בו אתם עובדים הכי הרבה. אם יש לכם אזור במטריד אתכם במיוחד, החלו שם במקום.

סדר עדיפויות הוא הדבר הכי חשוב במקרה זה. השלימו משימה אחת לפני שאת ממשיכים לבאה או עוצרים בנקודה מסוימת להפסקה.

אם תקפידו לפתח סדר וארגון בחיים שלכם, יהיה לכם הרבה יותר פשוט לסדר מידע ואירועים במוח שלכם, לפעול באפקטיביות ולהשיג מטרות.

הקיפו את עצמכם בחיובי

חשוב להמשיך להזין את המוח שלכם בזיכרונות אוהבים ושמחים. שחזרו את הרגעים שגורמים לכם לחייך יותר מכל ומעודדים אתכם להמשיך ולתת את כל כולכם כמו ימי הולדת, יציאות עם חברים, בני זוג, חגים, אירועים משמחים או הקשיבו לשירים שמזכירים לכם נשכחות או גורמים לכם לחוש מאושרים, אנרגטיים וטהורים.

בעוד שאתם לומדים לשנות את המיינדסט שלכם, מוזיקה עשויה להאיץ את התהליך באופן משמעותי: היא משפיעה על המוח שלכם בדרכים רבות, בייחוד אם אתם אוהבים את הז’אנר שאתם מקשיבים לו.

המוזיקה משפיעה על כל המוח שלנו וכל סגנון משרת אותנו באופן אחר: מוזיקה אופטימית, לדוגמא, מייעלת את איכויות הלמידה שלכם, בעוד שמוזיקה מרגיעה או מלודיה מסייעת לכם להירגע ולהתמקד. מוזיקה מרגיעה אף מיעלת את היצירתיות שלנו ואת היכולת שלנו לחשוב בצורה מופשטת.

כדאי לכם לשלב את המוזיקה בחייכם: ככל שתבינו איזה סגנון של מוזיקה מסייע לכם באיזו עת, כך תוכלו לנצל את היתרונות שלה לטובתכם.

היפטרו מאנשים שליליים

כאשר אתם רוצים להתקדם, אתם זקוקים לחיוביות, אהבה ותמיכה, שיסייעו למקד אתכם בהגשמת החלומות שלכם. זכרו שאתם מבקשים לממש את החלומות שלכם, לא את הסיוטים שלכם.

ראשית, זכרו שאנשים דומים נמשכים אחד לשני כלומר, אם תהיו חיוביים ותיהנו מחוויות חיוביות, אתם תמשכו לעברכם את האנשים הנכונים. כדי לעשות זאת, כדאי לכם לפתח עמדות משל עצמכם, להעריך כמה נהניתם בחיים ומה למדתם מהחיים ומהחוויות שלכם עד היום וכיצד כל הטוב הזה יקדם אתכם קדימה.

כאשר אתם חיוביים, אתם תמשכו את החיובי. החיובי יסייע להעצים אתכם, לרגש אתכם ולהעניק לכם שפע מוטיבציה שתאפשר לכם להיות הכי טובים שאתם רק יכולים. ככל שתתמקדו בחיובי יותר – כך אנשים חיוביים יותר “יפלו” אל תוך חייכם.

חלק מהעמדה החיובית היא אמונה בעצמנו. אנשים מרגישים אם אתם מאמינים בעצמכם או לא. כאשר אתם לא מאמינים בעצמכם, אתם תמצאו את עצמכם נמשכים לאנשים אחרים שנאבקים באמונה בעצמם. כתוצאה מכך אתם תיכנסו למעגל לא נעים.

זיהוי החזקות, הכישורים והכישרונות שלכם, היופי הטבעי שלכם והיכולות העוצמתיות שלכם, יביאו אתכם להצלחה. היו נחמדים לעצמכם, נחמו את עצמכם, האמינו בעצמכם, תאהבו את עצמכם, תיהנו עם עצמכם ותכבדו את האמת על עצמכם ועל העולם. אתם תמשכו רק אופטימי

מתגמל מאוד להיות מוקפים באנשים חיוביים; כמובן שיהיה עליכם להתאמן על החיוביות הזו באופן אישי יום-יום, במשך חודש לפחות. עם זאת, החיובי יחליף את השלילי עם הזמן, כל שעליכם לעשות הוא להיות סבלניים.

כאשר מחשבות שחורות מנסות “לטפס” אל תוך מוחכם, תנו להן. אל תילחמו בהן, פשוט תנו להן “להיות”. לאחר ששחררתם אותם בשלווה, מהרו לחזק את עצמכם באופן חיובי, לאשש בפני עצמכם כמה אתם מדהימים ולהרעיף על עצמכם מחשבות חיוביות, שיקדמו אתכם לקראת המטרות שלכם.

נצלו זמן מת בחיים שלכם

אז היום אתם צריכים להגיש 20 דו”חות לעבודה, לסיים ללמוד למבחן ללימודים, ללכת לדואר, לדבר עם חברת האינטרנט שלכם ולהזמין משלוח מהסופרמרקט באינטרנט? אם כך, לכו לדואר ובזמן שאתם ממתינים על הקו לנציג משירות הלקוחות של חברת האינטרנט, בחרו את הפריטים שאתם רוצים לקנות בפלאפון או בחרו ב”קנייה שמורה”. באותו אופן, קחו הפסקות בין למידה לעבודה, כדי לשמור על עניין בין משימה למשימה ולהקל על המוח שלכם.

נשמע מעט מסובך? האמת שבכלל לא. כיום, במאה ה- 21 העמוסה והקודחת, לא רק שאתם זקוקים ליכולת ריבוי משימות – אינכם יכולים להסתדר בלעדיה.

לפעמים, ייעול קל של היום שלכם יכול לעשות שינוי משמעותי. לדוגמא, אם אתם חייבים לנכוח בפגישה שאיננה באמת חשובה, אתם יכולים לענות על מיילים תוך כדי, לקבוע תורים לרופאים דרך אפליקציות או כל דבר אחר שהטכנולוגיה של היום מאפשרת, דרך המכשיר הזה. דוגמא נוספת, היא לקחת מסמכים מכמה מקומות יחד מאשר ללכת ולחזור בכל פעם, לבשל וללמוד תוך כדי או אפילו לסדר את הבית ולנהל שיחה עסקית.

פעמים רבות אנשים מאמינים שכאשר הם ממתינים או מצויים בסיטואציה משעממת, כדאי להם פשוט לעבור לטייס אוטומטי וכמו לישון בישיבה. זוהי אחת הטעויות האנטי-פרודוקטיביות ביותר, משום שפעמים רבות היא תורמת לעייפות וערפול מוחין למשך היום.

נכון, זה לא תמיד “נשלף” ממוחנו, אך אם נמשיך לחפש הזדמנויות לעשות יותר, אנחנו נמצא אותן. כמובן שמדובר בהסחת דעת שכדאי לכם להימנע ממנה, אך גם כאשר אתם צופים בטלוויזיה, אתם יכולים לעשות משימות קטנות שיקלו על היום שלכם מחר או אפילו משימות גדולות כגון ניקיון או הגשת דו”חות.

כמובן שאין להגזים: אף-פעם אל תנסו להרבות במשימות כאשר הדבר מסכן אתכם. לדוגמא, אם אתם בעת נהיגה, במהלך שיחה עם מישהו קרוב, במהלך פגישה עסקית אשר חיונית להמשך העסק שלכם וכדומה. אף יתכן כי יהיה לכם פחות פשוט לשלב משימות מסוימות יחד, לכן היו סבלניים – למדו מה אתם יכולים לקחת על עצמכם יחד ולמה עדיף להקדיש כמה שיותר תשומת לב באופן פרטני, כך שלא תפגעו באיכות הביצוע שלכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.